2012. október 20., szombat

Leszel a barátnőm?

Hali!Örülök hogy tetszett az előző unalomból alkotott részünk.Általában Emily ír de most átvettem a hatalmat!Muhahaha!
                                 *Ariel
Amugy megint én írtam de ez az idióta átakarta írni én meg beleegyeztem szóval őt okoljátok!Az eleje meg a vége.
                                                                                                                                   *Emily

Hejj...Nem vagy vicces hogy beleirkálsz a részembe!Amugy szépen összehoztad Zaynt meg Emit!Gratula!
                                                                   *Ariel

Ömm ezt ne itt beszéljük meg!De jó olvasást mindenkinek.Ezt meg kinn hagyjuk had essen le mindenkinek hogy nem vagyunk normálisak!xx

                                           *Emily

Ekkora hülye címet.És nincs is benne ilyen.Na átírom neked.Ez jobb.
                                                                    *Ariel



                                                                               9.rész
                                                                       Leszel a barátnőm?


                                                                               *Zayn*


Amikor felkeltem nem esett le hol vagyok.Pislogtam néhányat.Rohadtul másnapos voltam.Felültem,már amennyire képes voltam és kinyitottam a szemem.Emi ott ült mellettem és engem nézett.Így reggel kicsit ijesztőnek hatott hogy ott ül és engem néz.Aztán láttam hogy mosolyog.Visszamosolyogtam de valahogy éreztem hogy úgy néztem ki mint egy idióta,mert elkezdett nevetni.
-Mi olyan vicces-morgolódtam,majd rendeztem az arcberendezésemben bekövetkezett csúszást.Miután normálisnak tartottam a fejem visszanéztem Emire.Még mindig nevetett.
-T...T...Te-alig tudta kinyögni nevetés közben.
-Igen?Nézzük milyen vicces tudok lenni-majd rávetettem magam ledöntöttem az ágyra és csikizni kezdtem.Egyre jobban nevetett lassan levegőt se kapott.Már én is nevettem.Hirtelen kicsapódott az ajtó és Liam lépett-mit lépett esett-be rajta.
-Mit csináltok-kérdezte hatalmas szemekkel.Hát kissé félreérthető helyzetbe voltunk.Emin feküdtem.Egyik kezemmel legogtam a másikkal meg csikiztem.Ő meg nevetgélt és felvisított amikor már nagyon csikiztem.Na igen nem csoda hogy apuci vigyázni akar.
-Csak csikizem-néztem ártatlan szemekkel Liamre.
-Ohh...Oké de Louisnak majd magyarázd el mért sikítozott Emi délelőtt 11-kor-kacsintott Liam.Na igen Louis.Neki mi baja van velem?Vagy inkább velünk.Ezt így inkább nem mondom mert fogalmam sincs Emi hogy áll ehhez.Liam kiment és becsapta az ajtót.Belefáradtam a csikizésbe.Még mindig Emi felé hajoltam de már elengedtem a kezét.Gyönyörű kék szemeibe néztem.Nem bírtam tovább.Megcsókoltam.Nem sokára végig simította a hátamat és visszacsókolt.Mindkét kezével átölelte a nyakamat,magához húzott és beletúrt a hajamba.Nagyon ért hozzá hogyan bolondítson meg.Uralkodnom kell magamon.De legalább ezzel nem vagyok egyedül,ugyanis neki is vissza kellett fognia magát.Körülbelül 5 percig folytattuk a csókcsatát,ekkor hirtelen kinyílt-csapódott-az ajtó és Louis ugrott be rajta.
-Hejj Fiatalok!Azonnal lemásztok onnan és lejöttök reggelizni-és ha ez nem lenne elég Emi abban a pillanatban lelökött magáról amikor hallotta az ajtó nyitást.Én meg sikeresen legurultam az ágyról,és a hátsófelemre estem.Rohadtul fájt.
-Ah..Louis nálatok nem szokás kopogni-kérdezte Emi mérgesen.
-Nem.Nem az.Én csak vigyázok rád.Szeretném ha értékelnéd hogy megvédelek Zayn bácsitól-nézett rám Louis olyan szemekkel amikkel megölhetett volna.
-Köszönöm nem kell Zayntől megvédeni.Egyáltalán hogy árthatna nekem-kérdezett vissza Emi nyugodtan,de hangjából sütött hogy legszívesebben ott helyben megfojtotta volna.
-Hát nem uralkodik magán.És akarata ellenére bánt.
-Nem vagyok Edward,Louis-nyögtem a földről.Komolyan úgy állítanak be mintha egy mozdulattal összeroppanthatnék bárkit.
-Nem de nagyon durva tudsz lenni.Magamon tapasztaltam-kacsintott rám majd kiment.Ö....Oké.Verni se vertem még meg,mást se tettem vele.Ő tudja.Emi felállt és engem is felsegített.Felkapkodtam magamra a ruháimat,majd kimentem és becsuktam az ajtót.Miközben a fürdőbe indultam egyre erősebben hatoltak belém az emlékek.Az estéről.Amikor Emi sírással küszködve elmondta hogy Niallal csókolózott.De engem választ.Aztán a csókunk.Louis atyáskodása.Utána a reggeli csókunk.Heves,tele kétes érzelmekkel,még is eddig ez a legjobb csókom volt életem során.Talán csak a megfelelő ember kell hozzá.Egyre idiótább mosolyom volt.A fürdőben pepecseltem még egy kicsit a hajammal.Mikor ezt befejeztem kiléptem az ajtón és Emivel találkoztam aki Jennivel beszélgetett.Jenni még gyorsan mondott Eminek valamit és fénysebességgel lerohant a lépcsőn.
-Öhh...Ez mi volt-mosolyogtam Emire aki csak visszamosolygott.Elindult ő is a lépcsőn,én meg mentem utána.Amikor bementünk a konyhába Jenni Louisnak magyarázott aki valamit ügyködött a tűzhelyen.
-Úristen Louis!Komolyan csak annyit kértem hogy kevergesd.Nem nagy dolog!
-De nekem az.Azt se tudom mi az a só-morgolódott Louis és földhöz vágta a kanalat amivel azt a valamit kevergette amit most Jenninek ki kellett öntenie.
-Én meg pont neked adom ki ezt a rettentő nehéz feladatot.Liam képes volt csinálni egy teát,Niall vágott kenyeret neked csak meg kellett volna keverned a rántottát-morgolódott tovább Jenni.
-Mért nem Harrynek adtad ki ezt a feladatot-kérdezte Louis sértődötten.
 -Mert ő terít.Zayn meg nem volt itt.Ha itt lett volna nem kellett volna ezt tennem veled.
-Köszi Zayn-mondta Louis majd mikor meglátott,felvisított és a nyakamba vetette magát-Zayneeeee úgy hiányoztál!Emi elrabolt tőlem!
-Jajj Louis én is szeretlek de leszállnál rólam-kérdeztem mivel nem valami kellemes ahogy megpróbál lerángatni a földre.Elengedett majd egy pár pillantást vetett rám és Emesére.Emin végig nézett.Mintha keresne valamit rajta.Majd rám nézett és csak a szememet vizslatta.Kezdek félni Louistól.Mint aki képes olvasni a gondolataimban belesuttogott a fülembe.
-Ha bántani mered!Bárhogy!Én nem tudom mit csinálok veled,de nem lesz jó vége-mormogta.Hú ez elég fura még Louistól is.
-Nem áll szándékomban.De mért mondod ezeket-bár sejtettem mért.Louisnak karikás szemei nem sok alvásról árulkodtak.És hát nem az a típus aki elmélkedéssel tölti ezt az időt.Jenninek is karikásak voltak a szemei.Szóval fenn voltak.Gondolom beszélgettek.Mondjuk én nem beszélgettem volna de mindegy is az most.Szóval valószínűleg Jenni mondott valamit Louisnak aki emiatt felhúzta magát és vigyázni akar Emire.
-Az mindegy a lényeg az hogy csak azt akartam tudd ezt-majd elhúzódott.
-Bizalmatlan tuskó-morogtam felé úgy hogy csak ő hallotta.Ezt csak egy halvány félmosollyal jutalmazta.
-Na akkor szendvicset eszünk-sóhajtott Jenni és elővette a felvágottakat,a vajat,meg a lekvárt-Niall vágsz még kenyeret?
-Persze hercegnő-mondta Niall és már nyúlt is a kenyérért.Jenni elég lényegre törően adhatta ki a parancsokat.Mivel Liam minden fajta ellenállás nélkül lecsapta a kanalakat az asztalra visítozás és ordibálás nélkül.Harrynek segített aki keresett valamit a szekrényben.
-Mit keresel-kérdezte Jenni.
-Ömm.Tányérokat.
-Ohh...Majdnem eltaláltad de az afeletti szekrényben vannak.
Megtalálta őket majd visszament az ebédlőbe.Szépen elkészültünk a reggeli előkészítésével.Niall körülbelül két kiló kenyeret felvágott.Jenni és Emi valami édességet csináltak.Azt mondták magyar specialitás.Fél óra után leültünk enni.Húsz perc múlva minden elfogyott.Szó szerint csak az edények voltak az asztalon,és a csomagolások.
-Na hozunk sütit-ugrottak fel a lányok.Őszintén szólva majdnem kidurrantam de egy kis sütinek mindig van hely.


                                                                          *Jenni*


Nem tudtam aludni.Úgy döntöttem átküldöm Louist Emiékhez.Nézze meg mi van.Pár perc múlva vigyorogva mászott vissza az ágyba.
-Ömm Emi elmagyarázta Zaynnek hogy a Niall ügy csak véletlen volt.A szájába rágta-egy ideig nem esett le mire érti ezt Louis.Aztán szinte hallatszott ahogy koppant.
-Úristen!Komolyan??Ez tök jó!Végre túl esett azon a szemét állaton-megforgattam a szemem,Louis pedig kérdő tekintettel meredt vissza rám.
-Eminek volt egy pasija otthon.Megkérdezte menne-e neki a távkapcsolat.Azt mondta gondolkodik rajta.Semmi nem történt.Nem mondott semmit,de ugyanúgy együtt voltak.Aztán utazás napján küldött neki egy SMSt hogy ez neki nem megy és amúgy is megcsalta.De nem akarja megbántani.De ezt tudnia kell hogy úgy is vége lett volna mert már nem szereti csak megakarta magának kaparintani.Maximálisan-nem akartam azt a szót kimondani hogy csak megakarta fektetni a barátnőmet mert ez nekem fájt volna.Helyettem Louis mondta ki.
-Megakarta fektetni Emit-lepődött meg.Ez inkább kijelentés mint kérdés volt.Bólogattam.
-Szóval én tényleg nagyon örülök neki hogy sorban állnak érte a fiúk.De nem akarom még egyszer halálosan szomorúnak látni.Aznap összetört.Nem éreztem hogy ott lenne velem.Egészen amíg le nem szállt a gép.Akkor kezdett újra maga lenni.Valószínűleg belül még mindig eszi a szomorúság,de ezt nem mutatja.Jó színész lenne.Ő is.Mindketten profin leplezzük az érzéseinket.Csak egymás elől nem tudjuk elrejteni-itt nevettem egy kicsit mert eszembe jutottak a napok amikor kifelé boldog volt,de én tudtam hogy semmi sincs jól.Louis csöndben várta hogy folytassam.Úgy látszott érdekli mi lesz a sztori vége-Szóval leszálltunk és elmentünk sétálni.Akkor fordult fel minden-itt már mindketten felnevettünk.Na igen az a találkozás sem mindennapi-Utáltam magam a bénaságomért.Otthagytam a legjobb barátnőmet veletek.Érzelmileg labilisan.A kifelé mutatott vidám vízet megzavartam,és hullámokat vertem bele.Tényleg.Meg akartam kérdezni.Mit mondott Emi amikor elájultam?
-Nem nézett föl.Valamit motyogott,majd ordibálni kezdett velem mivel én segítettem neki.Ott ültem mellette a földön a többiek meg csak nézték ahogy sír.Nem nézett föl amit furcsának találtam.Ordibált velem,pedig azt se tudta ki vagyok.Nem angolul tette mert semmit nem értettem.Nagyon csúnya dolgokat mondhatott ugyanis amikor vörösre sírta a szemét és felnézett,kissé elszégyellte magát.Akkor kezdtél éledezni.Mondhatom kedvesek voltatok.Az egyikőtök ordibál velem,te meg elküldesz a tekinteteddel egy másik földrészre.
-Miattad ájultam el-mutattam rá.
-Meg nem voltál az a sikítozós,nyakba ugrálós típus.Amúgy én is megakartam kérdezni hogy neked mi bajod van velünk-kérdezett.Huhh...Erre válaszolni a banda egyik énekesének szép kis feladat.
-Hát...A többség úgy van vele hogy a zenéteket szeretik de titeket nem.Hát én ennek az ellentéte vagyok.Nem vagyok oda a zenétekért,de titeket szimpatikus,idióta társaságnak találtalak.Az én idiótaság mérőmön elértétek a magas szintet.A zenétek nem tudom mért nem tetszik.Egyszerűen csak nem.
-Köszönöm.
-Mit is-kérdeztem vissza meglepetten.Ezután megköszöni?
-Hogy nyíltan beszéltél velem.Kevesen gondolnak rám úgy mint a megbízhatóság mintaképére.Meg hát ki merné ezt elmondani annak aki a bandában van?De fejezd be a történeted!
-Szerintem nagyon is megbízható vagy hiszen tudd te tartani a szád ha kell.Na szóval az.Féltem hogy szétesik ott előttetek és nem tud magán uralkodni.De tudott.Aztán én elviharzottam ami talán nem volt a legjobb ötlet mert otthagytalak vele.Ő meg megadta a számom.Ezután tönkre teszitek az életemet de jóvá is teszitek.Kiegyensúlyozzátok.
-Ohh.Köszi-mosolygott rám Louis majd újra maga elé meredt.
-És hát amikor pakoltuk ki a cuccainkat talált egy képet magáról és Patrikról ahogy csókolóznak.Nagyon jó kép lett.De Emi rögtön zokogni kezdett.Feltépte a sebet.Azt sose szabad.Összetört.Megint.Én meg valahogy összeszedtem.Aztán elakart menni bulizni.Az én erős,makacs barátnőm bulizni akar.Én nem adtam volna meg neki ezt?Elmentünk,szórakoztunk,összejöttem Joshal-itt mintha megremegett volna egy kicsit-ő meg valami Scottal de hát abból nem lesz semmi.Már.Aztán jöttél te én meg a világ végére kívántalak.Segítettünk Liamnek elvinni onnan titeket.Talán a többit te jobban tudod.
-Igen azt már tudom.Szóval nem akarod Emit még egyszer olyannak látni,mint amilyenné az a görény tette?
-Pontosan.És félek hogy mivel Zayn....Zayn.És ő nem tehet erről de akarva,akaratlanul is megbántja Emit.Amilyen erős,olyan gyorsan esik szét,és mivel ha egy világsztár a barátod valószínűleg sokan fognak utálni.Én nem vigyázhatok mindig rá.Vállalja a következményeket.De akkor is a barátnőm és nem bírnám ki ha veled is meg kéne szüntetnem a kapcsolatomat.
-Mért kéne?
-Szerinted jó ötlet Zayn legjobb haverjával lógni amikor szakítanak?
-Nem .De még összese jöttek.
-Komolyan ilyen....-nem tudtam magam angolul kifejezni így magyarul fejeztem be a mondatot-kishitű vagy?
-Egy csók az sokat jelent de amíg be nem jelentik nekünk hogy járnak addig nem hivatalos.Addig csak barátok.
-Nem tudom mi lesz ha járni kezdenek.Emi egyértelműen nem heverte még ki Patrikot.Bár nem ezt mutatja de én sejtem hogy így van.De ha Zayn meg is vígasztalja...Ha egy kicsit is megbántja vége van mindennek.Nem hogy szakít vele,de a padlóra küldi hogy sorra szerencsétlen a szerelemben.Nem bírnám végig nézni ahogy szenved.Attól félek hogy én nem bírnám ki mellette és cserben hagynám.Azt sose bocsájtanám meg magamnak.
-Ne aggódj emiatt.Biztosítalak róla hogy Zayn nem fogja megbántani Emit.Nem akarok két használhatatlan barátot.Bocs hármat.Ugyanis akkor Zayn se bírná.Szerintem halálosan belebolondult Emibe,csak még nem tudja.Valami történni fog ami feléleszti a tüzet öreg barátom szívében.És ha szakítanak amikor Zayn szereti akkor vége van mindennek és csak még egy probléma az emberiségnek.Saját magam biztosítalak róla hogy senki nem csinálhat semmit az én engedélyem nélkül!
-Köszönöm Louis de nem kell parancsolgatnod,csak figyelj oda oké?
-Igérem,hogy mindent tudni fogok-szalutált majd befordult háttal nekem-Jóéjt!
-Jó éjt-majd én is aludtam.
   Reggel Louis már nem volt az ágyban.Felvettem egy farmer,póló összeállítást,és helyrehoztam a hajam.Lementem,a fiúk éppen a hűtőben kutattak.
-Ha kapok segítséget csinálok reggelit-mondtam,mire mindenki felkapta a fejét.
-Niall vágj kenyeret,Liam főzz teát,Harry teríts meg.Hol van Zayn-kérdeztem az utolsó kérdést inkább Louisnak címezve.Elmosolyodott,majd válaszolt.
-Hát amikor bementem éppen nyalták-falták egymást.Emi elég gyorsan lelökte magáról Zaynt,szegény seggre esett-miközben mondta a történetet összeraktam nagyon sok tojásból(csak sorban törtem bele a tojásokat)egy rántottát.Beöntöttem egy serpenyőbe.
-Louis légy szíves kavard meg nekem ezt amíg felmegyek-kezébe nyomtam a kanalat és felrohantam a lépcsőn.Emi pont kijött a szobából.
-Na összejött minden-kérdeztem Emitől.
-Megbeszéltük aha.
-Na és milyen volt?
-Mi?
-Jajj ne szivass azt hitted hogy Louis magától ment át?Én küldtem.Visszajött és elmesélte hogy talált rátok.
-Ömm...Igen.Szóval akkor a reggeli sztorit is tudod.
-Aha-ekkor Zayn kijött a fürdőből-én lemegyek mert a fiúk felgyújtják a konyhánkat-és lerohantam.


                                                                             * Emi*

Jennivel bevittük a muffint.Nem valami nagy dolog,nem hagyományos magyar kaja,de öt perc alatt elpusztítottuk.Szintén Jennivel leszedtük az asztalt.A fiúk meg befetrengtek a TV elé.Amint végeztünk mi is csatlakoztunk hozzájuk.Valami idióta gyerekműsort néztek.Mi mást?Hirtelen megszólalt Jenni telefonja.Felvette és kiment.Pár perc múlva visszajött.Mosolygott szóval jó híreket kapott.
-Anyu volt az.Azt mondta csak 2 nap múlva jönnek mert elhúzódott a konferencia.
-EZAZ-felugrottam a kanapéról-Ömm...Izé...Elkell intéznem valamit-és felmentem a szobámba.Elővettem a telefonomat,és kikerestem Scott számát.Le kell mondanom a randit.Nem tudom mi van velem meg Zaynnel de le kell mondanom.Felhívtam.Kicsöngött majd másodszorra felvette.
-Haló!
-Szia!Emi vagyok!Csak azt szeretném mondani hogy lemondanám a mai randinkat.
-Miéért?Tegyük át máskorra?
-Nem.nem szeretnék veled randizni,mert...bonyolult-nem akartam elmondani neki hogy egy másik fiú miatt van .
-Ááá szóval alig vagytok itt már is két pasival vagy.Nem hittem volna hogy ekkora ribanc vagy.majd lecsapta a telefont,Nem hittem a fülemnek.Hogy én ribanc?Bekönnyeztem.Tartani akartam magamat.De nem tudtam.Elgyengültem és elkezdtem zokogni.Beledőltem az ágyba,és telesírtam a párnámat.Alig hallottam valamit a saját sírásomon kívül.Egyszer csak valaki végig simított a hátamon.Fogalmam sem volt róla ki az de nem is érdekelt.Gondolom Jenni vagy Louis.De amikor megszólalt rögtön tudtam ki az.
-Sssss.Nyugodj meg.Mi történt-csitított de nem bírtam abba hagyni a sírást.Csak sírtam és nem érdekelt ki lát,ki nem.Az Jenni stílusa hogy elmegy sírni hogy senki ne lássa gyengének.
-S...S....Scott-nyögtem ki.
-Mit mondott-kérdezte miközben még mindig a hátamat simogatta.
-Azt hogy egy..r..ribanc vagyok.
-A rohadék-háborodott fel Zayn,morgott néhány elég csúnya jelzőt.Közben erőt vettem magamon és felültem.Rádőltem Zaynre,magához húzott és megfogta a kezemet.Amint ujjaink egybe fonódtak,beszélni kezdett.
-Figyelj.El kell mondanom valamit!Amikor találkoztunk a reptéren olyan kedvesnek tűntél.Talán ott helyben megcsókoltalak volna.De nem tehettem.Nagyon tetszettél.És már saját magamat sem értem,de Louistól kértem tanácsot.Azt hittem jó ötlet,de nem volt az.Amikor befutottál a házba nagyon fájt.Aztán az üvegezésnél már elmúlt de visszajött.Aztán este amikor elmondtad hogy Niallal voltál,olyan érzés volt mintha egy kést forgattak volna meg a szívemben.De iszonyatosan boldog lettem amikor azt mondtad hogy engem választasz.És akkor megcsókoltál.Saját magadtól,senki nem kért rá.Akkor jöttem  rá,hogy nem tudnék nélküled élni.Emi...Lennél-nagy levegőt vett,és kimondta-lennél a barátnőm?
Abba hagytam a sírást,és felnéztem Zaynre.Szemeit rám szegezte,és rabul ejtette pillantásomat.
-Azt hiszem nem nagyon bírnám nélküled.Én se.Szóval igen Zayn.Leszek a barátnőd-az utolsó szót alig tudtam befejezni mert betapasztotta a számat a sajátjával.Öt perc után elengedett,én meg felálltam.
-Gyere menjünk le hozzájuk.Biztos kiváncsiak mit csináltunk.
Kiléptem az ajtón.Zayn megfogta a kezemet,úgy mentünk le a többiekhez.Amint leértünk Louisval találtuk szembe magunkat.
-A kézfogásból ítélve összejöttetek.Gratulálok-az utolsó szónál Zaynre nézett.Én is ránéztem,majd Louisra és újra Zaynre.Néma beszélgetést folytattak,majd Louis morrant egyet,és bement a nappaliba.Amikor bementünk mindenki ránk nézett.Louis és Jenni éppen tárgyaltak valamit.Inkább Louis magyarázott,Jenni meg hatalmas szemekkel bámulta.Majd ránk nézett és leintette Louist.Mosolyogva oda jött és megölelt.Zaynt is megölelte,majd suttogott valamit a fülébe.Éreztem ahogy Zayn kicsit erősebben fogja a kezemet.Csak engem hagynak ki valamiből?Mindenki jött hozzánk gratulálni.Először Liam utána Harry,és Louis újra gratulált.Valószínűleg csak azért mert ő is súgott valamit Zayn fülébe.Jenni meg mosolygott.Sejtelmesen,a szemében aggodalom miközben miket nézett.Annyira ismerős helyzet volt.Mintha megtörtént volna már.Valamikor régen.Egy másik helyen.Egy másik életemben...


-Jenni,bemutatom a barátomat,Patrikot-mutattam be szerelmemet legjobb barátnőmnek.
Jenni mosolgott de aggódva,sejtelmesen.Nem bízik meg a fiúban ez egyértelmű.Nem szólna mi a baj.Majd elmondja úgyis.
-Örülök hogy találkozhattunk Patrik!Emi a legjobb barátnőm.remélem boldoggá teszed majd-mosolygott egy félelmetesen őszintének tűnő mosollyal.De én láttam hogy valami nem stimmel.Igazából randi előtt mutattam be Patrikot,szóval mennünk kellett.Majd beszélek vele.Elköszöntünk,majd mindenki ment a dolgára.Patrikkal beléptünk egy fantasztikus étterembe.Nagyon romantikus volt.Sokat beszélgettünk.Végtelenül udvarias volt.Mikor haza kisért egy csókkal búcsúzott.Onnan kezdve szerettem belé.Az a csók volt életem egyik legjobbja.

Megrohamoztak a régi emlékek amit Patrikkal töltöttem.A szavak amik igaznak tűntek.De mind hamis volt.Az összes érintése,a suttogásai.Minden szeretlek hamis volt.Nem értem hogy bízhattam meg benne.Hogy bízhatok meg egy fiúban ezek után?Átvert,megalázott,és megcsalt.Az összes ilyen?Vagy van kivétel?Zayn is képes lenne megcsalni?Jenni ezért aggódik hogy Zayn megbánt?De az nekem fáj,nem neki.Az egyetlen dolog ami nem fog változni,az emlék.Még mindig nem tettem túl magamat Patrikon.Két nap nekem ehhez kevés.Jenninek elég lenne.Ő túl makacs én nem vagyok az.Talán csak azért éreztem úgy mert Zayn felé fellobbant a szerelmem.De ez nem elég ahhoz hogy elfelejtsem Patrikot.Beszélnem kell Jennivel.Vagy inkább Louisval?Mért beszélnék vele?Nem tud semmit róla.De Zaynről többet.Először vele kell beszélnem.Aztán Jennivel.Louis nem tudhatja meg hogy nem estem még át Patrikon,mert elmondja Zaynnek.Ő meg szakít amíg ki nem heverem de nekem szükségem van rá.Hogy gyorsabban felejtsek.És mert szeretem.Igen.Iszonyatosan szeretem pedig alig ismerem.Azt hiszem ezt hívják úgy hogy Szerelem első látásra.



Felnéztem és mindenki engem nézett.Ekkor eszméltem föl a révedezésemből.Sírtam.Amint megláttam hogy Zayn milyen aggódóan néz rám,rosszul lettem attól hogy ezt teszem vele.Megbántom pedig semmit nem tett.Louis és Jenni hátulról néztek engem,miközben suttogtak.Én nem akartam ezzel törődni.Most csak elakartam menni messzire,és bezárkózni.Ez a hely a szobám.Felrohantam és becsaptam az ajtómat.Valaki kopogott de én nem válaszoltam csak sírtam.Azt hittem Zayn az de nem ő volt.







                                                                 

2 megjegyzés:

  1. Háhh :) Jó lett
    *Ádám

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük :DFurcsa egy fiú olvasta de háhh én tudtam!
      Kusscsizol Emily!
      Soha!
      De de :D
      Mindegy -.- Köszi Ádám :D

      Törlés