2012. október 6., szombat

A nagy találkozás





               2.rész
              A nagy találkozás
    
               *Jennifer*
Leszálltam a gépről szorosan Emi mellett hogy véletlen se késsük le a buszt.:D(mert hát ilyen a mi formánk).A reptéren kedves nővérem Bianka várt minket aki már 1 éve kint lakott Anglia fővárosában,Londonban.
-Nagyon hiányoztál!-mondtam miközben örömkönnyeimet nyeltem.
-Te is.És ki a barátnőd?-kérdezte.El is felejtette hogy már találkozott  Emivel.-Óóó.Ő itt a barátnőm velünk fog élni!De ismered,már találkoztál vele.
-Tényleg!-mosolygott Emesére-Örülök hogy látlak!-majd széles mosollyal megölelte.
Elmentünk a csomagokért addig Bió hívott egy taxit,de azt mondták hogy 1 óra.Addig mi elmentünk Emivel sétálni a reptéren.Bementünk egy ajtón ahol azt hittük a mosdó van.Hülye angolok nem írnak ki semmit mert nem kellett volna bemenni ugyanis személyzeti folyosó volt.Megakartunk fordulni de egy kedves de elég szigorúnak tűnő hang ránk szólt.
-Mit kerestek itt?Ide csak a személyzet jöhet be!-mondta egy biztonsági őr.
-Tudjuk már éppen menni akartunk mert észrevettük hogy...-de a mondatom félbeszakadt mert hirtelen kinyílt mögöttem az ajtó.Emese még eltudott ugrani,én épp lépni akartam de az ajtó hátba vágott én meg rögtön előre estem(persze béna voltam de ennyire...) és bevertem a fejem.
A következő emlék az volt hogy nyílik a szemem Emi mellettem térdel és beszél valakihez.Gondoltam hozzám de nem mert angolul tette és mi egymással magyarul beszéltünk.Egyszercsak nyögtem egy jólvagyok szerűséget de valaki lenyomott a földre és azt mondta angolul hogy maradsz!Fiú volt ezt hallottam és valószínűleg a hang gazdája lökött el.
-OK-nyögtem,majd elkezdett eltünni a homály a szemem elől és megláttam a folyosó szürke falait,a lámpa éles fényét,emi aggódó arcát és egy olyan személy arcát akire egyáltalán nem számítottam.
                                                                                *Emese*
A terminálnál már várt minket Jenni nővére Bianka.Szőke,göndör,kék szem.Hívott egy taxit de egy óra a várakozási idő.Én felvoltam spannolva hogy a One Diection hazájában vagyok egész repülő úton ez lappangott szomorú gondolataim között.Na jó ezzel idegesítettem Jennit pontosabban.Elmentünk sétálni,épp a wc-re igyekeztünk de eltévesztettük az irány érzékünket vagy nem is tudom hogyan de valami személyzeti folyosón kötöttünk ki.Épp mentünk volna ki mikor egy nagy darab biztonsági őr megállított minket.
-Ide tilos bejönni...blabla dumával.
Jenni épp mondta hogy eltévedtünk,és csak véletlen jöttünk be ekkor nyílt az ajtó.Én elléptem ugyanis oldalasan álltam és észre vettem,de Jenni háttal állt az ajtónak.Az ajtó hatalmas ledülettel nyílt,hírtelen visítást hallottam kintröl.Úgy látszi, ez  folyosó hang szigetelt.Az ajtón belépő (mit belépő,rohanó) 5 fiú ellökték az ajtóval jennit aki egy hatalmas koppanással zuhant a földre.
-ÚRISTEN!-odarohantam és nem is figyeltem kilépett be az ajtón.Nem érdekelt.Jenni elájult ebben biztos voltam.Percek mulva jobban lesz,tudtam de teljesen kétségbe voltam esve.Sírtam,de ez valószínűleg instabil állapotomnak tudható be.Ekkor legugolt mellém valaki.Nem néztem.Nem érdekelt.Abban biztos voltam hogy fiúk mert hallottam őket amikor bejöttek és ismerős volt a  hangjuk de honnan azt nem tudom.Ekkor felnéztem a mellettem ülő fiúra.Ezt nem hiszem el.Ma eléggé kivoltam kelve magamból szóval nem érdekel kinek mondtam el amit mondtam.Persze ez csak Patrik miatt van tudom de akkor is!Egyetlen lelki támaszom a földön fekszikSzóval alami ilyesmi történhetett:
-Te jó ég Jenni!
-Sajnáljuk!-mondta valaki mellettem(még mindig nem néztem föl)-Nem  tudtuk hogy van benn valaki.
Na ez a hang ismerős volt.Nem is!Miaz hogy ismerős?Szinte rögtön felismertem de ebben nem voltam biztos szóval inkább halgattam.
Leguggalt velem szemben Jenni fejéhez és a vállaira tette a kezét.Ez nem tudom miben segített de most felnéztem.Majdnem ott helyben beájultam Jenni mellé de azért összekaptam magam.Eszembe jutott ha Jenni meglátja ki szorítja a földhöz vagy leordítja a fejét vagy....leordítja a fejét.
                                                                         *Jennifer*
Köpni nyelni nem tudtam a csodálkozástól.Louis  leszorít a földre és a háttérben valószínűleg az összes One Direction tag ott volt de tulajdonképpen csak felakartam ülni és leordítani a fejét.
-ENGEDJ EL DE RÖGTÖN!-kiabáltam kikelve magamból.
Vette a lapot majd elmormogott egy sorry félét miközben fölállt hátra szólt a fiúknak.
-Liam hozz egy kis vizet légyszives!-adta ki a parancsot megmentőm.Persze én magam nem lepődtem meg hogy felismertem őket mert elég képet láttam már róluk mindenhol,és emi nem tud nem róluk beszélni.Szóval rögtön tudtam ki-kicsoda felültem kicsit megszédültem majd emi könnyes szemébe néztem.
-Emi!Ne már hogy miattam sírj.Komolyan?-mondtam mosolyogva.Liam nemsokára megérkezett a vízzel én meg udvariasan megköszöntem és egy hajtásra kiittam.Majd először Emese tért magához  és felállt.Én a kezem nyújtottam mert féltem hogy megfogok szédülni.Emese már épp nyúlt volna a kezemért de ekkor hirtelen(nem tudom hogy)Louis megfogta a kezem és felhúzott.(ez csak azért volt fura mert elméletileg a többiekkel beszélt valamiről amíg én Emivel tárgyaltam).Olyan lendülettel húzott fel hogy előre dőltem(megint Louis miatt)és bele kellett kapaszkodnom és persze rögtön elkapott.Felnéztem és gyönyörű,halvány  kék szempár nézett vissz rám.Na jó ez a helyzet bekell hogy valjam tetszett.Nem konkrétan Louis miatt hanem mert kissé romantikus beütésű vagyok és ez eléggé hajazott egy nyálas romantikus filmre.
-Elengednél?-rohadtul untam a képébe bámulni mondjuk gyönyörű szemei vannak szó ami szó.Eltoltam majd Louis kissé sértődött arcot vágott majd megkérdezte mit tehet értünk.
-Semmit-elég gyors volt a válaszom.Emese megbökdösött.Na jó néha elég etikátlanul bunkó vagyok de nem érdekel.Mindenki azt gondol amit akar én kiállok a véleményem mellett.
-Jennifer vagyok és ő itt a barátnőm Emese.
Amit alig bírtam elviselni az a szemébe nézés volt.Szemei vonzották a tekintetem.Belegondoltam milyen lehet mélyen a szemébe nézni miközben Ő...NA NE!AZONNAL LE KELL ÁLNOM!kikapcsoltam a perverz hangocskát a fejemben majd folytattam mondókámat.Komolyan hogy juthatott ilyen az eszembe miután előbb majdnem elhánytam magam?Na jó nem szó szerint de kicsit tényleg émelyegtem ugyanis Louis túl gyorsan húzott fel a földről.
-Magyarországról költöztünk ide éppen ma.Ejöttünk sétálni.Bejöttünk ide véletlenül,és akkor egy idióta eldöntött az ajtóval.
Louis most lesütötte a szemét.
-Bocsánat de nem tudtam.Ja de ha már itt tartunk-majd a fiúkhoz fordult-Ide jönnétek bocsánatot kérni vagy csak én bűnhődöm?


                                                                       *Louis*

Na ne!A fiúk sanda vigyorral ide jöttek,de amint beszélni kezdtek majdnem fejbe csaptam mindegyiket.Ekkora idiótákat még a földön nem láttam.
-Szia!Én Zayn vagyok,ő Harry,Niall,Liam és aki előbb magára rántott az Louis.
-Tudom.-mosolygott vissza mindkettő lány.Na jó mindketten szépek de nekem Jenni jobban bejön.Valahogy sütött róla hogy utál.Nem tudom de ez a jó zsaru rossz zsarura emlékeztet csak egy kicsit más helyzetben meg máshol.Esetleg egy...Úristen nem is ismerem és ilyeneket gondolok róla?Mi bajom van nekem?Mondjuk csak annyi hogy férfiból vagyok,de ez akkor is furcsa.Na jó visszatérek.Szóval a fiúk jó kisfiúhoz méltóan odamentek és bemutatkoztak majd megölelték a lányokat.Komolyan remélem Zayn észre vette hogy Emese majdnem beájult amikor átölelte.A helyében nem hagynék ki egy ilyen jó lehetőséget! Szóval ezzel is végeztünk majd Harry(ki más) odalépett Jennihez  és valamit a fülébe súgott.Erre Jenni közömbös undorral felém nézett,majd elmosolyodott és vissza nézett Harry-re.
-Soha!-mondta fölényes vigyorral.
Na jó komolyan most mi van?Odamentem Harryhez és megkérdeztem.
-TE MÁR MEGINT MIT CSINÁLTÁL?- ordítottam legjobb haverom fülébe.Majdnem elröhögtem magam Harry ijedt arckifejezésén ahogy megfordult.Nem számított rá hogy  a fülébe üvöltök .De most halál komoly arckifejezéssel néztem rá.Belül persze fetrengtem a röhögéstől de ezt azért nem akartam kimutatni,most eljátszom a sértődőst.
-Semmit csak hogy ha akarja elhívod randizni kiengesztelésül.
Na itt tényleg majdnem felpofoztam Harry-t.Te jó ég.Mondjuk nem bántam volna ha igent mond.Élvezem a zaklatósdit játszani.Erre Zayn röhögés közben kinyögött egy
-Na ne már hogy bántad volna ha igent mond!-na itt  már  elegem volt visszatartani és kitört belőlem a nevetés.Na most itt volt 5 röhögő idióta,1 lány aki azt se tudja hol van azóta,hogy Zayn megölelte,és 1 másik akinek a "tünjünkelinnendenagyongyorsan" fej már eléggé berögzült.
-Na de azért autogrammot adunk ha már miattunk lettél rosszul-na itt vertem ki a biztosítékot.
-Azonnal elmegyünk oké?Ja de Eminek adhattok,én megvárom kint.
Ezzel kiment én meg már írtam is a barátnőjének egy rövid szöveget az aláírásom alá:

                    Megadod a telefonszámát?

Azt hiszem itt már majdnem ő is röhögött de nem is tudom miért megadta.Örültem mint majom a farkának de ezt nem mutattam ki mert a fiúk csak egy oda és egy vissza adott lapot láttak az egészből.Ja ha már itt tartunk megírtam neki Zayn telefonszámát az üzenet alá.Valószínűleg ezért adta meg a barátnőjének a telefonszámát.Na a többiek is előszedtek valamit amire írni tudtak(csak nekem volt lapom ) Zayn egy szalvétára,Harry egy zsepire,Niall egy csokipapírra.Komolyan honnan jött neki hogy oda írjon?Liam meg nem talált semmit ezért Emese kezére írt.
-Köszönöm!De azt hiszem Jennifer mindjárt felrobban odakint szóval megyek.
Ezzel elköszöntünk és kiment mi már épp mentünk volna ki de Zayn meg se mozdult.Az ajtó és közöttem nézelődött majd odajött hozzám.
-Te megadtad a csajnak a telefonszámom?-ezt úgy kérdezte mint aki nem tudja előre mit fogok mondani,pedig egyértelműen tudta.
-Igen!Szívesen tesó!-széles vigyorral elindultam kifelé az ajtón de Zayn megfogott majd kénytelen voltam visszafordulni hozzá.Romantikus jelenetünk közben a többiek szakadtak a nevetéstől.Valószínűleg úgy néztünk ki mint akik egy szappanoperából léptek elő.Zayn fogta a csuklóat én meg savanyú arcal visszafordultam és rájátszott hangnemben kérdeztem.
-Mit szeretnél,Zayn?-na ez tényleg olyan volt mint egy szappanopera.Színésznek is mehettünk volna mert Zayn is ebben a hangnemben válasszolt.
-Köszönöm hogy megvilágítottad előttem az utat Louis!
-Ja de Jenni száma megvan ha felhívod elkérheted Emeséjét.Vagy megadja bosszúból,vagy nem.
-Bosszúból?-Zayn kicsit értetlen fejet vágott.De elengedett én meg kimehettem végre....egyenesen egy fotósi karjaiba sétálva.Ez nem lett volna baj,ha éppen nem megyek neki és döntöm fel mindenestül,miközben a családját vagy nem tudom kiket fényképezett.Ezt csak röhögéssel kommentáltam majd felsegítettem a jóembert.Na ezután érdekes napom volt ,de ezt csak legközelebb.






Remélem még este hozhatom az új sztorit :DRemélem tetszett.Főleg nektek Emese!xd(ezt muszáj volt leírnom XD)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése