2012. október 17., szerda

Pizsiparti part 2

Na nem szaporítom tovább a szót!Azt az előző részben megtettem,semmi értelme  nem volt.Part 2! :D


                                                                            

                                                                         7.rész
                                                                   Pizsiparti-Part 2




                                                                       *Louis*


Jenni hezitál.Nem tudja mit válasszon.Pedig ez igen egyszerű.Csak nyögjön be valamit holnapra úgyis mindent elfelejt.És én is.Ennyi pia után nem igazán érzem magam a helyzet magaslatán.De legalább nem voltam egyedül.Alexa próbálta lekoptatni Harryt aki csak mosolyogva folytatta Axi meghódítását.Zoé Liammel beszélgetett elmélyülten.Nem nagyon figyeltek.
-Ömm...Jajj Emi ne már!Tudom mit akarsz.
-Mit?Mert én nem tudom-vigyorgott.Ilyen egy barátnő?Huhh biztos szereti de ez elég durva.És mi az hogy vele?Köszönöm Jenni.
-Huhh ha engem beszéltek ki ne angolul-mondtam durcásan Jenninek.Jenni nevetve válaszolt.
-Jajj Louis!Nem beszélünk ki-és adott egy puszit az arcomra.
-Huu Louis!Barátja van-vigyorgott Zayn önelégülten.Ja én nem támadom le a csajokat....Boccs.
-He?Mióta-eszmélt fel Alexa.
-Izé mióta is?Kb.6-7 órája.De nem áll szándékomban megcsalni.Világos Emese Mária?
-Huuuu Jenni utálom a második nevemet te is tudod!Válassz már!
-JÓ!OKÉ!Merek de semmi csókolózós izét jó-nézett esdekelve Emire.
-Akkor...énekelj!
-Mi?Tudod hogy utálom ha hallják amikor éneklek!
-Nem baj a lényeg hogy énekelned kell.
-És mit?Vagy azt is te döntöd el?
-Aha!-itt magyarra váltott-Szóval nem fogok veled 1D-t énekeltetni.
-Oh köszi de én nem fújom kívülről a szövegeket-itt mindketten nevettek.Szóval Jenni énekelni fog.Király.
-Oké akkor válassz!
-Wake me up when September ends.
-Király lehozod a laptopod?Kell szöveg.
Emi felállt és ráérősen elballagott.
-Mért nem szereted ha halják hogy énekelsz-kérdeztem Jennitől.
-Ömm nincs valami jó hangom.Ja erre pont akkor fogok énekelni amikor öt énekes is a szobában van-teljesen ki volt akadva hogy énekelnie kell.Előttünk.
-Ne aggódj nem engedem hogy kinevessenek-mondtam mosolyogva.
-Jajj köszönöm Louis!!!-és kaptam egy ölelést.
-Meghoztam!-Emi letette a laptopot az asztalra és Jennihez fordult.
-Na gyere!Énekelj!
-Jó,jó megyek-még egyszer megszorította a kezem majd elngedte.Kicsit megmozgattam a kezemet mire az ropogni kezdett.Na majdnem eltörte a kezem.Abba hagytam a kezem vizsgálását,és mindenki Jennit nézte.Belekezdett.Annyira nincs rossz hangja mint azt hiszi.Sőt különleges hangja van.Mindenki várta mi lesz ebből.Emi mosolygott.Majd a szám végén felálltunk és megtapsoltuk.Az egész szám alatt Jennit néztem.Teljesen beleélte magát a zenébe.Fantasztikus volt.A szám közepe felé azt hittem elsírja magát. Liam
eszmélt fel először.
-Hú.Van hangod kiscsaj-felállt és megölelte Jennit.Mind sorban mondtak valami szépet.Emi megállította mielőtt újra leülhetett volna.Valamit bele súgott a fülébe.Jenni rám nézett.Csodálkozva majd egy mosollyal hozzám ugrott és megölelt.
-Köszönöm Louis!
-Mit is?
-Mindegy csak köszönöm!
Huhh de furi ez a lány.
-Ki jön fürdeni?-ordította el magát Zoé.Mindenki felpattant.
-Én megyek!
-Én is!
-Én is!
-Oké ki nem jön-kérdezte Emi.
-Én nem megyek-szólalt meg Jenni.
-Miért nem-kérdeztem kiskutya szemekkel.
-Mert nem...nem akarok vízes lenni.Ennyi.
-Akkor én se megyek.jelentettem ki.
-Jó  legalább nem fogok unatkozni-közben a többiek elmentek átöltözni.Egyedül maradtunk.
-Gyere!Mutatok valamit-húzott fel Jenni az emeletre.Felfelé Axival,Zoéval és Harryvel találkoztunk.Jenni megvárta amig mindenki lemegy és behúzott a szobájába és becsukta az ajtót.



                                                                          *Zayn*


Csak annyit láttam hogy Jenni behúzza Louist a szobájába.Haver.Nem hiszem el.Komolyan ennyire becsíptek?Amikor lementem Harry Axi szájában keresett valamit lelkesen.Ne már hogy mindenki szórakozik csak én nem.Emi felém se néz mióta megcsókolt játék közben.Feltudnék robbanni.Komolyan megölöm Louist.A hülye tippe miatt kerültem ide.A lány akit megakarok szerezni mst utál.Vagy csak isten tudja mit érez.Közben mindenki kijött a házból és a medencébe vetették magukat.
-Zayn!
-Hmm-fordultam a hang irányába.Liam állt mellettem csurom vizesen.
-Mi a baj?Ne mond hogy semmi mert látom hogy van-komolyodott el Liam.
-Elmondom de majd ha nem halja senki.
-Oké.Nem jössz?
-De.
-ÁÁÁÁÁ-hatalmas sikítás és egy csobbanás.A medencére néztem.Emi épp benn fuldoklott.
-Állatok vagytok-ordibálta Harry és Niall felé.
-Tudjuk-és nevettek tovább.Zoé majdnem belefulladt a vízbe nevetés közben.Alexa meg a teraszon nevetgélt.Louis és Jenni meg sehol.
-Hol vannak Jenniék-kérdezte Emese miután levegőt is kapott.
-Na hol vajon-mondta Niall röhögve.
-Louis mutat néhány dolgot Jenninek-fetrengett Harry.
-Kapóra jött neki a sok pia-tódította Liam is.
-Csak barátok.Emlékeztetőnek mondom.Jenni tudja magát kontrollálni-mondta Emi Liamnek címezve szavait.Még véletlenül se néz rám.Idióta vagyok!
-Aha de Louis nem-hintett el egy perverz mosolyt Harry-és nem hinném hogy Jenni elég erős hozzá hogy leállítsa a kanos Louist.
-Vagy a részeg Louist-vigyorgott Niall.
-Jajj Jeni elég erős hozzá-durcizott Axi.Harry odament hozzá és megcsókolta.Derekánal fogva befelé kezdte tolni Axit.Mind döbbenten néztük ahogy Harry az ajtóban megáll.
-Na ennek te se tudtál ellen állni!Akkor Jenni hogy fog Louisnak?
Alexa még mindig döbbenten nézett Harry-re.Majd egy másodperc alatt pofonvágta.
-Harry mi az Isten volt ez-kérdezte vörösödő fejjel Alexa.Hát Harry hiányozni fogsz.
-Hát demonstráltam egy részletet abból ami fent folyik.
-Ilyen itt pont nem folyik-kiabált le Louis az emeleti erkélyről-de ahogy látom valahol fog.
Axi még vörösebb lett de most nem a dühtől.A többiek már a földön fetrengtek.Valami halk beszédet hallottam a bokorból.Elindultam felé.




                                                                                *Louis*


Beindult a fantáziám amikor Jenni behúzott a szobájába és becsukta az ajtót.
-Gyere!-leültetett az ágyra.Uralkodnom kell magamon.Csak barát.Csak barát.Elővett egy cipős dobozt a szekrényéből.
-Mutatok valamit-leült mellém és kinyitotta.Csöndben vártam amíg kinyitja.Fényképek,ékszerek,kis tárgyak és néhány levél.
-Ez mi?
-Ez az én emlék ládám.Mindent elhoztam amit a Magyarországi barátnőimtől kaptam.Vagy a nagyapámtól.Vagy a Japánban lévő nővéremtől.Vagy az otthon maradott nővéremtől.Nagyon hiányoznak pedig nem vagyunk itt csak pár napja.Nekem meg már vannak új barátaim.És ezért valamiért....valamiért úgy érzem nem szerettem őket eléggé.Pedig ők voltak az életem.Nem hagytam időt magamnak hogy "gyászoljam"őket.És most itt vagytok ti.Axi elmegy.Zoé is.Nem lesz más csak ti.És tudod mi idegesít?Hogy nem érzem hogy én hiányoznék nekik.Pedig nekem nagyon hiányoznak.Ők meg még egy nyamvatt üzenetet sem írtak nekem.És akkor belenézek ebbe és eszembe jutnak azok a dolgok amiket együtt csináltunk.És eszembe jut hogy lehet hogy az csak színészkedés volt?Nem szerettek?Nem értem Louis-rám dőlt és sírni kezdett.Valószínűleg sokat agyalt rajta az utóbbi két napban.
-Szeretnek.Mutasd-elvettem tőle a dobozt és megnéztem őket.Rajzok.Kutyákról,macskákról,emberekről mellettük egy egy név.A hátukra ráírva valami Kamilla.És egy dátum.Ezt valószínűleg Jenni írta rá.Szép rajzok voltak.Az egyik rajzon az én nevem volt.Ezen kissé meglepődtem.Aztán valami Kazaky.Meg valami Germany.Aztán-miközben Jenni hátát simogattam-kivettem egy nyakláncot.Egy félbetört szív.Fantasztikus.Hát én is ki lennék akadva azt hiszem.Meg egy kis pénz.Valószínűleg magyar.Életemben nem láttam még ilyen pénzt.
-Nekem úgy tűnik nagyon is szeretnek csak nem akarják hogy honvágyad legyen.Nem fájdítják a szíved hogy nem lehetsz ott ahol ők.Nagyon is szeretnek.Nekem is nagyon hiányzik a családom.Mindig.De tudom hogy szeretnek.És ezért kibírom.
-Tudod nekem akkor lenne jobb ha beszélnének velem és elmondanák mi van velük.Nem csak hallgatnának mint a sír.
-Lehet hogy ők ezt jobban tudják.
-17 éve vagyok magamban.Csak tudom mi jó nekem.
-Nem biztos.Egy kívülálló jobban megismer mint te saját magad.Lehet hogy fáj de beszélj velük néha.Nem kell őket elfeledni.Szeresd őket.Csak ne felejtsd el hogy már nem vagy velük.
-Köszönöm Louis-nézett fel kisírt szemekkel-tudod furcsa de ahoz képest mekkora idióta vagy,nagyon megértő is.
-Köszönöm Jenni.Te meg barát létedre megkérdőjelezted a barátnőidet.Ez nem szép.
-Tudom de hiányoznak.Hogy fogom kibírni azt nem tudom.Eminek se lehet könnyű.De ő nem beszél.
-Na gyere lepjük meg őket.Van erkélyed?
-Ömm...Aha-felálltunk,és kisétáltunk.Furcsa látvány tárult elénk.Harry Alexával csókolózik.Majd arról beszélnek hogy Jenni nem tud nekem ellen állni és lefekszik velem.Jenni már vörös volt zavarában.
-Izé...Nem  megyünk le-kérdezte,miközben megfogta a csuklómat és elkezdett berángatni.Elhúztam a kezem és kiordibáltam az erkélyről.



                                                                                 *Emi*

Behúztam a bokorba.Ittam egy kicsit,szóval nem egészen tiszta mit is csinálok.Magamhoz rántottam és vadul megcsókoltam.Pillanatnyi meglepődés után megfogta a derekam és visszacsókolt.Beletúrtam a hajába miközben a másik kezemmel a hasán simítottam végig.Belecsókolt a nyakamba.Feljebb húztam és megcsókoltam újra.Elég vadul csinálhattuk ugyanis egyszer csak Liam-et pillantottam meg előttem.
-Úristen mit csináltok ti itt-kérdezte meglepődve.Elengedtem partneremet.Niall meg Liam-re nézett.
-Figyelj ne mond el senkinek!Csak kicsit sokat ittunk és fogalmam sincs hogy történhetett-kértem Liamet aki még mindig sokkosan bámult maga elé.
-Igen és soha nem fordulhat elő még egyszer.Sose akartam magamra haragítani Zayn-t.De nem tudtam eltolni magamtól.
-És ezért lefekteted-kérdezte nyugodtan Liam.
-Mi?Dehogy.Csak csókolóztunk.Ennyi.És nem lett volna más.Esküszöm-mondta Niall kiskutyaszemekkel Liamnek.
-Jó.De ennek itt vége.És nekem mindegy kinek mondjátok el de Zayn-nek ne!Így is szomorú mert el lett utasítva.Ne tegyétek neki nehezebbé-kérte Liam.Rábólintottunk.
-Ti mit csináltok itt-kérdezte Zayn meglepetten.
-Semmit.Beszélgetünk.
-Okééé-nem nagyon hitt nekünk.Kérlelve néztem Liamet.Csak ne mondjon semmit.Louis és Jenni lejöttek szóval mindenki őket nézte.Louis átkarolta Jennit akinek pirosak voltak a szemei a sírástól.
-Haver!Kicsit finomabban is csinálhattad volna finomabban-mondta Harry miközben adott egy pacsit Louisnak.
-Semmi nem volt.Csak Jenni mutatott valamit-ránézett Jennire de ő megrázta a fejét-Oké.
Huhh de furcsa.Na majd Jennivel beszélek én.
-Nem megyünk aludni-kérdezte Niall hatalmasat ásítva.
-De mehetünk.Van egy vendégszobánk ott elfértek ketten.A nappaliban is ketten és nálunk fenn még van két hely.Az összesen 6.
-Mi megyünk el ha nem baj.Anyu azt mondta menjünk-Axi és Zoé már ruhában voltak.Nem tudom mikor öltöztek át-Sziasztok!
-Hello!
-Szia cica-mondta Harry és Axira kacsintott.Axi elpirult egy kicsit,majd elindultak.
-Oké akkor hogy alszunk-kérdeztem a fiúktól.Louis lestoppolta Jennit.Jellemző.
-Ömm akkor a többiek alhatnak a vendégszobában és a nappaliban.
-Ajj én veled akartam aludni-hisztizett Zayn.
-Jó.Akkor aludj-Nem aggódtam túlzottan.Nagyon álmos voltam.
-Ezaz-kiáltotta és nyomott egy puszit az arcomra.Kicsit elpirultam.
-Na akkor Niall,Liam,Harry ki alszik egyedül-fordultam a három jó madár felé.
-Én alszok Harry-vel.Niall meg egyedül-jelentettte ki Liam.Elindultunk mind az ágyunk felé.Jenni felrohant és becsapta az ajtót.Átöltözik gondolom.Louis meg kinn várt az ajtó előtt.Én is követtem Jennit és becsaptam az ajtót.Gyorsan felkaptam a pizsamámat,és befeküdtem az ágyamba.Zayn ledobálta a ruháit és beugrott mellém.
-Zayn elég nagy ez az ágy nem kell hozzám bújnod.
-De hideg van-ja marhára.Mellkasa szinte forró volt.
-Na!Indulj vagy a földön alszol-mondtam.Élveztem azt a helyzetet de nem mutathattam ki.
-Nem nem.Nem megyek-majd még jobban rám tehénkedett és magához húzott.Na itt belerúgtam a térdébe.
-Azt a ..-elengedett és hátrébb húzódott.
-Örülj hogy nem a gyenge pontodat rúgtam meg.
-Köszi-nyöszörgött.Becsuktam a szememet és magamon éreztem Zayn tekintetét.


                                                                             *Louis*

Jenni végzett és befeküdt az ágyba.Valószínűleg becsukta aszemét emíg be nem bújtem mellé.
-Na és Josh ezért nem lesz féltékeny-kérdeztem mikor átöleltem és magamhoz húztam.Magamab szívtam illatát.
-Nem mert nem mondom el neki.Az kéne hogy megtudja-kuncogott és adott egy jó éjt puszit-Jó éjt Loui!
-Jó éjt Jenni-én is adtam neki egy puszit a homlokára.Pár perc alatt elszenderedett.Én meg nem tudtam aludni.Jenni átölelt én meg őt és így aludt.Én meg néztem.Egyszercsak mozgolódást és ajtó csapódást hallottam a szembe szomszédból.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése