2012. december 22., szombat

Ukrajna


Hali!Remélem tetszeni fog!Emily próbált segyteni de végül semmit nem használtam fel abból amit mondott.LoLJóóó ez perverz tész lett de olvassátok aztán meglátjátok :D *Ariel

26.rész
Ukrajna



Harry

Az ajtóban állva olvastam az újságot és nem hittem a szememnek.Jenni,Zsófi és Marcus is megnyugtatott minket,hogy Lyon biztonságos.Most mégis címlapon vagyunk!Axi és Én a búcsúzáskor.Meglepően jó kép lett,pont elég látszódik hogy egyértelművé váljon a csókunk.Meg persze mellette a kép a reptérről,ahol csak megöleltük egymást,de visszanézve,nem tűnt túl hitelesnek a „baráti” ölelés.Becsaptam az ajtót,ledobtam az újságot és bekapcsoltam a gépet.Rákerestem és láss csodát!Először egy francia lapban jelent meg a kép,ami mára Angliába is eljutott.Különböző címeken futott a hír,mint Harry Styles új barátnője vagy ami a leginkább felkeltette a figyelmemet:Testvér szerelem.Átfutottam a cikket.Rájöttek!Rájöttek a nevére,mindenére!Hogy honnan?Egészen egyszerű.Liam barátnője Zoé.Zoé testvére Axi.Axi ott volt a reptéren akkor is amikor mentünk.Megoldva.Gondolom valami ilyesmi történt.Úgy döntöttem fent kell lennie Skype-on,így felmentem.És fent is volt.Rögtön videóhívást kezdeményezett,amit elfogadtam.Aggodalmasan nézett rám.
-Harry!Láttad ezt?Rajta vagyunk mindenen!A szüleim nem tudták, hogy együtt vagyunk,és az újságból kellett megtudniuk!Mit fogunk csinálni?
-Hát...Mondhtajuk hogy nem igaz,de ahoz túl egyértelmű minden.Vállaljuk fel?-kérdeztem félénken.Én már abban a pillanatban felvállaltam volna,amikor elmentünk várost nézni,így ez a helyzet számomra kedvezett.
-Van más választásunk?-vonta meg a vállát.
-Akkor viszont,örülnék ha a barátnőmnek mondhatlak!-mosolyogtam rá.Viszonozta,majd válaszolt.
-Szivesen leszek!Szeretlek Harry-mondta.
-Szeretlek-mondtam én is.Ekkor hallottam lentről az ajtó nyitódást.
-Mennem kell,majd valamikor beszélünk még!Szia!-hadartam,mikor hallottam hogy jön fel valaki a lépcsőn.
-Szia!Vigyázz magadra-köszönt el és kinyomta.Lecsuktam a laptopot,és ekkor toppant be Louis a szobába.


Louis

Harry teljes nyugalommal üldögélt a székén.Leültem mellé a földre.
-Minden rendben?
-Féltem-adta az egyszerű választ.
-Mitől?-azt hogy kit,tudom jól,az okot viszont nem nagyon.
-Mindentől.Kénytelenek vagyunk felvállalni,így tudni fogja mindenki.Ha pedig bármivel is megtámadják nem leszek ott hogy megvédjem-dadogta maga elé.
-Harry én ebben nem vagyok jó,de minden oké lesz!Alexa ügyes lány,és te pedig megmutathatod neki,mennyire szereted!-tartottam egy kis lelkesítő beszédet.
-Írjam ki twitterre?-kérdezte egy kis idő elteltével.Kocka szerelem...
-Hát...Mondjuk-vontam meg a vállamat.Felcsapta a laptopot,és nem sokra rá le is csukta.
-Gyors voltál-jegyeztem meg.
-Gyakorlat teszi a mestert.
-Egyedül hagyhatlak?-kérdeztem.
-Menj Jennihez.Ha ennyire nem bírod-adta meg magát.Felpattantam és adtam egy puszit az arcára.
-Pfuj!Louis!-törölte le a nyálamat az arcáról.
-Ez van-kiáltottam neki a folyosóról.Nem sokára Jenniék háza előtt voltunk.Liam akkor szállt ki a kocsijából.Odarohantam hozzá,és megfogtam a vállát,mire megijedt és kiejtette a kulcscsomót a kezéből.
-Csak szólni akartam hogy ne ijedj meg,mert itt vagyok-mosolyogtam rá-De miért vagy itt?
-Mert itt megtalállak titeket.Beszélnünk kell-váltotta komolyra a szót.Bementünk a házba.Jenni beleugrott a nyakamba és megcsókolt,amit megint nem tudtam mire vélni,de nem baj,viszonoztam.Elengedett és Emihez fordult.
-Nem tudom miért képzelegtél hülyeségeket.
-Mindegy,a lényeg hogy nem smároltad le Harry-t-kuncogott Emi.
-He?Miről maradtam le?-néztem a két lányra.
-Semmiről.Szia Liam-köszönt a vendégünknek is-nem mintha én nem az lennék.
-Zayn?Niall?-kérdezett vissza köszönés nélkül.
-Itt vagyunk-kiabáltak kifelé a konyhából.
-Gyertek a nappaliba-utasított Liam.Mindenki elhelyezkedett a nappaliban és vártuk hogy Liam mondjon valamit,de a telóját bújta.
-Liam,ugye nem azért hívtál mindenkit ide,hogy bemutasd hogy megfelelő a Wifi a házban?-kérdezte Jenni.
-Jó.Akkor kezdem-tette le az asztalra-Van 2 jó,és egy rossz hírem.Mivel kezdjem?
-Rossz-vágtuk rá szinte egyszerre mind a hatan.
-Elmegyünk egy hónapra.Ukrajnába-ez kicsit szíven ütött.Jenni nélkül egy hónapot.Éreztem ahogy megszorul a keze az enyém körül-És még egy rossz hír.Holnap indulunk-mi?Úristen!Na jó,komolyan nem tudom honnan veszik ezeket a hülyeségeket hogy nem szólnak csak egy napra rá!
-Akkor mi a jó?-tette fel mindenki kérdését Emi.
-Hazaérünk Jenni szülinapjára-ettől kicsit megkönnyebbültem,bár fogalmam sincs mit adjak neki.
-És a második?-kérdezte Jenni.
-Nincs második.Összekevertem a kettőt.
-Király-dünnyögte Zayn-Emi eljössz velem pakolni?Aludhatsz nálam-Emi elfogadta és elmentek.Niall is elment,Bianka is elment,bár ő dolgozni,Én pedig átöleltem Jennit.
-Keveset voltunk együtt-dünnyögte.
-Mi mindig együtt leszünk.Szerintem az elég sok.Egy hónap szünetbe még senki nem halt bele-biztattam Jennit.
-Most meglesz az első áldozat-mosolygott rám,majd hozzám bújt,mellkasomba temetve arcát-Hiányozni fogsz!
-Te is-dünnyögtem a hajába.
-Elég a siránkozásból-pattant fel mellőlem-Indulj,vedd a cipődet,én gyorsan írok egy üzenetet anyunak hogy nálad alszom,remélem apu nem fog sokkot kapni-mondta és mi is útra keltünk.Haza érve Jenni átvette a parancsok osztogatását.
-Harry!Azt nem viheted el!Felesleges!
-Louis!Ne szerencsétlenkedj már azzal a bőröndel!
-Azt ugye nem akarod együtt felvenni?Szerintem se!
-Louis még egyszer hozzámérsz, esküszöm, az életben nem fekszem le veled!-az utolsó egy kicsit durva volt,de Harry jót röhögött rajtunk.Mondjuk Jenninek mi fájt,azt nem tudom.Csak néha megöleltem,vagy adtam neki egy csókot.Próbáltam aranyos lenni,de most nem volt ilyen kedvében.Végre befejeztük a pakolászást,és Harry bedőlt aludni,én meg zuhanyozni.Benyitottam a szobába,de vaksötét volt.Becsuktam magam mögött az ajtót,ekkor valaki hátulról megölelt.
-Na,vajon ki vagyok?-kérdezte Jenni.
-Hmm...Nyálasat vagy arrogánsat szeretnél?
-Nyálasat.
-Az egyetlen ember a földön aki már azzal beindít ha hozzámér-adtam a választ.
-Ömm ez kicsit perverz volt nem gondolod?De örülök hogy ilyen hatást váltok ki belőled,ugyan hasztalanul-került elém és onnan ölelt át.
-Szóval komolyan gondoltad?Amit mondtál?-aggodalmaskodtam.
-Nem!Csak van egy szabályom.Ami megfog rémíteni.
-Mondjad-játszottam a kemény legényt.A fülemhez hajolt és úgy adta meg a választ.
-1 évig semmi olyan-eldöntöttem magamban,hogy életem leghosszabb évének nézek elébe.
-De miért?-arra lennék kiváncsi miért hozta ezt a szabályt.
-Mert így kiderül,hogy szeretsz-e annyira hogy vársz rám,ameddig csak akarom-szorosabban öleltem magamhoz.
-Akár három évre is felviheted,bármeddig várok rád-suttogtam.
-Köszönöm!Fogalmad sincs róla milyen sokat jelent ez nekem-emelte fel fejét és megcsókolt.Csókunkat egy pillanatra sem szakítottuk meg,míg hanyatt feküdt az ágyon,én meg fölé.Pólója alá csúsztattam kezeimet,így több bőrfelülettel érintkezvén,és közelebb húzhattam magamhoz.Egyre lejjebb kezdtem csókolgatni.A szájától le az arcán keresztül,a nyákánál kicsit elidőztem(egy ideig sálat kell hordania),majd egészen a kulcscsontjánál,de innen nem mertem lejjebb meenni.
-Na mi van?Megállt a tudomány?-kuncogott.
-Én nem szemtelenkednék!Te vagy alattam-kúsztam végig a nyakán,egészen a füléig.
-Nem sokáig-egy határozott mozdulattal megfordított.Félmeztelenül feküdtem alatta,ami láthatólag elnyerte tetszését.
-Megbűnhődsz a nyakamért-morogta majd neki látott a dolgoknak.Ő is szép lassan haladt,lefelé.De nem állt meg.Végig csókolgatta a mellkasomat,a hasamat,mikor elért az alhasamhoz kezét végig húzta a felsőtestemen.Halk nyöszörgést és pár kisebb nyögést megengedtem magamnak.Majd medence csontomnál finoman harapdálni kezdte a bőrt,én pedig belemarkoltam a takaróba és imádkoztam hogy hagyja abba, mert már nem bírtam.
-Jenni!Szerintem...-nem tudtam befejezni,mert megindult felfelé,gyorsan a számhoz vándorolt,és szinte számba mondta.
-Észrevettem.Nem hazudtál-mondta,de mivel holnap korán megyek,abbahagytuk.Elhelyezkedtünk a takaró alatt és automatikusan hozzábújtam Jennihez.
-Louis...Ismétlem nem hazudtál-először nem esett le,aztán pirulva hátrébb húzódtam,de kezemet még mindig rajta nyugtattam.
-Jó éjt Louis-köszönt el.
-Jó éjt Jenni-mondtam és elaludtunk.

Emi

Zayn lakásához értünk.Eddig kétszer voltam itt.Nagyon szép háza van,igazi pasis lakás,de igazán tetszetős.Galériás elrendezés,és a modern ötvözete a klasszikusal.Miért van ilyen szuper házuk?Na jó.Zayn szobájában dobáltuk be a cuccokat a bőröndbe,mikor figyelmes lettem egy borítékra.Zayn a fürdős cuccait pakolta,így kivettem a bőröndjéből.Nem volt leragasztva,szóval csak kinyitottam.Kivettem belőle néhány képet.5 kép volt benne.Egy a családjáról,egy rólam,egy rólunk,egy az egész csapatunkról,és egy Jenniről és Louis-ról.
-Kutakodunk?-jött be Zayn.Visszacsúsztattam a képeket a borítékba és vissza a bőröndbe.
-Bocsi.Felkeltette a figyelmemet-szabadkoztam,de csak átölelt.
-Elötted nincsenek titkaim.Tudni szeretnéd a Louis-Jenni kép miért van nálam?
-Gondolom nem Lou miatt.Legalábbis remélem-engedtem el.
-Nem.Nem miatta,belőle lesz elég.Csak mivel Jenna közel került hozzám,őt se hagyhattam ki,de mivel Louis egy hozzátartozó extra,ő se maradhatott le.
-Nem inkább Jenni Louis-é?-kérdeztem vissza.
-Neked úgy tűnik?-kérdezte nevetve.Mondjuk,ja.Inkább Jenni uralkodik a kapcsolatukban.De ő mindig is irányelvű volt,nem tehet róla.
-Nem.Fejezd be a pakolást,én pedig csinálok kaját-mentem ki a konyhába.Csináltam pár szendvicset-gondban vagyok a konyhában-és kiraktam két tányérra.Narancslét öntöttem,mikor erős karjait összefonta derekamon,állát megtámasztotta a vállamon.Lélegzetének kellemes simogatása csapta meg a bőröm.Letettem a dobozt és megfordultam,hogy szembe legyünk.Kapva kapott az alkalmon.Letámadta ajkaimat és vadul falni kezdte azokat.Nekinyomott a pultnak,és két karjával közrefogott,ezzel elzárva a „menekülő utat”.Nem mintha akartam volna menekülni.Elkezdte felhúzni a fölsőmet,de megállítottam.
-Mi van?-nézett rám boci szemekkel-Nem emlékszem semmire,és pedig megtörtént,te magad mondtad!Érezni akarom milyen volt!
-Hát sajnálom.Oszd be azt amire emlékszel!-kacsintottam rá,és finoman eltaszítottam magam elől és leraktam az asztalra a két poharat.Még rendezgettem a dolgokat egy kicsit,de akkor felsimított a combomon,végig a nyakamig.Szóval rosszfiúsat játszik.
-Emlékszem!Mindenre!Minden szóra,minden érintésre,minden csókra!Mindenre!-duruzsolta fülembe.
-Ennek örülök!De hogyan?
-Akkor is elakartál utasítani,és akkor is megadtad magad-villantotta rám féloldalas mosolyát.
-Is?-húztam fel a szemöldököm.
-Most figyelj!-elkapott és combomnál fogva felemelt.Közben megcsókolt és elsétált velem az ágyig.Sötét hajába túrva viszonoztam.Mondjuk azt, hogy aznap este nem vacsoráztunk.

Másnap


Emi

Reggel felébredve,Zayn karjaiban találtam magam.Mélyen beszívtam illatát,tudván,nagyon sokáig nem érezhetem.Felkelt,de nem szólt semmit.
-Szeretlek-törte meg a hallgatásunkat.
-Én is szeretlek.Indulnunk kell.Menj öltözni-bújtam ki öleléséből.Összeszedegettem a ruháimat a földről és felvettem a magammal hozott sima farmert és lila fölsőt.Zayn a haját rendezgette,én addig felmentem twitterre,hátha folyik valami érdemleges.Nem sok.Ekkor megütközött a szemem Harry tegnapi twittjén.Felsikítottam,mire Zayn berohant a szobába.
-Mi történt?-kérdezte aggódva, én pedig csak oda nyújtottam a telefont.
-Ezért sikítottál?Elég kevés is elég arra, hogy sikításra bírjon-kacsintott rám,én meg hozzá vágtam egy párnát.Befejezte a hajának rendezését majd visszatért a szobába.
-Adok valamit-mondta és kihúzott a szekrényből egy pólót.Elvettem tőle.
-Köszönöm!Én nem tudok adni,csak azt amit tegnap hordtam-mondta,de mosolyogva bólintott jelezve,hogy adjam oda neki.Odaadtam,és eltette.Ezután tényleg a reptérre mentünkJenni és Louis már ott voltak és búcsúzkodtak.Megöleltem,és else akartam engedni.Mennie kellett,így elmorgott egy Szeretleket és megcsókolt.Viszonoztam,de elkellett válnunk.Eltünt valami kapu alatt.Ekkor meghallottam ahogy Louis hangja hasítja a levegőt.
-Szeretlek!-tudtam kinek címezte,és ez kicsit felhangolta a kedvemet.Jenni kicsit elpirult,de válaszolt egy Én is!-el.Elkönyveltem magamban,hogy szerencse hogy van egy sorstársam,és hozzáléptem.

Jenni

A reptéren vártunk,és búcsúzkodtunk.Szorosan magamhoz húztam és a sírás szélén voltam.Ő is átölelt,nem zavartattuk magunkat,gyakran megcsókoltuk egymást.Nem sokára Zayn is megérkezett Emivel az oldalán.Ők is búcsúzkodni kezdtek.Niall zavartan érkezett a reptérre,és csak én tudtam miért.Tegnap este,nagyon későn, Bianka írt egy SMS-t azzal a szöveggel hogy idióta,mert Niall ágyában kötött ki.Megint.Liam és Harry is megérkezett.A fiúk gépét bemondták így még egyszer megöleltem Louis-t.
-Hiányozni fogsz!-suttogta.
-Te is!-válaszoltam.Elengedett,de mielőtt elment volna,még egyszer, visszafordult és odakiáltott nekem,hogy az egész reptér hallotta.
-Szeretlek!
-Én is!-kiabáltam mosolyogva és néztem ahogy a fiúkkal együtt eltűnik a reptér forgatagában.
-Ez übercuki volt-vinnyogott Emi.
-A tegnap este után megérdemeltem-mosolyogtam rá.
-Próbálom nem félreérteni.Mi történt?-kiváncsiskodott.Kicsit meglazítottam a sálamat és lejjebb húztam.Emi felszisszent én pedig visszarendeztem a sálat.
-Louis volt?-kérdezte.
-Nem!Zayn!Szerinted?-ugrattam,mire elpirult.
-Zayn biztosan nem-motyogta,mire rögtön levágtam mi volt a tegnap esti program.
-Na,mivan veled?Ne engedj meg neki mindent!-boxoltam bele a vállába barátságosan.
-Semmi nincs velem,csak szerelmes vagyok.És ne félj,nem engedek meg neki mindent.De,láttad Harry twittjét,vagy gondolkozzak?
-Gondolkozz!Mutasd-elővette a telefonját és pár perc állítgatás után felment Twitterre ahol megkereste Harry twittjét.Önkéntelenül is elmosolyodtam.

I love you @BecauseAlexa xx

Bár Emi velem lesz,én mégis úgy érzem életem egyik legnehezebb időszaka lesz.Megpróbáltatás lesz friss kapcsolatunkban.De remélem a szerelmünk kivészeli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése