2012. október 13., szombat

Barátok

Hali!Hoztam részt remélem tetszik.Lehet kicsit szenvedős,vontatott a sztori de így legalább nem olyan szürreális hogy 1 nap találkoznak a másikon meg már járnak.Szóval jó olvasást!





                                                                             5.rész
                                                                            Barátok


                                                                            *Emi*

Kinyitottam az ajtót.Josh-t vártam.De helyette sokkal jobbat kaptam.
-ZOÉÉÉ!JENNI ITT VAN ZOÉ!-kiabáltam barátnőmnek aki másodpercek alatt leért a lépcsőn.
-SZIA!!-és megölelgette Zoét.Miután megölelte én is letámadtam.
-Mit keresel itt?-kérdeztem a hosszú ölelés után.
-Itt nyaralunk,és gondoltam benézek hozzátok.Alexa is itt van,de ma érkeztünk így ő ledőlt aludni.Holnap ő is jön.
-De szerintem a nappaliban jobban tudnánk beszélgetni-mondta Jenni.Bementünk és ledobtuk magunkat a kanapéra.
-Éz tök jó!Meddig maradtok?-kérdeztem lelkesen.Kicsit depis a hangulat szóval nem árt a vidámság.
-Másfél hét.Nincs kedvetek majd megmutatni a várost?
-De,persze.
-Jeni mért vagy így kiöltözve?-kérdezte miközben Jenni öltözetét vizsgálta.
-Hát...izé...szóval randizni megyek-mondta Jenni kissé zavartan van.
-ÚÚÚÚ az király és kivel?-kérdezte Zoé.Nem mintha ismerhetné.Ekkor csöngettek.Hát mondhatni majdnem összeestem a röhögéstől amikor Jenni kinyitotta az ajtót.
-Remélhetőleg vele-mondta mosolyogva.
-Ja.Joshhal.Egy buliban csókolóztak,ameddig meg nem zavarták őket-mondta.Nem tudtam elszabad-e mondanom.
-MOND EL HA AKAROD NEM ÉRDEKEL!-ordibált vissza Jenni.Oké.Akkor elmondom.
-Szóval...



      

                                                                                *Jenni*

Na amit Eminek mondtam az hazugság.Már mint amit kaja előtt mondtam.Jó színész lennék.Ajj lehet hogy viszont neki igaza van?Hogy magamnak hazudok?De akkor mégis csak vonzódom hozzá valahogy.Azok a szemek.Imádom őket.Na jó egy másik fiútól fantáziálok pedig épp egy másikkal sétálgatok és beszélgetek.Kézenfogva.
-És mit dolgoznak anyukádék-kérdezte Josh?-kérdezte Josh ezzel kizökkentve gondolataimból.
Ömm hát anyu gyógyszerész,apu pedig egy vállalatnál ügyvezető akármicsoda-mondtam majd Joshra néztem aki engem bámult.Olyan gyönyörű kék szemi voltak mint Louis-nak.Mi?Összehasonlítom őket?Pff...ÁLLJ LE JENNI!
-És a te szüleid mit dolgoznak-kérdeztem vissza.
-Ömm apukám valami nemzetközi összekötő egységben van,szóval kinn él Amerikában.Anyu meg ügyvéd.
Josh odalépett elém és megcsókolt.Elég meglepő volt de viszonoztam a csókot.Nagyon profi benne..Hirtelen eszembe jutott hogy nem tudom merre megyünk.
-Hova is megyünk-kérdeztem,miközben gyönyörű szemeit néztem.Valahogy az ő pillantása sokkal bennsőségesebb volt mint Louisé.MEGINT!STOP!
-Majd meglátod-mondta sejtelmesen és egy puszit adott az arcomra.Beleborzongtam.Még negyed óra séta után egy padhoz értünk.Séta közben írtam egy SMS-t Eminek mivel azt mondtam ha van időm közvetítek.Leültetett a padra.
-Na és itt van egy kis meglepetés-mondta elbűvölő mosolyával és odaadott egy kis dobozt.Kinyitottam és egy gyönyörű nyaklánc csillogott benne.Egy szív,mellette egy kis kép.Josh-ról.Kinyitottam a szívet és beletettem a péet.
-Köszönöm ez nagyon szép-alig tudtam befejezni a mondatot mert ajkát az enyémre tapaszotta.
-Szívesen-mondta bele csókunkba a szavakat.Na ez kissé gyors volt.De most nem zavart.Átkaroltam a nyakát és szőke hajába túrtam.Közben ő a hátamat simgatta.Kötülbelül 5 percig nem kaphattam evegőt ugyanis zihálva vettem a levegőt amikor elváltunk.
-Huhh..Ez..Fantasztikus volt-lihegtem.Jodh egy szikrázó mosollyal válaszolt.
-Lesz folytatása is-már éppen foltatni akartuk amit elkezdtünk de egyszer csak megcsörrent a telefonom.Na most nem szerettem annyira Eric Saade Hotter then fire című számát.Valami idióta hívogat.
-Bocsi..Egy pillanat-majd felálltam és arrébb mentem hallótávolságon kívülre.
-Halló!Bárki is vagy oda megyek és megöllek!
-Ömm okéééé...Tudod hol lakom?
-Nem!Várj én tudom ki vagy te!
-Na ki?
-Te...te...te...egy idióta vagy!
-Nevem esetleg....
-ZAYN!




                                                                        *Emi*

Zoé sokkolva ült a kanapén.Még mindig nem hitte el hogy mi történt.
-Jenni...Louis...Zayn..Liam...Mi?
-Jajj fogd máár föl....
-De..de...de..
-Várj megnézem kaptam-e sms-t-előkaptam a telefonomat majd megnéztem.Egy SMS Jennitől.


                 Sétálunk és csókolózunk ;D

Nahh szép.Csöngettek.
-Kinyítom te meg próbáld feldolgozni-majd kimentem ajtót nyitni.Eléggé meglepődtem amikor 2-en vártak az ajtóban.
-Ömm sziasztok!mi járatban?-kérdeztem a két fiútól.
-Hát csak izéé...Szóval ZAYN VOLT AZ!-Louis beugrott a házba mielőtt Zayn fejbe csaphatta volna.Sóhajtottam majd Zayn-nek kitártam az ajtót.
-Gyertek.Bár Louis már benn van valahol-benéztem Zoé még mindig sokkolt állapotban rakta össze a részeket valószínüleg észre se vette hogy Louis felrohant volna.
-Ömm Zoé gondolom ismered Zayn-t-kérdeztem.
-Hagyjál már a szivatásoddal.Kicsit lassú vagyok de nem kell rám szállni.
-ekkor felnézett és meglátta a mellettem mosolygó Zayn-t.
-ÚRAMATYÁMTEJÓISTEN!!!!-kiáltotta el magát a fotelban majd felpattant.Vett egy nagy levegőt majd mosolyogva bemutatkozozz.
-Szia!Zoé vagyok.Emi és Jenni barátnője-meglepő hogy Zoé így lenyugodott.
-Szia!Zayn.De reakciódból ítélve ismersz-mosolygott Zayn.Elolvadok.Megölelték egymást,majd Zayn hozzám fordult.
-Nem kéne megkeresned Louis-t?-kérdezte.Úristen Louis!Mit csinálhatott oda fent?
-Megyek és megkeresem!Jöttök?-kérdeztem Zayn-től és Zoétól.
-Aha-válaszolták egyszerre.Ezen majdnem elnevettem magam.De csak egy mosolyt villantottam.
-Akkor indulás és keressük meg ezt az idiótát-majd elindultam felfelé a lépcsőn.Zayn utánam mögötte Zoé jött.
-LOUIS!!HOL VAGY??-ordibáltam.Hangokat hallottam Jenni szobájából.
-Várjatok meg itt míg kiimádkozom Louis-t a szobából-mondta Zayn.
-Perszeee..-hát ő tudja,gondoltam.
Benyitott majd becsukta az ajtót.Mi meg rögtön hozzá bújtunk az ajtóhoz.


                                                                              *Zayn*



Becsuktam az ajtót és szembe találtam magam Louis-val aki az ágyon ült és valami könyvet olvasott.
-Mit olvasol-mentem oda mellé.A lap tetején egy dátum állt alatta meg egy kézzel írott szöveg.Leültem az ágyra Louis mellé és beleolvastam.
-LOUIS AZONNAL LETESZED-kikaptam a kezéből a könyvet.
-Mit csinálsz?Olvastam-ez beteg.Szándékában áll megutáltatnia magát.Elolvassa Jenni naplóját.Most meg durcizik hogy elvettem.
-Tudod ez nem valami jó stratégia a hódításhoz.Elolvasod a naplóját?Utána meg csodálokozol ha megöl a szemével-mondtam kissé halkabban mivel sejtettem hogy a lányok halgatóznak.
-Ja.De érdekes dolgok vannak benne.Nézd-és orrom alá nyomta a naplót.Én meg-szégyen-de beleolvastam.Csak pár szó állt benne.Pontosabban 3 mondat.De csak 3 szóból.
    
       LOUIS VAGY JOSH?LOUIS VAGY JOSH?LOUIS VAGY JOSH?

Na ez a lány egyre furább nekem.Louis vagy Josh?
-Ömm haver ezt talán nem kéne félre értened-mondtam bár én magam is tudtam hogy hülyeségeket beszélek.2 név.Ennyi.De ha utálja Louis-t akkor mért kéne választania?He?
-Mit értenék félre?És hogy kérdezném meg?Jajj Jenni olyan szép időnk van.Amúgy Zayn meg én bele olvastunk a naplódba amiben az volt hogy Louis vagy Josh?Na akkor Josh felé dőlne a mérleg...-ebben igaza volt.
-És akkor most mi lesz?Kimegyünk és két lány nekünk szegezi a kérdést mit beszéltünk,csináltunk idebent-mosolyogtam Louisra mivel éreztem hogy ez nem pont a megfelelő alkalom.Na majd hazafele.
-Köszi Zayn!Imádlak-majd egy puszit nyomott az arcomra.Felpattant és kitárta az ajtót és megölelte Zoét.He?
-Szia!Louis vagyok!-üvöltött a lány fülébe.
-Szi..Szi...Szia!Én Zoé vagyok-majd visszaölelt.


                                                                         *Louis*

Nah ez kész.Mi baja van ennek a lánynak?Komolyan azon gondolkodik hogy melyikünket válassza?De engem utál.Vagy nem.Vagy utál és nem is erre vonatkozik a 3 mondat?De akkor mire?MI VAN??TELJESEN ELKAVARODTAM!Megkérdezem Liam-et.Talán ő tud nekem segíteni.Ez tisztára olyan mint valami szappanopera.De jobb ötletem támadt.
-Emi!Gyere velem egy kicsit-kértem Emit már amikor a nappaliban tespedtünk és valami agyatlan műsort néztünk.Zayn Zoéval beszélgetett valami Jennivel kapcsolatos dologról.
-Ömm megyek.A konyha megfelel-kérdezett vissza.
-Persze-kimentünk a konyhába,majd neki szegeztem a kérdésem.
-Jenninek mi baja van velem-mutattam  magamra.Sóhajtott majd behúzott egy konyhából nyíló helységbe-Az ebédlő.Becsukta az ajtót.
-Csak annyira emlékszem hogy valami listáról beszélt,meg nem való ez neki,meg nem tudja mi van,mert hogy bele néz a szemedbe és elfelejti hol van,és majdnem letámadott az utcán-gyorsan elhadarta valószínűleg magyarul jobban eltudta volna magyarázni de én így is értettem.Nagyjából.
-Milyen lista?
-Hát valami Louis Tomlinson már megvolt lista vagy mi.Nem tudom elmagyarázni-majd felkapott egy lapot és valamit irkált meg rajzolt rá.Odaadta majd várta a reakcióm.Egy szívet rajzolt rá és beleírta a nevem meg azt hogy Josh.És ezer kérdőjel.Két fiúba szerelmes?
-De ez nem tiszta.Ha engem szeret mért van Joshhal?És mért utál?Hazudott vagy csak nemtudja mit érez.Ha igaz amit mondasz érez irántam..valamit-gyorsan hadartam el,Emi meg csak bambult rám.Persze nem Angol.Elvettem a lapot és én is alkottam rá.Egy szív benne a nevem.Aztán egy másik  Josh nevével.És persze úgy rajzoltam hogy lássa.Áthúztam az én szívemet,és -.- fejeket raktam mellé.Majd szíveket.Befejeztem.Felnéztem Emi pedig üveges tekintettel bólogatott.Mi baja van neki is?
-Ömm oké Louis.Tudom hogy Jennivel elfognak rendeződni a dolgok,de most menjünk ki mert még Zayn meg Zoé mindenféle mocskos dolgokat találnak ki-mondta majd kisiklott az ajtón.Én meg utána mentem.Majd a nappali ajtóban visszafordult és belesuttogott a fülembe.
-Legyél csak a barátja!
Majd tovább folytatta útját a kanapé felé ahol csak Zoé ült.
-Zayn-kérdeztem.
-Kiment telefonálni-mondta Zoé miközbrn le se vette rólam és Jenniről a szemét.
-Csak beszélgettünk-mondta Emi jelentőségteljesen Zoé szemébe nézve.


                                                                              *Jennifer*


-Minek hívtál?-majdnem felrobbantam amikor Zayn beleszólt a telefonba.
-Csak mert Louis nem hívott gondolom.Én meg úgy döntöttem elmondom hogy a naplódban lévő 3 sor eléggé elgondolkodtató-hallottam ahogy kuncog a telefonba.Haha beleolvastunk Louis-val a naplódba bibibííí.Hogy mi?
-Mi van?Ti bele olvastatok a naplómba?Húú de utállak titeket.Remélem örültök hogy megtudtátok a harmadikos szerelmem nevét,vagy az első osztálykirándulásom helyszínét....Szánalmas hogy elolvastátok.
-Milyen harmadikos szerelmed?
-Jajj Zayn ez nem lényeg.Az a régi naplóm csak elhoztam ha honvágyam lenne beleolvashassak-itt meglepődött kicsit mert 30 ,ásodpercig gondolkodott mit mondjon.
-Akkor ki írta bele háromszor azt hogy LOUIS VAGY JOSH?
-Az nem én voltam de erről Emit kérdezd inkább-most megtudtam volna ölni Emit.Komolyan beleírta?Josh.Egyértelmű.
-És ki?
-Mért érdekel?
-Mert Louis nem képes megkérdezni.Fél hogy jobban megutálod-hát ezt jól gondolta.Még jobban utáltam.
-Fantasztikus itélő képességetek van.Add Emit légyszi és akkor megtudm magyarázni neked és Louis-nak is.Sőt megyek és 20 perc múlva ott vagyok.
-OK.Várunk-és letette.
Én meg vissza indultam Josh-hoz.
-Figyelj azonnal indulnunk kell!Két idiótának kell magyaráznom három mondatot-ez nevetségesen hangzott.De szerencsére  Josh nem ellenkezett és egészen az ajtónkig kísért.Na most megadom a választ Louis-nak.Odahúztam magamhoz Josh-t és 3 percig csókolóztunk.Majd elköszöntem tőle egy jó éjt puszival majd bementem.
-Gratula csajszi!Megríkattál egy fiút-ölelt meg Emi és az utolsó mondatot már a fülembe suttogta.
-He?Louis sír?
-Nem sír de már a dühkitörés és a sírás határán mozog.Amikor meglátott téged meg Josh-t Leült és azóta csak bambul és szorítgatja a kezeit.
-Megszakította a randimat.Egy nevetséges indokkal.De most tisztázom a dolgokat-majd elmasíroztam és Louis-hoz léptem.
-Gyere!Megmagyarázhatom ezt az egészet a szobámban-kérdeztem Louis-tól a kezemet nyújtva felé.Nem tudom miért de ez tűnt ésszerűnek.Felnézett gyönyörű szemeivel és egy halvány mosoly kiséretében megfogta a kezem én meg felhúztam a szobámig.Leültettem az ágyra én meg leültem a földre vele szemben.
-Figyelj!Én nagyon....kedvesnek tartalak.Meg viccesnek.De nem szeretném ha barátnál több lennél nekem.Rendben?Tényleg nagyon sajnálom ha megbántalak-majd egy puszit adtam az arcára.Felsóhajtott.Na kegyelem döfésnek tökéletes volt.Megölelt.Szorosan magához húzott.Én is megöleltem.Most úgy éreztem szüksége van rá.Még egy sóhaj.Majd elengedett.
-Köszönöm.De én tényleg nagyon kedvellek.Talán csak élvezem hogy idegesítelek.De akkor is.És Emi valami listárol meg ölelésről meg a szememről beszélt nekem.Hogy majdnem rám másztál az utcán-miközben ezt mondta én megint a földön ültem.Már nem maga elé bámult hanem rám nézett én meg rá.Huu Emi ezt nem kellett volna.Megfogom ölni.
-Hát izé szóval Emi nem akart leszállni rólam én meg eljátszottam hogy reménytelenül bejössz nekem.És hogy elolvadok amikor a szemedbe nézek.Meg nem akarok a már megvolt listádon díszelegni.Hogy az elveim és az érzéseim egymással háborúznak-végig engem nézett.Kínoz a tekintetével.Ez a része igaz.Hogy bármikor a szemébe nézek nehezebben tudok logikus gondolatokat összerakni.
-Szóval-felállt és felsegített-legyünk barátok oké?
Mikor ezt mondta majdnem hanyatt estem.Gyorsan felfogta.
-Aha-és megöleltem-Köszönöm Louis-suttogtam a fülébe.
-Mit is-kérdezte miközben eltolt magától és a szemembe nézett.
-Hogy elfogadod az igaszságot-mondtam miközben próbáltam nem lesmárolni újdonsült barátomat.
-Hát nem sok választásom van-majd megindult az ajtó felé.Kinyitotta,és három ember esett be az ajtón.Zayn,Emi és Zoé.Emi ráesett Zaynre,Zoé viszont megtudott kapaszkodni.Szóval most Emi Zayn-en feküdt.Louis szakadt a röhögéstől.Valjuk be engem is a röhögőgörcs kerülgetett.Majd nem bírtam tovább és Louis-val együtt lehuppantunk az ágyra és ott röhögtünk tovább.Ugyanis Zayn a hátán feküdt Emi meg alkarján támaszkodott fölötte.Emi már vörös volt,próbált feltápászkodni,de vissza esett és újra Zayn-en feküdt.
-Bo...Bo...Bocsi-hebegte Emi zavartan majd sikerült feltápászkodnia.Zayn meg pimaszul vigyorgott mikor neki is sikerült felállnia.
-Semmi baj-mondta és ő is nevetni kezdett.Zoé is nevetett az ajtóban.5 idióta röhög a szobámban.Fantasztikus.Megcsörrent Louis telefonja.
-Halló!-szólt bele még mindig röhögve-Ja.Persze-hozzám fordult-A szüleid mikor jönnek?
-Ömm holnap délután.
-Jönnek a srácok!
-He?
-Hát Liam,Niall meg Harry.
-MI?KI MONDTA HOGY JÖHETNEK?
-Miért,nem jöhetnek-kérdezte boci szemekkel.Jó,neki nem tudnék nemet mondani.
-Emi?
-Jöjjenek-mondta Emi-Hozhatnak fürdőruhát is.
-Mert?Van medencénk?
-Te voltál kint mióta megjöttünk?Van egy medence a hátsó kertben.
-Szuper!Akkor jöjjenek.
-Juppi-majd egy puszit kaptam az arcomra.
Louis még elmondta a címet meg néhány dolgot mondott a telefonba.
-PIZSIPARTIIII-visítottuk egyszerre.Zoé,Emi,Én és különös módon a két fiú is velünk visítozott.
-Na de most segítsetek összerámolni-mondtam és elindultunk lefelé.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése