2012. december 18., kedd

Nem emlékszem!

Ez egy nagyon indurka pindurka rész,de karácsonyig talán ez az utolsó rész amit kaptok,mivel elleszünk foglalva egy pöppet.Az előző rész érdekes lett.Na mindegy ez rövid lett és a vége meg muhahahahaaaa!! xD~Emily


26.rész
Nem emlékszem!



Jenni

Azt hiszem van mit elmagyaráznom Louis-nak,és el is várja hogy elmagyarázzam.Már fent volt,mikor én felkeltem.Már nem éppen volt reggelnek mondható az idő,11-kor.Kicsit másnaposan,de felültem és tekintettel arra hogy hideg volt,magam köré csavartam a takarót.Louis végig nézte,majd megszólalt.
-Jenni!Tényleg sajnálom,csak a pia tehet róla.Ne hogy már elhidegülj tőlem emiatt-ült be mellém az ágyba,szintén magára húzva egy takarót.
-Ja,hogy ez?Hideg van,nem fogok egyszál pólóban üldögélni,miközben megfagyok.Ami azt illeti,azon kívül hogy szerzel nekem valami pizsama fölsőt,ugyanis az enyémet tegnap eltépted,a tegnapi napot megnem történtnek nyilvánítom-mondtam-Egy nagy ölelést kaptam cserébe.
-Köszönöm.Megtanulok uralkodni magamon-mondta-Ami a pizsamát illeti,azt is sajnálom.Megtarthatod az egyik pólómat.
-Oké,de így már 2 pólód is az enyém lesz!Lehet hogy eladom őket!Szerintem gyorsan elkelne,jó áron-próbáltam a legkomolyabb hangnemben mondani,és látszólag bekajálta,mert elkerekedtek a szemei.
-Mi van?Elakarod adni a ruháimat?
-Dehogy is!Azoknak kevesebb az értéke mint mondjuk egy törölközőnek például.Ki tudja,majd csinálok egy közvélemény kutatást a rajongók között-próbáltam tartani magamat,hogy ne röhögjem el magamat az arckifejezésén.
-Jenni...Komolyan beszélsz?-hőkölt hátra.
-Nem!Csak hülyéskedek!Látnád a fejed!-nevettem el magam.
-Nagyon vicces vagy!Tudod már kezdtem megijedni, hogy egy nap arra megyek haza hogy üres a házunk mert eladtad a cuccainkat.
-Aha.Emiék szerinted már felkeltek?-kérdeztem elterelve a témát.
-Nem hiszem.Kiváncsi lennék mit csináltak tegnap este-rebegtette meg a szempilláit.Itt újra kitört belőlem a nevetés,és ráborultam Lou-ra.
-Jenni jól vagy?-kérdezte gondoskodó hangon,ami engem még nagyobb nevetésre sarkallt.
-A..a...ahha csak nem tudom-nevettem tovább.Már sírtam a röhögéstől,mire kezdett alább hagyni a roham.
-Okééé-húzta el az utolsó hangot-Meglátogatjuk őket?-kérdezte,de a választ nem várta meg,elindult kifelé.Én is követtem,bár még mindig fáztam,így magamra kaptam a széken fekvő pulcsimat és felvettem a mamuszom.Átbattyogtam Louis után.Megállt az ajtóban,majd benyitott.Azzal a lendülettel becsapta.
-Szerintem volt valami,tegnap este-mondta lesokkolva.
-Miért?-kérdeztem izgatottan.
-Hát csak tapasztalat,tudod.Meg ruhák.Mindenütt-hadarta.De Emit nem ilyennek ismerem.Nem hinném hogy ilyen könnyen megadta volna magát Zayn-nek.Kicsit homályosak az emlékeim az éjszakáról.Ekkor nyílt az ajtó és Emi nézett ki rajta.
-Szeretnétek valamit?-kérdezte torzonborz hajjal a fején.
-Semmit,csak ideje felkelni!Ruhák a földön?Mit csináltatok?-kérdeztem.
-Semmit.Levetkőztünk?Általában alváshoz levetkőznek az emberek-nézett rám olyan szemekkel amikből kikövekeztettem,hogy mondani akar valamit.
-Oké,igazad van.Csinálunk reggelit,majd gyertek le-fejeztem be a társalgáást és a konyha felé vettem az irányt,de előtte volt még egy hely ahova beakartam térni.A vendégszobánál állva bekukucskáltam a kulcslyukon.Nem sokat láttam,így résnyire kinyitottam az ajtót,és a résen keresztül leselkedtem.Itt viszont egyértelmű volt minden.Egyértelmű hogy másodszorra is egy ágyba kerültek.Valahogy annak ha Niall és Bianka egymás közelébe kerül mindig ez a vége.Végre leértem a konyhába,és megvártam amíg Louis is leér.
-Mit szeretnél?-kérdeztem,miközben a polcon kezdtem kotorászni.Morgott valamit,majd pár pillanat múlva átölelt hátúlról és vállamon nyugtatta állát.
-Valami édeset-duruzsolt a fülembe.Megint előtörtek belőlem a megszokott reakciók,amiket ugye nem is kell mondanom.Pillangók a hasamban,fejzúgás,gyorsuló szívverés,borzongás.
-Palacsinta?-kérdeztem vissza,és szinte lehetetlennek látom hogy ugyanazt a reakciót váltsam ki belőle,mint ő belőlem.
-Tökéletes,de előételnek kérhetek valamit?-rögtön tudtam mi szeretne,így megfordultam karjaiban és finoman megcsókoltam.Az ő oldaláról kevésbé volt gynegéd,inkább nevezném vadnak,mintsem gyengédnek.
-Ha ezt csinálod éhen veszünk-toltam el magamtól.
-Nem csináltam semmit,te kezdted-vigyorgott önelégülten.Hiába szállnék vele vitában,most nála van a labda.Megcsináltam a palacsintát,és kirakattam az asztalra a Nutellát,lekvárt és a juharszirupot,majd felrohantam Emiékhez.Zayn nyitott ajtót-elővigyázatosságból kopogtam-majd vigyorogva betessékelt.
-Mit szeretnél Jenna?-kérdezte miközben becsapta az ajtót.Lehuppantam Emi mellé,aki az ágy szélén üldögélt,és felváltva nézett engem és Zayn-t.Amikor a fiúra esett a pillantása,kicsit zavarodottnak,vagy inkább megszeppentnek tűnt.Különsö eddig sose nézett így rá.
-Csak szólni akartam,hogy kész a reggeli.Palacsinta-mondtam-Miért vagy ilyen...boldog?-kérdeztem mikor feltünt mennyire felvan dobva.
-Nem tudom.Egyszerűen jól érzem magam.Furcsa,nem?-kuncogott magában,majd "éhas vagyok" címszó alatt magunkra hagyott minket.Rögtön Emesére támadtam.
-Mi van veled?Láttam ahogy rá nézel,és amúgy is olyan furcsa vagy,nem gondolod?Mi történt?-faggattam.Közelebb hajolt és suttogva kezdte mondandóját,persze magyarul,így véletlenül se érthették a mondani valóját.
-Tegnap Zayn és Én...Szóval mi...Szóval nekünk-nem tudta kifejezni magát,bár sejtettem mit akar mondani,az ő szájából akartam hallani-megvolt az első.Ez így is elég fura,mert alig vagyunk együtt egy ideje,csak elragadott a hév,és onnan már nem volt megállás.Nagyon jó volt.Élveztem ahogy vigyáz rám és-itt rátapasztottam kezemet a szájára,jelezve hogy nem vagyok kiváncsi a részletekre ilyen alaposan-a lényeg hogy megvolt,de van egy kis bibi.Nem emlékszik rá.Semmire.
-MI?De honnan veszed?-hitetlenkedtem.
-Megkérdezte mit keres nálam-adta az egyszerű választ.
-Elkéne neki mondanod,nem?-kérdeztem áátgondolva a lehetőségeket.
-El,de nem tudom hogy mondjam el neki.Ohh figyelj tegnap lefeküdtünk amúgy,csak te semmire sem emlékszel.Ez kicsit furcsa,nem?
-Hát...szeretnéd ha beszélnék vele?-kérdeztem utolső mentsvárként.
-Megtennéd?De csak annyit kéne neki mondanod hogy idegileg készüljön fel-nézett rám hálásan.Bólintottam,ezzel átvállalva magamra a töprengést,de gyorsan kitaláltam mit fogok neki mondani.Lementünk,reggeliztünk,közben Bianka és Niall is megékezett.
-Gratulálok az ifjú párnak!-emelte meg Louis a narancsleves poharát.Mindkét említettől egy meghalsz pillantás lett a jutalma.Miért van az az érzésem,hogy ezek ketten nincsenek oda-vissza egymásért?Ami furcsa az viszont az,hogy mégis vonzódnak egymáshoz.Valahogy.
-Zayn,légyszíves gyere velem-álltam fel.Elérkezettnek láttam a pillanatot,hogy beszélgessünk.Követett a nappaliba,aminek bezártam az ajtaját.
-Ülj le!-mutattam a kanapéra,és követte az utasításomat.
-Mit akarsz mondani?-kiváncsiskodott.
-Malik,várd ki a végét!Na,szóval Emi akar neked mondani valamit,amin nagyon kifogsz borulni.Próbáld meg fékezni magad  mert fogalmam sincs hogy fogsz reagálni,de fékezd magad!Ígérd meg!-utasítottam.Tömören akartam közölni.Sikerült.
-Megígérem hogy nem borulok ki...nagyon.Bármit is akar mondani.
-Akkor te maradsz,őt pedig ide hívom-és elinalltam.Emit beküldtem a nappaliba és kiváncsian vártam a fejleményeket.

Emi

Benyitottam a szobába,és leültem Zayn mellé.
-Mit szeretnél mondani?-kérdezte,miközben megfogta a kezem.
-Oké.Bocsánat,ha hadarok,de ez iszonyat kínos.Szóval tegnap este haza jöttünk,és próbáltalak befektetni az ágyba,ugyanis hulla részeg voltál.De elkezdtél éledezni,és szolidan elkezdtél közeledni feém,Én pedig hogy is mondjam...Belementem-fejeztem be a hadarást.
-Azt mondod nem emlékszem arra amikor először...te jó ég!-kapott a fejéhez.Valamit motyogott,és aggódva végig nézett rajtam.
-De ugye nem bántottalak?-vizslatott továbbra is.
-Nem.Miért bántottál volna?-értetlenkedtem.Csak megrázta a fejét és magához ölelt.
-Mindegy.De remélem neked legalább jó volt,ha én már nem emlékszem semmire-próbálta menteni a menthetőt.Csak bólintani bírtam,ugyanis ez a beszélgetés a legkínosabbak közé tartozik a világ történelmében.De azért annak örülök,hogy ilyen könnyen vette,bár szerintem még mindig azon gondolkozik hogy felejthette el.Kézenfogva mentünk vissza a többiekhez,akik informálva lettek az ügyről,agy kiváncsian vizslatták Zayn-t.Éppen Louis akart beszólni valamit,de ekkor Niall telefonja megcsörrent és gyorsan felkapta.Kicsit lefehéredett,azalatt a 3 perc alatt amíg beszélt.Letette,majd az ajtó felé vette az irányt,miközben odaszólt nekünk.
-Harry nem láthatja meg a mai újságot-lökte a szavakat és kilépett a házból,majd visszajött egy példánnyal.Ledobta az asztalra,mi pedig egyszerre hajoltunk fölé.Mindannyiunkban megállt az ütő egy pillanazra.Először Louis kapcsolt,aki felpattant és elrohant haza,hátha Harry még nem látta.Zayn és Emi odalapoztak a cikkhez és olvasni lezdték,Bianka meg neki látott a konyha rendbe rakásának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése