2012. október 27., szombat

Bízz bennem!

Magyarország
101
Oroszországi Föderáció
15
Egyesült Államok
15
Németország
1
Franciaország
1









Nézegetem az irányítópultot és megakad a szemem ezen a kis táblán.Oroszország meg USA?!Jó nem nagy számok de akkor is számít.Nem 100.000 de nem rég kezdtük a blogot és ez igenis nagyon jó,ehhez képest.Egy német és egy francia az se rossz.Na de kis optimista vagyok.Most először kérem de valami jelet adjatok hogy olvassátok!Mert a nézettség megy felfelé de semmi visszajelzés.Mi írjuk mert élvezzük,és mert messze lakunk egymástól és ez közelebb hoz minket egymáshoz.Írjuk mert mi is élvezzük.Ha írsz akkor beleéled magad a szerepbe.Ne tudjátok meg milyen jó Louis Tomlinsonnak vagy Zayn Maliknak lenni vagy Jennifernek,esetleg Eminek!Tényleg fantasztikus amire az agyunk képes.És nagyon sokan azt mondják utálnak írni,meg unják,semmi értelme,de én imádom.Más ember leszel tőle.Átváltozol és ha kilépsz a szerepből marad belőle valami,amit életeden keresztül hordozni fogsz!Próbáld ki hogy elereszted a fantáziádat,és leírod ami eszedbe jut!Fantasztikus viszont látni a képzeleted egy darabkáját.Olyan témáról amit nem szeretsz nem lehet írni.De én se olvadok el rögtön ha meglátok egy 1D képet,és mégis róluk írok,ami mondjuk csak Ariel miatt van de akkor is tök jó.És ezek után nem tudok rájuk sztárként nézni.Ez van.Na puszi,jó olvasást!xoxo





13.rész
Bízz bennem!

Zayn

Nem hittem a szememnek.Hatalmas sárga betűkkel kiírva az újság címlapjára:
"Zayn Malik megcsalta barátnőjét"

Talán az egész világ tudja hogy nem volt barátnőm.Most meg ezt írják?Mi az hogy megcsalom?Nincs is!Honnan vették?
-Liam mutasd azt a cikket-kikaptam a kezéből.


"A One Direction rossz fiúja megcsalta barátnőjét.Tegnap egy lánnyal látták a Hyde-parkban.Úgy tűnik nem tartják titokban a kapcsolatukat,nem úgy mint a volt barátnőjével.Lapzárta előtt felkeresett minket Zayn eltitkolt barátnője.Az interjúban azt nyilatkozta,nem akarta hogy mindenki azt higgye csak a hírnévért vagyok vele.De most úgy döntött meglepi kedvesét azzal hogy nyilvánosságra hozza kapcsolatukat.Miután megmutattuk neki a tegnap készült képeket sírva távozott a szerkesztőségünkből.Minden esetre reméljük Zayn tudja mit csinál."
Egy csomó kép rólam és Emiről ahogy csókolózunk és fogjuk egymás kezét.
-Ezt elkell tüntetnünk!Emi nem láthatja meg-hadartam és elkezdtem agyalni hova tegyük.Az internet is tele lehet ezzel.De nem volt titkos barátnőm.Semmilyen barátnőm nem volt már egy ideje.Az egész csak kitaláció hogy eltudják adni ezt a szart!Végül Bianka táskájába rejtettük.Sajnos elkéstünk ezzel.Emi semmit mondóan bámult a telefonjára miközben vette fel a cipőjét.A fülhallgatót csatlakoztatta a telefonhoz.Bedugta a fülébe,felvette a kabátját és az ajtó előtt még egyszer hátra nézett.Láttam ahogy küzd a sírással.
-Talán ezt megkellett volna gondolni nem igaz Zayn-felém mutatta a telefont amin a cikket véltem látni.Csalódott bennem.Nem akarja elhinni de hát látja a saját szemével.
-Ez nem igaz Emi!Higgy nekem!Nincs senkim!Rajtad kívül!És nekem nem kell más mint te!Érted?
-Zayn talán nem most kéne oké?Én nagyon szeretlek de ez kicsit sok oké?Majd jövök-ezzel kisétált az ajtón.És én pontosan tudtam ha utána megyek csak rontok a helyzeten.Hagyom elmenni,hisz ez a legjobb.
-Mi történt-Patrik állt a nappali küszöbén Louis ruháiban.
-Emi meglátta a cikket aminek egy szava sem igaz és fogalmam sincs mi legyen most!
-Mi van-jött elő Louis is.Harry pár pillanattal később csatlakozott.
-Pletyka lap,Zayn,Emi,elment!Ennyi-nyújtotta Jenni a fiúknak az újságot.Mindhárman elolvasták és hitetlenkedve káromkodtak.
-Komolyan és Emi hisz ebben?Nem lehet igaz-hitetlenkedett Patrik.Jenni a sírás szélén volt.
-Lo...Louis menj utána!Tudod mit mondtam neked nemrég!Megismétlődik!Kérlek Louis segíts-nagyon furcsa volt az a beszéd.Jenni mindig olyan érzéstelen volt.Most meg suttogva,szinte érthetetlenül,a sírás küszöbén.Nem hittem volna hogy ilyennek láthatom valaha is.Louis gondolkodott egy kicsit majd láthatólag felfogta Jenni szavait amit én nem nagyon értettem.
-Jenni nem gondolod hogy neked kellene menned?Hogy bebizonyíthasd,te vagy a legjobb barátnője?
-Louis komolyan?Nem akarom úgy látni megint!Ehhez nem vagyok erős.A szeretteimmel ez nekem nem megy!Zayn miatt is rosszul érzem magam hogy szomorúnak látom,de hogy Emit megint Úgy lássam azt nem akarom.Olíviánál sem ment sose hogy erősen állhassak mellette mert nem bírom-amikor Olíviára terelődött a szó Bianka átölelte.Jenni rázkódni kezdett.Bianka elengedte,bement a konyhába és Jenni könnyes szemekkel bújt hozzá Louishoz.
-Kérlek!Louis nem hagyhatsz cserben!
-Ha elengednél indulhatnék-simított végig a haján Louis.Jenni elengedte és Louis egy perc múlva eltűnt a házból.Axi és Zoé is lejöttek.Nem kérdeztek semmi,Harry a kezükbe nyomta az újságot és tágra nyílt szemekkel néztek Zaynre és az ajtóra.
-Mi?Akkor azért volt az a hang.
-Milyen hang-idegesített hogy Louis ment a barátnőm után,és nem én,de engem úgyse hallgatott volna meg.
-Hát amikor a fürdőbe mentem,Emi sírt keservesen a szobában.Nem tudtam miért.Most már sejtem-Jenni felment az emeletre,mikor Louis elment így Axi egy fokkal halkabban mondta tovább-Jenninek nagyon nehéz szomorúnak látnia a szeretteit.Ki volt bukva akármikor szomorkodni látott valakit a barátai,családjának tagjai közül.Kérlek Zayn ezt elkell intéznetek.
-Louis elment utána.
-Szóval nem te?Miért is-nézett rám megvetően Zoé.Nem hiszem hogy teljesen hazugságnak hiszi az újságban álltakat.
-Mert nem szólna hozzám,és felesleges lenne.Lerázna magáról.
-Zayn Malik!Azonnal kimész azon az ajtón és megkeresed a barátnődet.Nem érdekel a nevetséges kifogásod!Szereted nem?Ő is szeret de te hagytad elmenni!Normális vagy te egyáltalán-ordibált velem Alexa kikelve magából.Igaza van.Teljesen hülye voltam/vagyok.
-Megyek.De merre mentek?
-Hyde.park-Jenni vörösre sírt szemeivel találtam szemben magam.A telefon a kezében és éppen egy SMSt írt-Louis küldött egy SMSt hogy ott vannak.Menj!
Nem kellett sokat győzködni.Emi gyalog ment a Hyde-parkig?Nem hiszem.Busz vagy taxi esélyesebb.
-Harry a kocsikulcsokat Louis elvitte-elkezdett a kabátjában turkálni.
-Hát...Igen elvitte.
-Jenni van itthon kocsi?
-Persze!Anyu Volvója.De arra nagyon vigyázz-odadobta nekem a kulcsokat és elkísért a garázsig.Két autó állt benne,és egy hely üresen.Az egyik egy fekete,sötétített ablakú "maffia" kocsi volt.Hatalmas monstrumnak tűnt a mellette szerénykedő,nőies vonalvezetésű,pezsgő színű Volvó mellett.
-Mi ez a maffiózó stílusú Merci?
-Apunak van egy mániája.A kocsi minnél drágább annál jobb.A Land Rover a kis büszkesége nincs is itt.Azt egy külön garázsban tartja.Azt mondta megkapom ha leteszem a jogsim.De mintha neked valahova menned kéne.
Igaz is.Egy kicsit elgondolkoztam a kocsikon.De most másra kell koncentrálnom.Emi.Most csak Ő számít.Beültem a kocsiba,közben Jenni kinyitotta a garázs ajtót.Kihajtottam rajta és csak hajtottam.


Louis

Elvittem Harry kocsiját.Tudtam hova megy.Arra a helyre ahol Zaynnel boldog volt.Ez jelen esetben a Hyde-park volt.12 perc kocsikázás után kapucni,napszemüveg és indulhatok megkeresni.Nem sokára megláttam.Nem csoda hogy Jenni nem akarja így látni.Én se akarom.Ül a padon,telefonja a kezében és tettetett nyugodtsággal bambul maga elé.Süt róla hogy belül mérhetetlenül kétségbe van esve.Kifelé nyugodtan viselkedik.Ezt nem akarom látni.Semmit nem szóltam csak leültem mellé.Csöndben néztem magam elé.Fülhallgatóját eltakarta a haja,de én hallottam mit hallgat olyan hangos volt.Zayn hangja szólt belőle.Nagyon sokszor megszólalt ez az egyetlen szólója.Néha rá nézett a telefonra.Csendben hallgattam ahogy Zayn hangja üvölt a fülébe,de megelégeltem.Kivettem a füléből.
-Mit csinálsz-mordult rám.Mikor rám nézett olyan szomorúnak láttam mint még embert soha.Szemei könnyesek.Pillantása szomorú,kétségbeesett.Mintha azt kérdezte mért pont neki kell ezt elviselnie?Mért neki kell Zaynt szeretnie?
-Emi nem teheted ezt.Szomorú vagy de ez mind nem igaz.Zayn szeret.Mindenkinél jobban.Még Jenninél is.Axinál,Zoénál,Biankánál,Nálam,Niallnél,Liamnél,Harrynél is jobban.Nagyon szeretlek tudod?Nagyon fáj hogy ezt látom.Hogy szenvedsz.Zayn is szenved mert szeret és az egész világon csak te vagy neki érted?Csak te!Tegnap úgy néztetek egymásra hogy belesajdult a szívem.Az enyém!Nevetséges vagyok hogy te vesztél össze Zaynnel én meg a saját gondjaimmal bombázlak.Te és Zayn olyan elválaszthatatlannak tűntetek.Josh és Jenni nem sugárzott szerelmet.Ti igen.Nagyon is sokat.Ahogy Zayn hozzád beszél szinte megváltozik a beszéde is.Ez az egész cikk kitaláció hogy eladhassák az újságot.
-Tudom Louis.Nagyon jól tudom hogy Zaynnek nincs senkije rajtam kívül.Tegnap is vagy ezerszer elmondta hogy én vagyok számára az egyetlen,csak engem szeret.Csak az viselt meg hogy még csak nyilvánosságra se hoztuk a kapcsolatunkat,már megtámadnak minket.Mondhatom fantasztikus kezdés hogy Zaynt megcsalással vádolják.Szóval ha kijelentjük hogy együtt vagyunk,mindenki azt mondja majd hogy pénz éhes ribanc vagyok.Nem állok készen rá hogy Zayn Malik barátnője legyek.Szeretem,jobban mint te valaha is gondolnád!Tudod milyen érzés az amikor a szerelmedet szomorúnak látod?Nem bírnám ki,de...-félbe szakítottam.
-Tudod mért jöttem utánad?Nem Zayn miatt.Nem miattad.Nem Axi és nem is Zoé miatt.Azért jöttem mert az akit szeretek szomorú és én nem vagyok képes elviselni hogy szomorúnak lássam.Ha én nem vagyok rá képes akkor te hogy lennél?
-Azt mondod Jenni szomorú.De várjunk csak te azt mondtad azt akit szeretsz akkor...-nem kellett tudnom mit fog mondani így csak bólogattam.Most már Ő is tudja.
-Emi én nagyon sajnálom ha bánt téged amit írnak de ha szereted nem mindegy ki mit mond?Ne érdekeljen mit írnak!Zayn úgyis kiáll majd melletted.És te is mellette.Ha fenyegetnek ne foglalkozz vele nem történhet semmi.Bízz benne kérlek!Ha másért ne is érte,és értem.
-Inkább Jenniért,nem?De igazad van!Nem.Nem fog érdekelni ki mit mond én vagyok az aki Zayn Malik barátnőjének nevezheti magát,és bárki mondhat bármit én szeretem!
Hirtelen valaki átölelte hátulról.
-És Ő is szeret téged!Jobban mint azt hiszed-szólalt meg Zayn.Persze hogy nem adta fel.Sose fogja.
-Én szerintem megyek.Ti meg maradjatok nyugodtan-felálltam de meglepetésemre Emi is felpattant
-Nem!Megyünk mi is.Nincs mit megbeszélnünk,hiszen a lényeget hallotta.
-Igen hallottam.Egészen a végéig hallottam.
-Szóval azt is hallottad hogy,én meg...Jenni...
-Bizony.Nagyon sajnálom a dolgot Louis de már mikor megbeszéltük ezt.Majd meglátod mi lesz.De nem megyünk haza?
-Menjünk.De én nem hagyom egyedül Louist.Ő volt aki belém öntötte az erőt.Szóval te egyedül mész haza Zayn.
-Oké.Akkor otthon-elindultunk.Emi és Zayn egy gyorsnak nem éppen mondható csókot váltott.Mindketten mosolyogtak közben.Ilyen rövid időre külön voltak és hiányoztak egymásnak.Ez normális?Szépen beszállingóztunk a kocsikba.Zayn elindult.Én is elindultam.
-Komolyan gondoltad amit mondtál?Hogy szereted?
-Igen.Komolyan gondoltam-csak az utat figyeltem és egyre gyorsabban mentem.Nem akartam ezt a beszélgetést.
-Figyelj Louis én nem mondom el neki.De ha szereted akkor nagyon sajnálom azt hogy együtt kell látnod őt meg Josht.Nagyon nehéz lehet.
-El se tudod képzelni.De erről nem szeretnék beszélni ha nem baj.
-Nem.Nem baj.
Az út hátralevő részét csöndben töltöttük.A házhoz érve leparkoltunk a kocsikkal.Zayn bevitte Jenniék kocsiját.Emivel bementünk a házba.A nappaliban találtunk rá a többiekre.Patriknak már ment a gépe szóval őt elvitték amíg mi elvoltunk.Emi megnyugtatott mindenkit hogy semmi nincsen,és megbeszélték.Ekkor csatlakozott hozzánk Zayn és minden kérdésre választ adott.Magához húzta Emit és lágyan megcsókolta.Látszik milyen nehéz nekik egymás nélkül és ez olyan kétségbeesett csók volt ami sugározta magából a megkönnyebbülést amikor vége lett.Meglettek tapsolva és még egy gyors csókot váltottak.
-Figyeljetek nekünk fotózásra kell mennünk.Indulnunk kell-állt fel Liam.Mind felálltunk és elköszöntünk egy öleléssel.Zayn és Emi egy csókkal,majd nagy nehezen elváltak.Elindultunk a fotózásra az utóbbi 3 nap friss élményeivel.

Emi

Reggel Zayn mellett keltem.Egy ideig néztem ahogy szuszog,aztán úgy döntöttem felkeltem.
-Zayn!Kelj fel!Hasadra süt a nap-suttogtam a fülébe.Láttam ahogy elmosolyodik,majd kinyitja a szemét.Hihetetlen sebességgel megfogta a derekamat,a hátamra fektetett és felém hajolt.
-Fantasztikus milyen gyorsan magadhoz tértél-mosolyogtam rá.Pimaszul visszamosolygott és megcsókolt.Minden egyes csókjába beleborzongok.Mikor ajkaink összeérnek pillangók ezrei repdesnek a hasamban,összezavarodnak a gondolataim és elakad a légzésem.Átöleltem a nyakát és viszonoztam.Beletúrtam a hajába,ami lévén hogy reggel van kicsit kócos volt és sehogy sem állt,de még így is lélegzetelállítóan jól nézett ki.
-Megőrjítesz-morogta majd visszafeküdt az ágyra.Elégedett vigyorral nyugtáztam hogy valószínűleg én is azt a hatást váltom ki belőle mint amit ő belőlem.
-Na indulj öltözni-ennyit bírtam kinyögni,mivel reggel még nem nagyon vagyok ráállva az angolra.   
-Nem kapok valamit-hajolt felém ismét.Komolyan nem elég neki semmi?
-Nem.Nem kapsz.Indulás-nevetve toltam el magamtól.Felöltözött amíg én a telefonomat csesztettem.Éppen elment a szobából amikor egy furcsa hír jött velem szemben.Képek rólam és Zaynről."Zayn Malik megcsalta barátnőjét".Elolvastam a cikket.Nem hiszek ezeknek a szenny lapoknak,nem hittem soha de nem is áll szándékomban elkezdeni.Miért támadnak minket?Még be se jelentettük hivatalosan,és már tönkre akarják tenni.Persze most az egész világ azt gondolhatja hogy Zayn egy paraszt,én meg egy ribanc vagyok.Gondolkodnom kell.Felrángattam magamra egy nadrágot és egy piros fölsőt,barna pulcsi,telefon,fülhallgató.Elfogott a sírás.Leültem az ágyra és keserves sírásba kezdtem.Ez olyan 3 percig eltartott,de utána lecsillapodtam.Tudtam hogy nincs semmi alapja de megrendít a tény hogy miknek fognak nevezni ha Zayn engem választ.Mert hát engem fog.Remélem.Elkell mennem.Gondolkoznom kell azon hogy készen állok-e Zayn Malik barátnőjének lenni.Fájt hogy ott hagytam Zaynt az előszobában,kétségbeesve de gondolkodnom kellett.A taxiban ülve azt gondoltam szakítanunk kéne mert ezt én nem bírnám.Miután Louis utánam jött már megváltozott a véleményem.Szegénykémet nagyon megviselheti hogy Jenni Joshhal van.Engem is megviselne ha Zaynt egy másik lánnyal látnám.


 


Iszonyatosan örültem hogy Zayn végül utánam jött.De nem akartam hogy Louis kitaszítottnak érezze magát,hiszen elmondta a titkát amit valószínűleg nem nagyon akart.Amikor a fiúk elmentek boldog is voltam de szomorú is.Zayn küldött egy SMSt.
"Már most hiányzol!A kocsiban elintéztem azt az újságos ügyet és holnap tisztázni fogják.Szeretlek!"
Vissza írtam neki.
"Köszönöm!Szeretlek!"
Ez nem olyan formasági szeretlek az üzenet végén.Igazából így éreztem.Szeretem.
-És mit csinálunk-zökkentett ki Jenni a révedezésemből.A nappaliban fetrengtünk.Jenni szülei még nem jöttek meg de Biankának mennie kellett.
-Nem mutatod be a szüleidnek Josht?
-Hát ezen még nem gondolkoztam.Bekéne mutatnom de Apu letámadná a kocsi imádatával és ciki lenne.
-Ezt azért tudniuk kéne nem?
-És mi lesz a te szüleiddel?Biztos látták a cikket.
-TE JÓ ÉG!NEM IS BESZÉLTEM VELÜK MIÓTA ITT VAGYOK-ugrottam fel a kanapéról.Utoljára a reptérről hívtam őket amikor tudattam velük hogy jól vagyok.
-Közös Skype?
-Aha-lehoztam a laptopot és pár perc múlva már a szüleimre vártunk.10 perc várás után feljelentkeztek.
-Kislányom!Mit is mondtunk neked?Hívj minket.De csak az újságban látunk.Mit tettél?Szerencséd hogy nem tudják a neved!
-Apa!Állj le.Tudom hogy hívnom kellett volna titeket,de nem volt időm.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése