2012. október 9., kedd

Hagyj békén!

Hali!Meghoztam a 3.részt!Kicsit már fáradt vagyok,nagyon sok minden járt a fejemben,ötletek stb.Szóval megköszönöm Annának hogy bekeretezte a sztorim.Barátnőimnek,testvéremnek pedig a karaktereket!Sajnálom a vége kicsit összecsapott lett de nézzétek el nekem már nagyon fáradt voltam :/



                                                                                    3.rész
                                                                                Hagyj békén!

                                                                                 

Jenni

A reptérről jövet Emese úgy vigyorgott mellettem mint egy vadalma.Komolyan nem értem mért viselkedik úgy mint egy óvodás aki megpuszilt egy fiút.Érdekes hasonlat de igaz.Abba hagytam a filozofálást Emeséről meg az ovis éveimről,és már csak a házat néztem.Szép,viszonylag kicsi előkertje van.A bejárati ajtóig kavicsos út vezet,ami körül virágágyások ülnek.Gyönyörű,homokszínű ház tárult elénk néhány elg nagy fa mögül.Egy emeletes,kissé kocka alakú ház.A ház mellett egy kocsibeálló.Kiszálltunk és mindenki kívülről csodálta a jövőbeni lakhelyünket.Majd apa megfogta a csomagokat és odament az ajtóhoz.
-Már berendeztettünk mindent egy lakberendezővel.Szóval ha kinyitom az ajtót a ti szobátok a lépcső tetejétől jobbra az utolsó két,egymással szembe lévő szoba.A mi szobánk a földszinten van a fürdő mellett.
Több se kellett felrohantunk amint apu kitárta az ajtót előttünk.Beléptünk a szobáinkba.Az enyém gyönyörű halvány orgonaszínű,Emese szobája tengerkék színekben pompázott.A szobák gyönyörűen voltak berendezve.Mindkettőnknek francia ágya volt.Első dolgom az volt hogy belefetrengjek.Majd Emivel pakolni kezdtük a ruhákat és egyéb felszereléseinket a szekrénybe,illetve oda ahova valók.A folyosó végén volt egy nagy fürdőszoba amit pont a mi szobáink fogtak közre.Oda pakoltuk a tisztálkodó szereket.Anyuéknak külön fürdőszobájuk volt a földszinten.Aztán már későre járt mire elkészültünk mindennel.Én még a könyveimet pakolgattam egy polcra amikor egyszer csak Emi berohant a szobámba és bömbölve az ágyamra feküdt,arcal lefelé.Valami kis papír volt a kezében.Óvatosan kivettem a kezéből.Ránéztem és máris tudtam mi a baj.Emi kezében ugyanis egy képet találtam amin Ő és Patrik csókolóznak a naplementében.Na ez a romantikus kép engem kiütött volna akkor is ha nem én vagyok rajta de így már majdnem hogy én is sírni kezdtem Emivel.De nem ezt most nem lehet.Meg kell vigasztalnom.Valahogy.Leültem mellé és csak a haját simogattam.
-Na!Emi!Ne sírj már!Nem érdemelt meg téged!-nem tudom hogy a biztató szavaimtól,vagy csak saját erejétől felült megtörölte az arcát és mégcsak a hangaj sem remegett meg mikor kimondta a két szót:Bulizni akarok!
Hátast dobok komolyan.Az én szende,aranyos barátnőm első nap van Londonban és bulizni akar.
-Okéééé....De anyuéknak erről tudnia kellene-persze nem kételkedtem benne hogy egy "semmi pia,drog és vigyázzatok magatokra" monológ után elengedett volna minket.De először vagyunk Londonban.Na jó,én voltam itt Biankánál egy hétig Karácsony előtt,hogy ne keljen egyedül hazajönnie.Akkor szinte mindig együtt jártunk bulizni.Ezalatt 3 alkalmat értek de ez is nagy szó,mivel csak hét napra mentem.Ennek ellenére lementem a konyhába.Anyu éppen a vacsorát készítette,apu meg TV-t nézett.Kell ennél jobb hangulat?
-Ömm.Anyu elmehetünk Emivel a városba egy kis sétára?Még sose látta Londont.Főleg nem este.Első estére remek program-persze bulit egy szóval sem mondtam  mert akkor tuti nem enged el minket sehova.
-Persze!Jó szórakozást de tudod mi a szabály!-mondta anyu.
-Persze!Éjfélre otthon!Értettünk-majd felrohantam és lihegve közöltem a jó hírt.
-Emi!Haldj a fürdő felé!Szedd rendbe magad 45 perc és megyünk a városba!
Emit mintha egy puskából lőtték volna ki.15 perc alatt végzett a fürdéssel,hajmosással,szárítással,sminkeléssel és egy szál törölközőben állt a szekrénye előtt.Jellemzően fogalma se volt róla hogy mit vegyen fel.Én 20 perc alatt lettem kész és persze rég eldöntöttem mit veszek fel.Már a fürdőben is ezen agyaltam.Amint kinyitottam a szekrényt kidobáltam a fekete magassarkúm,és a lila koktélruhámat.Hozzá a fekete retikülöm,amibe gyorsan bedobáltam a telóm és néhány fontot.Majd kirohantam hogy megnézzem Emi hogy áll.Bekopogtam.
-Hali!Hogy állsz?-de kérdésem felesleges volt.Emi egy gyönyörű királykék koktélruhában volt,ami a térdig ért..A derekánál egy széles fekete öv fogta körül.Fekete magassarkú,és egy ezüst lánc.Ezt a nyakláncot Patriktól kapta de úgy tűnik 15 perc alatt jobban lett.Ugyanis szórakozottan kotorászott fekete retiküljében amikor bementem.
-Azt a ....Gyönyörű vagy!-nem túlzok tényleg az volt.
-Köszi te is!-ez őszinte volt,megérzem ha hazudik.
-Indulunk?
-Persze!Vicces hogy egymáshoz öltöztünk nem?-és tényleg.Mennyire igaza volt.Koktélruha,csak az enyém lila,fekete retikül és magassarkú.Amint kiléptünk az ajtón éreztem hogy valami lesz este.És lett is.Amikor elértünk egy szórakozó helyhez.Emi és én kifizettük a 4 fontos belépőt.Elég olcsó de fantasztikus hely volt.A zene is jó volt,a hely pedig tökéletes egy vad bulira.Elég sokat sétáltunk és rögtön rendeltünk 2 colát.Ott beszélgettünk és üldögéltünk amikor egy 180cm magas,kék szemű,rövid,szőke hajú fiú lépett oda hozzánk.
-Sziasztok!Josh vagyok!-mondta és leült mellém.(!)
-Szia!Én Jennifer vagyok-majd Emi felé mutattam-Ő pedig a barátnőm,Emi.
-Sziasztok Jenni és Emi!-ismételte köszönését.
-Hány évesek vagytok?-kérdezte mosolyogva.Gyönyörű szemei voltak,nem tudtam sokáig belenézni.Olyan érzésem volt mintha átlátna rajtam.Sokszor Emi szemébe se tudok nézni ha éppen hazoúudok másnak vagy magamnak.Josh nagyon szimpatikus fiú.
-17.Júliusban 18-mondtam.
-Én is,csak augusztusban leszek 18-mondta Emi.
-Én 18 vagyok.-mondta kedvesen mosolyogva.
Még megkérdezett néhány dolgot.Telefonszámot cseréltünk,majd elhívott táncolni.Rögtön elfogadtam.Felálltunk majd nem tudom meddig de nagyon sokáig táncoltunk.Egy lassú szám következett,és lassúzni kezdtünk.A szám végén már csak egy centi volt köztünk.Majd megcsókolt.Hosszan,finoman.Én meg alig kaptam levegőt,de csak becsuktam a szemem és felvettem Josh ritmusát.Azt hittem Emi bökdösött hátulról, így kénytelen voltam elengedni Josht.Elég csalódott volt hogy abba kellett hagynia elfoglaltságunkat.Megfordultam hogy Emi képébe vágjam hogy rosszkor vág közbe,de amint megfordultam megállt a vér az ereimben.



                                                                               *Louis*


A reptérről haza fele azon gondolkodtam mikor hívjam föl.Az estére esett a választásom.Biztos otthon lesz,hiszen első este csak nem megy bulizni.
Harryvel Zayn fürdőjében dekkoltunk majd egy nevetséges ötlet alapján Harry elővett valami szines cuccot.
-Az mi?-kérdeztem.
-Hajfesték.Ha ma bulizni megyünk és Zayn hajat mos az biztos hogy megfog lepődni!-mondta pimasz vigyorral és az egész flakont beleöntötte.Vagy inkább mi leszünk meglepődve mikor Zayn kitekeri a nyakunkat.De még az is vicces lesz mert rózsaszín hajjal nem tudja majd a rossz fiút játszani.Fülig érő vigyorral hagytam el a fürdőt.Mindenki itt volt már csak Zaynnek kellene lefürdenie és felöltöznie.Harry is kijött.Zayn meg beviharzott a fürdőbe.Harry és én röhögve mentünk be a nappaliba.
-Mi van?-kérdezte Liam.
-Se....se....Semmi!-majd leültünk a kanapéra.Ott fojtattuk a nevetést.
-Csak Zayn extra menő hajjal jön ma bulizni.-Harry ezt alig tudta kimondani.Alig kaptam levegőt.Mit mondott Harry?Bulizni?!Erről megfeledkeztem.Akkor a hívás ugrik.Ez egy kicsit lenyugtatott.15 perc gondolkodási időt kaptam majd Zayn viharzott le a lépcsőn egy szál alsógatyában.
-MEGÖLLEK LOUIS!-mire a nappaliba ért Harryt magam elé állítottam élő pajzsként.
-Ő VOLT!-kilöktem Harryt Zayn karmai közé.
-Komolyan gondoltad Fürti?-Zayn már majdnem olyan színű volt mint a haja.Rózsaszín.Liam és Niall hamar a földön feködtek a röhögéstől amint meglátták Zayn rózsaszín haját.
-Zayn öltözz!Indulunk!-mondta Liam-Louis,Harry!-vártam valami szidást de csak annyit mondott-Szép munka volt!
 Végre mindenki kész volt,Zayn a fejére húzott egy sapit,és indultunk.Az úton Harry Zayn agyát húzta,ami szerintem nem jó ötlet az ő helyzetében de mindenki jót nevetett.Mire odaértünk jó hangulatban voltunk.És még jobban lettünk.Liamat kivéve szolidan szólva becsiccsentettünk.Szóval már egyre jobban éreztem magam mikor egy lassú szám végénél megláttam Jennit.Egy csávóval smárolt.Komolyan nem tudom miért de nagyon ideges lettem.Odamentem Jenni mögé és megbökdöstem a hátát.Egyszer.Kétszer.Majd megfordult.Az az arc amit vágott.Azt látni kellett volna.Düh,meglepődés és amin csodálkoztam az öröm.Nem tudom miért örült.Hogy engem láthatott vagy hogy előbb csókolózott valakivel.



                                                                              *Jennifer*



Komolyan?Csak szórakozol velem ugye?Nem létezik hogy pont itt találkozunk.Louis itt vigyorog előttem mint aki abba se tudja hagyni.Na jó ez beteg.Eddig örültem ennek az estének de most kevésbé lelkesedek.
Miért van itt?Miért jön ide egyáltalán?Emese.Ő szólt neki.Nem tudom hogy mert nincs meg neki a száma.Ebben biztos vagyok.De akkor csak véletlen lenne?
-Szia Jennnnni!-mondta az n-et elhúzva.Már valószínűleg annak a határán van hogy elalszik egy ültő helyében így elkezdtem beszélni hozzá.
-Szia!Mit keresel itt?-szegeztem neki a kérdést.Ő meg egy furcsa pofát vágott.
-Hát megláttam hogy itt vagy.És hát bulizunk a srácokkal.Megláttalak,és idejöttemmmm.Kösz...Köszönni-vicces holtrészegen látni.Sokkal viccesebb mint józanon.
-Hát...ő...oké.Szóval a többiek is itt vannak?Hol?Nem is láttam őket.-mondtam meglepődve.Tényleg nem láttam őket.Nem volt rá időm hogy körbenézzek?Vagy alkalmam?Nem figyeltem csak Joshra és Emire.De ekkor megláttam a 4 idiótát akik egy asztalnál dülöngéltek,és röhögtek magukban.Pontosabban 3 idiótát és Liamet aki próbálta őket kiráncigálni a kocsihoz.
-Ömm..Izé..Ő itt Louis.Vissza viszem a haverjaihoz oké?-fordultam Joshoz.
-Persze.És ismerem.Van egy 14 éves húgom.One Directionos poszterek vannak a fején is.
-Ja!Persze.És nekem is mennem kell majd..hívlak oké?-kérdeztem majd egy puszival elbúcsúztunk.Josh valószinüleg haza ment.Én meg Louishoz fordultam.
-Na gyere elmegyünk Emihez,oké?-nem mondott semmit de szó nélkül követett.
-Ööö..Emi segítsz nekem?-kérdeztem Emitől amikor az asztalhoz értem.Egy fiúval beszélgetett.Majd mikor felnézett kissé meglepődött.
-Azt hittem Joshhal jól elvagytok.Mi történt?-kérdezte Emi.
-Jött ez az idióta,és mindent tönkretett-nagyon mérges voltam Louis-ra.Feltudtam volna pofozni.
-Oh és mit szeretnél?-kérdezte.
-Segítünk Liamnek betuszkolni a kocsiba a fiúkat,és elindulunk haza.Mindjárt éjfél van-hadartam el.Emi felállt és elindultunk.
-Pont mint a Hamupipőkében-ez az elmés megszólalás Louis érdeme volt.Kicsit lassú reakció idő.Odaértünkaz aztalhoz ahol a fiúk röhögcséltek és szegény Liam Niall-t kaparta fel a földről.
-Sziasztok-köszöntük Emivel egyszerre.Erre felkapták a fejüket.Már amilyen gyorsan fel tudták emelni.Zayn-ről leesett a sapka,és láthatóvá vált rózsaszín haja.Emi és Én ledöbbenve néztük Zayn új haját.
-Ez hogy történt?-fordultam Liam-hez.Liam felnézett és azonnal visszarakta Zayn fejére a sapkát.
-Harry és Louis megviccelték Zayn-t.És mi járatban erre?-kérdezte Liam és abba hagyta Niall rángatását.
-Hát Louis megzavart minket...szórakozás közben és gondoltam segítünk neked Emivel.-mondtam mosolyogva és felettéb udvariasan.
-Köszönöm!Azon az ajtón kéne kivinni őket-mutatott a háta mögött lévő ajtóra.
-OK.Louis még tud járni vele nem kell foglalkoznod őt kiterelem én.Emi meg segít addig a többieknél-befejeztem majd Louis fel fordultam aki kissé dülöngélve de még a saját lábán kiment a helységből.Egyenesen a kocsihoz támogattam majd beültettem hátra.Liam és Emi pont akkor jött ki az ajtón Niall-t hurcolva maguk után.Én bementem és megkérdeztem Harry-től és Zayn-től feltudnak-e állni.Zayn felállt és imbolyogva kitámolygott a kocsiig.Ennyire berugott embereket én még nem láttam.Harry-t Liam és Emi támogatták a kocsihoz.Liam felajánlotta hogy elvisz minket haza.Elfogadtuk az ajánlatát.Már iszonyatosan fájt a lábam a cipőmben.Liam pont éjfélre haza fuvarozott minket.Megköszöntük majd kikászálódtunk a kocsiból.Elköszöntünk.Otthon csak átvettük a pizsamánkat és lemostuk a sminkünket.Erre még futotta az erőkből de utána már csak beestünk az ágyba.Én mielőtt elaludtunk azon gondolkodtam mi lett volna ha Louis nem zavar meg minket Joshhal?Hagyjon már békén!Semmi közöm hozzá.Ezekkel a gondolatokkal aludtam el.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése