2012. december 10., hétfő

Elválás

Upszaa rég írtunk de sorry ezerszeresen mindenkitől!Emily és Ariel is off...Emily gépmegvonás miatt(upszaaa) Ariel meg Dávid túladagolás miatt(<3 im lovin it ) szóval bocsánat de pályaválasztás van ezerrel amugy is fhuuu na de most írtam/írtunk szóval pussza olvassatok és remélem tetszett :D ~Emily and Ariel

24.rész
Elválás
 (bocs de nem írom le hogy felkelnek mert minek?hogy lehet felkelni máshogy? :D)





Harry

Az utolsó óráink együtt.Axiék gépe 1-kor indul,így reggel 8-kor mindenki készen állt az indulásra,és beszállíngóztak az autóba.Nekünk pedig még volt egy dolgunk.A búcsúzás.A ház előtt vártam rá,míg leért hozzám.Megállt előttem és a szemembe nézve megfogta a kezemet.
-Nagyon fogsz hiányozni!-suttogta könnyeivel küszködve.Én is a sírás határán voltam.Férfi létemre elbőgöm magam?Na nem!Megembereltem magamat és magamhoz öleltem,olyan szorosan,ahogy csak tudtam.
-Te is nekem!Irtózatosan-dörmögtem a fülébe.
-Szeretlek!- motyogta mellkasomba.Ha nem figyelek,talán nem is hallottam volna.De hallottam.Ez a mondat többet jelentett nekem bárminél.
-Szeretlek!-mondtam vissza.Még erősebben magához húzott.Hihetetlen erővel láncolt magához,szinte összenyomott de abban a helyzetben ez nem számított.Utoljára érezhetem magamhoz ilyen közel hozzá.Mondjuk este közelebb voltunk egymáshoz,de azt inkább hagyjuk.Végig simítottam a hátán,egészen az arcáig.Megemeltem,hogy rám keljen néznie.Mikor végre zöldes barna szemeivel találtam magamat szembe,elmosolyodtam és homlokomat az övének döntöttem.
-Akkor talán nem foglak elfelejteni-suttogtam.Ajkaink épp hogy csak súrolták egymást.
-Talán én se felejtelek el téged,bár nekem könnyebb lesz emlékeznem.Minden nap találkozom veled mindenhol,legalább tudni fogom ha lecseréltél-mondta,miközben édesen mosolygott hozzá.
-Nem cseréllek le!Soha - mondtam és megcsókoltam. Hevesebben,és érzékibben mint eddig bárkit is.Egy hangos dudálás zavart meg minket.Itt az idő,hogy induljunk.Ujjaimat rákulcsoltam a kezére és együtt szálltunk be a kocsiba.Liam és Zoé szomorú pillantásokat vetettek felénk.Mintha ők nem válnának el egymástól!Mondjuk az tény,hogy Liam-nek nem kell eljátszania hogy Zoé semmit sem jelent számára,és kibírnia talpon az egész napot amíg haza nem érünk.Összezuhanhat nyilvánosan.Én meg nem.Majd este álomba sírom magamat, mint valami másodosztályú,amerikai tinifilmben a lányok.Gratulálok Harry, ehhez a fantasztikus teljesítményhez!Büszke lehetsz magadra!Egy lány miatt fogok sírni!Hát ez kész röhej...Visszatérve.Hiányozni fog.Az nem kifejezés.De (bár hivatalosan nem járunk) nem fogom megcsalni.Miért csalnám meg azt akit szeretek?Erre nem találok logikus magyarázatot.Egyáltalán...hogy jutottam el eddig?Na szóval.Ülünk a kocsiban.Csendben,egymás kezét fogva.Néha csókolózunk,de inkább csak élvezzük egymás társaságát.Mivel senki nem akart az anyósülésre ülni,Zoé Liam ölében foglalt helyet.Csendesen,meghitten kocsikáztunk el Párizsig.Mielőtt kikellett volna szállnunk,utoljára megcsókoltam.Eztán minden történt a maga útján.Majd a búcsúölelésnél utoljára elmondtam neki hogy szeretem.Ő pedig viszonozta.És utána elment.Én pedig egyedül maradtam.Végtelenül magányosan.


Emi

Az autóban vártuk amíg Alexa és Harry elbúcsúznak.Mivel a reptéren kockázatos lenne,a kocsiban meg milyen snassz,ezért most búcsúznak.A ház előtt állnak és szinte összeolvadnak,olyan közel állnak egymáshoz.Bekönnyeztem.Zayn átkarolta a vállamat és magához húzott.Adott a homlokomra egy puszit.
-Mi a baj?-kérdezte,miközben pulcsim ujjával megtöröltem a szemem.
-Semmi,csak olyan szomorú látni őket ahogy búcsúzkodnak.Sajnálom őket.
-Én is.Nem lesz egyszerű-simogatta meg a karomat.Hozzábújtam és együtt néztük ahogy Axiék beszállnak az egyik kocsiba.Mellettünk Niall,és az anyós ülésen Bianka ült.A másik kocsiban Liam,Zoé,Axi és Harry.A harmadikban(kizárásos alapon) Louis és Jenni,bár azt a kocsit Marcus vezette.A mi járművünkben volt egy kis feszültség,ahogy éreztem.Feltűnően nagy volt a csend.Már vagy két órája mentünk,mikor Bianka hátrafordult.
-Sajnálom.Nem tudom miért csináltam-nézett Niallre.
-Nem a te hibád volt.Nem kéne sajnálnod-vonta meg a vállát,nem törődöm stílusban.
-De akkor mit mondjak,hogy ne nézz levegőnek?Vagy egyáltalán mi bajod van?-emelte meg egy kicsit a hangját Bianka.Próbáltunk nem feltűnően figyelni,hátha kiderül miről beszélnek.
-Semmi bajom nincsen.Csak nem tudom mit kezdjek ezzel az egésszel-fakadt ki Niall,miközben idegesen beletúrt a hajába.
-Hát ha hozzám szóltál volna,beszélhettünk volna róla.Nem csak azt a pár mondatot.De akkor beszélj Louis-val.Talán ő tud segíteni neked-Bianka visszafordult,majd újra csönd lett.Kérdőn néztem Zaynre,aki óvatosan megvonta a vállát.Éreztem hogy rezeg valami a zsebemben.Kivettem a telefonomat,és elolvastam Jenni üzenetét.
Bianka és Niall megvannak?
Ahhha...Szóval ő tudja.Egyértelmű,hiszen Louis tudja,ő pedig elmondja Jenninek.Éljen a diszkréció.
Ha tudnám mi van,tudnám mi a rendben.Am előbb érdekes szóváltásuk volt
Egy percre rá jött a válasz.
Mit mondtak?
Elgondolkodtam mit írjak,majd lerövidítettem a sztorit.
Valamit megkellett volna beszélniük,és Biankát idegesíti hogy Niall levegőnek nézi vagy mi
Erre egy ideig nem kaptam választ.Feltételezem éppen megvitatják.
OK akkor majd megoldják
Ennyi minden történt az út során.Röpke másfél óra múlva a reptérre érkeztünk.Mindenki kiszállt a kocsikból,elvettük a cuccainkat.Jenni elvett néhány lapot Marcustól,átfutotta őket,majd eltette.Ja,hogy miért nem tudott senki arról,hogy a fiúk itt vannak?Marcus sajátos "sajtókitiltás" technikájával és a twitteren való követés/autogramm/közös kép kombináció.Szóval a gépről nem szivárgott le információ,a reptéren valamilyen oknál fogva nem volt senki,aki különösebben figyelt volna rájuk.A londoni reptéren ugyan látták őket,de nem tudhatták hova tartanak.Marcus érti a dolgát,azt megkell hagyni. 
-Oké.Mindenki utánam!Ne maradjatok le,ás siessetek!-adta ki a parancsot.Mind követtük egy ajtóhoz,amin bementünk.Egy biztonságiőr várt ránk és elvezetett egy folyosón keresztül,valami teremszerűségbe.Itt leültünk és csendben vártunk a gépre.Az üvegfalakon keresztül láttuk a tömeget ami a gépre akart felszállni.Várakoztunk,amíg a Párizs-Budapest járat kapuját megnyitották.Liam magához húzta Zoét és megcsókolta.Sok ideig így maradtak.Elengedték egymást,majd mindenkitől elbúcsúzott.Megölelgette az összes fiút,majd Liam karjaiban várta meg,míg Axi is elbúcsúzik.Megölelgetett minket,mondott pár kedves szót,majd Harry előtt megállt és magához húzta,talán kicsit erőszakosabban mint a többieket.Harry viszonozta az ölelést és valamit suttogott a lány fülébe.Axi hevesen bólogatott,és gondolom ő is mondott valamit.Mielőtt kínossá vált volna a helyzet elengedték egymást.Zoé utoljára megcsókolta Liamet,majd elváltak egymástól.Axi és Zoé odaadták a jegyüket a jegyellenőrző nőnek,majd eltűntek a folyosón,ami a gépbe vezet.Egy percnyi néma csend állt be.Amolyan "együtt érzünk veletek" stílusú volt az egész.Ezt a hallgatást egy pittyenés zavarta meg.Harry remegő kézzel(szegény teljesen szétesett) vette elő a telefonját és mosolyogva bámulta a kijelzőt,majd nyomkodni kezdte.Majd Liam telefonja is jelzett,így egyértelművé vált kivel beszélnek.Az embereket még mindig nem engedték be,mivel (valószínűleg Marcus keze van a dologban) innen indul majd a járatunk.Kinyílt az egyik ajtó,és beengedték az embereket.De csak akiknek a Budapesti járatra volt jegyük.Bonyolult rendszer lett kiépítve,nem is tudom Marcus hogy volt erre képes röpke 1-2 nap alatt.Lassan mindenki felkerült a gépre,és újra üresen kongott az ideiglenes karanténunk.A fiúk eltették a telefonjukat,és feltűnő letargiába estek. Harry küzdött a látszat fenntartásával,miszerint neki semmit nem jelentett ez az egész,de érződött a kisugárzásán,hogy nagyon is lesújtotta ez az eset. Liam pedig...hát ő nem tartott fent semmit .Egyszerűen leült és bambult maga elé.Ha úgy vesszük,ez felettébb édes dolog tőlük.Ennyire szeretik őket,hogy ennyi idő alatt is hiányolják őket,vagy beléjük hasított a felismerés hogy nagyon sokáig nem fogják  látni őket.Zayn-t belökdöstem Liam mellé,hogy legyen vele,szüksége van valakire.Louis Niallal beszélgetett,halkan,de testbeszédéből nézve nem valami kedvesen. Jenni pedig Harryt ültette le egy székre és megfogta a kezét,nyugtatás céljából.Teljesen feleslegesnek éreztem magamat ezért leültem Bianka mellé,aki valami divat magazint olvasott.Mikor leültem mellé,rám nézett,majd vissza az újságba.Éppen kérdésre nyitottam volna a számat de megelőzött.
-Nem lényeg.Lâches des hommes, mais au moins quelque chose pour les garder.Francia közmondás.Milyen igaz-mondta,majd belemerült az olvasásba.Nem tudtam mit mondott,nem tudok franciául,de gondolom nem túl kedveset.Hátradőltem,majd körbenéztem kis társaságunkon. Liam halványan mosolygott,úgy tűnik megtalálta a közös hangot Zayn-vel.Jenni fogta Harry kezét és magyarázott valamit,amitől úgy tűnt egyre jobban lett.Louis még mindig Niall fejét mosta.Hát szép kis társaság vagyunk.Végre megszólalt a hang,ami gépünkre való felszállásra adott engedélyt.Mindenki összeszedte magát és kisebb herce-hurca után a gépen ültünk és vártuk a felszállást.

Jenni

Harry kezét fogtam,remélve hogy nem kap epilepsziás rohamot,mert úgy remegett. Louis Niall-t osztotta,bár fogalmam sincs miért.Jó,sejtem, de azért nem kéne ilyen durván. Próbáltam biztató,kedves szavakat intézni felé.Lassan megnyugodott,és kis idő után elengedtem a kezét.Felszálltunk a gépre,majd mikor a gép a levegőbe került,és elértük a repülési magasságot,eltoltam Louis kezét,ami az enyémen pihent.
-Mi a baj?-nézett rám boci szemekkel.Iszonyatosan aranyos volt,kénytelen voltam elmosolyodni.
-Semmi.A legjobb barátod készül kiugrani a gépből egy lány miatt.Nem kéne vele lenned?-mutattam a hátunk mögött ülő fiú felé,aki zenét hallgatott éppen.Ha nem fiú lenne,arra tippelnék, hogy valami romantikus,depis zenét hallgat.Louis bólintott,majd átkecmergett Harry-hez.Egy ideig hátra kémleltem,és láttam hogy beszélgetnek.Louis szeme csillogott,Harry pedig lehajtott fejjel somolygott.Vidítás van.Zayn is Liamen lógott.Minden eszközt bevetettek az iránt hogy ne vessék le magukat a gépről.Emi átült hozzám, és beszélgetni kezdtünk.
-Nem is beszéltünk róla.Louis hogy reagált?-kérdezte érdeklődve.Elgondolkodtam a válaszon.Hogyan is reagált?Majdnem kilapított,nem akarta elengedni a kezemet és feltűnően rám mászott.Egyértelműen megrázta.Elég mélyen.
-Megrázta.Nagyon is-Emi hátrapillantott a fiúra,majd vissza rám.
-Nekem nem úgy tűnik.
-Most nem, de szerintem a színészkedés megy neki.Csak ne csináljon hülyeséget.
-Ezért jövünk?Vigyázunk a jó hírére?-kérdezte Emi. Megvonogattam a vállamat,majd komolytalanabb témákra esett szét a beszélgetés.Egymás szavába vágva magyaráztunk,kinek miben van igaza.Mire lefolytattuk eszmecserénket,megérkeztünk.Szinte leugráltam a gépről.Anyu jött el a kocsiért,így ő is jön értünk.Liam és Niall taxival jöttek,ők azzal is távoztak.Louis azt mondta Harry és ő elmennek még valahova.Elköszöntünk,majd anyát vártuk.2 percig vártunk,mire begördült...apu fehér Land Rover-e??Anyu kiabált ki nekünk az kocsiból,hogy szedjük össze magunkat.Bedobáltunk mindent a csomagtartóba majd Emi,Zayn és Én bevágódtunk.Bianka még maradt egy kicsit.Elmondása szerint dolga van.Száguldottunk az autópályán,mikor anyu megszólalt. 
-Mikor akartad elmondani,hogy Louis nem csak a barátod,hanem több annál?-kicsit zavarba jöttem emiatt.Tény,hogy nem nagyon találkoztam anyuékkal,mivel elfoglaltak.Anyu az új gyógyszertárat rendezi,dolgozókat keres,satöbbi,apu pedig reklám menedzser,szóval sok munkája van.
-Csak.Nem rég derült ki.És elakartam mondani,de akkor ha apu is ott van-zavaromban nem tudtam mást csinálni csak a mellettünk elsuhanó tájat nézni.
-Értem.Számomra szimpatikus.Remélem jó dolgod lesz mellette-mondta anyu.Felvillanyozódtam,amiért nem haragszik.
-Jó lesz,abban biztos vagyok-mosolyogtam anyára.Nem sokára elértünk a házunkhoz.Kiszedtük a csomagokat,és anyu fölajánlotta hogy haza viszi Zayn-t.Elfogatta majd anyu és Zayn elmentek mi pedig bementünk a házba.

Louis           

-Miért is nem mehetek haza?-duzzogott Harry.
-Mert bezárkóznál a szobádba és szenvednél.És azért nem maradok otthon,hogy az ajtódat verjem-mondtam foghegyről,mikor a taxi bekanyarodott a címre ahova jöttünk.Fizettem a sofőrnek és kiszálltunk Harry-vel.
-Oké.Miért jöttünk el Hyde-parkhoz?Most nincs kedvem jó pofizni a rajongókkal-zsörtölődött Harry.
-Segítesz nekem.Elterelem a figyelmedet.Megkeressük Josh-t-indultam volna el,de Harry megragadta a karomat.
-Louis ne csinálj hülyeséget!Szerinted Jenni miért jött velünk?Azért hogy ne verd szét azt a barmot-nézett rám komolyan ,de kitéptem magamat a szorításából.
-Nem érdekel.Megfizet azért amit tett.Az én barátnőmmel nem szórakozhat egy ilyen kis senkiházi-keltem ki magamból.Nagyon felhúztam magamat ezen az ügyön.Emlékszem hogy Josh mondta hogy erre lakik.Jenni telefonjában megtaláltam a címet(a barátnőm telefonjában kutakodtam,igen).És most elmegyek és kultúrált emberek módjára beszélni fogok vele.De nem akarom bánti,mert ki tudja mik lennének a következményei..
-És ehhez mért is kellek ém?
-Visszafogsz ha megakarom ütni.De induljunk-10 perc múlva egy vörös téglával kirakott ház előtt álltunk meg.Átgondoltam a mondani valómat,majd az ajtóhoz sétáltunk.Erőteljesen bekopogtam,majd Josh nyitott ajtót.Széles mosolyt villantottam rá,ami inkább vicsornak tűnhetett mert kicsit megrökönyödött.
-Szia Josh. Beszélhetünk?-kérdezte helyettem Harry.A szőke fiú bólintott,és kilépett a házból,majd becsukta maga mögött az ajtót.Pimasz vigyorral nézett végig rajtam. Azt hittem ott helyben széttépem de vettem egy mély levegőt és lassan,a lehető legfenyegetőbb hangsúllyal kezdtem bele.
-Tudom mit akartál Jennitől.És tudom hogy megcsaltad.És az én házamban meted őt bántani.Jól figyelj,mert nem mondom el kétszer.Ha meglátlak a közelében biztos lehetsz benne hogy nem beszélgetni fogunk-mikor befejeztem vetett rám egy lesajnáló pillantást.
-Köszi,de nem lesz gond velem.Jobb kurvát is tudok szerezni magamnak-mondta flegmán.Nem bírtam tovább.Mert ilyet mondani rá?Mielőtt Harry megállíthatott volna,ráugrottam,neki löktem az ajtónak és ütni  kezdtem. Harry kezeit éreztem magamon,és azt hogy Josh próbál védekezni-eredménytelenül.Végül Harry sikerrel járt,és elhúzott a fiú mellől.Lihegve néztem ahogy Josh lecsúszik az ajtón és a földön ülve nyöszörög.
-Ha még egyszer ilyet mondasz, nem kíméllek-kiáltottam rá,és feldúltan elsiettem onnan.Harry jött utánam.
-Louis!Ez mégis mi volt?-szólt utánam.Hátrafordultam,de továbbra sem álltam meg.
-Mégis minek tűnt?Megvertem,most már nem fog keresztbe tenni-majd újra előrefelé fordultam.Harry beért és megpróbálta tartani a lépést velem.Nem tudtam hova megyek,csak vitt a lábam.
-Ha benne leszel az újságban,amiért félholtra vertél valakit,nagyon megfogod szívni-ismertette a tényállást Harry.
-Tudom,de ez most fontosabb mint bármi-motyogtam,hogy ne nagyon hallja.Nem szeretek az érzelmeimről beszélni.
-Aha.Mert szereted?-hallottam hogy mosolyog a kérdés közben.Tudja nagyon jól hogy nem szeretek erről beszélni.
-Harry.Lányos beszélgetést akarsz velem folytatni az érzelmeimről?-megtorpantam és kerestem a tekintetét,amit meg is találtam.
-Hát...Szerintem rádférne.Menjünk el kávézni,és közben beszélünk,oké?-ajánlotta fel.Nekem ez ...hogy is mondjam...kicsit csajos ötletnek tűnt,de legalább elterelem a figyelmét Axiról.A saját nyűgjeimmel.Milyen fantasztikus barát vagyok.Nem kellett sokáig mennünk,bele botlottunk egy eldugott kávézóba.Bementünk.Kellemes meleg áradt a falakból,az egész helység sötét fával volt borítva,nagy csillárok,western stílusú berendezés.A pult mögött lévő férfin kívül,még 2-en-egy férfi és egy nő-volt csak.Biztonság kedvéért a legeldugottabb helyet választottuk.A falakon képek,agancsok,az egyik sarokban egy kandalló.Egy vadászházra emlékeztetett.A pincér-a névtáblája szerint Aaron-odajött hozzánk.
-Üdvözlöm önöket a Sleeping Giant Inn-ben-letett elénk két itallapot és türelmesen várt amíg kiválasztottuk az italokat-köszönöm.A neveiket ha kérhetném.
-Harry-mondta.
-Louis-mondtam én is.A fiú kedvesen ránk mosolygott majd a pulthoz igyekezett ahol neki látott a rendelésünknek.
-Egy ember aki nem ismert fel minket-suttogtam tettetett sokkolódással,mire Harry kuncogni kezdett.
-Úristen!És most mihez kezdjünk?Énekeljünk neki?-kérdezte Harry mire én is felnevettem,majd válaszoltam.
-Kérdezzük meg ismeri-e a One Direction-t-vetettem fel hülyeségből.A fiú pont akkor ért vissza és letett elénk egy-egy fehér zománcozott bögrét amire kék valamivel felírta rá a nevünket.
-Ismered a One Direction-t?-szólalt meg Harry mielőtt Aaron távozott volna az asztalunktól.Elmosolyodott,majd bólintott.
-Van aki Angliában nem ismer titeket?
-Nem hiszem-mosolyogtam rá-de ha ismersz minket,akkor miért kérdezted meg a nevünket?
-Mert ez a hivatalos eljárás,és apám kávézóját mindig is tiszteltem,ezért senkinek a kedvéért nem változtatok a szokásokon-mondta kedvesen.
-Nagyon szép hely-bókolt a helynek Harry.
-Köszönöm.Apukám vadász volt,és mikor visszajött Alaszkából,elhatározta hogy nyit egy kávézót.Hangulatos,barátságos,minőségi alapon-merengett el,majd mint akinek eszébe jutott volna valami,körbepillantott-de nem untatom az urakat.Kellemes időtöltést-majd elment.Aranyos fiú.A bögrét kezdtem nézegetni.Minőségi munka volt az biztos.Belekortyoltam a kávéba.Nagyon jól esett.Harry törte meg a csendet.
-Na ki vele!Mit érzel?
-Ömmm.Harry nekem ez kicsit kínos-húztam el az utolsó betűt.
-Tudom-pimaszul vigyorgott hozzá-de muszáj!Ki vele!Szereted,ugye?
-Nem egyértelmű?
-Mond ki!
-Mit?
-Szereted!Mond ki!-erősködött továbbra is.Nem tudom mit akar elérni de megadtam neki amit akart.
-Szeretem!Nagyon.De ez miért is volt lényeges hogy kimondjam?
-Mert azt olvastam valahol,hogyha kimondod az érzéseidet,megkönnyebbülsz.
-Harry.Szeretnék kérni valamit.
-Mit?
-Ne olvass több tinimagazint-vigyorogtam rá,mire csak megforgatta a szemét és elgondolkozott.Csendben ültünk,kávét szürcsölve-ami mondjuk ritka,hogy csendben vagyunk.
-Harry,én sajnálom-törtem meg a csendet.Rám pillantott amolyan "muszáj?"szemekkel.Bólintottam.
-Szóval én is meséljek az érzéseimről?Oké.Valószínűleg nagyon sokáig nem fogom látni azt,akit szeretek.Mert szeretem.Hiányozni fog,de várok rá.Akár életem végéig is-egész mondandója alatt a kávéját nézegette.Már amennyi maradt belőle.
-Ez nagyon aranyos-mosolyogtam biztatóan-és talán egy kicsit gúnyosan-mire Harry felnézett a bögréjéből.
-De édi vagy Louis!Nem megyünk?Már végeztem-emelte meg a bögrét.Helyeseltem,majd mikor kifelé vettük az irányt a pulthoz léptünk.Aaron kicsit gondterhelt mosollyal nézett fel a papírok közül,amik a pultban hevertek.
-Elégedettek voltak mindennel?-kérdezte.Hangja most mintha fáradt és gondterhelt lett volna.
-Igen.Mi a baj?-pillantottam át a pult fölött.
-Csak a számlák.Apropó.Adományokat gyűjtök a kávézó fenntartásához.Bármennyi adományt elfogadunk-nézett ránk reménykedve.Megható volt,hogy megpróbálja megmenteni az apukájának a kávézóját.
-Persze-válaszoltunk a felnem tett kérdésre.Előkotortuk a tárcánkat és a kezébe nyomtuk a pénzt.Meghatódva nézte a kezében lévő összeget.
-Köszönöm.Nagyon sokat jelent a támogatásuk.Akkor ide-vett elő egy lapot-kérnék egy aláírást,hogy kitehessem az adományozók falára-mutatott az ajtó melletti falra amire hasonló cetlik voltak ragasztgatva.Aláírtuk a lapokat,majd a számlát rendezve elhagytuk a kávézót.Kilépve a zajos,büdös,koszos utcára elment a kedvem a sétától,így taxiba ültünk és Jenniékhez vettük az irányt.Nemsokára odaértünk,kiszálltunk,fizettünk és a házhoz ballagtunk.Bekopogtam és Jenni kinyitotta az ajtót.
-Sziasztok-üdvözölt minket imádnivaló mosolyával.Átöleltem és adtam egy puszit az arcára.Nem akartam Harry szívét fájdítani ezért elengedtem.Arrébb állt hogy betudjunk menni.Emi is lejött,majd Jenni anyukája is előkerült.
-Susan-öleltem meg Jenni anyukáját.
-Szia Louis.Látom Jenni meggyógyított-ölelt vissza majd elengedett.
-Igen.Jenninek különleges módszerei vannak.húztam magamhoz Jennit,aki elpirult.Susan halkan kuncogott miközben lejátszódott a jelenet.
-De hatásos volt,amint látom.Gondolom ez a varázs gyógyszer csak Louis-nál működik-mosolygott ránk Susan.
-Valószínű-bólintott Jenni.
-Nos.Én nem is zavarok tovább-megfordult és bement volna a szobájukba,de visszafordult-Ja és Louis!Vigyázz a lányomra-majd becsukta maga mögött az ajtót.Jenni megpuszilt majd behúzott a nappaliba,Harry és Emi pedig utánunk.Leültünk majd Emi kérdezett.
-Niall és Bianka.Mi van?
-Mi?Semmi nincs csak kicsit feszült a hangulatuk-tiltakozott Jenni.
-Mondjátok már el!-könyörgött.
-Nem hinném hogy...-kezdtem volna de Jenni közbevágott.
-Együtt voltak.Mármint úgy.Lyonban-látni kellett volna azt a reakciót amit vágtak.Majdnem a padlót súrolta az álluk.
-Szóval ezért...-mélyült el Emi a gondolataiba.
-De a szörnyű az hogy Biankának pasija van-mondta Jenni-Ledöbbentem.Erről nem is tudtam.
-Mi?És mégis kicsoda?
-Biztosan nem ismeritek.Egy kávézóban dolgozik.Aaron-Harryvel egymásra néztünk,és ugyanarra gondoltunk.Bianka pasijával találkoztunk.
-Ismerjük-vallottam be.Jenni kérdőn nézett rám,mire elmeséltem az egészet(de csak a kávézós részét).
-Louis.Valamit akartam tőled kérdezni.Miért van megszaggatva a pólód?-mutatott Jenni a fölsőmre.Lenéztem és kisebb szakadások díszítették.
-Hát...Harry-vel sétáltunk a parkban.
-Melyikben?-vágta rá rögtön,hangjából idegesség csengett ki.
-Hyde-válaszoltam,arcán pedig a felismerés uralkodott.
-Nem mondod komolyan hogy megkerested Josh-t és verekedtetek?-kérdezte hitetlenkedve.Lassan bólintottam,félve a reakciótól.
-De...Mért verekedtél?Agyatlan.Harry te meg mért nem állítottad meg?-idegeskedett.
-Én megállítottam.Csak ha a barátnőjét lekurvázzák,kicsit túlteng benne az adrenalin vagy tudom is én,de olyan erős lesz mint egy bika.Majdnem félholtra verte a gyereket.Amit megis érdemelt-válaszolt helyettem Harry.Jenni ledöbbenve nézett rám.
-Mi?Lekurvázott?-felpattant és az ajtó felé vette az irányt.Útközben felrángatta magára a cipőjét,és a kabátját.Az ajtóban megállt és felék fordult.
-Louis!Azért mert a telefonomban turkáltál,mert gondolom úgy szerezted meg a címét,de most jöttök?Mert elmegyünk Josh-hoz.Ki vezet?-akasztott le egy kulcsot.Harry feltette a kezét,majd repült a kulcs.2 perc múlva mind a négyen a kocsiban ültünk,utána negyed órával pedig Josh-ék háza előtt.Jenni kipattant,mi pedig kikecmeregtünk és az autónak dőlve vártuk az eseményeket.Jenni kopogott majd Josh egyszál boxerben nyitott ajtót.Jenni semmi időt nem hagyott neki,közelebb lépett hozzá.A következő tette pedig elég meglepő volt.Elég heves mozdulattal gyenge ponton térdelte meg Josh-t aki összerogyott.Jenni belerúgott még kettőt-gondolom felindultságból-és rákiáltott.
-ANYÁD A KURVA!ENGEM NE MERÉSZELJ ÍGY NEVEZNI,MERT MEGBÁNOD!MÉG NEKED ÁLL FELJEBB?MENJÉL AZ EGYIK KURVÁDHOZ,ÉS HA MÉG EGYSZER A SZÁDRA VESZED A NEVEMET NEM CSAK LOUIS FOG MEGVERNI HANEM MÉG NÉHÁNYAN VELEM AZ ÉLEN!KOTRÓDJ BE A HÁZADBA ÉS HÍVD FEL AZ EGYIK RIBANCODAT!-majd otthagyta.
-Oké.Ennyi volt-mosolygott ránk.Magamhoz húztam és megcsókoltam.
-Na?Megyünk?-kérdezte miután elváltunk.
-Persze-nyomtam még egy utolsó csókot a szájára majd hazamentünk.


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése