2012. október 18., csütörtök

Este

Imádlak titeket!Köszönöm annak a néhány embernek akik olvassák a blogot!És köszönöm Annának hogy olyan sokat beleadott ebbe a részbe,amiért hálás vagyok.Ez egy mini rész lett csak szórakozásból írtam úgymond a komolyabb részekből elegem volt szóval egy kis mókázásnak írtam ezt. :D



                                                                            8.rész
                                                                             Este


                                                                         *Jenni*

Ahhh.Valami rohadtul nyomta az oldalamat amikor felkeltem.A papucsom.Kinyitottam a szememet és a földön találtam magam.
-Hogy a f-folytattam volna a káromkodást mikor fentről dünnyögést hallottam.Már mint az ágyról.Úristen!Gyorsan leellenőriztem minden ruhám rajtam van-e.Pizsamában voltam,eddig oké.Felültem és ekkor már kiszakadt belőlem egy káromkodás.Persze magyarul.Hasogatott a fejem.Iszonyatosan másnapos voltam.Egy kicsit szédültem is.Vissza zuhantam a földre.Semmi takaró nem volt rajtam a földön se volt semmi csak a szőnyeg.Erőt vettem magamon és most már tényleg megnéztem ki fekszik az ágyamon.Felsóhajtottam amikor a sötétben Louis alakja körvonalazódott ki.Legalábbis remélem hogy ő volt.Ránéztem az órámra.Hajnali 3.Alig aludtunk valamit és máris lelökött az agyról.Ez még csak hagyján de francia ágyam van.Felkászálódtam a földről,és a konyha felé vettem az irányt.Muszáj bevennem egy fájdalom csillapítót különben lemondhatok az alvásról és üldögélhetek a fotelben addig amíg valaki fel nem kel.Mikor a lépcső aljához közeledtem hangokat hallottam.Megálltam és fülelni kezdtem.Beszédet hallottam és nem szép,de hallgatózásba kezdtem.
-...Liam komolyan ilyen fontos ezt most megbeszélni?-ez Zayn volt.Kissé nyűgösnek tűnik valószínüleg fáradt.
-Nem!Azért ráncigáltalak le hogy ne mondj semmit-Liam kissé cinikus hangon szólalt fel.
-Mi van veletek-kérdezte Liam.
-Semmi.
-Aha.Zayn ne nézz már hülyének!
-De mondom hogy semmi.Amikor megcsókoltam berohant és azóta nem létesít velem semmiféle kapcsolatot.
-Lehet hogyha létesítene megbánná.
-Elég magabiztos.Nem hinném hogy az lenne probléma hogy szégyelli magát.
-Nem így értettem.
Na itt már tudtam miről beszélnek.Zayn akciózásáról ma este.Ezt én már mind tudom.Épp beakartam nekik szólni hogy itt vagyok amikor érdekesebb dolgokról kezdtek beszélni.
-És te nem tudod mi van Jennivel meg Louissal?-kérdezte Zayn mintha Liam annyit tudna.Legalábbis nem nagyon emlékszem az estéről semmire,de Liam nem ivott így ő biztos.Lehet hogy Louis lelkizett vele?
-Hát szerintem tudod mi van-nevetett fel Liam.Hú de vicces.Mondjatok valamit!
-Ja!Barátok-Zayn csatlakozott Liamhez-Aztán nehogy +18-as barátság legyen!
-Nem hinném hogy Jenni  megcsalná a pasiját.
-Jajj mintha ellen tudna állni Louisnak.Én se tudok-az utolsó mondatot plázacicás hangsúllyal mondta és Liam nevetgélt tovább.
-Mondjuk furcsa hogy ilyen gyorsan,ilyen jóban lettek.
-Fogadás?
-Szerintem Louis nyár végére meghódítja Jennit-mondta Liam.Köszi.Legalább egy kis bizalmat szavaznak nekem.
-Én azt mondom Július végére összejönnek-majd valószínűleg kezet fogtak.Itt beléptem hozzájuk.
-Sziasztok-kissé meglepődtek amikor betoppantam-Köszi Liam hogy legalább megvárod a nyár végét.
Ennél a résznél teljesen bezavartam őket.Elkezdtek pirulni.Égjen csak a pofátok hogy ilyeneket csináltok,jegyeztem meg magamban.
-De ha már itt tartunk!Zayn szerintem két hét múlva már együtt lesztek-fordultam Zayn felé.
-Szerintem nyár közepére-vigyorgott Liam majd kezet ráztunk.
-Jajj ne már hogy előttem fogadtok-nyafizott Zayn.
-Ti is előttem fogadtatok!
-De nem tudtuk hogy itt vagy-tiltakoztak.Én csak megvontam a vállam.
-Ja és Zayn.Próbálkozz beszélni Emivel.Hátha válaszol-ezzel egy apró információt hintettem el arról amit megtudtam.
-Köszi.És..izé...bocs amit rólad meg Louisról mondtunk-motyogta Zayn,Liam meg csak magában vigyorgott.Leültem Zayn mellé és belesuttogtam a fülébe.
-Tudod szerintem Zoé bejön Liamnek-Zayn elmosolyodott.Liamre nézett majd vissza suttogott.
-Szerintem összejönnek.Aranyosak lennének együtt-sutyorgott miközben Liam csodálkozó arcát néztem.
-Oké!Abba hagyhatjátok a rólam való sutyorgást-mondta feszülten Liam.Felnevettünk és elhúzódtunk egymástól.
-Amúgy miért jöttél le?Azt hittem jól elvagytok Louisval-kacsintott rám Zayn.
-Uhh...Louis kitúrt az ágyról és a földön keltem fel.Felültem és majdnem szétrobbant a fejem.Lejöttem fájdalomcsillapítóért de akkor meghallottalak titeket és megálltam.Ronda dolog tudom.Szólni akartam hogy itt vagyok,de kíváncsi lettem.
-Ö...Ilyen kicsi ágyad van-vigyorgott Liam.Rettenetesen szórakoztatónak találta ahogy a fejemet fogom.
-Nem.Kétszemélyes.De Louis keresztbe fekszik rajta.
-Szerintem aludj lent!Úgy sincs itt senki.
-Tényleg.Hol van Niall?Nem itt kéne aludnia-kérdeztem mikor ráeszméltem hogy Niall a nappaliban kapott helyet.
-Ömm de.Tényleg hol van-nézett föl Zayn meglepetten.
-Ajj szerintem Megtalálta Anyuék szobáját.Mégis csak kényelmesebb mint a kanapé,csak nem kéne abban aludnia.
-Hát ezzel elkéstél.
-Mindegy.Nem ébresztem fel.Na de megyek beveszek egy gyógyszert és kirángatom Mr.Tomlinson-t az ágyból-felálltam és kimasíroztam a konyhába.Bevettem a gyógyszert,meg fél liter vizet körülbelül.Egy pohár vizet és egy tablettát felvittem Louisnak.Ha felébresztem elég morcos lesz.Elköszöntem a fiúktól,és elmondtam hogy a gyógyszer az asztalon,víz a hűtőben,menjenek aludni.Felcaplattam a lépcsőn és halkan benyitottam a szobámba.Louis hullaként fetrengett az ágyon.Elég ilyesztő volt.Láttam hogy lélegzik,szóval ez megnyugtatott.Odaléptem hozzá és a fülébe suttogtam.
-Louis!Louis ébredj!Légyszi kelj fel-megböktöstem.Morgott egyet és lapos pislogásokkal kinyitotta a szemét.
-Mi van?Úristen rohadtul fáj a fejem.Baszódna meg-morgolódott.Valószínűleg észrevette hogy az egész ágyon elfetreng mert bocsánatért esedezve felnézett-Ohh kitúrtalak?Bocsi.
-Semmi baj de próbálj meg nem lelökni még egyszer-mosolyogtam-Ja mellesleg hoztam neked ajándékot.
-Mi az-kérdezett vissza meglepetten-hajnali ajándék?Imádom.
-Víz és fájdalomcsillapító-mosolyogtam és odanyújtottam neki a poharat és a vizet.Feltápászkodott és elvette.Bekapta a bogyót,majd egy húzásra megitta a vizet.
-Ahh..Angyal vagy-dörmögte majd arrébb csúszott-Gyere most nem foglak lelökni.
-Köszönöm-majd befeküdtem az ágyba és magamra húztam az egyik takarót.Louis kirángatta maga alól a sajátját és visszafeküdt.Nem tudtam aludni.A telefonom után nyúltam.Az éjjeliszekrényen leltem rá.Felkaptam és felmentem facebookra.Meglepődtem milyen sokan jelöltek be,küldtek üzentet.Az értesőim is meghaladták a 150-et.Azt a rohadt.Mi történt?Reggel voltam fent utoljára.Megnyitottam az adatlapomat és csak ezekhez hasonló kiírásokkal találtam szembe magam:

Komoly?
Nem lehet igaz!
Szórakozol velem?
ÚRISTEN AZONNAL REPÜLÖK CICAA!-ezt Zsófi küldte.Még fenn volt ami tőle furcsa de legalább választ találok kérdésemre.

Szia
Szia Cica!
Milyen volt a parti?
Te erről honnan tudsz?
Hülyéskedsz ugye?10-11 kép van kint twitteren ahogy a fiúkkal röhögcséltek,táncoltok,meg medencéztek.
Úristen fotóztak?Anyuék ezt megtudják nekem végem van
Nem nagy facebookosok meg twitteresek nem?
Nem azok de ha igaz akkor az újságban is benne leszünk.És azt szokásuk olvasni VÉGEM VAN :(
Legalább volt egy jó élményed
Ja és több nem is lesz...Kérdőre vonom Mr.Tomlinsont tud-e erről valamit.pill

-LOUIS!KELJ FEL!
-Mi van már?
-Komolyan melyik idióta rakott képeket twitterre?Egyáltalán ki fotózott?
-Ömm nem tudom.Szerintem Harry.Mert?
-Áhh csak a szüleim megtudják és élve nyúznak meg.
-Akkor itt maradunk és biztosítjuk őket hogy nem csináltunk semmi rosszat.
-Aha.A piálós képeknél kiváncsi leszek mit fogtok mondani.Oh jajj az nem vodka csak víz.Milyen sör?Az csak sűrű bodza szörp.Ja és csak viccből raktuk sörös üvegbe.
-Jó talán nem lesz egyszerű.Amúgy mi van facebookon-és kikapta a kezemből a telefonom.Nyomkodta a telefonomat majd miután rájött hogy semmit nem fog érteni visszaadta.Isten áldja a magyar facebookot.
-Mr.Tomlinson-nézett rám kérdőn.
-Ja.Ez így lényegre törőbb.
-Előbb az volt a bajod hogy megtudták most meg elmondod hogy egy ágyban vagyunk?
-Ö...Azt nem mondtam el csak hogy megkérdezem mit csináltatok-folytattam a beszélgetést Zsófival.Miközben írtam beindítottam a laptopot ami szintén mellettem volt.

Átmegyek gépre.Vagy?
Aha!Anyuék nincsenek itthon bátyám meg haverjánál alszik :D
Az király!Huu mekkora party lehetne :(
Nálatok volt is :D

  Betöltött a gépem.Közben Louis feladta az alvási kísérletet.Valamit keresett a földön.Pár pillanattal később megtalálta.Felkapta a pólóját és magára húzta.Okos döntés volt ugyanis kicsit hideg van.Az ölembe vettem a laptopom.Facen folytattuk Zsófival a beszélgetést.Hogy Louis ne unatkozzon fordítottam neki mit írunk.Ezt megunta egy 5 perc után és kikapta a kezemből a laptopot.Angolul írkált Zsófinak.Google fordító elő csajszi,gondoltam magamban.Elkalandoztam majd arra eszméltem hogy Louis felkapacsolja a lámpát az éjjeliszekrényen.Odahajoltam a laptophoz.

Skype?
OK

Hehh még jó.Felmentem Skypera majd vártam míg Zsófi fenn legyen.Mikor végre bejelentkezett rögtön a hívásgombra kattintottam.Louis behelyezkedett hogy én is látszódjam és ő is.Mikor Zsófi elfogadta a hívást és megjelent a képernyőn egyszerre köszöntünk.
-Hello!
-He...he....hello!-köszönt vissza kissé meglepődve.
-Na mizu van otthon-kérdeztem miközben Zsófi lejjebb vette a fangirllevel99999-et.
-Ömm semmi.Egész napos fetrengésen kívül nem sok.Ott?
-Szerinted?Rohadtul másnapos vagyok,aludtam kb 1 órát de Louis kitúrt az ágyból-mondtam és valószínűleg Louisnak leesett hogy az  ágyas sztorit mesélem mert csak vigyorgott.Zsófinak meg kétszeresére nőtt a szeme ahogy meghallotta.
-Ti..ti..Egy ágyban?
-Igen de nem volt semmi....
-Aha semmi.
-Louis segíts!
-Hm-értetlenkedett egy darabig.Felvilágosítottam róla mit is szeretnék pontosan.
-Nem történt semmi.Inkább Emire és Zaynre lennék kiváncsi-kuncogott a kamérába Louis.Zsófinak még nagyobbak lettek a szemei.
-Emi...Zayn..WHAT-elég meglepőfejeket vágott majd Louis,Én és Zsófi is nevetni kezdtünk.
-Ja.Zayn kiharcolta hogy had aludjon Emivel-mondtam angolul.Vette a lapot és angolul válaszolt.
-Oh...És ott mi történhetett-vigyorgott sejtelmesen.
-Hát..-Louis meg Zsófi perverzebbnél perverzebb dolgokkal jöttek amiket nem részleteznék.Khm.Én csak fuldokoltam a nevetéstől.
-Ohh amúgy Jen szerintem nézd meg twittered.
-Ömm miért is?
-Ohh én is!-Louis kikapta a kezemből az irányítást és felment Twitterre.Egy ideig nézegette  majd pötyögött valamit.Közben magyarul beszélgettünk Zsófival mivel még mindig látszódtam.Louis mosolygott egyet és nyomott és kilépett majd én is felmentem.Nagyon régen voltam fönn.Csak néhány követőm volt.Szám szerint kb.10-15.
-Nézd meg a profilomat-mondta Louis sejtelmesen.Oké nem követtem egyik tagot se szóval megkerestem őket és mindet bekövettem.
-Ohh..Megtisztel Jennifer-vigyorgott Louis önelégülten.
-Érezd is magad megtisztelve Tomlinson.
-Miért hívod Tomlinsonnak-kérdezte Zsófi akivel közben magyarul vitatkoztam ki a helyesebb pasi.Sokszor csináltuk ezt amíg magyarban voltunk.
-Nem tudom.Komolyabb tőle.Komolyabb mint a Louistól-mosolyogtam a kamerába.
-Oh értem-majd folytattuk vitánkat.Furcsa módon Louis is bemondogatott neveket amiken jókat röhögtünk.
-Jajj a profil-kiment a fejemből.Rámentem és egy érdekes dolog jött szembe.

Nem hagynak aludni!Jó buli volt!Hajnali Skype @Zsofi_Miau @Jenni_94 További jó éjt emberek

-Komoly?Na szia Zsófi hagyjuk Louist aludni-mondtam miközben már alig vártam hogy lekapjam Louis fejét.Ezzel fognak zaklatni mostantól.De jó. Kikapcsoltam a laptopot,és Louishoz fordultam.
-Komolyan?Kiírtad és még szólni se szólsz.
-Szóltam.De szerintem aludjunk.
-Jó.De póló marad.
-Mer?
-Mert hideg van.Ne fázz meg.
-Igenis anyu 2.
-Kisfiam most azonnal alszol és nem feleselsz!
Louis elfordult és 2 perc múlva egyenletessé vált a légzése is.Egy ideig néztem ahogy alszik.Aztán elővettem a telefonom és írtam egy SMS-t Joshnak és Eminek.



                                                                      *Louis*


Jenni még nem aludt.Gondolom arra várt hogy elaludjak.Így tettettem az alvást.Elővette a telefonját és kitudja mit csinált vele.Egyszer csak kivágódott az ajtó és Emi jött be rajta.Erre az ajtó felé fordultam.
-Louis!Én megöllek-remek mindenki megakar ölni.
-Mert?
-Tönkreteszel...tönkretesztek mindent.Komolyan a címünket nem adod meg valakinek?
-De majd megadom,csak még nem volt rá időm.Nem én tettem fel a képeket.
-Milyen képek-kissé meglepődött,Jenni ezt nem mondta el neki.
-Amiket Harry kitett az estéről.
-ÚRISTEN-kiviharzott majd laptoppal a kezében jött vissza.Egy ideig kattingatott majd megdermedt.
-Te jó ég ez nem lehetett Harry.Nem is látott minket-aggódó arckifejezéssel bámulta a képet amit még mindig nem láttam.
-Mutasd-nem tudott elég gyorsan reagálni,így esélye sem volt megállítani.
-Uram atyám-majdnem leestem az ágyról amikor megláttam a képet.Emi és Niall csókolóznak.Elég vadul,hozzáteszem-E...e...e...emi ez most komoly-kérdeztem hitetlenkedve.
-Igen.Megcsókoltam,de fogalmam sincs mért tettem.Ha ezt Zayn meglátja,pedig biztos hogy megfogja akkor nekem végem van.
-Nincs véged csak megbántottad Zaynt.Bár nem jártok meg semmi szóval nem lehet beleszólása hogy kit választasz.
-De én nem akartam Niallt választani.Én ha muszáj lenne Zaynt választanám.
-Ha muszáj lenne?
-Jó.Akkor mondanám úgy inkább hogy Zaynt választom.Most oldog vagy-nézett beele a szemembe kétségbeesett tekintettel.
-Már csomóan látták,szóval valamit tenned kell.Holnap meg az újság és kész.Megpróbálhatod megmagyarázni,de Zayn megfogja ölni Niallt ha nem biztosítod róla hogy véletlen volt..Uramatyám!Mint egy szappanopera-magyaráztam mi lesz ha nem mondja el Zaynnek.
-Akkor elmondom neki most-sóhajtott és kiment a szobából.Negyed óra eltelt mióta kiment.Jenni úgy döntött átküld ellenőrizni Emiékhez.Amikor benyitottam érdekes látvány tárult elém.

                                                                          *Zayn*

Louis a legjobb időpontban lépett be.Éppen Emi hátán simítottam végig miközben csókolóztunk az ágyon.Amikor Emi elmondta az egész sztorit alig hittem el amit mond.Aztán kiemelte még egyszer hogy engem választ és megcsókolt.Én ellenkeztem volna?Ez a hülye meg ott vigyorog az ajtóban.
-Louis megtennéd hogy kimész-kértem kissé idegesen.
-Ohh nem szülői felügyelet kell mert Zayn bácsi bántani akrja Emit-vigyorgott és leült az ajtóban.
-Nem Louis.Zayn bácsi soha nem akarná bántani Emit-mondtam miközben halálkomoly tekintettel néztem Louis szemébe.
-Persze,persze.Na gyerekek alvás.MOST-parancsolt Louis kapitányos hangnemben.
-Igenis-mondtam majd behuppantam az ágyba.Emi is lefeküdt miután pár zavarodott pillantást vetett Louisra.Louis kiment,én meg örömmel fogadtam hogy Emi most megse próbál eltolni magától amikor átöleltem.
  


       
   



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése