2013. január 24., csütörtök

Summer Love ~3. Büntetés (+18)

Na szóval ez Emily kisregénye, de én ragaszkodtam hozzá hogy ezt a részt (legalábbis a 18-as részét én írjam) így Emily írt egy kicsi keretsztorit, én pedig perverzióval fűszereztem. Emily azt nyilatkozta amikor elolvasta: Nem hiszem el hogy ilyet vagy képes írni te jó ég!!! Én ezt nem veszem a nevem alá! Kivetted az összes írt részem szinte!
Szóval kicsit felhúztam de attól még a perverz directioner tábor örüljön a fejének. Továbbá Emily üzeni hogy hétvégén nem lesz itthon, így rész nem hinném hogy várható. Mivel most ő a soros, de majd írok egy vázlatot és majd az alapján megírod OKÉ!? Ha már nem vagy sehol ezt biztos elolvasod még egyszer xD *Ariel

 Louis

Álmosan pislogtam néhányat. Mikor a fáradság kiszállt a szememből, tekintetemet a fekete hajrengetegre irányítottam. A szobában általános sötétség uralkodott. Korán van. Még mindig körbeöleltem, így kicsit szorítottam a tartásomon, mire felnyögött.
-Louis...- suttogott. Megfordult karjaimban és bágyadtan mosolygott. Nem tudom miért akar második lenni. Egyszerűen felfoghatatlan hogy képes erre. Eddig egy lány se akart az lenni. Mármint csak tudom hogy biztos nem akartak volna azok lenni, ilyen még sosem fordult elő velem azelőtt. Mocorogni kezdett. Elengedtem, de a nyakamba csimpaszkodott.
-Jó reggelt-válaszoltam halkan.
- Most már felöltözhetek?- mosolygott rám. Gyengéd csókot leheltem ajkaira, majd elengedtem. Kuncogva szállt ki az ágyból. Teljesen meztelenül vette fel a földről a ruháit. Mohón legeltettem rajta a szememet, ahogy fekete haja lágyan hull le a háta közepéig, és egyre több ruha fedi a testét. Végül befejezte az öltözést és leült mellém az ágyra.
- Köszönöm Louis!-adott egy puszit a homlokomra- Mennem kell, talán összefutunk még-majd elhagyta a szobámat, anélkül hogy felfoghattam volna mit is mondott nekem. Hallottam ahogy beszél valakivel az ajtóban, majd az a személy bejött a szobámba.
-Remélem szép éjszakád volt- élcelődött Harry és kihúzta a sötétítő függönyöket. Hunyorogva magamra húztam a takarót.
-Haggy békén!- dörmögtem, miközben próbálta leráncigálni rólam a takarót.
-Aki éjjel legény, nappal is legyen az!- mondta és rámtehénkedett.
-Kelek!-morogtam és miután lekecmergett rólam, felültem és kinyújtóztam.
-Legközelebb kicsit lehetnél gyengédebb szegény lánnyal, mert szerintem az egész emelet tudja mit csináltatok-jegyezte meg kuncogva. Egy pillanatra lefehéredtem, mire Harry csak nevetett- Csak hülyéskedek! Nem hallottam semmit. Öltözz, megyünk reggelizni!-adta ki a parancsot.  Gonoszan meredtem utána, majd felöltöztem és a folyosón vártam meg a többieket. Niall már ott toporzékolt, Liam meg őt hallgatta.
-Sziasztok!-köszöntem. Rámnéztek majd folytatták a tevékenységüket.
-Jól aludtál?- mosolyogott rám Liam, mikor már kezdett unalmassá válni a csend. Furcsán néztem rá. Nem tudja?
- Harry nem mondott neked semmit?- kérdeztem.
-Tegnap este óta nem beszéltünk veletek-ekkor nyílt a koedukált szoba ajtaja és Emily libbent ki rajta, nyomában Biancával. Ránk mosolyogtak.
-Sziasztok fiúk!- köszöntek mindketten.
-Hali-viszonozta a mosolyt Liam. Niall csak intett.
-Sziasztok-mondtam én is. Elmentek mellettünk a lift felé. Gondolom ők is reggelizni akarnak. Harry és Zayn is elhagyta a szobát. Bezárták majd mi is mentünk a lifthez. Megvártuk míg felér, majd beszálltunk. Egész csöndben voltunk, amíg le nem értünk és letámadtuk a svédasztalos reggelit. Niall egy rakat kajával leült az asztalhoz, mi pedig válogattunk a finomságok között, közben meg dobáltuk őket egymásnak. Ha nem hagytuk volna abba, valószínűleg kiküldenek minket. Upsz. Falatoztunk az asztalunknál, amikor megpillantottam Emily-t a terem másik végében. Velem szemben ült, így láttam ahogy mosolyogva beszélget a családjával. Akaratlanul is elkalandoztak a gondalataim. Újra vágytam érintésére a testemen. Ahogy puha ajkaival feltérképezi a testem, testének vonaglása érintésem alatt. Harry bökdösése zavart meg.
-Louis! Itt vagy?- vigyorgott kajánul amikor felfedezte bambulásom okát. A többi fiú értetlenül bámult rám.
-Persze csak egy kicsit elbambultam- motyogtam és folytattam az evést.
~*~*
-Bombaaa!- ordította el magát Niall és beleugrott a medencébe. Van néhány szabad óránk, amit a szálloda fürdőjében töltünk. Éppen hülyéskedtünk a vízbe amikor megpillantottam két ismerős személyt bemászni a melegvízes medencébe.
-Nem megyünk át oda?-böktem a fejemmel a melegvíz felé.
-Mehetünk- vontak vállat és indultunk, majd mikor odaértünk Harry meglökött, megcsúsztam és fejjel előre beestem a vízbe.A fiúk...és a két lány is jót nevetett rajtam. Megráztama a vizes hajamat majd egy - szerintem lélegzetelállító mosolyt küldtem Emily és Bianca felé. Úgy tűnik Em már nem haragszik a nővérére. Nekem viszont elterelődtek a mocskos irányba gondolataim mikor megláttam a parányi bikiniben. Nagyot nyeltem és próbálam nem nagyon Emily-t bámulni miközben leültünk a vízben lévő padszerűségekre. De ő észrevette, és egy halk kuncogással díjazta mélázó tekintetem, amivel mégjobban... felkeltette érdeklődésemet. Harry is nevetgélt amikor mocorogni kezdtem.
- Nem vagytok viccesek- morgolódtam inkább magamnak, mint nekik. Zayn hősiesen bókolt Biancának, aki néha belepirult abba amit Zayn a fülébe sutyorgott. Ezek talán nem mind romantikus monológok voltak. Hogy ne csak ő őrjítsen meg engem, odaúsztam Emily mellé aki Liammel beszélgetett, és a fülébe sutyorogtam, hogy csak ő hallja.
-Elsem tudod képzelni mit akarok most veled csinálni- megakadt a hang a torkán. Amit mondtam az igaz is volt, és őt is kínos helyzetbe hozta mert elkezdett fulladozni. Kénytelen volt elnézést kérni Liam-től és elhívni engem egy kicsit messzebb.
-Louis, az ami megtörtént tegnap este nem történhet meg mégegyszer- messze voltunk a többiektől, de még így is suttogott- Te se akarod megcsalni mégegyszer a barátnődet, és én nem akarom hogy te szomorú legyél. Nem érezhetsz többet fizikai vonzalomnál- jelentette ki és elakart menni mellettem, de visszahúztam.
-Nem érdekel! Újra magamévá akarlak tenni- suttogtam, és kezemmel lekalandoztam a bikini alsóhoz, és finoman végig simítottam rajta. Egy halk nyöszörgés futott ki ajkai közül, de mielőtt félre húzhattam volna az anyagot, megfogta a csuklómat.
-Louis!Kérlek!- kérlelt szavaival és tekintetével egyszerre. Rávigyorogtam, de kezemmel befejeztem a mozdulatot. Elhúztam az anyagot és ujjammal simogatni kezdtem odalent. Megremegett érintésem miatt és levegő után kapkodva belémkapaszkodott és közel rántott magához, hogy senkinek ne tűnjön fel mit csinálok vele. Közben kémleltem a környéket, hogy senki ne zavarjon meg minket. Tudtam hogy gonosz és könyörtelen dolog volt, de hirtelen ötlettől vezérelve feltoltam neki egy ujjamat. A hirtelen érzéstől majdnem felsikított, de ezt megakadályozta azzal hogy a vállamba harapott. Lüktettek az ereim, alig tudtam magam fegyelmezni, de lassan mozgatni kezdtem ujjamat , mire még erősebben harapott. Kis idő után csatlakozott egy másik ujjam is. Már nem harapta a vállam, csak egy jóleső nyögést bocsájtott ki. Felvillanyozott hogy boldoggá tehetem. Gyorsítottam, és éreztem ahogy egyre szaporábban veszi a levegőt. Ekkor megláttam hogy valaki közeledik, így elrántottam a kezem, és a hirtelen mozdulat Emily-ből egy sikítást váltott ki, mire én gyorsan válaszoltam.
-Bocsánat!- mondtam hangosan. Harry és Zayn jelent meg a medence másik oldaláról.
-Louis! Indulnunk kell!- kiáltották felém. Bólintottam. Emily fújtatott egyet.
-Oké, Tomlinson! Ezért este számolunk!- kacsintott rám.
-Azt hittem nem lesz több-okoskodtam, mire hirtelen rámarkolt a férfiasságomra. Kikerekedtek a szemeim.
-Válasz a kérdésedre?-húzta el a kezét- Itt hagysz a "mennyek" kapujában, ezért büntetés jár- kacsintott rám, majd együtt mentünk ki a vízből. Együtt mentünk fel a szobáinkhoz, majd ott elbúcsúztunk. Interjút adtunk, de nagyon nehezen tudtam koncentrálni, próbáltam kizárni a fejemből azt amit Emily mondott.Este számolunk. Egyre jobban izgatott a tény, hogy mit akar velem tenni. A srácuk kérdezgették mi van velem, Harry egyre nyilvánvalóbban röhögött a szerencsétlenségemen, nekem meg égett a pofám amikor egyszer Eleanor helyett majdnem Emily csúszott ki a számon. Végre visszaértünk, átvedlettünk valami másik ruhába és lementünk vacsorázni. Valószínűleg kezdődik a játszma, ugyanis Harry Emily-vel az oldalán lépett ki a szobából.
-Hát te?-kérdeztem, mire kuncogott egyet.
-Ma bulizni megyünk vacsi után! Töltsd fel magad energiával- mondta Harry.
-Emily is jön?-kérdeztem mire bólintott.
-Együtt vacsorázunk és Bianca is jön-mosolyogott rám, majd megindultunk az étkező felé. Kicsit frusztrált, hogy Emily Harry nyakán lóg, végülis ő az enyém, nem? Vagy mégse? Vagy talán ez is a tervébe tartozik. Leértünk és Emily szüleibe ütköztünk. Bemutatkoztunk és meghívtak minket az asztalukhoz amit elfogadtunk. Én Zayn és Liam közé kerültem, Emily Harry és Bianka közé az asztalfőre Bianca és Emily apukája a jobb oldalára pedig az anyukája. Próbáltunk udvariasan viselkedni, ami néha ment, néha nem. Sikeresen befejeztük, és a lányok elkéredzkedtek bulizni. A szüleik rábólintottak, és felmentünk készülődni. Fél óra múlva készen voltunk, a lányok kevésbé. Harry és Zayn kint dekkolt a szoba előtt mikor kijöttem.
-Kidobak minket- háborogtak.
-Gondolom nem akarnak előttetek öltözni-mondtam unottan. Ők tovább bosszankodtak, közben mindenki végzett és a lányok is kilibbentek. Mindeketten egy-egy vészesen rövid ruhát vettek fel, amiben fázni fognak az biztos, és magassarkút.
-Hova is megyünk bulizni?-vetődött fel a kérdés Niall-től.
-A hotel szervez egy kisebb party-t, így ki se kell mozdulnunk- pördült meg Bianca, és átkarolta Zayn-t, aki bár meglepődött boldogan ölelte át a lány derekát. Emily Harry-vel nevetgélt. Dühös tekintettel vizslattam őket. Leértünk egy nagyobb terembe ahol disco fények és egy dj pult volt, benne egy csomó emberrel. Lefoglaltunk egy aztalt és mentem egy kör piáért amit gyorsan legurítottunk, majd jött még pár és amikor már eléggé ittas állapotba kerültünk, Emily elrángatta Harry-t táncolni. Zayn és Binca lelkesen kutattak egymás szájában. Azt hiszem ma nem csak én fogok szórakozni. Niall és Liam elpárolgott valahova, gondolom táncolnak. Tekintetem visszairányítottam a táncoló párosunk felé.  Emily hátulról dörgölőzödt Harrynek, aki csípőjébe vájta ujjait és úgy vonaglott mögötte. Vagy valami olyasmit sinált. Felment bennem a pumpa. Emily a tekintetem keresésére indult szemeivel és mikor meglátta dühtöl elsötétült szemeimet kacsintott és Harry-nek szembefordulva folytatta a műveletet. Megelégeltem és odabaktattam hozzájuk.
-Haver, lekérem-bökdöstem meg a haverom vállát, aki még suttogott valamit Emily-nek majd átadta. Kezeim csípőjén nyugodtak, miközben a karja a vállamon feküdt.
-Azt hiszem teljesítettem az első részét a tervemnek-suttogta és elkezdett az előzőekhez hasonlatosan táncolni, de ezt én nem sokáig bírtam.
-Akarlak, kérlek-könyörögtem, szinte morogva. Kuncogott majd megragadta a kezem és felrángatott a szobámba. Megvárta amíg a kulcsokkal szerencsétlenkedek, majd kinyitom az ajtót. Benyitottam, majd belökött rajta és becsapta. Kulcsra zárta.
-Vetkőzz! - adta az utasítást. Vakon teljesítettem a kérését. Meztelenül álltam előtte, de zavart hogy rajta még ruha van-Feküdj le!- mutatott az ágyra, de én inkább letámadtam. Ajkait faltam, miközben lerángattam-és talán el is téptem- a ruháját, majd a fehérneműje is a földön végezte. Hevességemet csak egy kis nevetéssel jutalmazta, majd eltolt és ledöntött az ágyra.
-Megmondtam hogy én írányítok- suttogta és elkezdte a kínzásomat.

~Emily
Ráültem a medencéjére, és úgy kezdtem csókolgatni. Végig nyomokat hagytam testén, élveztem ahogy teste a kezem munkája miatt feszül ívbe, és kétségbeesetten próbál minden több felületen érintkezni velem. Olyan kiszolgáltatottnak tűnt abban a pillanatban. Elértem alhasához, de innen felemelkedtem és lassan lekúsztam hozzá. Kőkeménnyé merevedett munkám miatt, ami újból csak mosolygásra késztetett. Lassan rácsúsztam, mire belőlem és belőle is nyögés szakadt fel. Lassan kezdtem rajta emelkedni és süllyedni, majd egyre gyorsítottam a tempón és közben nem bírtam hogy ne nyögjem a nevét.
-Emily én.... nagyon...... közel- zihált, miközben csípőmet markolta, és erősebben kezdett irányítani magán, de akkor felemelkedtem és kihúztam magamból- Bazdmeg!- vetett rám egy dühös pillantást. A füléhez hajoltam.
-Azt akarom hogy te irányíts! Hogy uralkodj felettem! Hogy te mond meg mikor élvezhetek el! Hogy mikor nyöghetem a neved, és mikor kell csendben lennem!- búgtam, mire fordított a helyzetünkön és ő volt felettem. Karjaimat leszrítottam a fejem felé és a sötétben is láttam a szemében tüzelő szenvedélyt.
-Akkor most megtanulod kicsi lány milyen ha velem kefélsz!-mondta és könyörtelenül belém döfte magát. Sikítottam egyet, és ekkor kihúzta magát.
-Nem szólalhatsz meg! Egy hangot se!-élvezte hogy irányíthat. Ahogy minden férfi.
-Igenis- mondtam határozottan. Elengedte a kezeimet, amikkel rögtön a hajába túrtam.
-Jó kislány-morogta. Nem hatolt belém újra, csak a bejáratomhoz tette magát, pattanásig feszítve az idegeimet-Mond meg nekem mit szeretnél!
-Téged akarlak!-húztam végig körmeimet lágyan a hátán, mire hegyét belémcsúsztatta.
-Mond! Mit akarsz?-utasított.
-Téged, tégedd, csak téged! Magamban akarlak tudni! Most azonnal-mondtam hangosan, mire egész hosszát belém nyomta. Bármiféle bevezető nélkül tolni kezdett, gyorsan, erősen. Halkan nyögtem, mire megállt, de nem húzta ki belőlem méretét.
-Csönd!-utasított. Ajkaimnak támadt, majd folytatta a tolást. Nyögéseimet a csókja fogta fel, de elvált így magamnak kellett befognom a szám. A hátát karmoltam amíg bennem járt, és szinte kín szenvedés volt, ahogy visszafolytottam a kéj hanglyait.
-Mond a nevem-préselte összeszorított ajkai közül. Közel járt.
-Lo....Louis.... LOUIS TE JÓ ÉÉÉG!-nem bírtam, és felsikítottam mikor szitkozódások, és a nevem ismételgetése közben belém élvezett. Én is követtem, lábam görcsbe állt, hátam ívbe feszült és egész testemben remegtem. Louis rámomlott én pedig remegő kézzel, zihálva, miközben lejöttem a csúcsról a haját simogattam. Melleimet használta párnának amíg hagyta hogy elárassza a fáradság érzése. Mikor összeszedte magát, kihúzta magát belőlem, de nem feküdt be mellém. Lejjebb mászott, és csiklómat kezdte simogatni, majd feje is lebukott a lábam közé és nyalni kezdett. Egyre közelebb vitt a csúcshoz, csípőmet toltam a fejéhez, hogy minnél többet kaphassak belőle.
-Nyögd a nevem ha elmész, szépségem! Hallani akarom!- mondta bele, úgymond a nemi szervembe, ami eljuttatott a csúcsra és az orgazmus hullámként söpört végig rajtam.
-Louis!-nyögtem többször egymás után. Most már tényleg befeküdt mellém. Magához húzott, és éreztem hogy ott lent újra éledezni kezd a Tomlinconda. Csak mosolyogtam rajta, már nem volt egy csepp erőm se.
-Remélem elégedett vagy-dörmögte.
-Maximálisan-toltam izzadt mellkasának a hátam.
-Örülök. Fantasztikus vagy-lihegett.
-Te sem panaszkodhatsz-vágtam rá, mire kuncogott és szorosabban láncolt magához. Már egyre jobban az álmok kapujában jártam, mikor az utolsó hangfoszlányokat még hallottam.
-Szeretlek Emily-de már nem bírtam kinyitni a szemeimet. Lecsukódtak és elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése