2012. december 2., vasárnap

The last day together

Wháááá de borzalmas lett pedig sokáig írtam de nézzétek el nekem mert mostanában rá vagyok kattanva az olvasásra Ariel a pasijára így ritkábban lesz rész(plusz én le lettem tiltva a gépről)Szent johanna gimit olvsok és ahhw kell egy Cortez.Köszönöm.Ennyi a kérésem.És felpörögtem mert megjelent az örökség 4.része ÁÁÁÁ (Eragon aki esetleg így ismeri)és sok mindent el kell még olvasnom gyűlik a lista.Karácsonyra Noritól Elfújta a szél lesz az ajándékom ahhw és és és na nem fárasztalak titeket nagyon nem vagyok magamnál szóval bocsánat ezért a silány részért :D~Emily



23.rész
The last day together



Louis

-ÁÁÁÁÁÁÁÁ!LOUIS!-ugrott rám valaki.Álmosan pislogtam néhányat,majd Jennivel találtam szemben magam.
-Mi van?-próbáltam felülni, de visszanyomott.
-Add kölcsön az egyik pólód!
-He? Miért? Nem hoztál magaddal?-egy ideig furán nézett rám, majd sóhajtott.
-Menthetetlen vagy! Csak adj kölcsön egyet!-még mindig nem értettem. Ezt annak tulajdonítottam,hogy egy sikítozó lány ébresztett.
-Jó…ott a bőröndöm válogass!-mutattam arra felé ahol tegnap lepakoltunk.
-Köszi-adott egy jó reggelt puszit és már ott sem volt.Én meg lecsuktam a szememet és agyaltam,minek Jenninek a ruhám?
-Na milyen?-kénytelen voltam kinyitni a szememet,és ránézni.Az egyik fekete,piros csíkos fölsőm volt rajta,fekete gatyával.
-Király.De minek kellett?-értetlenkedtem tovább.
-Csak mert kell!Na öltözz csinálunk Emivel reggelit-kiviharzott a szobából.Kipattantam az ágyból és felöltöztem, majd megigazítottam a hajamat.Késznek nyilvánítottam magamat,és kilépve a szobámból,Zaynnel találkoztam,aki szintén akkor jött ki.
-Jó reggelt! Kérdezhetek valamit?-köszönt.
-Neked is. Persze.
-Az normális ha Emi rámvetette magát és elkérte a pólómat?-látom nem csak én jártam így.
-Aha. Szerintem valami bajuk van,mert Jenni is így keltett és elcsórta az egyik pólómat - megvontam a vállamat és elindultunk. Valahogy eltaláltunk a konyhába, és beérve érdekes látvány fogadott minket. Emi és Jenni a földön ültek és nevettek (?), vagy sírtak ezt nem nagyon tudtam meghatározni. A konyha pedig… a konyha úgy nézett ki mintha robbantottak volna.
-Főzéshez kellett a pólóm? - néztem körbe jobban a konyhában. Valami világosbarna cucc volt mindenütt és egy edény, tojáshéjak, liszt, és egy kis cukor. Mindenhol. 
-Nem. Annak semmi baja… csak - nem tudta befejezni, mert újra röhögtek. Őket nézve nem tudtam nem mosolyogni.Ültek a rumlis konyha közepén és nevetnek.Zayn is elnevette magát,nem sokra rá én is.Felsegítettük őket a földről.Lesöpörték magukról a kevéske lisztet és egyég dolgokat.
-Emi főzni próbált-mutatott Jenni a barátnőjre, aki csak felháborodottan tiltakozott.
-Kikérem magamnak! Együtt főztünk!
-De neked a „ne robotgéppel csináld a lisztet” melyik része nem volt érthető?-vágta rá Jenni.
-A liszt, mert nem csak liszt volt benne!
-Na jó,asszem majd Pierre csinál valami kaját és tudunk is mit enni.PIERRE!-kiabált ki Jenni,és rá nemsokára a tegnap esti pincér vagy ki jött be.Szóval ő Pierre.Váltottak néhány szót és Pierre szörnyülködve nézett körül,majd bólintott.
-Menjünk ki! Feltakarítanak és főznek valamit-kimentünk a konyhából és leültünk a nappaliba.
-Zoénak küldtél SMS-t?-kérdezte Jenni Emitől.
-Aha.Meg Axinak is.
-Facebook oldal?
-Megvan. Mondjuk Axi azon a képen nem lehet rajta, merthogy ők nem járnak, de Zoét bemutatjuk. Twitteren kiére rakjuk ki?
-Gondolom mindenkiére. Ha még emlékszem a jelszavamra.
-Mit terveztek?-szóltunk közbe Zaynnel. Kaptunk egy „hülyék vagytok” pillantást majd elmagyarázták.
-Mivel Liam és Zoé járnak,és Zoéról senki nem tud ezért…-mondta Emi.
-Be kell mutatni-fejezte be Jenni.
-És úgy mutatjátok be,hogy…?-kérdeztem.Elég gáz,de nem nagyon működik az agyam Jenni ébresztése óta.
-Louis ennyire nem lehetsz hülye! Lefényképezik magukat a ruhájinkban,és rögtön rájön mindenki ki-kinek a barátnője-remek.Zaynnek gyorsabban leesett.Egész fantáziadús ötlet.
-Liam nem írta ki valahova, hogy ma bejelentik?-fordult el tőlem Zayn, hogy a két lányhoz intézhesse kérdését.
-Nem tudom. Megnézem-Emi elővette a telefonját és elkezdett kutatni rajta majd egy „twitter” hozzászólással letette.
-Mi lenne ha Liammel is csinálna egy képet és azt tenné ki Liam, ti pedig azt, amin 3-an vagytok-végre kattog az agyam.
-Ügyes fiú-nyomott egy puszit Jenni az arcomra és folytatták a fényképek megtárgyalását.Emi le akarta imádkozni a pulcsit Zaynről,aki arra hivatkozva, hogy fázik,nem akarta odaadni.Ha nem jön be Zoé és Liam szerintem lerángatta volna róla.
-Hali! Mikor fényképezkedtek?-huppant le Liam a kanapéra,Zoé meg az ölébe.Jenni és Emi pillanatképet csináltak arról ahogy Liam megcsókolja Zoét.Olvadoztak egy pillanatra jajj de cuki felkiáltásokkal.Rá egy percre szemrehányást tettek nekünk, azért mert mi nem csinálunk ilyeneket.Egymásra néztünk és mindketten „menekülnünk kéne?” fejjel egyeztettük véleményünket.Axi libbent be az ajtón Harry kockás ingében.A tulajdonosa is megérkezett azzal a reakcióval, amit mi is gondoltunk a hölgyek ébresztője után.
-Üvöltözve rámugrik hogy adjak neki ruhát. Ennek semmi értelme-túrt bele fájdalmas arccal a hajába és leült az utolsó kanapéra a háromból. Axi kényelmesen elhelyezkedett az ölében és így vártuk Bianka és Niall érkezését. Az összes lány fényképezkedni akart,szóval elkezdtek közös képeket csinálni.Velünk. Valahogy úgy történt a dolog, hogy unatkoztunk. Emi csinált egy közös képet Zaynnel és ezzel hatalmas ötletet adott. Mindenki előkapta a telefonját és fényképezkedni akart mindenkivel.  Elhülyültünk vele egészen sokáig. Vicces képek készültek, főleg amikor Zoé, Axi és Liam pózóltak együtt. Úgy néztek ki, mint akik beszívtak. Végtére is vicces volt. Jenni pedig kirakott facebookra egy képet magáról, Zaynről és rólam. Állítása szerint még ki se rakta, de 61 like összegyűlt rá. De a kép nekem is nagyon tetszett. Egyszerre adunk puszit Jenninek. Szerencse hogy Zaynre nincs okom féltékenynek lennem, különben már rég duzzognék valahol. Ezzel elvoltunk úgy negyed óráig és megint beállított az unalom. Mindenki a telefonját bújta teljes erőbedobással. Minden rajongó azt kérdezgette hol vagyunk, mit csinálunk, hol van Niall. Az utolsó kérdés számunkra is rejtéy. Kinyújtóztam és elindultam megkeresni az elveszett embereket. Zayn csatlakozott, immár pulcsi nélkül. Ugyanis most jön az a rész, amire mi nem voltunk kiváncsiak. Liam és Zoé bejelentik, hogy járnak. Amire nincs is jobb, mint egy kép, amin Liam és Zoé csókolóznak. A Zoés képek még nem lettek kirakva sehova, szóval senki nem tudja, hogy van velünk még valaki - főleg nem két személy-aki hozzánk tartozik. Niall keresése közben Zayn nyafogását hallgattam, hogy ő akkor is fázik.
-Akkor menj be egy pulcsiért-mutattam a folyosó végére-körülnézni egyedül is tudok-és lelépett. Benyitottam a kis manó szobájába,de senkit nem találtam.Furcsa.A mellette lévő szoba volt Bianka szobája.Mit veszthetek,talán tudja, hol van Niall.Benyitottam-kopogás nélkül-és majdnem leesett az állam. Becsaptam az ajtót és zihálva vettem a levegőt egy kis ideig.Hogy lefessem a képet,annyit láttam körülbelül, hogy egy szőke hajzuhatag Niall mellkasán fekszik,és a fiú keze pedig a lány hátán van.Az ajtóra meredve bámultam,mikor kirontott rajta Bianka.Hitetlenkedve néztem rá, ő pedig a fejét fogta és franciául (talán magyarul) morgolódott.
-Ezt senkinek nem mondhatod el! Érted Louis? Senkinek, kezdve a hugomtól a fiúkon leresztül Axiékig!Oké?-idegeskedett előttem,de nem nagyon fogtam fel amit mond.Komolyan Niall Biankával töltötte az éjszakát?
-Ti…Ti komolyan?-ennyit voltam képes kinyögni.
-Igen.Komolyan,de kérlek ne mond el senkinek!Letérdelek neked és úgy könyörgök,csak ne mond el senkinek!-szerintem leakart térdelni de megállítottam.
-Ezt Niallnak mond!Én nem mondok senkinek semmit- ekkor Niall rontott ki a szobából.
-Hova…Sziiiia Louis-vakargatta idegesen tarkóját.
-Szia,tudom.Nem mondok semmit de menj és öltözz.Mindketten menjetek öltözni,az ebédlőben leszünk-visszaindultam az ebédlőbe és nem kellett egyedül mennem mert fagykirály talált egy színben passzoló (teljesen lényegtelen mert fekete volt  a pólója) pulcsit.Csöndben sétáltunk ,mikor Zayn megállított.
-Min töröd a fejed?
-Nem mondhatom el-ezzel lezártnak tekintettem a témát és beléptem az ebédlőbe, ahol mindenki hangoskodva ült és várta a reggelit.
-Bianka és Niall mindjárt jönnek csak elaludtak-szerintem senki nem hallotta. Leültem a Jennivel szembeni székre, rámosolyogtam, és újra elmerültem a gondolataimban.
-Zo! Mit csinátatok este?-Liam felkapta a fejét a telefonjáról és barátnőjét kereste. Én is Zoéra néztem, aki rákvörösen próbálta visszaszerezni a sálat, ami a nyakába volt csavarintva. Egy lila folt éktelenkedett a nyakán. Idióta vigyorgásba kezdtem, ahogy szinte mindenki az asztalnél kivéve a két érintett személy. Zoé a sállal babrált, Liam pedig zavartan lehajtotta a fejét. Harry (aki melette ült) rögtön rávetette magát és a kapucniját kezdte lerángatni róla,amivel jól takarhatta a lila foltot.
-Liam bácsi rossz fát tett a tűzre?-ércelődött Harry,mire mindenki felnevetett.
-Amint látom Harry bácsinak nem sikerült-vágott vissza Liam.
-Igaz-szólt közbe Axi.
-Nem volt kis Styles kísérlet?-szellemeskedett Zayn.
-Ha ennyire érdekel,nem volt!És kis Malik?Mert azon ahogy felfaljátok egymást,nem csodálkoznék ha lett volna-vágott vissza (jogosan) Axi.
-Állj! Elég ! Ne kezdjetek el veszekedni! -szóltam közbe,mire mindenki rám nézett és még csak kérdezniük se kellett, de tudtam a választ- Semmi bajom,de beszéljünk másról!-átterelődött a szó,a fényképezésre.Liam felrakta twitterre azt a képet, amit Jenni csinált róluk,a rajongók egész jól fogadták. Kiderült, hogy véletlenül feltöltöttek egy képet amin Axi és Harry van lefotózva hátulról,de fogják egymás kezét.Jött a találgatás hogy ki az a lány. Elintézték, hogy Jenni csak művészi képet akart csinálni Harryről, amin még ő is röhögött, de megoldották,és az a lényeg. Niall és Bianka megérkezett,de addigra eluralkodott a káosz hogy nincs olyan kép ,amin csak a három barátnő van rajta. Jenni felállított a helyemről és fotósnak állított be. Kiválasztotta azt a részt, ahol a falakon csak aranylemezek vannak,és ott fotózkodtak. Pierre megdicsérte a lányok ruháját,majd letette a palacsintát az asztalra és ott hagyott minket. Mindenki rávetette magát a rég várt ételre.Niall és Bianka evés közben érkeztek és csatlakoztak hozzánk.Mindent befaltunk,majd hátradőlve beszélgettünk.
-Mikor mentek haza?-kérdezte,szinte csak mellékesen Jenni a két lánytól.Hirtelen megfagyott a levegő,és végül Zoé válaszolt.
-Holnap.Amikor ti mentek Londonba,akkor megyünk innen,haza-síri csend honolt a szobában.Elmennek.Harry és Liam ki lesznek készülve.Használhatatlan bagázs lesz belőlünk.Ketten siratják, hogy elment a szerelmük,ketten figyelmetlenek, mert leköti őket a szerelem,a végén Niall  lesz egyedül normális a társaságban.
-Én is megyek haza Louissal-jelentette ki Jenni, amin meglepődtem, mert eddig nem erről volt szó.
-Miattam nem kell haza jönnöd-kezdtem volna tiltakozni, de belém folytotta a szót.
-De kell. És pont-jelentette ki-Gyere! Mondanom kell valamit-állt fel az asztaltól. Én is felálltam,és követtem. Csendben mentünk egészen addig a szobáig ahol Olív feküdt. Sóhajtott, majd benyitott. Meghallottam az ismerős pittyegést. Jenni megszorítottam a kezemet és behúzott a szobába. Megsem állt az ágyig. Megállt mellette és fagyos tekintettel nézett végig ez élettelennek tűnő testen. Erőt vett magán és megszólalt.
-Ő itt Olív. Olív bemutatok neked valakit. A barátomat Louist. Louis - fordult felém. Rosszul itéltem meg.Szemei nem fagyosak voltak, hanem a szomorúságot próbálta rejtegetni-Ő itt a testvérem Olívia.Éber kómában fekszik,mindent ért, de nem tud válaszolni.Beszélj hozzá valamit.
-He…Hello Olív-nyögtem.Erre nem voltam felkészülve-És hogyan került ebbe az állapotba?
-Meséltem Marcusról és Olívról. Pont azért. Kiutálták a világból,ő pedig a halálba akarta magát taszítani-nézett bele a szemembe.Tele fájdalommal és szomorúsággal.Miután ez történt a nővérével,képes velem lenni?
-De…Miután ez történt te még képes vagy…arra hogy a barátnőm legyél?-kérdeztem,és halvány mosoly jelent meg az arcán.
-Igen.Még pedig azért, mert engem sosem érdekelt mit gondolnak rólam az emberek.A saját fejem után megyek.És ha veled akarok lenni veled leszek-megölelt,én pedig szorosan magamhoz húztam.Éreztem ahogy egyre nedvesebb lett a pólóm.Eltoltam magamtól és láttam hogy sír.Letöröltem arcáról a könnyeket.
-Még valamit kell mondanom.Amikor beteg voltál,és én pont akkor szakítottam Joshhal.Miután megláttam a boltban azzal a lánnyal visszamentem hozzátok.Elrendeztem mindent,és akkor ajtót nyitottam Joshnak.Nem tudtam hogy mit akar.Elküldtem,de akkor…akkor…-újra kitört belőle a sírás.Hozzám bújt és remegve suttogott valamit amit nem nagyon értettem.
-Mi?Jenni mond már el mi történt!-bíztattam,mert egyre jobban idegesített hogy nem tudom mi történt.
-Megakart…-suttogta remegő hangon-megakart e..erőszakolni-keserves sírás kapta el.Nem tudtam mit csinálni.Olyan szintű düh öntött el,amilyet még sosem éreztem.Megtudtam volna ölni azt a rohadékot.
-Zayn mentett meg-motyogta, miután alábbhagyott a sírógörcs.
-És nem én.A saját házamban nem voltam képes megvédeni téged-már saját magamra is dühös vagyok.Szerencsétlen idióta.Nem is gondolkodtam rajta, hogy Jenni miért engedi, hogy megcsókoljam.Satöbbi.Egyre erősebben tartottam,mikor ráeszméltem, hogy talán a szuszt is kiszorítom belőle.Elengedtem és hátráltam tőle egy lépést.
-Sajnálom hogy nem mondtam el neked.De nem akarom hogy elrohanj és megverd.Nem okolhatod magadat,beteg voltál és Josh befogta a számat,nem hallhattál volna-sütötte le a szemét.Visszaléptem hozzá és megfogtam a kezét.Mélyen a szemébe néztem és úgy válaszoltam.
-Megígérem neked!Soha többé egy ujjal sem érhet hozzád senki.És nem haragszom,örülök hogy elmondtad.Viszont azt hogy Josh megfogja keserülni hogy a világra került,abban biztos vagyok-vicsorogtam hozzá,és végre hallhattam Jenni nevetését.Kicsit közelebb kúszott hozzám és megcsókolt.Próbáltam minden iránta érzett vonzalmamat beleitatni ebbe a csókba,és valószínűleg sikerült is,ugyanis mikor elválltunk hatalmas szemekkel meredt rám.
-Huhh.Ez…jó volt.
-Miért eddig nem volt jó?-vontam fel a szemöldököm.Beletúrt a hajamba és pár centire a számtól megszólalt.
-De.Nagyon is-majd újra megcsókolt.Kinyílt az ajtó,és Bianka szólalt meg  hátunk mögött.
-Oh.Bocsi csak Olívhoz jöttem-szabadkozott.
-Mi megyünk.Nyugodtan jöhetsz-Jenni kirohant a szobából én meg utána.Végül visszaértünk a többiekhez és lihegve leültünk a földre.
-Hol voltatok?-kérdezte Zayn vigyorogva.
-Haha.Elmondtam neki-vetett egy szúrós pillantást Jenni a fiúra,aki barátnője mellett terpeszkedett.
-Olív vagy Josh?-kérdezett vissza.
-Mindkettő.
-Várjunk!Te tudtad!-fordultam Zaynhez,aki csak megvonta a vállát és bólintott.
-Én szedtem le róla, szóval tudom.Az Olívosat pedig akkor mondta el, amikor náluk voltam utazás előtt-Jenihez fordultam.
-Nem gondolod hogy nekem előbb kellett vona szólnod?
-Nem voltál ott és…Mindegy az a lényeg hogy elmondtam.
-Rendben de akkor elsem engedlek-fogtam meg a kezét.Beszélgettünk egy kicsit,majd szép lassan mindenki előjött és csatlakozott hozzánk.
-Louis hagyd már élni szegény Jennit!-szólt rám Harry.Mérgesen ránéztem,nyomtam egy puszit Jenni homlokára és válaszoltam barátomnak.
-Nem hagyom-ekkor Liam fölállt és suttogott valamit Zoénak.
-Persze,menj csak-válaszolt és adott egy szájra puszit a fiúnak mielőtt kiment volna.
-Hova megy?-mutatott az ajtóra Emi.
-Elintéz valamit.Nekem se mondta hogy mit.

Jenni

Hatalmas megkönnyebbülés hogy Louis nem törte be a falat mérgében. Csak majdnem összenyomott, de megértem. És igaza volt. Nem engedett el. Fogta a kezemet egész nap. Nem túlzok. Alig engedte el. Liam nemsokára diadalittas mosollyal tért vissza.
-Mit csináltál?-kérdezte Zoé.Liam csak megrázta a fejét és tovább beszélgettünk.Elgondolkodtam rajta mi lesz Liam és Harry sorsa a csajok nélkül.Harryéken látom, hogy már most szenvednek, hogy nem mutathatják meg a világnak azt,hogy együtt vannak.Liam és Zoé pedig…Ők pedig valószínűleg annyira hiányolni fogják egymást mint az előző két ember.
-Mi hagyunk titeket.Neked pedig mutatok valamit-húztam föl a kanapéról Louist.Kapott Harrytől egy 'sok sikert' jó kívánságot,és ezzel el is mentünk.Egészen a szobánkig húztam majd bevezényeltem.
-Vetkőzz!-utasítottam. Elkerekedtek a szemei és fogalma sem volt róla mit csináljon.Becsuktam a szemem,majd kinyitottam és pontosítottam az előző mondatot.
-Öltözz át fürdőruhába-bólintott majd elkezdte feltúrni a bőröndjét.Én is előhalásztam a sajátomat és a fürdőben átvettem.Kopogtam kettőt az ajtón,majd benyitottam a szobába.Louis félmesztelenül a hálószobában. Mondhatni megindült egy csöppet a fanáziám,de gyorsan visszatértem a valóságba.Egy mosoly kiséretében elindultunk.Egészen a pince helységbe,ahol egy medence és egy jacuzzi várja a kedves vendégeket. Odarohantam a medencéhez és beleugrottam. Nevetve feljöttem a víz felszínére és tekintetemmel Louist kerestem.Sehol nem láttam,majd megéreztem azt a különös,égető érzést mikor hozzám ér.Vállamnál fogva lenyomott a vízbe.Mikor feljöttem én is lenyomtam,bár szerintem hagyta magát.Elszórakoztunk egy darabig.Mikor mindketten kezdtünk szétfagyni,kiszálltunk és átültünk a jacuzziba.Mikor a bugyogó melegvízben ültünk,megint átélhettem érzelmes csókjainak egyikét.
-Fantasztikusan éreztem magamat ma.Veled - suttogtam mikor szétváltunk.Homlokát az enyémre döntötte.
-Én is. Veled-majd újra megcsókolt.Azt mondják a fiúknak sok kimondatlan érzelmük van.Én is ezt érzem.Kimondatlan érzelmekkel vagyok tele.Nem tudom szavakba önteni mennyire szeretem. Annyira különös hogy ilyen gyorsan beleszeretsz egy emberbe.Pedig ha elsőre nem szereted meg hiába erőlködsz.Nem tudom elmodani mennyire szeretem hogy van nekem.És csak engem szeret.Bízok benne. Tudom hogy nem csak kiakar használni,nem csak birtokolni akar mert szeret.Hiszen érzed ha szeretnek. Ha olyannal vagy aki nem szeret azon a kapcsolaton meglátszik.Könnyen ellehet nyerni a bizalmamat,de annál könnyebb elveszíteni.Ő is elnyerte,és remélem nem fogja elveszteni.Már nem éreztem ajkait az enyémeken,hát kinyitottam a szememet.Átmásztam az ölébe és nyakát átkarolva beszélgettünk.
-Mit vegyek föl a koncertre?-kérdeztem.
-Amit akarsz,nekem gyönyörű vagy mindenhogy-éreztem ahogy elpirulok.Sosem fogom megszokni ezeket a végtelenül aranyos gesztusokat.
-Akkor máshogy kérdezem. Milyen legyen a színe?
-Átlátszó-vágta rá. Hitetlenkedve néztem rá,majd egy gyengéd taslit adtam az arcára.
-Na! Komolyan! Milyen legyen a színe?-erődködtem tovább.
-Hogy neked mennyi problémád van.Legyen mondjuk…mondjuk…piros-vonta meg a vállát,jelezve hogy az sem érdekli ha lilát veszek fel sárgával.
-Oké.Akkor piros cuccom van, mondjuk egy…egy ruhám. Az mondjuk elég rövid-húztam el a számat. Tőle csak egy kacsintást kaptam, mire lefröcsköltem.
-Jó akkor vegyél fel, amit akarsz! Nekem mindegy!-emelte fel a kezét,fehér zászlót lobogtatva-Ezt inkább Emivel beszéld meg!
-Igazad van-vontam meg a vállamat. Tovább beszélgettünk, majd valaki bevetődött mellénk.Felsikítottam a hirtelen becsapódás hangjától.
-Melyik idióta volt ez?-morgolódott Louis.Erre 2 másodpercre rá  felbukkant Niall széles mosollyal az arcán.
-Remélem nem zaavartuk meg a gerlepárt, csak már nem bírtuk nézni a többiek nyáladzását-mászott be a jacuzziba Emi, Zayn és Bia.
-Sajnálom őket.El lesznek szakítva egymástól-simogattam meg a víz felszínét.A többiek egyetértően bólintottak.
-Hát de ti legalább itt vagytok egymásnak.Mondjuk kicsit lehangoló hogy csak én vagyok egyedül-mondta szomorkásan Niall.Miközben ezt mondta akaratlanul is észre vettem hogy Biankát nézi,aki nagyon gyorsan lesütötte a szemét.
-Annyira nem vagy egyedül,Niall-vihogott Louis.
-Kuss-szólt rá félelmetesen egyszerre Bianka és Niall.
-Huuuu mi történt?-bökte meg Niall vállát Zayn.
-Semmi-vágták rá egyszerre.Egyre gyanúsabb ez az egész.
-Én hiszek nektek!Inkább maradok tudatlan-emelte fel a kezét védekezően.Sokáig beszélgettünk,nevettünk.Pierre hozott le nekünk kaját,vagy egy tonnát,és Zsófi is csatlakozott hozzánk miután végzett a munkájával.
-Marcus egész nap miattad aggodalmaskodik-mutatott rám Zsófi-Hogy mi lesz veled Louval.
-Mi lenne?Élvezzük egymást társaságát.Csak apu ne tudja meg-Bianka és Én egyszerre nevettünk fel.A szüleink ég és föld.Anyunak az számít hogy boldogok legyünk,és ha nem is szimpatizál a fiúval akkor is jó pofát vág hozzá.Apu merőben más.Szerinte az ő kicsi lányainak nem udvarolhat csak a tökéletes férfi.Az apám szerinti.Próbál ő is mosolyogva nézni a dolgokat,de ha nem felel meg a kritériumoknak,a nap további részét a nappaliban néznénk focit.A kritériumok pedig a humor,ízlés,világ nézet,tervek a jövőre(amikor tizedikben volt egy pasim megkérdezte tőle mennyit keres.16 évesen),és persze amit lát:szeret-e minket.Kicsit bonyolult.
-Titkolni fogjátok?-kíváncsiskodott Emi.
-Ömmm...Nem.Úgy is velünk lenne tele minden.Majd valamikor bejelentjük.Bár szerintem anyu már akkor azt hitte hogy együtt vagyunk,amikor a szobámban aludtál.
-Aha.Lehet hogy azért rakott bele a gyógyszeres szekrénybe egy 'vigyázz a lányomra' cédulát-húzott vissza az ölébe Louis,mert kezdtem lecsúszni.
-Komolyan volt egy ilyen levél a szekrényben és észre se vettem?
-Aha.Mert én vettem be a gyógyszert,ügyesen magamtól.
-Jó,értettem.És vigyázol rám?-néztem bele még mindig dühös szemébe.Valószínűleg egész nap Josh büntetésén jár az esze.Mikor rá nézek kicsit megenyhül,de utána megint frusztrált lesz.
-Most már igen-megcsókolt a többiek pedig egy ahhhw szerű hangot hallattak.Elváltunk egymástól és végig néztem a kis társaságunkon.
-Szerintetek mit csinálnak odafent-kérdeztem a plafonra mutatva.
-Ohh inkább ne akarjuk tudni-kuncogott Niall.
-Niall drága!Én a te helyedben megse szólalnék-vetett egy lekicsinylő pillantást a fiúra Louis.
-Miből maradunk ki?Amúgy?-vágott közbe egy torokra menő harcba Emi.
-Áhh csak arról hogy Niall ma...-fájdalmas grimasz ült ki Lou arcára és összehúzva szemeit Niallre nézett.
-Megígérted!-szólt rá.Megvonta a vállát és folytattuk a semmiről szóló beszélgetésünket.Aminek fő témája:Harry és Alexa.
-Nem fura?Hogy nem vállalják fel,és szinte lerí róluk hogy szeretik egymást?-elmélkedtem mire az összes nő nemű egyed bólogatott.
-Harry biztosan szereti.Sose láttam még ilyen boldognak valakivel.Még velem se-húzta  száját Louis,mire felnevettem és adtam neki egy szájra puszit.
-Én boldog vagyok veled-nyugtattam.
-Álljatok már le!-szólt ránk Zayn.
-Ezt pont te mondod?Pornó filmet kéne lehetne csinálni azokból a helyzetekből amikben láttunk már titeket.
-Mi van?Milyen helyzetekről beszélsz?-mindketten kicsit zavarban voltak,de tudták jó miről beszélünk.Amikor benyitottunk Emihez amikor Zayn is ott van,rendszerint egymáson találunk rájuk.
-De vissza az eredeti témához.Tudja valaki mért nem vállalják fel a kapcsolatukat?-térítette el a témát Emi.
-Valami olyasmivel magyarázzák hogy úgy könnyebb lesz elválni-adta meg a választ Louis.
-De ez hülyeség.Inkább szakítás nélkül is választhatnak mást.Vagy Harry nem akarja kitenni Axit semmi utálkozásnak-gondolkozott el Emi.
-Mindenesetre Zoé és Liam nagyon aranyos párt alkotnak.Egy hullámhosszon vannak-mosolyodott el Bianka,mint aki most ébredt fel álmából.
-Bár őket az hozta össze amit Jenni tett.Meg amit utazás előtt csináltak.Szóval az hozta őket össze hogy lefeküdtek-nézett végig Biankára Louis.Nővérem kezdett egyre pirosabb színeket felvenni.És biztos hogy nem a meleg víztől.
-Hát nem teljesen.De ja.Végülis érdekesen jön ki-egyre furább dolgokra terelődött a szó.Felpillantottam a fali órára.
-Te jó és már fél tizenegy?Holnap 8-kor kell indulnunk hogy odaérjünk a géphez-mindenki rekord idő alatt kiszállt a medencéből és elrohantunk.Gyors búcsúzás(és egy kis hallgatózás Zozóék ajtaja előtt ahonnan félreérthetetlen hangok jöttek ki) mindenki elvonult a saját szobájába.Amíg Louis stoppolta a fürdőt,elpakoltam mindkettőnknek és a holnapi ruháinkat is kipakoltam.Egy fehér gatyát és egy fekete-fehér csíkos fölsőt választottam,hozzá a fehér conversemet amiben jöttem.Louisnak már csak azért is a fekete gatyáját raktam ki,egy szintén fekete-fehér csíkos pólóval.Megmosolyogtam a fantáziámat,és a fehérnemű választást inkább rá bíztam.
-Jenni!Behoznál egy törölközőt?-kiabált ki a fürdőből én pedig gondolkodás nélkül felkaptam egyet és bevittem neki.Persze anyaszült meztelenül állt a szoba közepén.Hiper sebességgel elfordultam és felé dobtam a törölközőt.
-Mit hittél?Mire kell?-kuncogott mögöttem.
-Nem nagyon gondolkoztam.De most sipirc kifelé én jövök-mutatta kifelé a szobából.Elkullogott mellettem,majd becsapta az ajtót.Kulcsra zártam és megfürödtem,elintéztem mindent és miután késznek nyilvánítottam magamat befeküdtem Louis mellé az ágyba.
-Ez volt az utolsó nyugis két napunk,ugye?-kérdeztem suttogva.Magához húzott,és hajammal játszadozott miközben válaszolt.
-Ez se volt nyugis.Mondhatok neked valamit?-csak egy beleegyező morgást hallattam.
-Niall és Bianka együtt voltak este-felkönyököltem és a tekintetét kerestem a félhomályban.Megtaláltam,és kicsit üveges tekintettel meredt előre,szóval még mondani akar valamit-Niall Bianka szobájában aludt.Értelem szerűen vele.Megígértem hogy nem mondom el senkinek,de neked kötelességem elmondani.Csak ennyi.
-Nem árulom el hogy elmondtad!Aludjunk,holnap nehéz napunk lesz,vigasztalnunk kell két fiút-visszaestem az ágyba és magamra húztam a takarót.Louis hozzám bújt,átölelte a derekamat,és száját a füleimhez rakta.
-Köszönöm hogy vagy nekem!-suttogta lassan a fülembe.Átjárt a borzongás(jó értelemben) minden porcikám bizsergett.Nem a reklám szlogen miatt,hanem amiatt ahogy mondta.Komolyan gondolta.Éreztem.És ahogy lehelete csiklandozta bőrömet nem tudtam nem hinni neki.Megfordultam,hogy szembe legyek vele.Közelebb bújtam hozzá,majd fejemet megemelve suttogtam.
-Merci.Je t'aime-lágyan megcsókolt,majd elengedett.Megismételte az utolsó mondatomat,aminek a jelentését szinte mindenki tudja.
-Je t'aime.
Mosolyogva aludtam el,nem foglalkozva a múltal aminek köszönhetően ilyen lettem és itt lehetek.Nem foglalkoztam a ködös jövővel amiben ki tudja mi lesz?Kivel leszek?Mit fogok csinálni?Csak a jelen számított.Amikor körülettem lebeg férfias illata,amit úgy imádok.A karjaiban tart,és szeret.Az akit szeretek.És csak ez számít.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése