2012. október 12., péntek

Séta,veszekedés

Hali!megjott a 4.rész!Remélem elnyeri tetszéseteket.Tudom hogy nagyon kanyarog a story de majd meglátjátok mi fog kisülni ebből!Sőt ezt a részt szó szerint Annával írtam (na jó csak félig)DE akkor is!:D




                                                                            4.rész
                                                                      Séta,veszekedés


                                                                   

Jenni

Kajakra nem tudom Emi mit olvadozik már megint.Valami twitcamot néz.Azt se tudom mi az.Nem vagyok nagy Twitteres.Inkább Facebook.Bekapcsoltam a laptopom.Felmentem Facebookra.Emese rögtön rám írt.

Emi:kék Jenni:lila
Na?Nem jössz át?
Minek?Ki sem bírod nélkülem?
Twitcamot nézni!
Dehogy megyek!
Jólvanna!Josh nem hívott?
És téged az a Scott gyerek hívott?Hagyd ott azt a ki**szott gépet és gyere dumálni!
Jójójó...

Emi két perc múlva az ágyamon fetrengett.
-Szép idő van.Elmehetünk strandra és ott dumálhatunk-mondtam egy ötletnek hogy ne unjuk el az agyunkat.
-VAGY!Menjünk sétálni és együnk valamit.Éhen halok és anyukádék nem hagytak semmit otthon-mondta kiskutyaszemekkel.Jellemző.3 órája reggeliztünk.Vagy 2.Ennek meg a kaja jár az eszében.
-Oks.Akkor esetleg öltözzünk fel-ez mondjuk tényleg jó lett volna mert mi még pizsamában voltunk délben.De nyár van.20 perc múlva útra készen álltunk.Póló+farmer+tornacipő.Nem öltözünk ki egy szimpla sétára.Bezártam a házat.Anyuék későn jönnek szóval elviszem a kulcsot.Elindultunk.Nem sokára egy boltba akadtunk bementünk és bevásároltunk.
-Na most hazavisszük a cuccokat vagy még ezekkel sétálunk egy kicsit-kérdeztem miközben Emi valamit bámult az utca másik oldalán.Egy cukrászda.De nem az volt az érdekes.Hanem az ami előtte volt.Egy hatalmas lány sereg visítozott mint akikre rájött az 5 perc.Na most én is kiváncsi voltam mi van ott.De ekkor megcsörrent a telefonom.
-Halló,itt Jenni-szóltam bele.
-Szia,itt Josh-megdobbant a szívem.Megígérte hogy hívni fog de nem hittem volna hogy komolyan gondolja.
-Ömm...Arra...izé...eljönnél velem ma este valahová-ÚRISTEN MÉG JÓ!ordítottam volna bele a telefonba de lenyugtattam magam.
-Persze.Mikor talizunk-kérdeztem most már higgadtabb hangon.
-7-kor elmegyek érted-inkább kérdezte mint mondta.
-Persze-lediktáltam neki a címünket.
-Szia!Akkor este-köszönt el.
-Szia-majd letettem a telefont.
Emi nagy szemekkel nézett az utca másik oldalára majd inkább rám nézett.
-Josh volt az-kérdezte széles vigyorral az arcán.
-Ja.Randizunk-itt már én is vigyorogtam.Elkezdtem síkítozni,majd Emi is rákezdett.2 idióta ugrál és sikítozik az utcának annak ez oldalán ahol nincs semmi.Komolyan nem szoktam csak úgy visítozni de ez most jól esett.Josh helyes,kedves,rendes srác.Abbahagytuk mert néhányan átnéztek ránk hogy mi bajunk van.
-Ésssss mi van veled meg Scottal-kérdeztem kiváncsian.
-Hát izé...még reggel felhívott hogy mennék-e vele randizni.Igent mondtam és holnap 6-kor megyünk moziba!!!-még egy sort visítoztunk aztán végleg befejeztük.
-Te nem nézzük meg mi van ott-kérdeztem Emitől.Ő meg rábólintott.Beverekedtük magunkat a tömegbe.Na kiket látnak szemeim?A mi jó madarainkat.De most nem ájultam el.



                                                                            *Zayn*

Hát ez az álcázás nem jött össze.Rögtön észre vettek minket.Nekem meg még mindig rózsaszín volt a hajam.Letámadtak minket az utcán.De egyszercsak megláttam 2 lányt akiket ismerek.Megbögdöstem Louis-t.
-Te az nem Jenni meg Emi?-mutattam a két lány felé.
-Pillanat Zayn....MI?Hol?-kérdezte kicsit nagy lelkesedéssel.Nem nagyon számítottam tőle ilyen reakcióra.Vagy mégis?
-HALI!JENNI,EMI!!-elkezdett ordibálni pedig ott álltak tőlünk 3 méterre.Felkapták a fejüket.Emi rám mosolygott Jenni is.Majd mikor Louis felé pillantott szinte villámokat szórt a szeme.Mi történt tegnap hogy így megutálta?Jó valószínűleg egyikünket se kedvelte nagyon,de Louis-t valamiért még annyira se.Amikor rám nézett őszínte-szerű mosolyt erőltetett magára.De Louis felé nem titkolta érzéseit.
-Liam nem tudod Jenni mért gyűlöli Louis-t- ennyire?-fordultam haveromhoz.Nem tudom miért érdekelt.De érdekelt és kész.
-Ja hát Louis megzavarta valamiben a buliban-mondta Liam vigyorogva.Höhh...Na ez fura.Miért tette?Jó nem volt józan de akkor is.Louis már Jenni és Emi előtt állt és lekesen megölelte őket mint ha ezer éve ismerné őket.Furcsa gyerek ez a Louis.Én is odamentem és jó példát követve megöleltem a lányokat.Meglepődésemre mindketten viszonozták.Hehh Louis-nak nem volt nagy szerencséje mivel Jenni nem volt hajlandó megölelni őt.
-És mi járatban erre?-kérdeztem Emitől mivel Louis Jennit lefoglalta a hülyeségeivel,amit nem sokáig fog eltűrni hallgatósága.Előre vártam hogy fogja leharapni Lou fejét.
-Hát eljöttünk sétálni,bementünk a boltba sikítoztunk két sort és megnéztük mért van itt ez a sok lány.És akkor itt voltatok ti.
-Miért sikítoztatok-?az lejött hogy nem miattunk de egy normális ember nem kezd el csak úgy sikítozni az utcán.
-Hát izé..lehet nem kéne elmondanom de azért mert Jenni ma randizni megy valakivel-itt Louis felkapta a fejét és mivel szinte minden rajongó vette a lapot elmentek így majdnem egyedül álltunk a járdán.
-Igen??Gratula kislány!Mikor mentek?-kérdezte Louis ál lelkesedéssel.Valahogy szomorkásnak tűnt.Hogy miért azt nem tudom.
-Asszem ahoz pont semmi közöd-mondta fagyosan Jenni.Kezdek félni ettől a lánytól.Előbb még mosolygott is Louis poénjain most meg megöli a tekintetével.
-LÉCCIII!MOND EL-na ezt se tudom mért csinálja de Jenni kibökött valami 7 szerűséget.
-És hova mentek-ezt Niall kérdezte.Komolyan csak én nem vagyok beavatva valamibe,vagy randi kommandósat játszunk?
-Ne kezd te is!Komolyan.Mi bajotok van?Nem is ismerünk titeket-fakadt ki Jenni.Igaza van tényleg nem ismerjük őket.
-Megszeretnél?-kérdezte Harry perverz hangsúllyal.Na komolyan mivan most?
-Na jó megromlik a kaja.Haza kell mennünk-ügyes hárítás Emitől.Elmennek mert kaja van náluk.KAJA?Niall-ra néztünk aki már szólt volna de mi gyorsabbak voltunk.
-Akkor sziasztok nekünk is mennünk kell-köszöntünk el gyorsan.
-Sziasztok-köszöntek ők is.
Besomfordáltam Louis mellé aki magában elmélkedett.
-Mi van veled haver-kérdeztem kiváncsian.
-Ömm semmi miért?-próbált közömbös lenni.Nem sikerült.Hangjából sütött a szomorúság.
-Hát mert amint meghallottad hogy Jenni randizni megy,kihallgatást rendeztél az utca közepén-még mindig néztem a reakcióját.Sóhajtott majd motyogott valamit amit nem értettem.Egy fokkal nagyobb sebességre kapcsolt.Követtem.
-Na mond már el-én se tudom mért érdekelt ennyire de tudni akartam.
-Tényleg tudni akarod?Hát csak annyi hogy Én akartam ma elhívni Jennit randizni-na itt ledöbbentem.Mi van?Honnan jött neki ez az ötlet.Nem mintha Jenni igent mondana.Mert hogy nem mondhat igent ha utálja.Vagy mi?
-Sajnálom-csak ennyit tudtam kinyögni megdöbbenésemben.
-Semmi.Csak valószínüleg utál,és sose lesz nála esélyem.Pedig neki lenne nálam.Csak nem valami nagy fan azt veszem észre.Nem ájul el ha meglát minket.Mondjuk Emi se.Pedig nekem elég nagy fannak tűnik.Mindegy is.Szerinted miért adtam meg Eminek a számod?Hát nem ingyen.Jenniét kaptam cserébe-ezt mind szomorúan mondta.Mint akinek most halt meg a kutyája.
-Akkor mért nem hívtad fel előbb-kérdeztem.Logikus.Hagyja hogy lecsapják a kezéről.
-Mert...Csak...Nem tudom!Hagyjál már!Mi közöd ehhez?Te se hívtad Emit!Pedig vak is látja hogy bejön neked-na itt lehet hogy kicsit elpirultam de megacéloztam magam.
-Nincs meg a száma.Akkor már rég felhívtam volna ha meglenne-halál komolyan a szemébe néztem-és most is elhívhattad volna.Hiszen te vagy a nagy LOUIS TOMLINSON!!Hmmm?
-Ja kérdezzem meg miután bejelentette hogy randizni megy?Érdekes lenne-mormolta miközben nagy lelkesedéssel kerülte tekintetem.
-És mi lenne ha csak barátok lennétek-kérdeztem miközben már én is a földet bámultam.Ezt én se gondolhattam komolyan.De legalább felvidítottam Louis-t mert elkezdett nevetni.
-Ez...ez...ez jóóóó!!Barátok!!-azt hittem ott fog megfulladni.Abba hagyta majd rámnézett.Na innentől én fogok szenvedni.Érzem.




                                                                          *Louis*



Nagyon megelégeltem hogy engem baszogasson.Most én jövök.
-És mi van Emivel-kérdeztem miközben vigyorogva a szemébe néztem.Elkapta a fejét.Chh jellemző.
-Nem vagyok hajlandó válaszolni-morogta és szinte futva haladt tovább.A többieket eléggé lehagytuk.Megfogtam a karját.
-Várjuk meg a többieket.Addig meg beszélgetünk-mondtam majd lehúztam egy padra.Maga elé bambult miközben kérdéseimmel bombáztam.
-Tetszik nem?
-Hát...De...
-Akkor?
-Mi van akkor?
-Hát hívd el randizni.
-Nem tehetem.
-Mert ...
-Mert nem.
-Félsz hogy elutasít?Én nem félnék.
-Szerintem neked pont van mitől félned.Például ha nem fogod be megfojtalak.Itt vannak a többiek.
Na jó komolyan nem értem mi baja van?Egyértelmű hogy Emi igent mondana.Hát itt is nekem kell intézkednem.Felálltunk majd elindultunk a többiekkel.
-Na megbeszéltétek a kapcsolatotokat?-Harry elmés megszólalásán elröhögtem magam.Tudná milyen igaza van.
-Mivan?Mi a...-Harry kérdőn nézett ránk.
-Semmi,semmi menjünk-vigyorogtam.Végig hülyéskedtük az utat kivéve Zayn.Biztos azon gondolkodik amit beszéltünk.Hazaértünk és ledobtuk magunkat a kanapéra.Liam elment kaját venni.Niall meg vele.Harry benyomta a szobájában a szundit.Zayn meg nekem szegezett egy kérdést.




                                                                                  *Emi*
Jenni eléggé feldúltnak tűnt.Mikor haza értünk rábíztam a főzést.Nem vagyok valami túl nagy zseni a konyhában.Én meg felmentem a szobámba twitterezni.Ekkor megláttam Louis twittjét.
Kellemes találkozás volt.Kicsit elszomorodtunk. :(

- ÚRISTEEEEEN!!JENNI-ordibáltam miközben a töltőt rángattam ki a laptopból.Lerohantam a lépcsőn a laptoppal a kezembe-Ezt nézd meg!
Ránézett a laptopra kb.2 percen kersztül.Egy gonosz vigyort mutatott a laptopomnak.Majd a tűzhely felé fordult.
-És?Mi kezdjek vele?Szerinted miattunk lettek szomorúak?-kérdezte flegmán.Komolyan hova gondol?Szerint mégis mi miatt?
-Őőőő amúgy tudod hogy megadtam Louis-nak a számod?-kérdeztem ördögi vigyorral.
-MIT CSINÁLTÁL???NORMÁLIS VAGY TE GYEREK?HOGY KÉPZELTED HOGY MEGADOD...-még néhány percig papolt nekem valami magánügyről,meg utálom,meg majdnem megölt.
-Dehogy ölt meg.Te ájultál el pedig csak hátba vágott egy ajtó.Amúgy ne is tagadd hogy élvezted amikor megtartott mert kissé nagy erőbedobással húzott fel-na itt vörös lett mint egy rózsa.Na itt van a szög elásva-bejön mi?Pedig elég fagyosan beszéltél vele.Nem az a vidám lány voltál aki szoktál lenni.Szóval tényleg annyira utálod mint amennyire mutatod?Vagy  csak játszod a nehezen megkaphatót-adtam elő szónoklatom.Közben levette a húst a tűzről,és kitette egy nagy tálra.
-Egyél.És nem játszok semmit.Csak egyszzerűen ha ma Joshhal randizok nem fogok leállni egy Louis-val-mondta halál nyugodtan.Mi az hogy egy Louis-val?
-He?Komoly?Szerintem magadat vered át.Lenne esélyed összejönni vele.Te meg megbántod azzal hogy csókolózol egy idegennel egy buliban-teljesen kiakadtam.Hogy lehet ennyire hülye hogy elszalaszt egy ilyen lehetőséget?
-Na igen.És miért is mondod?Hogy összejöhetnék egy fiúval aki helyes,vicces és valami véletlennek köszönhetően egyre jobban bírom,pedig utáltam.Érzem hogy nem kellene így éreznem!Nem akarok Louis Tomlinson már megvolt listáján virítani.Tudod hogy milyen érzés?Vannak elveim és az érzéseim ellent mondanak nekik.Koordinálom magam hogy lehetőleg kerüljem őt.Ma meg megölelt.Tudom mért nem öleltem vissza???Mert akkor nem tudtam volna uralkodni magamon.Talán nem engedem el.Lefotóznak vele és kész.Tönkre tették az életem.Mért mondom el neked?Nem tudom.De elkellett,mert belebolondulok hogy reggel Josh-nak igent mondok délután meg majdnem letámadtam egy másik fiút.Ja a másik fiú meg majd meghal a kiváncsiságtól hogy mit csinálok a randimon.Mással-itt leült egy székre,és elkezdett zokogni.Odamentem és és leültem mellé.Nem tudtam hogy így érez.Mindig csodálkozom hogy palástolni tudja az érzéseit a legfelsőbb szintekig.Van amikor vidám de belül szomorúbb mint egy gyászoló özvegy.Vagy fordítva.Most meg eljátsza az utálom ezt a fiút egy másik kell de közben belehal a fájdalomba.
-Mi van?Nem az van hogy utálod?Meg amikor ott nevetgéltetek az is csak udvariasságból volt?-kérdeztem.
-Ja az őszinte volt.Tényleg vicces.És hát végig a szemébe néztem és azon gondolkodtam hogy mért is utálom.Nem tudtam koncentrálni.Elvesztem.Nem tudtam mi van-már csak szomorúan hüppögött mellettem.
-És akkor elmész Joshhal?
-Hát ja.Már elfogadtam.És Louis-val nem mennék randizni.Tudod elveim vannak.
-Te szerintem kérdezd meg Louis-tól ezt a tábla dolgot-mindketten felnevettünk.Megtörölte a szemét.
-Köszönöm hogy elmondhattam neked-mondta majd megölelt.Visszaöleltem.
-Oké és most együnk-majd letámadtam a még meleg rántott húst majd falni kezdtünk.
-Te jó ég!fél hét!Josh mindjárt itt lesz!
Na ez a mondat felrázta Jennit.Felpattant.Én vele együtt felrohantam a szobájába.15 perc alatt kiválasztottunk egy fekete szoknyát és egy lila fölsőt.Magassarkú,táska és néhány ékszer.Berohant a fürdőbe és valami elképesztő gyorsasággal kivasalta és egy hajpántal megzabolázta hosszú haját.Felvett eg fekete pulóvert és pont akkor csengettek.Én nyitottam ajtót mert ő még sminkelt.Kissé meglepődtem amikkor kinyitottam az ajtót.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése