2013. február 10., vasárnap

Feltörő emlékek

Rég írtunk bevezetőt. Remélem tetszettek az előző részek. Nagyon sok energiánkat beleöltük, hogy minnél jobban át tudjuk adni az érzést. Na de nem pofázunk tovább olvasni! :D

37.rész
Feltörő emlékek

Louis

-Hééj Louiiiiiiiis! ordított rám kora reggel Harry. Álmosan pislogva néztem rá. Térden állva támaszkodott mellettem.
-Harry-nyögtem.
-Mi van, eddig mindig előbb keltél mint én-mosolygott rám. Fáradtan hunytam vissza a szemeimet.
-Hagyj békén!-nyúltam volna egy párnáért, de elkapta a kezem.
-Elfelejtettél valamit. Te, én a fiúk, felvétel, ma a stúdióban. Isaac és Bianka társaságában-kacsintott rám. Kacsintott. Furcsa. Várjunk.... ISAAC?? Lefogja vágni a gyenge pontom, jobb esetben kiherél, még jobb esetben ledugja a torkomon az egyik mikrofont. Míly csodálatos kilátásoknak nézünk elébe. Telefonomért nyúltam az éjjeliszekrényre, de kis tapogatás után rájöttem hogy úgy aludtam el hogy a telefon a kezemben volt. Kikeltem az ágyból, Harry-t kiküldtem és elkezdtem válogatni a ruháimat.
-Mit vegyek fel?- tettem fel hangosan a kérdést magamnak. Sóhajtottam, majd neki álltam kikotorni a szekrényben. Egy fekete ing akadt meg a kezemben és egy emlék hirtelen, villámcsapásként ugrott elő.
-Szerintem irtózatosan szexi, ha egy fiú feketét hord-igazította meg Jenni a zakómat, ami történetesen fekete volt.
Kicsit hátratántorodtam. Meglepett ez a hirtelen tudathasadás. Ez Jenni buliján volt, amikor történetesen zakót vettem fel. Lebiggyesztettem a szám szélét, és gondolkodás nélkül kirángattam egy sima farmert, és berohantam a fürdőbe. Lezuhanyoztam, és közben kicsordultak a könnyeim. Nem hagytam magam. Megmakacsoltam magamat és elfojtottam a kitörni készülő sírógörcsöt. Tegnap este is elmentem zuhanyozni, és az lett belőle hogy negyed óráig a hideg falnak támaszkodva sírtam. Kiléptem a zuhanyzóból, és megtörölköztem, majd a törülközőt derekam köré csavarva kezdtem beállítani a hajamat. Közben Harry verte az ajtót hogy engedjem be, mert különben a folyosóra fog hugyozni. Mivel jól ismerem, tudom , hogy képes lenne rá. Így inkább kinyitottam az ajtót és áldottam istent hogy a WC-t a tükörből nem lehet látni. Ekkor Axi szólalt meg az ajtóban.
-Hmmm.... Ilyet se látni minden nap- kuncogott majd lement a lépcsőn. Ezt valószínűleg arra értette hogy Harry feltételezhetőleg letolt gatyával, én meg félmeztelenül, nyitott ajtónál ácsorgunk. Mármint én a hajamat igazítom, Harry pedig salakanyagot ürít.
-Mivan Harry, nem sikerült "megdugnod a pulton"- nevetgéltem Axi tegnapi kifakadásán. Hallottam ahogy csattog az öve miközben felhúzza a gatyáját, és pár pillanatra rá már mellettem mosta a kezét, egy félmosollyal az arcán.
-Ha te azt tudnád- nézett rám sokat sejtetően.
-Fújj! Harry, az oké hogy titeket nem zavar ha a konyhában közösültök, de engem kicsit zavar, hogy ahol én kajálok, ti ott...- háborogtam.
-Nyugi haver! Axinak is leesett, és Domestos-szal kisikálta a konyhát. Semmi nyoma semminek-veregetett vállon. Kicsit bíbelődtem a hajammal, végül sikerült úgy beállítanom ahogy megfelelőnek tartottam. Éles villanással csapódott rám egy újabb emlék.
-Így jó!- lépett hátra egyet Jenni. Megengedtem neki hogy megcsinálja a hajamat.
-Szerintem is- mosolyogtam, és átkaroltam. Közelebb vontam magamhoz és homlokomat az övének döntöttem, majd....

Megszakítottam az emléket. Nem szabadna ilyen élénken emlékeznem. Szinte magam mellől hallottam a hangját, szinte éreztem az illatát. Lihegve kapaszkodtam a csapba. Megráztam kicsit a fejemet. Nem szabad ilyet csinálnom. Nem szabadna feltörnie ezeknek az apró emlékeknek. Felvettem a ruháimat amiket behoztam, és még egyszer belenéztem a tükörbe. Egy kétségbeesett fiú nézett velem szemben. Jelen pillanatban, hogy a sírás marja a torkomat, nem nevezném magam férfinak. Egy kétségbeesett fiú, aki átváltoztatta magát olyanra, ami a volt barátnője szerint vonzó. Már nem változtathattam. Sóhajtva lementem a konyhába. A lépcső mellett két bőrönd állt. Kiváncsian kémleltem körbe a szobában. Harry és Axi az asztalnál ültek és ettek valamit. Leültem melléjük. Nekem is volt kikészítve egy adag palacsinta. Nyami. Nekiálltam a finomságnak, de olyan nehezen csúsztak le a falatok, mintha kést dugnék le a torkomon. Végül a fele a tányéron maradt.Úgy éreztem minden falat megnyomja a torkomban lévő gombócot, ami a sírás visszatartását szolgálja.
-Louis, nem vagy éhes?- kérdezte aggódva Axi. Való igaz, a tegnap esti vacsorám egy alma és egy tál müzliből állt. Az ebédem meg a reptéren zsákmányolt szendvicsből.
-Nem, köszönöm. Harry, a bőröndök?- kérdeztem, mire mindketten elkomorodtak.
-Axi haza megy. Nem sokára jön érte a taxi, mert nekünk mennünk kell a forgatásra, és nincs időm kivinni őt-nézett az üveges tekintetű lányra.
-Ohh... akkor. Figyeljetek, én elmegyek sétálni, ti addig elbúcsúzhattok. Majd hívj, hogy tudd hol vagyok- álltam fel. Egy hálás pillantást kaptam, majd felkaptam a tárcámat, a telefonomat és a lakáskulcsomat, a zsebembe tuszkoltam őket. A kinti esőre való figyelemmel felvettem a kabátomat. Némán róttam az utakat. Nem tudtam merre visz az utam. Csak mentem. Az eső halkan kopogott a kapucnimon. Én pedig pont olyan monotonul lépkedtem, ahogy az eső kopogott. Kopp-lép-kopp-lép. Szinte mindent feketében láttam magam körül. Nem tudtam merre járok, hol vagyok. Menekültem, egy olyan helyet akartam ahol nem kell gondolkodnom. Ahol nem kényszeríti egy különös erő minden agytekervényemet Jennire. A göndör barna hajára, ahogy a szökőkútban vizesen omlott a vállára. Ahogy az átható kék szemeivel az enyémeket kereste az első, koncert előtti randik után. Ahogy ajkait finoman enyémekre illeszti. Szinte felemésztem magam. Miért kell ennyire szeretnem? Mért nem tudom kiverni a fejemből? Persze erre mindenki rávágná hogy 2 napja szakítottunk vagy ha úgy számoljuk 3. De ez akkor sem egészséges. Fél óra elteltével, végre kiszakított a telefonom vidám csilingelése a depresszív gondolataim közül.
-Hol vagy?-kérdezte Harry, és a háttérből hallottam a motor halk zúgását.
-Várj egy kicsit...- elügettem az utca sarokra hol megtaláltam az utca táblát. bemondtam a címet, mire hangosan nevetni kezdett.
-Te jó ég! Hogy keveredtél te oda? Legalább egy óra mire gyalog odaérsz, és te csak 35 perce vagy úton. Futottál?
-Nem, csak gyorsan mentem. Gyere mert szétázok! Így is csurom merő víz a gatyám!- morogtam és lecsaptam. Morcosan álldogáltam amikor megérkezett Harry én pedig beugrottam mellé az anyósülésre.
-Összevizezed a kocsimat-nevetett fel.
-Te meg nem mondom mit csináltál a konyhában- vágtam rá mosolyogva. A motor halk duruzsolással elindult, és az ablaktörlő folyamatosan működésbe lépett.
-Ezen fogsz lovagolni életem végéig?-sóhajtott, majd bekapcsolta a rádiót. Éppen egy szám közepén tartott, ezért elkezdtem nyomkodni. Végül találtam egy adót ahol reklám ment. Rövid időn belül jött a zene. Közömbösen bámultam ki az ablakon, mikor is meghallottam az ismerős, szinte szívemig hatoló dallamot.
-Basszus Harry, kapcsold el! Gyorsan!-kaptam a rádióhoz, és velem együtt ő is. Ez egy nagy hülyeség volt, mert egymás kezét sikerült összecsapnunk ezzel az egyszerű mozdulattal, de a rádiót nem kapcsoltuk el. A zene mér kezdett kritikusan kiütni engem, és remegett a kezem miközben sikerült megnyomnom a rádió kikapcsoló gombját. Mély csend uralkodott a kocsiban. Egyikünk se szólalt meg. Harry nem mert, mert nem tudta mit mondjon, Én pedig ha megszólaltam volna az egyetlen hang ami kijöhetett volna az leginkább a "brühühühühü" szóval sírás lett volna. Egy kósza könnycsepp kicsordult a szememből, és gyorsan letöröltem. Könnyek gyűltek a szemembe, de visszatartottam őket. Könnyeimtől csillogó szemeimmel Harry-re néztem, aki félve tekintett rám, és az útra egyszerre. Feltűnt a stúdió ahol a reklámfilmet felveszik. De mondhatnám hogy a halálom. Minél gyorsabban kipislogtam a könnyeket a szememből és próbáltam elfojtani ez újabb emléket.
"The sun goes down...."
-Nem kéne felvenned?- toltam kicsit hátrébb magamtól.
-Nem azért jöttem el hogy velük beszélgessek- mosolygott huncutul, és újra ajkaimra tapadt. Behúztam az ölembe és úgy folytattuk tovább a tevékenységünket, természetesen korlátozva. És közben végig hallgattuk a Glad You Came-et.

Igen, most már mindenkinek világos mi szólalt meg a kocsiban. Harry leparkolt és szabályosan berohantunk a stúdióba, ahol már mindenki ott volt. Levettük a kabátunkat és felakasztottuk egy fogasra. Engem a sminkes pulthoz vezettek, míg Harry-t a fodrászhoz. Nagyon utálom a hogy kisminkelnek mintha lány lennék. De ez a munkám része. Éppen alapozót kent a nő, név szerint Clara az arcomra amikor az az illat csapta meg az orrom ami természetesen Rá emlékeztetett. Kiugrottam a székből. Ez Jenni parfümje. Én jobban szeretem/szerettem azt az illatát amit nem fed parfüm, de ő használt és azt is szeretem/szerettem. Fel sem tűnt hogy Clara is ezt használja.
-Louis, minden oké?- kérdezte Clar. Ziháltam, nem akartam sírni. Pedig nagyon úgy tűnik, hogy itt fogom elbőgni magamat a stáb szent színe előtt. Magamra erőszakoltam egy zavart mosolyt.
-Csak... csak egy pók- mondtam és nagy levegőt vettem mielőtt visszaültem volna. Próbáltam minél kevesebbet és minél kevesebbszer levegőt venni. Zayn is mellettem ült és sminkelték. Végig nézte a jelenetet és mielőtt visszaültem volna egy kérdő pillantást vetett felém. Befejezték a munkálatot rajtunk és én a fodrászhoz igyekeztem volna, ha Zayn nem állít meg.
-Héjj, Lou! Mi volt ez?- mutatott a szoba felé, ahonnan szabályosan kimenekültem.
-Gyere-fogtam meg a pólóját és a falmellé rántottam. A fülébe suttogtam.
-Clara parfümje olyan mint Jennié- suttogtam.
-És ennyire kiakadtál?-meredt rám- Való igaz. Furcsa hogy egy ilyen kis dolog miatt kiakadok. Még mindig mélyeket lélegeztem, hiszen mint mondottam, kevés oxigénhez jutottam hozzá.
-Igen. Nekem ehhez idő kell-fújtattam. Leültem a fodrász székbe és felettébb szórakoztatónak találtam ahogy Tara lehordja a fejem amiért esős időbe kimentem belőtt hajjal, és ezzel az egész tönkre ment. Meglettem kefélve, és kiengedtek a karámba-szóval megcsinálták a hajam és a stúdióba irányítottak. A fiúk elemükben voltak, már szétszedték valamelyik bemutató terméket amiért Paul sűrűn esengett bocsánatért, de Isaac csak nevetett. Isaac. Második menet. Beállítottak minket a zöld háttér elé és valami reklám akárki kezdte magyarázni mit csináljunk. Az egész annyi hogy előadjuk hogy Mi vagyunk a One Direction és ez itt a mi reklámfilmünk. És akkor felváltva benyögünk néhány cuccot amire rányomják a nevünket vagy a fotónkat. És elkezdünk hülyéskedni velük. Majd hozzárakják a képeket amiket fotóztak. És ebből a összevágnak 20 másodperc reklámot. Elkezdődött a forgatás. Bemondtuk a szövegeinket, ezt vagy háromszor újra kellet forgatni mert valaki mindig mást mondott. Én mint egy kis angyal, úgy viselkedtem. Próbáltam nem felkelteni senkinek a figyelmét, meghúzódtam. Elmondtam a szövegemet, hibátlanul, pontosan és bebújtam volna valaki mögé ha közben nem egész alakosan vesz a kamera. Így álltam mint egy szerencsétlen, műmosollyal az arcomon. Ez az egész röpke 1 órát vett igénybe. Kaptunk egy rövid szünetet. Ez alatt én ittam, és befaltam egy sütit a snack-es asztalról, és a többiek is hasonlóan cselekedtek. Mikor legyűrtem az utolsó falatot is, egy kéz nyomódott a vállamba. Ijedten néztem oldalra, és egyben fel is. Isaac állt mellettem. A többiek jó baráthoz méltóan a terem másik vágábe rohantak és vizesárok mögül nézték az eseményeket.
-Louis, a lányom elment Lyon-ba két hétig. Nem mondta el nekem miért szakított veled, mert nem akarja hogy bántsalak. De én szeretném hallani-mondta, és ellentmondást nem tűrően fogta tovább a vállamat. Ha bűnhődnöm kell, bűnhődjek. Remegve fújtam ki a levegőt.
-Én... Izé én... én megcsaltam őt- behúztam a nyakamat, vártam az első pofont, de nem jött. Levette a vállamról a kezét és megvetően nézett le rám.
-Tudod már kezdtem örülni, hogy Jenni talált egy olyan fiút aki képes neki mindent megadni amire szüksége van, és szereti. De úgy tűnik tévedtem- már elakart menni, de felizzott bennem a düh. Megragadtam a karját, mire kérdőn hátra fordult.
-Én igenis szeretem őt. Sze-re-tem. És mindent megteszek azért, hogy visszafogadjon-morogtam túlvilági hangon. Isaac kicsit meglepődött, de széles mosollyal szabadult ki gyenge fogságából.
-Gondoltam. Sok sikert hozzá! Nem lesz egyszerű, de ha mégegyszer megríkatod a lányomat, akkor én magam küldelek a sürgősségire- mondta majd elsétált a producer felé.
-Hú. Ez meredek volt- szólalt meg mellőlem Liam.
-Az. Kösz hogy kiálltatok mellettem és nem rohantatok el- ironizáltam.
-Bocs, nem akartam hogy véres legyek- vont vállat Niall, mire játékosan hasba ütöttem.
-Oké fiatalok, és Louis-kiáltott Isaac, mire mindenki felnevetett, én meg majdnem ott süllyedtem el szégyenemben-Vissza a forgatáshoz. 1-2! Szaporán!-adta ki a parancsot. A forgatás további része viccesen telt, kicsit el is terelte a gondolataimat. Volt egy felfújhatós labda, hatalmas 1D felirattal ellátva, és ezt dobáltuk. Niall és Én kötélhúzósdit játszottunk egy fülhallgatóval, Liam és Zayn sapkákat próbálgattak, Harry meg egy füzetbe rajzolgatott- a ceruzán és a füzeten is a mi képünk díszelgett. A rajz pedig minket ábrázolt, pálcikából. Este 6-kor hazavergődtünk Harry-vel. A forgatás után ugyanis pizzázni mentünk és sikeresen elterelték a gondolataimat. Harry elmesélte milyen kétségbeesés tükröződött rajtam amikor elindult a rádióban Jenni csengőhangja. Teletömtük magunkat és haza mentünk. Harry lefoglalt a zuhanyzót én addig felhívtam Nathan-t, akinek még Jenni telójából mentettem ki a számát.
-Igen?- szólt bele.
-Szia Nathan! Louis vagyok-mondtam.
-Tomlinson?
-Aha.
-Mit akarsz?-kicsit ellenségesebbé vált. Bár nem csodálom. Jenni a barátja.
-Segítenél nekem?
-Miben?
-Ugyebár, te zongorázol...-kezdtem felvezetni a tervemet, amit a pizzázóban ötlöttem ki.
-Igen.
-Na, szóval én szeretem Jennit, oké? Nem kell ilyen hangsúllyal beszélned velem. Vissza akarom kapni, de ehhez rád is szükségem lesz.
-Jó. Mondd-adta meg magát.
-Az lenne az ötletem hogy...- és felvázoltam neki mi az elképzelésem.
-Hmmm ez mind szép és megvalósítható. Rendben, segítek neked. De csak azért mert Jenni szeret, és nem akarom hogy szenvedjen. Értve vagyok?
-Persze. Ja és felgyújthatom a zongorát?-kérdeztem ugratásból.
-Te.... te azt láttad?-hüledezett a vonal másik végén. Erre valószínűleg nem számított.
-Felhívnám a figyelmed arra,hogy Jenni a barátnőm volt, és szándékozom újra azzá tenni. Így láttam az összes klipet, mert megmutogatta nekem-nevetett a vonal másik végéről.
-Jó, én nem mondok semmit. Timi végig hallgattatta velem az Up All Night-ot-egyszerre röhögtünk magunkon.
-Na jó, hagylak, és ezer köszönet, hálám üldözni fog, az erő legyen veled, satöbbi...- köszöntem el.
-Szívesen. és még egyszer nem akarok égő zongorán zongorázni-mondta.
-Ohh az tényleg égett?- kérdeztem meglepetten.
-Úgy tűnik nem mutatott színfalak mögötti videót. Na mindegy. Szia Louis, és küld át!
-Igenis-mondtam és letettem. Magam elé húztam a laptopomat és elkezdtem megkeresni a megfelelő fájlt. Mikor megtaláltam rögtön elküldtem Nathannek. Kiírtam néhány dolgot, meg válaszolgattam néhány embernek, bekövettem pár rajongót, majd kikapcsoltam. Elmentem zuhanyozni, majd egy boxerben bebújtam a takaró alá. Kivettem a sim kártyámat és kicseréltem a tegnap vásárolttal. Bekapcsolt a telefonom, és rögtön elküldtem az első SMS-t, amire érkezett is válasz. Újabb hosszú estét töltök majd SMS-ezéssel, de megéri. Mert Jennivel teszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése