2012. október 23., kedd

Fogadás végeredménye

Háhh ezt a részt most Emivel csináltam.Nagyon elvoltunk.Az autós jelenetet eljátszottuk pöppet nevettünk de kész!!Olvassatok :D

                                                                       11.rész
                                                              Fogadás végeredménye
                                       

LIAM

-A büntetésed. De miért is büntetés? Ez inkább ajándék - mosolygott felém Jenni - Hívd el randizni Zoét!
Ennél kicsit leblokkoltam. Ki az a Zoé? Pár pillanat múlva rájöttem kiről beszél. Zoé a barátnője. Kerítősködik . Remek.
-Azt hiszem nem sokat tehetek ellene mivel fogadtunk. De hogy hívjam el? Még a számát se tudom -azt hittem megúszom, de Jenni nem engedett.
-Nem kell telefonszám . Délután elmegyünk körülnézni a városba. Te is jöhetsz.
-És ha én nem akarok menni - kérdeztem még mindig reménykedve hogy békén hagy. De nem így lett.
-Akkor Zoét hívom ide. Alexával együtt - és rákacsintott Harry-re. Ő csak fogta a fejét és valamit motyogott magában…
-Jó akkor megyek.
-Jajj valamit elfelejtettem mondani. Mindenki előtt kell elhívnod!
-Mi? Akkor mindenki jön?
-Hát ha akarnak. De erről senki nem akarna lemaradni - gonoszan vigyorgott rám.

Ekkor Patrik lépett be a szobába. Kissé zavartan nézett körbe,majd leült a földre.
-Mi a téma - intézte kérdését hozzám. Kissé meglepődtem de valószínűleg nagyjából sejti mi van.
-El kell hívnom randizni Zoét. Mindenki előtt.
-Zoé itt van? Alexa is itt van? - hirtelen felcsillant a szeme, ahogy kimondta Axi nevét. Ez gyanús….
-Igen itt vannak mind ketten - vágta rá Jenni - Nem jössz te is? Minél többen látják annál jobb.
Komolyan kiakar készíteni. Nem elég hogy a négy lány és a banda is látni fogja. Ha már elhívok valakit randizni akkor nem közönség előtt teszem. De megfogom oldani. Valahogy. Bár erre kevés az esély.



ZAYN

Amikor feleszméltem gondolataimból eszembe jutott mit is mondott Emi.

-Miért is kellene megbocsájtanom?
-Mert amikor megláttam,megint éreztem utána valamit. Nem tudom mi volt,de éreztem. De én nem igazán akartam. Viszont megtörtént. És ez olyan érzés volt mintha megcsaltalak volna. Pedig sose tenném - mondta miközben a sírás ellen küzdött. Nem értem ezért mért kell bocsánatot kérnie. Nem csoda hisz csak két napja szakítottak.
-Tudod ezért igazán nem kell bocsánatot kérned. Kivéve ha történt valami más is.
-Nem. Hogy történt volna? Csak elmondta amit akart és kiment. Meg se várta a reakciómat.
-Ennek örülök. De nem megyünk le a többiekhez? - megfogtam a kezét és húztam magam után. Jött utánam. Mikor leértünk mindenki ránk nézett. Kivéve Liamet aki csak bámult maga elé. Láthatólag nagyon gondolkozott valamin.
-Mit bámultok? - kérdeztem mosolyogva. Mindenki fellélegzett mikor elmosolyodtam. Mintha csak ránk vártak volna mindenki felállt.
-Hova megyünk? - kérdezte Emi, mikor mindenki elindult az ajtó felé.
-Liam elhívja Zoét randizni városnézés közben - vigyorgott Liamre Jenni. Persze a fogadásuk. Amit előttem kötöttek, ránk.
-És persze minket is elrángatnak, hogy legyenek tanúk - mondta Harry, kissé túlzottan vidám hangnemben.
-Megyünk mi is - kérdeztem Emit, de válaszra nem volt ideje.
-Jöttök. Muszáj - mondta Jenni és kihúzta Patrikot az ajtó elé. Sorban követtük őket,majd Emi bezárta az ajtót. Elindultunk a két lány szállodája felé.



JENNI

A kocsiban ülve felhívtam Alexát.

-Haló!
-Szia Axi! Kapkodjatok magatokra valami göncöt! 10 perc múlva ott leszünk!
-MI? Ide jöttök? Minek?
-Megyünk várost nézni. Pontosabban mi városnézésre, amíg a fiúk autogrammot osztogatnak, fényképezkednek a szokásos.
-Oh… Oké. Szólok Zoénak - majd letette a telefont. Jól esett végre magyarul beszélni egy kicsit. Ha csak két percre is de jó volt.
-Na? Jönnek?! - hangzott a költői kérdés Liam-től.
-Még jó. Ki nem hagynák - morgott valamit, majd csönd lett. Mindenki a saját gondolataival foglalkozott. Eszembe jutott Josh. Fel kéne hívnom.
-Nem baj ha Josht is elhívom?

Harry és Patrik egyszerre ránéztek Louisra aki teljesen nyugodtan válaszolt.

-Persze. Jöjjön csak - nem vette le a szemét az útról miközben beszélt. Patrikék nem hagyták abba Louis bámulását majd sutyorogtak valamit. Nem teljesen értettem ezt a viselkedést. Egyre kínosabb lett a csönd amit csak a két fiú sutyorgása tört meg. Szerencsére oda értünk a hotelhoz. Kiszálltam Emivel és bementünk a lányokért. Már lent vártak ránk az előtérben. Köszöntünk majd visszamentünk a kocsihoz.
-És hogy férünk majd el? - kérdezte Zoé. Elég furcsa  kérdés volt mivel Harry hatalmas kocsija mellett álltunk.
-Szerintem nem lesz probléma. Viszont ha nincs hely beültetünk valamelyik srác ölébe.
-És kiébe? - kérdezett vissza Axi.
-Hát mivel tízen leszünk szükség lesz az ölbe ülős megoldásra - kiabált ki Niall.
-Oké. Emi te gondolom Zayn ölébe ülsz. Zoé Liamébe - alig hitte el amit hallott - Axi kiébe szeretnél ülni? - fordultam felé.
-Nekem mindegy. Válassz te.
-Akkor legyen… Niall - Emi kérdőn nézett rám. Nem értette mért Őt választottam. Szegény Niallnek nem jöttek össze a dolgok. Legalább legyen egy szép negyed órája.
-És hogy ülünk be? - vont kérdőre Emi.
-Hát Axi átmászik Harryn és Patrikon. Zoé Zaynen. Te meg csak beülsz.
-Tényleg! Mit keres itt Patrik? - kérdezte Axi. Most esett le neki hogy Ő is itt van. Zoé nem tudja ki Ő mivel Emi nem beszélt neki róla.
-Hát hosszú... De most induljunk.

Beültem előre, és Louisval néztük hogy szerencsétlenkednek a beüléssel. Alexa feje konkrétan vörös volt. Zoé csak zavartan mosolygott. Emi meg vidáman belehuppant barátja ölébe, és adott neki egy gyors puszit. Amiből csók lett Zayn által. Amikor Emi megpuszilta Zaynt Louis hirtelen előre fordult és beindította a kocsit. Ez nem a legjobb ötlet volt ugyanis még nem csukták be az ajtót. Ez Louisnak is leesett,és egy hirtelen fékezéssel becsapódott az ajtó.

-Na hova is megyünk? - kérdezte a sofőrünk. Igen, ezt nem tudtam én se. Amikor itt voltam legutóbb csak buli és pihenés volt a program. Aztán utolsó nap gyorsan elmentünk egy parkba csinálni néhány képet.
-Én már voltam itt de nem nagyon voltam a városban. Szerintem menjünk oda ahova te gondolod.
-Oké. Fiúk hova megyünk? - intézte kérdését a hátul ülőkhöz.
-Én szívesen maradnék a kocsiban - mondta Zayn. Hátra néztem Emi meg próbálta takarni a fejét, mivel iszonyatosan elpirult. Mosolyogtam,majd megismételtem Louis kérdését.
-Hyde park esetleg megfelel? - vetette fel az ötletet Niall. Louis megvonta a vállát és elindultunk. 

Elővettem a telefonomat és megkerestem Josh nevét. Egyet kicsöngés után felvette.

-Szia kicsim!
-Szia! Nincs kedved eljönni velünk sétálni?
-De! Megyek. Hova megyünk?És kikkel?
-Gondolom emlékszel Louisra. Vele meg a bandával. Meg Axival, Zoéval,Patrikkal és Emivel.
-Huhh kicsit sokan leszünk nem?
-De. Viszont kell a közönség.
-Mihez is?
-Majd meglátod. Amúgy valószínűleg csak 6-an leszünk. Mivel a fiúkat lefogják támadni a visítozó rajongóik.
-Na de hova is menjek?
-Hyde park. Mikorra érsz oda?
-Két utcával lakom feljebb. Gyorsan odaérek.
-Oké. Siess. Szia!
-Szia!



ALEXA

-Oké. Emi te gondolom Zayn ölébe ülsz. Zoé Liamébe - alig hitte el amit hallott - Axi kiébe szeretnél ülni? - fordult felém.
Legszívesebben Harryt mondtam volna. De ezt inkább megtartom magamnak. Reménykedtem benne hogy Jenni is Őt választja számomra.
-Akkor legyen... Niall.

Kissé meglepő választás volt. Jennit ismerve inkább ráuszít Harryre a bulin történtek után. A kocsiba való beszállás kicsit égő volt számomra. Tekintettel arra hogy átkellett másznom Harryn és Patrikon. Az átmászás úgy történt hogy a fiúkkal szemben görnyedtem, miközben oldalasan próbáltam eljutni Niall-ig .Mikor épp megakartam fordulni, Lou beletaposott a gázba én meg beledőltem Niall ölébe. Elölről. Mellékesen a fiúknak érdekes látvány tárulhatott a szemük elé mikor elhaladtam előttük. Zoé szerencsésebb volt mivel az „úristendearanyostökéletescukifiú” Liam Payne ölébe egyszerűbb út vezetett. Csak Zaynen kellett átvergődnie. Emi meg. Hát neki semmit nem jelentett volna ha átmászik a két fiún .Csak éppen számomra elég égő volt. Visszatérve a helyzetre. Zavartan mosolyogtam egyet Niallre  és megfordultam. Éreztem magamon a két szélső fiú tekintetét,de próbáltam nem rájuk figyelni. Jenni felhívott valakit. Gondolom Josht. Furcsa volt mert amíg Ő beszélt a telefonba Louis erősebben markolta a kormányt. Öt perc múlva odaértünk.



ZOÉ

Amikor odaértünk a parkba egy szőke fiú állt a bejárat előtt. Feltételezem Ő volt Josh ugyanis Jenni a szinte még mozgó járműből pattant ki és futott oda hozzá. Nagyon aranyosak voltak együtt. Louis leállította a kocsit. Mindenki elkezdett kiszállni, Axi rekord időn belül kipattant a kocsiból. Éppen kimásztam volna Liam öléből mikor átkarolt és bele suttogott a  fülembe.
-Maradj egy kicsit! Mondani szeretnék valamit.

A meglepettségtől megszólalni se tudtam. Louis odaadta Liamnek a kulcsokat Ő is kiszállt. Becsapta az ajtót és egyedül maradtam Liammel.
Kiszálltam az öléből és elhelyezkedtem kicsit kényelmesebben. Vártam mit szeretne mondani. A földet bámulta,majd rám emelte szemeit.

-Zoé! Miután a bulin olyan kellemesen elbeszélgettünk, nem lenne kedved eljönni velem valahová? Kettesben.
Köpni-nyelni nem tudtam a csodálkozástól. Nem hiszem el. Csak álmodom. Egy éjszakán át áradoztam Axinak hogy mennyire aranyos és kedves fiú. Most meg elhív randizni! Alig hiszem el!
-Persze! Mikor? - próbáltam a legnyugodtabb hangot megütni.



LIAM

Útközben azon gondolkoztam hogy oldjam meg a randira hívást. Nem akartam mindenki előtt megkérni. Eszembe jutott hogy nem kérem meg, de Jenni úgy is kötelezett volna rá. Mikor Jenni kiugrott a kocsiból egy remek ötlet jutott eszembe. Itt tartom és megvárom amíg kettesben maradunk. Mikor mindenki szállingózott ki a kocsiból, és Ő is indult volna, átkaroltam és belesuttogtam a fülébe hogy maradjon. Vette a lapot és megvárta amíg Louis odaadja a kulcsokat. Miután becsukódott az összes ajtó leült mellém,és engem nézett. Néhány pillanatig gondolkoztam rajta mit mondjak majd elmondtam a mondókámat.

-Persze! Mikor? - nem egoságból, de gondoltam hogy igent fog mondani.
-Ha megadod a számod felhívlak és majd megbeszéljük - mosolyogtam rá. Lediktálta a számát, majd kiszálltunk. Mindenki minket várt. Jenni Josh mellett, Louis Harryvel és Patrikkal beszélt valamit. Niall Axinak magyarázott, Ő meg kedvesen válaszolgatott neki. Zayn Emi fülébe suttogott valamit, ami eléggé felvidította, mivel hatalmas vigyorral az arcán fordult felénk. Furcsának találtam hogy még senki nem támadta le őket.

-Megyünk vagy itt álldogálunk egész nap és minket bámultok - mutattam ránk, miközben a többiek feléledtek és elindultak befelé. Josh és Jenni kissé lemaradtak mögöttünk. Zayn és Emi a társaság szélén sétáltak. Zayn megfogta a kezét. Ebből holnapra címlap sztori lesz. ”Zayn Malik a One Direction egyik tagja új barátnőjével”. De legalább nem titkolják. Jenni hirtelen odafutott mellém, és megállított. Josh tovább ment és csatlakozott Louis csapatához.

-Na? Megkérdezted? - suttogta.
-Nem. Az időjárásról kérdeztem. Szerinted?
-Jól van na. Csak tudni akartam. De nem úgy volt hogy mindenki előtt kell megkérdezned?
Vagyis csinálnod kell még valamit.
-És mi lenne az?
-Csókold meg - majdnem ott helyben estem össze. HOGY MIT CSINÁLJAK? Pont nekem kellett ezt mondania? Nem éppen a stílusom. De nem tettem meg amit legutóbb mondott.
-Jó. Megteszem de ezért meglakolsz - megtudtam volna ölni.
-Nekem mindegy. Na de most megyek. Te meg intézd amit kell - kacsintott rám és előre futott. Josh  zavartan nézett  Jennire majd Louisra. Átölelte Jenni derekát és egy puszit nyomott a homlokára. Így sétáltak tovább. Rám pedig várt még egy feladat. Nagy levegő! Megtudom csinálni! Nem értem mért izgulok csak megkell csókolnom egy lányt .Az már más kérdés hogy holnap Zaynnel osztozok a címlapon. Mikor Zoé mögé értem megfogtam a kezét és megfordítottam. Egy pillanatig zavarodott pillantással néztünk egymásra. Egyre közelebb kerültem hozzá. Szinte csak egy centi volt köztünk. Éppen megakarta kérdezni mit csinálok. De erre nem volt esély mert egy csókkal betapasztottam a száját.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése