2012. október 16., kedd

Pizsiparti-part 1.

Bocsánat a sok helyesírási hibáért de nem mindig veszem észre.És most egy kis nyílvános "fogdfölhogyszeretlekteidióta"sort szeretnék Annának.TUDOM HOGY OLVASOD!Minden rendbe jön és ha nem akarod elhinni hogy melletted állok akkor csalódtam benned.Bocsi.De azért megírom.Van egy rész amit csak neked írtam remélem rá jössz melyik az.Sokat gondolkoztam rajta hogy bizonyítsak föltétlen barátságomról,de végül a legprózaibb módot választottam,hiszen tudod mennyire megy ez nekem.De remélem azért megérted a megszemélyesítésemet-hasonlatomat amit művembe foglaltam.xx
Mindenkinek jó olvasást.Holnap meg part 2 :D



                                                                                  6.rész
                                                                               Pizsiparti



                                                                                *Jenni*


Furcsa.A fiúk akiket nem is láttam még csak képeken,videókon és egyszer személyesen most ide jönnek.Emi és Zayn vásárolni mentek(!) Zoé meg elment Axiért hogy tolja ide a képét.Szóval Louissal maradtam.Engedelmesen segített mindenben mint egy kis angyal.Idióta poénokkal bombázott amiknek hiányos angoltudásom végett (talán szerencsére)a felét nem értettem.Amint a nappaliban és a kertben rendet raktunk felhívtam Josht.Mielőtt a fülemhez tettem volna a készüléket Louis kikapta a kezemből.
-Mit csinálsz?
-Kit hívsz?
-Josh.
-Ááááá.Meghívod?-kicsit szomorúnak tűnt.
-Ááááá biztos örülne ha 5 fiúval töltenék egy estét miközben őt meg se kérdezem hogy akar-e jönni.
-Jó,oké.Igazad van.-mondta megadóan majd felcsillant a szeme és egy perverz vigyorral tette hozzá-Csak vigyázz a kis kanossal!
-He?Honnan veszed hogy....-nem engedte hogy befejezzem mert befogta a számat és az ablakhoz ráncigált.A nappali ablaknál elengedte a számat miközben a fülembe suttogott.
-Ssss.Nézzük Emi és Zayn hogy jönnek be.
Elvette a kezét és leguggoltunk.Már nadrág volt rajtam nem szoknya,szóval nem zavart ez a póz.
-Honnan tudod hogy most jönnek?
-Nem tudom de elég sokáig voltak el nem gondolod?
-Hát tekintve hogy a nagy One Direction énekese és egy idegen lány megy boltba,együtt.Valószínűleg elkapta őket a sajtó.
-Zayn vigyáz magára.És oda nézz ott vannak a galambjaink-mutatott az utcára.Tényleg ott jöttek.Én nem sokat láttam belőlük de mivel levolt kapcsolva a lámpa és minden frontra néző szobában sötét volt ezért azt hitték hogy Louis és Én hátul vagy az én szobámban vagyunk ami a kertre néz.
-Mit értesz azalatt hogy hogy jönnek be?
-Hát gondolom feltűnt hogy Emi se közömbös Zaynnek.Minek ment volna el vele "vásárolni"?-mutatott idézőjeleket a kezével.Majd rám nézett.
-Hát ja.Elég letörölhetetlen volt a vigyor a szájáról amikor Emi ráesett-viszonoztam pillantását és folytattuk a beszélgetést.
-Látom érted miről beszélek.
-Na szóval azt nézzük mit tesz/nem tesz Zayn ha nem vagyunk jelen.
-Bizony.Ügyes kislány-simogatta meg a fejem.
-Köszi Big Brother...
-He?Big Brother?Little Sister.
-Olyan nincs!
-Most már van.
-Csikis vagy?
-Ömm kicsit.Mert?
-Á csak...Most figyelj-fordítottam Louis fejét az utca felé mivel miközben beszéltük nem kifelé néztünk.Nem is láttunk volna sok mindent mivel még messze voltak.De most láttuk őket.Nevetgéltek.Zayn neki lökte Emit a kerítésnek.Emi meg Zaynt majdnem belökte az árokba,majd felnevettek.
-Jól van Zaynee-mondta Louis mintha egy színdarabot nézne amit ő tanított be.
-Te tudod mi lesz ugye-kérdeztem Louist aki döbbenten nézett rám.
-Mi?Dehogy!Hogy képzeled hogy ilyet feltételezel rólam?Talán sejtem.Vagy tudom.De nem én mondtam.Csak tippeket adtam-hát gratulálok kedves haverom leleplezed magad.Fura hogy a barátom.Nem hittem volna de ezt hozta az élet.
-Szóval te voltál.Fuu komolyan hány évesek vagytok?Egy randit nem egyszerűbb kérni?
-Miért tette valaki Zayn előtt-kérdezte Louis miközben haverját nézte aki éppen lassította lépteinek ritmusát így innen én is tudtam mi lesz.Josh is ezt csinálta mikor ma megcsókolt.
-Mi?Ja amúgy egy Scott nevű gyerekkel megy holnap randizni.Ha már a Josh ügyet elmondta én is elmondom a Scott ügyet.
-Ohh akkor Zayne bebukta-motyogott Louis majd morgott egyet.Aranyos amikor morog.Ez olyan morgás volt amiben a felkészületlenségüknek a visszhangja tükröződött.
-LOUIS!ZAYN MEGAKARJA CSÓKOLNI...-megint befogta a szám.Kezd unalmas lenni.
-Sssss.Ja azt tervezte-majd mélyebben kezdett beszélni-Azzal eldől minden-próbálta utánozni Zayn-t.Nem sikerült én meg halkan nevetgélni kezdtem.
-Hehh nem mintha Emi ellen tudna neki állni.Láttad már a szobáját-kérdeztem közben le sem vettem a szemem Zayn-ről.Kíváncsi voltam mi lesz.
-Ömm nem.De gondolom tele van velünk-ő is kacarászni kezdett.Ott ültem a sötétben egy fiúval aki elképesztően jó fej és én a barátomnak tudhatom.Azzal a jófej sráccal egyetemben aki kint van a legjobb barátnőmmel.London utcáin.Zayn még egy fokozatot lassított.
-Ja Louis.Elfelejtettem megkérdezni hogy mond e neked az a név valamit hogy Attila?
-Miért?
-Mert rohadtul haragszom rád.
-Mivan?
-Beleolvastál a haveroddal a naplómba-itt már villámokat szórt a szemem.Eszembe jutott mit szakítottam meg ennek a tökkelütöttnek a jóvoltából.
-És neked mond valamit a Louis Tomlinson már megvolt lista-kérdezte miközben mosolygott és csillogó szemét rám szegezte.
-Jajj azt csak kitaláltam!Mért van olyan-kérdeztem mosolyogva.
-Még nincs.
-Még?
-Ja.Egész jó ötlet majd csinálok egyet-majd közelebb hajolt és éreztem ahogy lehelete megcsapja a fülemet-de csak ha te lehetsz rajta az első-majd nevetve hátra dőlt.Én se bírtam sokáig nevetés nélkül de olyan érzésem volt hogy komolyan gondolta.
-Húúúú forrósodik a levegő-szólalt meg egy hang a hátunk mögött.Louis felpattant és azzal a lendülettel beleakadt a függönybe és hasra esett.Hogy csinálta az rejtély marad.Én meg csak röhögtem a földön ülve.
-Lo-lo-louis jól vagy-kérdeztem miközben levegőt próbáltam venni.
-Ja-mormogta és felkászálódott a földről.
-Amúgy szia ALEXAAA!!!!-odarohantam Axihoz és megölelgettem Louis meg követett.Ő nem értette azt amit Zoé mondott.Megölelte Zoét majd Axihoz fordult és elkezdett utánozni.
-ALEXAAAA-ordibálta bele barátosném fülébe.Szegény.Komolyan mi baja van ennek a gyereknek hogy folyton ordibál?Nagyon furán utánozott mivel akcentusa igen erősen megmutatkozott.Axit meg nem kell félteni vissza ordibált.
-LOUIS!!!!
-Na erre nem számítottam-dörzsölte meg Louis a fülét
-Jöttök sasolni mit csinál Zayn és Emi-intéztem szavaimat magyarul a lányokhoz.Axi eléggé meglepődött amikor ezt meghallotta.
-Zayn és Emese.Fura lenne ezt mondogatni-mivel magyarul beszélgettünk Louis csak kerek szemekkel bambult ránk.Amikor ezt észrevettem elmagyaráztam mit mondtunk.
-Na 10 perc és jönnek a többiek.Azt hiszem írj SMS-t Joshnak hogy ha akar jöjjön át bulizni-kacsintott Louis és mivel már Zayn és Emi beléptek mindenki rájuk nézett.Jellemző akkor történik minden amikor elmegyünk.
-Mit csináltok vaksötétben az előszobában-kérdezte Emi vigyorogva.Próbálta rendezni az arcvonásait de csak egy tettetett (mellesleg borzalmas)közömbös arcot sikerült felvennie.Így eléggé hasonlított egy debilre.Zayn a konyhában dúdolt(?) amiben nem voltam biztos.Miért dúdolna?
-Dúl a love gyerekek-jelentette ki Louis fülig érő szájjal.Emi egy gyilkos pillantással nézett végig rajtunk.Hát én tűrtőztetem magam barátosném!Odamentem mellé és belesuttogtam a fülébe.
 -Nah nektek nem megy a barátkozás?
-Hülye vagy nem történt semmi!Csak...Zayn mesélt egy vicces sztorit.
-Ohh elmeséled nekem is a sztorit amit Eminek mondtál Zayn?-üvöltöttem be a konyhába.Zayn értetlenkedve jött ki.
-Milyen sztori-kérdőn nézett végig rajtunk.Emit hagyta utoljára.Rá mosolygott,Emi meg totál elpirult.Azt se tudta mit kezdjen magával zavarában.Zayn meg még 1 percig mosolyogva nézte.Majd felfalta szemével.Emese irult-pirult meg dadogott valamit amit nem értettem.
-Huhuhuhuhu-Louis füttyentett majd pacsizott Zaynnel.Emi meg felrohant átöltözök címszó alatt.
-Zayn!Megtudhatnám mi volt ez-fordultam a két vigyorgó fiú felé akik lelkesen beszélgettek de valószínüleg direkt gyorsan hogy véletlenül se értsem.Zayn eszmélt fel először majd csak kinyögött egy válasznak mondható monológot.
-Hát csak megcsókoltam az ajtóban.Nem ellenkezett túl sokat.De nem hinném hogy lenne még ilyen alkalom mégegyszer amilyen reakcióval bemenekült a házba utána-mondta Zayn.Mintha kissé csalódott lenne.Majd megtudok én mindent ezektől.Ekkor Zayn telefonja megszólalt.
-Hallo!Oké!Nyitom!
Ezzel befejezte és kinyitotta az ajtót.Három mosolygó fiú nézett velünk szembe.Név szerint Liam,Harry és Niall.



                                                                   *Emi*


Na pont nem érdekel mit mondott Jenni.Még hogy nem megy a barátság?Pillanatnyi gyengeség volt.Mondjuk elég jó pillanat volt azt beismerem.Lentről nevetgélést hallok majd telefoncsörgés.Megjöttek a fiúk.Felkaptam egy másik gatyát ugyanis Zayn nekilökött egy koszos kerítésnek.Majd a pólómat is lecseréltem egy halványkék pulcsira.Lementem.A One Direction teljes valójában ott állt az előszobában.Levegőt vettem majd hangosan köszöntem.
-SZIASZTOK-üvöltöttem el magam.Mindenki felnézett.Leléptem az utolsó lépcsőfokról is és megölelgettem a legközelebb eső fiút aki nem más volt mint Harry.
-Szia-mondta majd megölelt.Sorra megöleltem a fiúkat,bemutatkoztam,majd feltűnésmentesen elmentem Zayn előtt Axihoz.Éreztem ahogy engem néz,de nem érdekel egyszer gyengíthet csak el.
-Ömm talán a nappali kellemesebb beszélgetéshez-mondta Jenni és mindenki beözönlött a nappaliba.Hamar oldódott a hangulat.A fiúk is hoztak piát,mi is vettünk.Már eléggé bevoltunk csiccsentve mikor Harry felvetette az üvegezést.
-Oké-bólintottak egyszerre a fiúk.Zoét sehol nem láttam de végül a konyhából láttam kijönni,miközben Niall tömte valamivel a fejét mögötte.Leültünk.Először Jennit magam mellé rántottam de Zoét nem tudtam elkapni így Zayn beült mellém.Zayn mellé Liam,Zoé,Niall,Harry,Alexa,Louis és Jenni.Na most igaza volt Jenninek a barátkozós dologgal mivel becsiccsentve se mászott rá a holt részeg Louisra.Harry pörgetett.Rám.De jó.
-MEREK!-van egy olyan érzésem hogy elhamarkodtam.Harry egy pillanatig rám nézett majd Zaynre.Ne csak azt ne.



                                                                                *Louis*

Jenni idegesen fészkelődni kezdett mellettem.Belesuttogtam a fülébe.
-Mi a baj?-nagyon finom illata volt a hajának.El se húzódtam úgy vártam a válaszára.
-Harry ráuszítja Emit Zaynre.
-Ez baj?
-Emi nem akarja.
-Ez csak játék. 
-Ja.-eltolt magától és feszülten nézett tovább.Aranyos hogy a barátnőjét védi Zayn-től.Elkezdtem röhögcsélni és kitudja miért megfogtam Jenni kezét.Ő is megfogta az enyémet és veszettül szorította.Nagyon féltette őket.Őt.
-Csókold meg Zaynt-rendelkezett Harry.Itt Jenni kiakarta oldani kezét az enyémnek szorításából de nem hagytam.Sóhaj majd beletörődött hogy itt csók lesz.
-Jó.Ezt megjegyeztem Harry-mondta Emi dühösen Harry felé aki csak röhögcsélt magában.Húú ez a lány nagyon határozottan magához húzta Zayn-t aki levegőt alig tudott venni és megcsókolta.Olyan hevesen és gyorsan hogy alig láttam valamit.Körülbel 5 másodpercig voltak így majd Emi eltolta magát és az üvegért nyúlt.Megpörgette és az üveg Jennire mutatott.Ránéztem.Még mindig egymás kezét fogtuk.Elakartam venni de most Jenni szorította az enyémet.

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése