2012. október 6., szombat

Egy új élet kezdete

Sziasztok!Remélem tetszeni fog az első fejezet a One Directionos sztorimból!tegnap sok blogot olvasgattam és azokból nyertem ihletet így megköszönöm ezeknek a személyeknek és remélem lesz alkalmam közös részt írni velük!:DJajj és ez teljesen kitalált van egy kis valóságalapja de itt a fiuknak nincs barátnőjük.És hát majd meglátjátok :D




                                                                         1.rész
                                                             Egy új élet kezdete


-Beszélnünk kell néhány dologról-kezdte anyukám a beszámolóját a felelős életről-nincs drog,pia és szeretném ha inkább a tanulásra figyelnél mint a fiukra.
Mostanában mindig erről beszélt.Jajj el is felejtettem Jennifer vagyok,17 éves és LONDONBA KÖLTÖZÜNK A CSALÁDOMMAL!! :D
Hoszú barna hajam és halványkék szemem van.Apukámnak munkát adtak Londonban így oda költözünk és a legjobb hogy a legjobb barátnőm is velem jön Emese.Hát azt azét remélem megtudunk majd szólalni Angliában.Emiatt aggódom csak,de mindketten 5-re állunk angolból szóval annyira nem estem kétségbe.Már minden készen állt,sőt fél óra múlva egy repülön leszek az LB-mel és egy kalandos új élet vár ránk.Emese a pasija nélkül jelent meg.Barna félhosszú göndör haja volt mint nekem és gyönyörű kék szeme.Imádtam a hangját,valahogy igazi lelki társam volt.Amint megláttam ledobtam mindenem a földre és odarohantam hozzá.Egy szoros ölelés után vontam kérdőre.
-Mi történt?-kérdeztem szomorkásan hangon.
-P...P...Pat....-nem tudott beszélni,vagy legalábbis a hüppögés elnyomta a mondanivalóját de amint meghallottam hogy Pat rögtön eszembe jutott egy rövid fekete haju átlagos 17 éves fiú.Ő volt Patrik.Emse barátja.Már mint több mint barát azért sírt.Na értitek :p.Megigérte Emminek hogy nem bántja meg soha...Most sikerült.Ekkor a hangos bemondóban bejelentették hogy felkell szálnunk a gépre.Elköszöntünk a barátnőinktől akik nélkül eddig el sem tudtam képztelni az életem és most elmegyünk Emesével és csak nyáron jövünk vissza,bagy karácsonykor.Ott voltak mind:Bogi,Zsófi,Réka,Timi,Kamilla,Emese(még egy emese barátnőm van :d),Móni és Alexa.Könnyes búcsút vettünk majd felszálltunk a gépre végleg elhagyva Magyarországot azzal a tudattal hogy még egy jó darabig nem térünk vissza.A gépen Emese lenyugodott majd elkezdett mesélni.
-Patrikkal közöltem egy hete a hírt hogy költözöm.Persze ő azt hitte hogy csak más városba vagy més utcába,de elkellett szomorítanom.Felvetettem hogy menne-e neki a távkapcsolat.Azt mondta gondolkodik rajta.A suli utolsó hetét pakolászással töltöttem és Patrikkal.Ezt a viselkedést úgy vettem hogy menni fog neki.De ma reggel mikor indultam kaptam egy SMS-t Tőle hogy neki ez nem megy és hogy vanmár valakije és nem akarja megnehezíteni nekem de tudnom kell hogy már 3 hete találkozgat egy lánnyal.Nem sikerült a nem nehezítem meg a szakítás rész szóval bömbölve jöttem ki a reptérre és örülök hogy eltünök innen mert angliában cuki fiuk vannak :D
-De...de...-nem tudtam mit mndani hihetetlen számomra hogy megcsal egy ilyen szép lányt mint emi....pff...paraszt.
-Semmi baj már túltettem magam rajta-mondta ő,de persze nem hittem neki-jöhet a party hard milyénk a nyár!
Ebben igaza volt,sulinak vége,Angliai suli elintézve,tegnap nem mentünk évzáróra de sebaj ezért megérte.Külön szobánk lesz de hatalmas a ház.Anyáék a ház egyik végében mi a másikban leszünk szüleim elmondása szerint.Kiváncsi vagyok mit értenek ez alatt....De mindig is laza szüleim voltak szóval nem nagyon aggódom.
Amikor meguntam Emese áradozását Londonról,meg előadta hogy végre találkozik a One Directionnal hát bedugtam a fülhalgatómat a fülembe és néztem kifelé az ablakon.Ekkor megláttam."Britt-Szigetek" jelezte a kis tv az ülesek felett.
Ez lesz új életünk első és legszebb nyara!Szerintem. :D


Bocsi a helyesírási hibákért de elég fáradtan írtam már ezt a részt!:D)
Persze amint leszálltam a gépről,máár nem így éreztem.De ezt csak legközelebb! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése