2012. október 22., hétfő

It's very hard for me

Hali!Ömm Ariel nem írt bevezetőt szóval én írok.Ez a rész most tényleg többségében Ariel érdeme.Remélem meglepő lesz!Biztos vagyok benne.Ariel nagy feladatot adott nekem,de megoldottam ugyanis magamra hagyott néhány résznél.Persze a legnehezebbeknél.....
                                                                                                *Emily

Emily mesélte mi történt az öcséddel.Őszinte részvétem,és gyógyuljon meg minnél hamarabb.Eminek :D
                                                                                                  *Ariel



                                                                 10.rész

                                                    It's very hard for me



Már vagy 20 perce voltam a szobámba amikor kopogtak.Nem akartam kinyitni,de reménykedtem hogy Louis jött fel,nem Zayn vagy Jenni,mert akkor le kéne mennem felhívni.És az érdekes lenne.
-Hagyj békén-ordítottam ki.
-Emszim-az ütő is megállt bennem amikor meghallottam a hangot.A nevet.Egyetlen ember van aki valaha is így hívott,és megengedtem neki.Ez nem más volt mint Patrik.

                                                               *Patrik*

Miután Emszi elment Londonba úgy éreztem rosszul cselekedtem hogy hazudtam neki.Csak megakartam nyugtatni őt,már mint inkább nem akartam hogy sokat szenvedjen.A távkapcsolatot nem bírtam volna ki az érintése,a csókjai és a hangja nélkül.Először-szégyen de igaz-csak megakartam fektetni.De miután egyre többet találkoztunk annál jobban belehabarodtam.Amikor megtudtam hogy kimegy Londonba és nagyon sokáig nem láthatom meghasadt a szívem.Nem bírom nélküle.Annyira szerettem,és ha egy nap ötször nem mondtam neki,egyszer se.És komolyan gondoltam.Soha nem akartam volna hogy miattam szenvedjen egyedül.Ezért szakítottam vele.És hogy ne érezze azt hogy fájdalmat okoz nekem,azt mondtam hogy már egy ideje megcsalom.De alig hittem el hogy rögtön bevette.Hogy ennyire nem bízott bennem.De rá kellett jönnöm hogy igazából mindent elhitt nekem amit mondtam,így ezt is.Szeretett.Nem tudom ezek után is szeret-e,de vissza kell kapnom.Amikor Krisszel találkoztam azt mondta bolond voltam hogy elengedtem Őt ha szeretem.Igaza volt.Haza mentem összekapartam az összes spórolt pénzem,kértem kölcsön szinte mindenkitől,és elmentem a reptérre.Váltottam jegyet a következő gépre ami Londonba megy.Nem vittem csak egy váltóruhát,amit a poggyászba tudtam rakni.Nem érdekelt mit fogok felvenni.Csak vissza akartam kapni a barátnőmet.Akit valószínűleg már nem érdeklek.Hiszen "megcsaltam".Persze Jenni is azt hiszi,sőt az elejétől azt hitte valószínűleg.Egy ilyen gyönyörű lánytól mit akarhatnak mást mint azt.De én mást akartam.Én őt akartam.Minden lányban őt kerestem.Az ő szemét,az ő hangját,az ő egyéniségét.Egyikben se volt meg.Egész úton csak azon gondolkodtam mit mondjak neki.Londonba érkezve gondolkodnom kellett hogyan tovább.Jajj hiszen küldött nekem egy SMS-t hol laknak majd.Előhalásztam a telefonom megnéztem,de csak utcát írt.Hát hosszú napom lesz.Bevágódtam egy taxiba és azt mondtam hogy vigyen el az utcába és tegyen ki a sarkon.Amikor oda értünk eléggé meglepődtem.Hatalmas villák álltak mindenhol.Elég puccos környék.Uhh azt hiszem megkapom egy évi bunkóság adagomat.Sorban mentem az egyik oldalon kezdve.Mentem vagy harminc házat.A harmincegyediknél jártam és becsöngettem.Mikor kinyitották az ajtót megszólalni alig tudtam.A fiút aki ajtót nyitott ezerszer láttam már amikor Emszi szobájában voltunk.A One Direction tagja nyitott ajtót.Nem tudom a nevüket,pedig el lett mondva nekem ezerszer de valahogy nem tudtam archoz nevet kötni.Egy barna hajú fiú nyitott ajtót.Kék szemek,és L betűvel kezdődik a neve.Azt hiszem Louis vagy Liam.Nem voltam benne teljesen biztos szóval inkább csak a szokásos szöveget adtam elő.
-Hello!Egy lányt keresek.Valószínűleg nem itt lakik.Emi a neve,és-épp folytatni készültem mikor a srácnak elkerekedett a szeme,kilépett a házból és becsukta maga mögött az ajtót.
-Tudom hogy néz ki-még mindig furcsa nekem az angol akcentus pedig 3 órája azt hallgatom-miért keresed?
-Öhh..csak...Istenem...NEM TUDOM!FOGALMAM SINCS OKÉ?ELJÖVÖK MAGYARORSZÁGRÓL KÖRÜLBELÜL 50 FONTAL A KEZEMBEN AMINEK A FELÉT TAXIRA KÖLTÖTTEM CSAK HOGY VISSZAKAPJAM AMIT ELVESZTETTEM?CSAK ÉN VAGYOK ENNYIRE HÜLYE UGYE?NEM HIHETEM HOGY VISSZAKAPHATOM MERT MEGCSALTAM?NEM!SOHA NEM LETTEM VOLNA RÁ KÉPES-nagyon kiakadtam és végig ordibáltam az egész mondanivalómat.Mért mondtam el ennek az ismerős idegennek amit gondoltam?Nem tudom de legalább kiadtam magamból.Ami meglepett az a pasi reakciója volt.Amikor a megcsalós részhez értem elsötétedett a tekintete és ökölbe szorult a keze.Azt hittem behúz egyet,de amikor folytattam meglepődött és várakozóan nézett tovább.
-Folytasd nyugodtan,kiváncsi vagyok mi lesz ebből-mondta félmosolyát villogtatva.Komolyan?Ez nem normális,de ha tudni akarja megadom neki.
-Jó.Ha ezt akarod.Azt hazudom hogy megcsalom a barátnőmet hogy ne legyen magányos és szomorú.Találjon egy társat.De közben ezzel magamat itéltem szomorkodásra.Ennyi.
-Ohh..Szóval te vagy Patrik.
-Ho...Honnan tudod a..a nevem?Én se tudom a tiédet pedig ezerszer hallottam csak nem tudom melyik vagy-értetlen szemeket meresztett rám-Már mint a One Directionből.Liam,Louis,Niall,Zayn,Harry?Nem tudom archoz kötni a neveket sajnálom.Emi szobája is tele volt veletek,de így se ugrik be.
-Ohh..Louis-felém nyújtotta a kezét én meg megfogtam.Hiba volt.Amint megfogtam magához rántott és a fülembe suttogott-Tomlinson.Ugye nem gondolod komolyan hogy ide állítasz és beadod ezt a gyenge dumát?Emi fent sír miattad,pedig már szerzett magának pótlást.Tönkre akarsz tenni mindent?
-Összejöttetek?Ja nem,biztos azzal a Zayn gyerekkel jött össze akiről áradozott.Elég szar volt hallani hogy titeket tart cukinak,meg viccesnek,meg tökéletesnek,de tudtam hogy én vagyok az első.Most már nem én vagyok.Azt hiszem inkább Jennivel szeretnék beszélni,ha megengeded.
-Nem.Nem engedem meg-közben elengedett így fél méter volt köztünk.Amikor azt mondtam Jennivel szeretnék beszélni,felvillant a szeme és ölni tudott volna tekintetével.Olyan vad gyűlölet volt benne hogy ott helyben elszégyelltem magam.Mit tettem?De ekkor eszembe jutott valami.
-Szóval itt laknak a lányok?És te hogy kerülsz ide-kérdeztem miközben gonoszan vigyorogtam.Sejtettem mit fog válaszolni.Kicsit veszített magabiztosságából.Egy kis ideig gondolkodott majd válaszolt.
-Igen itt laknak.Én és a fiúk itt voltunk este.Buliztunk és ennyi.Szoktunk.
-De...Hogy ismertétek meg a lányokat?
-A reptéren kisebb kellemetlenséget okoztunk nekik.Utána meg egy buliban találkoztunk.De te mért vagy itt?
-Mert vissza akarom kapni Emszit.Senkit nem szerettem még ennyire.Én meg hagytam elmenni.Hazudtam neki.
-Hát pedig őt már nem kaphatod meg.
-Ohh szép fiú.Elmondjak neked egy nagy titkot?
-Hallgatlak.
-Tudom számodra furcsa amit most mondani fogok neked,mert nem sokszor kellett ezt csinálnod.Ha egy lányért képes vagy bármit megtenni bármennyire fáj is meg teszed.Ki bírod és nem nyafogsz.Harcolhasz azért hogy megváltozzon minden és téged szeressen és én se adom fel.Szeretem mindenkinél és mindennél jobban.Ha csak a barátja lehetek már azért is megteszem.Mert én meg teszem amit a szerelmemért kell-ennél a résznél közelebb jött és már nem sok választott el minket.Nagyon feszélyezett a közelsége.Majd halkan és lassan magyarázni kezdett.



                                                              *Louis*

Ez magyaráz nekem?Ez a senki?Nem értek semmit!Most akkor nem csalta meg csak hazudott hogy Eminek könnyebb legyen?De nem lett könnyebb.Egyiküknek sem.És most Emi végre kicsit boldogabb lett Zaynnel erre ide jön pénz nélkül,hogy visszaszerezze azt ami egykor az övé volt.És ki vagyok én ahhoz hogy közéjük álljak?Zayn legjobb barátja.Megakadályozom hogy bemehessen de hallani akarom a sztorit.Tőle is.Hallottam és furcsa de hittem neki.Amikor meghallottam az utolsó mondatát felment bennem a pumpa.Közelebb léptem ami láthatólag nem volt ínyére.Fél tőlem.Talán az egyetlen a világon.Legalább ilyen is van.
-Na ide figyelj tökmag!Én ne tudnám milyen amiatt szenvedni hogy a szerelmednek jobb legyen?Nekem legjobb barát szerep jutott érted?És megszakad a szívem amikor megölel,mert tudom hogy csak barátilag teszi.Élvezem ha velem van de tudom hogy nem az enyém.Egyre jobban szeretem.Csak nő és nő ez az érzelem,nem tehetek ellene semmit de igyekszem nem kimutatni.De én megígértem neki hogy barátok leszünk.És Ő teljesen megbízik bennem így nem tehetem meg vele hogy csalódnia kelljen bennem.És megígértem neki hogy megvédem a barátnőjét a fájdalomtól.De megbuktam mert fent sír.Lehet hogy ezt nem tudtam volna megakadályozni de akkor is emésztem magamat azért amiért nem tartottam be azt,amit igértem-tudtam jól hogy elárultam saját magamat.Nem tudom egyáltalán hogy jutott eszembe kimondani ezeket a dolgokat.De beismertem végre magamnak is.Szerelmes vagyok.Viszavonhatatlanul.Viszonzatlanul.

                                                                            *Patrik*

Ez furcsa.Először nem esett le.Aztán rájöttem.Már vagy fél perce bámultam rá.Ő meg reakciót várt.
-Te..-alig tudtam megszólalni-te...szereted Jennit?Nem hiszem el-motyogtam.Komoly arccal bólintott.
-Tudod mit?Ha ennyire akarsz menny fel hozzá és magyarázd ki magad.Csak senkinek ne merd elmondani azt amit mondtam Jenniről.
-Miért mondtál valamit-kérdeztem vissza mire megkönnyebbülten sóhajtott.Megfordult és elindult a ház irányába.Követtem.Megállt az ajtó előtt.Mély levegőt vett és betessékelt.
-Gyere be!Ide hívom Jennit-ez csak alibi volt hogy ne tűnjön fel senkinek a beszélgetésünk.
-Miért is kell ide hívnod-lépett ki Jenni a nappaliból.Amikor meglátott Louis felé fordult és villámokat szórt felé.Louis arcát csak én láthattam,mivel még mindig felém fordult és háttal állt a nappalinak.Amikor meghallotta Jenni hangját kissé elmosolyodott de amikor megérezte pillantását pillanatnyi fájdalom itatta át.Ettől majdnem hasra estem.Tényleg nagyon szeretheti ha nem akar neki még csak ennyi bosszúságot se okozni.
-Hogy engedhetted be?Komolyan te normális vagy?Mit is meséltem neked tegnap este?Vagy ennyire hülye vagy?Komolyan azt hiszed...-még beszélt valamit de én csak Louisra figyeltem.Türelmesen várta amíg Jenni befejezi,de a fájdalom amit sugárzott elviselhetetlen volt.Mindig is érzékeny voltam mások érzéseire.Valószínűleg minden szó amit kapott szíven ütötte de mivel csak barátok nem tehetett mást mint hogy tűri.
-Beszélni akar Emivel.Én tudom az igazat amit talán senki más nem tud.Lehet hogy megkönnyít mindent ebben a helyzetben-komolyan hitt nekem?Észre vette meglepődöttségemet és alig láthatóan bólintott.
-Nem hinném hogy tehetnék bármit is.Erősebb vagy nálam.Na de meglátjuk Zaynnél erősebb vagy-e?
-Ohh Jenni ne már!Rám uszítod Zaynt?Gyerekes vagy.Elintézik egymást közt,és nem lesz semmi.
-Rendben.Kapsz 10 percet fennt utána felküldöm Louist hogy rángasson le.
-És ki mondta hogy felmegyek és lerángtom?
-Én.Mert továbbra is a barátom akarsz lenni és mert megigértél nekem valamit.
-Rendben hercegnőm!Megteszem neked-maj megfordult és egy puszit nyomott a homlokára.Hihetetlen de ettől vidámabbnak tűnt.Ennyi testiséggel is beéri.Egyelőre.Aztán egyre többre lesz szüksége.De ha tud uralkodni magán nem lesz semmi baj.Remélem.Érdekes mert már most aggódom érte pedig nem a barátom.Talán egyszer majd annak mondhatom.De most más dolgom van nem foglalkozhatok velük.Majd Jennivel beszélgetek mi történt az életével.Addig is más dolgom volt.Louis elkísért Emi ajtajáig.
-Kérlek csak mond el neki amit érzel és hagyd választani.Nem akarom hogy J...Zayn szenvedjen-Jennit akart mondani,de Zayn lett belőle.Nekem mondhatott volna Jennit mert tudtam,de valószínűleg félt hogy meghallja valaki.Jenni szenvedne?Én nem úgy ismerem mint aki nagy dráma királynő lenne.
-Rendben.Nem akarom erőlteteni.Hiszen azt hiszi hogy megcsaltam.Meg csak ezért voltam vele mert megakartam fektetni.Amúgy meg ha boldognak érzi magát Zaynnel felesleges volt ide jönnöm.
-Figyelj ide!Boldogok voltatok nem?Nem adhatod fel.És tudod mért nem fogod feladni?Mert látom hogy szereted még.És talán ő is téged ha már nem is olyan erősen.És én se fogom feladni talán soha se-mondta Louis miközben engem nézett.Furcsa hogy alig ismerem de megnyílik nekem.Ilyen nyíltan,ilyen őszintén.Nagyon ki lehet.
-Magunkra hagysz?10 perc.Oké-kérdeztem de válasz nélkül lement a lépcsőn.Erőt vettem magamon és bekopogtam.


                                                                     *Emi*


Amikor meghallottam a hangját iszonyatos düh öntött el.Felálltam és odaballagtam az ajtóhoz.
-Pa..Patrik?Te hogy kerülsz ide?
-Ha beengedsz elmondom.Csak megakarok neked néhány dolgot magyarázni.
-Nem érdekelsz.Megcsaltál.Te magad mondtad el nekem.
-Én mondtam.De te elhitted hogy képes vagyok téged megcsalni?Hányszor mondtam neked hogy szeretlek?Minden szavam igaz volt.Nem lettem volna képes megcsalni téged.De elmagyarázom neked részletesebben ha beengedsz-alig tudtam oda figyelni arra amit mond.2 nap alatt fel lett borítva az életem.Szakítottunk.Összejöttem Zaynnel,erre vissza jön és felidézi bennem az emlékeket.Nagy levegőt vettem és kinyitottam az ajtót.Mikor megláttam az ajtóban egy pillanatra elállt a lélegzetem.Mindig ezt a hatást váltotta ki belőlem bár most kissé széteső formában volt.Fekete csőgatya,amit személy szerint imádtam rajta,fehér póló egy kigombolt inggel aminek feltűrte az ujját a könyökéig.Mindig gyönyörűen csillogó szemeivel találkozott tekintetem.Hiába is tagadnám még mindig éreztem iránta valamit.Fekete haja össze vissza állt amin elmosolyodtam.
-Mi olyan vicces-kérdezte miközben Ő is elmosolyodott
-A hajad-közelebb léptem és megigazítottam.Még mindig emlékszem rá hogy szokott állni.És nagyon ügyelt rá hogy jól nézzen ki.Sokszor húztam ezzel az agyát.Hogy többet készülődik mint én.Egyszer miatta késtük le az asztalfoglalásunkat,mert egy tincs nem akart a helyén maradni.Ő meg bezárkózott a szobájába és azt mondta nem jön ki amíg meg nem csinálja.
-Na gyere!Mesélj-elkomolyodtam és bementem.Megvártam amíg Ő is bejön és ledobja magát a fotelbe.Becsuktam az ajtót,és leültem a másik fotelba.
-Hát tudod.Eljöttem....-kezdett a mesébe.Én pedig figyelmesen hallgattam.


                                                                        *Jenni*

Tűkön ültem lent a nappaliban.Mindenki kissé ideges volt miközben Louis mesélt.Csak azt mondta el amit tőlem tudott meg.Amikor ennek a végére ért Zayn már állt és zavarodott düh tükröződött rajta.
-És ti ezek után felengeditek?Normálisak vagytok-dühöngött.Elindult a lépcső felé de Louis odarohant és lefogta.Zayn kiakart szakadni karjának szorításából de nem ment neki.Louis valamit titkol valószínűleg azért nem engedi fel Zaynt.Mit mondhatott neki Patrik hogy ezt teszi?Nem látja hogy Zayn milyen kétségbe esetten harcol azért hogy Emi ne legyen szomorú?Vagy azt hiszi ezzel is Nekem szolgál?Nem hiszen én nem ezt kértem.Egyszer csak kicsapódott az ajtó fent és Patrik viharzott le a lépcsőn.Megállt a nappali előtt.Mindig megjegyeztem magamban hogy milyen jól néz ki és ezt most se tudtam megállni.Bár nem voltam oda érte ezt be kellett ismernem.
-Zayn!Emi látni szeretne-mondta miközben végig nézett az összes fiún a szobában.Liam mellkasa előtt egymásba fonott karokkal várta mi lesz.Harry a sarokban állt és a falnak támaszkodott.Niall Liam mellett ült a kanapén és könyökét térdén pihentetve támasztotta a fejét tenyerébe.Louis még mindig Zayn karját fogta.Zayn villámló szemekkel nézett hol Louisra,hol Patrikra.Patrik még mindig zavarodottan nézett a fiúkra.Nem tudta ki Zayn.
-Louis engedd el Zaynt!Emi őt keresi-rendelkeztem és Louis abban a pillanatban elengedte Zaynt.Liam oda hajolt Niallhoz aki csak mosolygott egyet.Harry ellökte magát a faltól és Louis mellé állt aki már egyedül ácsorgott mivel Zayn már felrohant,Patrik meg leült mellém.Mondott valamit Louisnak.Ő csak vett egy mély levegőt,megfogta Harry karját és áthúzta a konyhába.
-Na jó.Ha már itt tartunk!Bemutatkoztok vagy ültök tovább-fordultam a fiúk felé.Vonakodva felálltak.Patrik is felállt,majd kezet rázott mindenkivel.Láttam hogy megpróbál figyelni,hogy megjegyezze mindenkinek a nevét.
-Louisval már találkoztál már.Aki felrohant gondolom leesett hogy ő Zayn.Akivel Louis kiment ő Harry.
-Öhh megpróbálom megjegyezni!De Zaynnek nem kell aggódnia.Emi őt választotta.Pedig mindent elmondtam neki-mondta mosolyogva.Keserű mosoly volt.Ekkor Harry bejött és Patrikhoz fordult.
-Louis beszélni szeretne veled.
-Megyek.Te is jössz-kérdezte Harrytől aki meglepődve válaszolt.
-Öhh mehetek-majd mindketten kimentek.Furcsa hogy a többieket nem vonják be.Valószínűleg Louis mondott valamit Patriknak és Harrynek ami csak rájuk tartozik.


                                                                *Harry*

Muszáj volt beszélnem vele.Kihívtam a konyhába.
-Ez mi volt-kérdeztem nyugodtan miközben csak Őt néztem.Amíg Zayn megpróbált kiszabadulni addig nem engedte el.Amint Jenni megszólalt elengedte.Mintha varázslat lett volna.Valami van.És én megfogom tudni.
-Mi?Nem csináltam semmit.
-Dehogy nem.Ismerlek Louis.Jobban mint hinnéd.Na mond el nekem mi a bajod!
-Semmi!Honnan veszed ezt-egyre jobban hadart.Nem nézett a szemembe.Hazudik.
-Mond már el!A legjobb barátod vagyok!
-Jó!Elmondom!Mit szeretnél tudni?
-Először is Jenni!Mi van veletek-kérdeztem miközben felültem a konyha pultra.Louis még mindig állt.Zavartan nézett rém majd kicsit közelebb jött,és halkan beszélni kezdett.
-A barátja vagyok.És tudod milyen barát?Legjobb barát.De én nem tudok rá csak barát ként tekinteni.Nem tudom miért Harry!Alig ismerem.De úgy érzem...érzek iránta valamit.Nem tudom.Harry!Barátja van és én nem akarom döntésre kényszeríteni ha nem muszáj.Ha boldog.És mást szeret.Akkor én eljátszom a kedvéért a törődő legjobb barátot.Nehéz de megtudom tenni.És meg is fogom-megrendített az amit mondott.Nem nagyon hallottam komolyan beszélni,de most minden betűből tiszta érzelmek sugároztak.Teljesen belebolondult ebbe a lányba.Alig ismeri de beleszeretett.
-Louis!Nem muszáj szenvedned.Mond el neki,és akkor megtudod kell-e játszanod magad.
-De akkor már nem bízna meg bennem.Hiszen tudja hogy szeretem és azt hinné megakarom buktatni a kapcsolatát Joshhal-kimondta.Szereti.Bevallotta,hogy szereti.Mosolyogtam de átgondolva igaza van így legalább akkor láthatja amikor akarja.De ezzel csak magát kínozza.Hiszen egyszer megunja és elfogja mondani.
-És az megoldás hogy magadat szenvedésre kárhoztatod? Tudod mit kéne tenned?Kérdezd meg Patrikot!Ő biztos tud segíteni.Ismeri Jennit.Emit is kérdezhetnéd de ő elmondhatja Jenninek.
-Ide hívod nekem?Most nem menne azt hiszem-kérdőn néztem rá-majd megmagyarázom ezt is.Csak ennyit tegyél meg nekem.
-Rendben.


                                                                       *Zayn*


Ilyen gyorsan talán még sose mentem fel egy lépcsőn.Kettesével vettem a lépcső fokokat.Mikor beértem Emihez a fotelben ült és valamin nagyon elgondolkodott.Amikor meglátott könnybe lábadt a szeme.
-Emi!Mi a baj?
-Z...Zayn én annyira sajnálom.Nekem csak te kellesz!
Felhúztam a fotelból és átöleltem.Teljesen hozzám simult,és könnyei pólómra hullottak.
-Nekem is csak te kellesz!Soha senki más-suttogtam a fülébe.Felnézett.Mosolygott.Imádom amikor mosolyog.Ragyog tőle.Megcsókoltam.Amikor ajkaink összeértek éreztem valamit a szívemben.Azt hiszem akkor éledt fel a tűz.A szerelem lángjai feléledtek a szívemben.És csak egy emberért égnek,amíg világ a világ.És ez az ember itt van a karjaimban.


                                                                 *Louis*


Kimondtam.Szeretem.De ezt csak 3-an tudják.Patrik,Harry és én.Többen nem is fogják megtudni.Amíg Harry kihívta Patrikot volt időm gondolkodni.Mit is szeretnék kérdezni?Mit tegyek Jenniért.De ez annyira nevetséges.
-Mit szeretnél-rázott föl Patrik gondolatmenetemből.
-Öhh..figyelj!Csak..Te ismered Jennit ugye?Már mint kicsit jobban is.
-Aha.Egész jóban lettünk annak ellenére hogy végig azt hitte csak leakarok feküdni Emszivel.Alapvetően kedves lány.Nagyon nyitott,vicces.Egyszerűen lenyűgöző milyen manipulatív tud lenni.Egyik pillanatban hallgatod mi a baja,a másikban már meg is oldottad neki.Fenomenális.Olyan mint egy szörnyeteg.Már mint nem úgy.Csak néha tud úgy viselkedni.És nem szabad rögtön komolyan venni mert sose gondolkodik mielőtt beszél-próbáltam mindent megjegyezni-A családjáról annyit hogy van három nővére.Bianka itt él egy ideje,19 éves.Ő áll hozzá a legközelebb és a legtávolabb is egyben.Van amikor elvannak együtt,de van olyan is hogy rühellik egymást.De viselkedésre nagyon hasonlóak.A másik nővére Nora.Japánban él,26 éves és csak nagyon ritkán látják egymást.Vele igazán testvéries a kötődésük.A harmadik nővéréről nem volt hajlandó mesélni nekem.A nevét tudom,Olivia de ők mindig Olivenak(Olív-a szerk.megj.) hívják.Legalábbis sosem hallottam róla hogy Olíviának hívták volna.24 éves és Magyarországon él.Őt is nagyon szereti de nem hajlandó róla beszélni.Talán a szobájában van róla kép,de abban sem vagyok biztos.Olyan mintha nem is létezne.Valószínűleg családi titok.De Jenni mindig elment valahova máshova ha szóba került.El kell mennem cím szó alatt.Emi tudja,ebben biztos vagyok.Ugyanis mindig vele ment.
-Köszönöm!Sokat segítettél nekem-mondtam majd kezet fogtam vele.Remélem barátomnak tudhatom mostantól.
-És ha nincs pénzed hogy fogsz haza menni-tért rá Harry egy másik témára.Patrik elgondolkodott egy kicsit.
-Nem tudom.Itt alszom,aztán lesz ami lesz.Talán Jenni megszán és ad pénzt repülő jegyre-vigyorgott majd megint elgondolkodott-bár ruhám sincsen.És így nem megyek ki az utcára-itt felnevettünk.Komolyan úgy viselkedik mint egy lány.Finnyás,kényes,és mindig tökéletes a haja.Ebben az egyben Zayn pontos mása.
-Ruhát majd adunk neked.És ha Jenni nem engedi meg hogy itt maradj aludhatsz nálunk is.
-Komolyan?De hisz alig ismerlek titeket!Nem fogadhatom el-de nem tudta befejezni mert Harry befogta a száját.
-De elfogadod!Louis tartozik neked!Információt adtál,így mi most segítünk neked.Mint régi barátok-elengedte Patrikot.Felsóhajtott.
-Jó akkor elfogadom de most megyek és átöltözöm ugyanis eléggé koszos lett ez a ruha ammi rajtam van.
-Menj csak!Lent van egy fürdő,a lépcső mellett.
-Köszi-felkapta a táskáját amit letett az előszobában és bement a fürdőbe.
-Amúgy te mért csináltad ezt,Harry-fordultam barátom felé.
-Csak mert szimpatikusnak találom.És mert egyszerűen segített a legjobb haveromnak szerlmének meghódításában-kacsintott rám majd vissza ment a szobába.Én is követtem.Lehuppantunk a kanapéra.Nevetgéltünk,beszélgettünk,majd Jenni egyszercsak megszólalt.
 -Ohh Liam ki is nyerte a fogadást-kérdezte pimasz mosollyal.
-Te.Mit is kell csinálom?
-Ohh azt már a fogadás pillanatában kitaláltam.
-És mi az?
-Milyen fogadás-kérdezte Niall,miközben Jenni és Liam között kapkodta a fejét.
-Jenni és Én fogadtunk hogy Zayn mikor jön össze Emivel.Én húztam a rövidebbet-magyarázta Liam.
-Na mivel bünteted meg Liam babát-kérdezte Harry.
-Harry te megcsalsz-kérdeztem tettetett féltékenységgel.
-Dehogy szerelmem!Soha-mondta Harry és megölelt.
-Na mi lesz a büntetésem-kérdezte Liam.
-A büntetésed....










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése