2012. november 8., csütörtök

Romantic and sightseeing

Hali!Most kiment minden a fejemből szóval írunk írunk ahogy csak tudunk!Remélem tetszésetekre vált hogy Lou és Jenni végre áll valahol.Ajj istenem annyira ahhwos lett az előző rész hogy besírok rajta :DD annyira aranyos hogy Louis meg Jenni végre összejöttek és Emily fantasztikus megoldása erre nagyon tetszett bár majd ha Emily nem zargat felteszek nektek valamit amit ő írt ;D csak nem akarja feltenni mert hogy"tök gáz,szar nyálas nem illik bele"de nekem nagyon tetszett és talán nem illik bele de majd elolvashatjátok mert nagyon aranyos történetecske :D már mint az is folytatása lenne a sztorinak ha nem hoztuk volna kicsit előrébb ezt a jenni louis ügyet :D*Ariel

Megöllek ha felteszed!Esküszöm kinyírlak!*Emily
 




17.rész
Romantic and sightseeing


Alexa

Hallottam ahogy megcsörren a telefonom.Zoéval voltunk vásárolni,mivel Liam drága küldött neki egy SMS-t hogy ha tud,öltözzön ki.Erre Zoé felpattant és elrángatott vásárolni.Már vagy huszonöt ruhát felpróbált de eddig csak két ruha nyerte el a tetszését.Most a kettő között válogatott.Az egyik egy fekete miniruha,néhány flitterrel.A másik egy lenge,ujjatlan,piros ruha.A piros határozottabban jobb volt.Már csak a hosszát nézve is.
-A piros.Az jobban áll-modtam miközben a telefonomért harcoltam a táskámban.Végre kiszabadítottam és Harry neve jelent meg a képernyőn.Teljesen leblokkoltam.Mit csináljak?Néztem a telefont ami megállíthatatlanul csörgött,amit Zozó is észre vett így kikapta kezemből és felvette helyettem
-Szia Harry!Alexa is itt van csak teljesen leblokkolt.Adom-nyújtotta felém a telefont.Elvettem miközben villámokat szórtam Zoé felé.Ő visszatért az öltöző fülkébe és kijelentette hogy igazam van,és a pirosat veszi meg.
-Szóval leblokkoltál?Mitől is?
-Hát...csak meglepődtem rajta miért hívsz.De tényleg,miért is hívsz?
-Gondoltam még nem láttad a várost és én szívesen megmutatom neked.
-Persze.Gondolom csak kettesben gondoltad.
-Ha nem zavarna.Zoé úgyis készülődik gondolom.Szóval hol találkozunk?
-Szerintem gyere a keleti plázába,itt vagyunk Zoéval.Majd felhívsz én meg megyek.Vigyázz magadra-letettem mielőtt válaszolhatott volna így rá néhány másodpercre kaptam egy SMS-t hogy rendben.de inkább menjek a parkolóba mert nem sokára jön.
-Zoé nekem mennem kell.Harry mindjárt itt lesz.Elmegyünk várost nézni.
-Aha.Városnézés vagy meglátogatjátok Louist-kuncogott az öltözőfülkéből.
-Már miért látogatnánk meg Louist- értetlenkedtem miközben az egyik tükörben igazgattam magamat.
-Hát mert tudod egy házban laknak,és akkor...-nem tudta befejezni mert a függönyön keresztül megütöttem amint megértettem mire gondol.Gyorsan elköszöntem és elmentem.Gondolkodtam miért hívott Harry.Biztosan nem azért mert olyan hű de jó kapcsolatunk lett.Mert a bulin kívül nem is találkoztunk.De miért akar várost nézni.Ez annyira különös.Leértem a parkolóba.Nem tudom honnan tudta hol fogok lejönni de Harry autója állt pár parkoló helynyire tőlem.Nagy levegőt vettem és odasétáltam a kocsihoz.Mikor pár lépésnyire voltam kicsapódott a vezető ülés felőli ajtó és Harry lépett ki a kocsiból.
-Szia-köszönt és mosolyogva kinyitotta az ajtót-örülök hogy elfogadtad az ajánlatomat.
-Én örülök neki-mosolyogtam vissza rá.Tényleg örültem neki,hiszen így vele lehetek és láthatom Londont.Kellemest a hasznossal.Bár nem tudom melyik melyik jelen pillanatban.Jót beszélgettünk amíg oda nem értünk a Big Benhez.Ott kiszálltunk.Kapucni és napszemüveg.Számomra ugyanolyan felismerhető volt,nem értem ez mi ellen védi őket. Sétálgattunk majd egyszer valami hozzáért a kezemhez.Harry tovább beszélt,én pedig lenéztem.Kezeivel az enyémet próbálta megfogni.Nagyon meglepődtem de megfogtam a kezét.Felemeltem összefonódott ujjainkról a szememet és láttam hogy mosolyog.Én is ezt tettem.Miután befejezte a történetét a Big Ben előtt történt balesetéről,ami abból állt hogy elesett a biciklivel és elszakadt a  nadrágja,de ha mindez nem lenne elég a biciklijéről leesett a lánc,így kiszakadt gatyával kellett vissza mennie a szállodába ahol megszálltak.Nem nagyon figyeltem a vége felé mivel Harry és az én kezem vizslatásával voltam elfoglalva.A sztori végén felnevettem amikor rájöttem.
-Te komolyan elhívtál randizni városnézés cím alatt-nem tudtam abba hagyni a röhögést.Egyszerűen nevetségesnek tartottam ezt a helyzetet.Harry kicsit félénken nézett rám.
-Axi minden rendben van?Csak mert nekem nem úgy tűnik-nevetett a végén ő is.Két idióta egymáson röhög.
-Válaszolnál a kérdésemre-erősködtem mikor már kitudtam mondani a szavakat.
-Hát...Valami olyasmi.Persze ha téged zavar akkor lehet csak város nézés-kicsit zavarban volt amit tőle igazán nem vártam.
-Nem,nem.Nekem nagyon tetszik az ötlet-mosolyogtam rá,minek jutalma egy gyors puszi volt majd mentünk tovább.Nagyon jól éreztem magamat vele.Egész nap hülyéskedtünk,beszélgettünk és sose erőszakoskodott olyanokkal amiket a bulin csináltunk.Szóval nem csókolt meg,ami szerintem nagyon is jó ötlet volt.Néha adott egy apró puszit,de mindig az arcomra.A bulin csak a pia miatt csináltuk amit csináltunk.A nap nyugodni készült.
-Azt hiszem haza kéne mennem.Fáradt vagyok és anyu nem tudom mit fog szólni hozzá ha későn érek haza,egyedül.
-Elviszlek,úgyis tudom hol szálltok meg-ajánlotta fel Harry amit elfogadtam.Mikor beültünk a kocsiba kaptam egy SMS-t.

"Nem fogod elhinni mi történt.Szólj mikor tudnál jönni.Most Harryéknél vagyok!puszi:Jenni"

Azt mondta Harry,hogy Louis beteg és Jenni ápolja de mi történhetett.Minnél gyorsabban megakarom tudni.
-Harry!Mi lenne ha inkább hozzátok mennénk-kérdeztem mielőtt beindíthatta volna a kocsit.Keze megállt a kulcs elforgatása közben.Rám nézett hatalmas szemekkel mint aki azt kérdezi hogy ez most komoly?Eltudtam képzelni mikre gondolt.Játékosan fejbe csaptam.
-Nem azért te barom!Jenni küldött egy SMS-t hogy menjek minél gyorsabban.És most lenne a leggyorsabb.
-Hát felőlem oké.Gondolom Louis haldoklik Jenni meg sírdogál-elindultunk.Sír?
-Már miért is sírna?
-Mert felhívta Zaynt interjú előtt hogy Josh megcsalta-jelentette ki hűvösen.Száraz stílusa meglepett.
-Erről nem beszélsz,de minden más hülyeségről igen?Nem valami jó értékrendre vall-kicsit kiakadtam hogy nem mondta el.Lehet hogy nem jogosan de ha tényleg tudta,és pedig tudta,akkor szólnia kellett volna.De ez így talán jobb is volt.Felhőtlenül szórakoztam Harryvel.
-Nem akartam.Jenni kicsit megbántott amikor elhajtott,és felidegesítem magamat.Pedig jogos volt,hisz én beszélhetek vele otthon,Zayn meg nem,de akkor is szarul esett-hangjából ítélve tényleg nem esett neki túl jól.Rátettem a kezemet az övére megnyugtatásként.Mikor elakartam venni,felmordult,így otthagytam.Talán ha több időm lenne,akkor megszerethetném Harryt.De ennyi idő alatt nem hinném hogy sikerülne.Mert tényleg fantasztikus ember,de nem érzem hogy szerelmes lennék belé.Bár valami különös kapcsolat biztosan kialakult köztünk,mivel egy pillanatra sem emlékszem amikor nem fogtam volna a kezét.Anyunak küldtem egy SMSt hogy Jenniéknél alszom.Nem ellenkezett sokat.Gondolom Zoé már elmondta neki hogy Liammel lesz randija.Amin anya persze kiakadt.Megálltunk.
-Íme szerény hajlékunk-parkolt le a ház elé.Amint végig néztem a házon,egy egyszerű lakás jutott róla eszembe.Semmi nagy cucc,egy sima ház.Kiszálltam,majd bevártam Harryt hogy ő nyissa ki az ajtót.Beléptünk,és egy kis előszobába értünk.Levettem a cipőmet,és úgy mentünk tovább.A nappaliba néztük meg először,hátha ott vannak.Aztán a konyhában néztünk utána,de csak egy tányért találtunk az asztalon,tele sütivel.
-Jenni sütött?De mégis miből-hüledezett Harry és kinyitotta a hűtőt-Tele van kajával!
-Hát egy hűtőnél ez nem meglepő-okítottam ki.Becsukta és tényleg megvolt lepődve,már amennyire az arckifejezéséből ítélhettem.Felmásztunk a lépcsőn.Négy ajtó.Nem valami sok,de két fiúnak nem kell több.
-Hol vannak-kérdeztem miközben Harry kinyitogatott két ajtót.Az egyik ajtót csak kinyitotta,a másikon be is ment.Nem sokra rá ki is jött.
-Hát gondolom Jenni valami gyógyszert töm Louisba.Nézzük meg-kinyitotta az ajtót ami gondolom Louis szobájába vezetett-AZT A MINDENIT-kiáltott fel.Átnéztem a válla fölött és hát egy fülig vörös Jennit láttam az ágyon ülni,mellette egy vigyorgó de szintén kicsit piros Louist.Mit láthatott Harry?
-Ti mégis mit csináltok?Mármint láttam mit csináltok,de Louis hogy lehetsz ilyen felelőtlen?Beteg vagy!És amúgy is mikor,hogy-beljebb löktem mivel az egész ajtót elállta.Én is bementem és köszöntem,Jenni pedig rögtön kirángatott a szobából,egy másikba.Becsukta maga mögött az ajtót.
-Ülj le mert hasra fogsz esni-mutatott az ágyra,és én követtem az utasítást.Ő is csatlakozott majd mély csönd telepedett ránk,amíg Jenni összeszedte a gondolatait,ami talán most egy kicsit nehezebben ment neki mint máskor.Talán zavarban van?De mégis miért?A fejemben visszhangzott az amit Harry mondott.Ti mégis mit csináltok?Nem állt össze a kép.Talán nem is akartam hogy összeálljon.
-Szóval...nem fogod elhinni mi történt ma.Amikor elmentem boltba megláttam ahogy...Josh egy lánnyal csókolózik-kicsit nehézkesen,szomorkásan beszélt-én meg elmentem,felhívtam Zaynt.Hazajöttem és csöngettek.Kinyitottam az ajtót és Josh állt előttem.Ezt inkább nem részletezném,de Zayn megmentett olyan dolgoktól amik nagyon rosszak.Beszélgettünk és Zayn elmondta hogy Louis szeret.Veszekedtünk.Elment én meg felmentem tisztázni a dolgokat.És...akkor valami különös dolognál fogva,megcsókoltam.
-Hogy mit csináltál-kicsit kiakadtam.Jenni Louissal csókolózott.Hova jutott ez a világ?
-Csókolóztunk és...bevallottam neki hogy szeretem-az utolsó szót a lehető legmagabiztosabban mondta.Szereti?De ma szakított Joshhal,és már is másba szerelmes?Vagy Joshba nem is volt szerelmes csak nem tudta biztosan mit érez?
-Na?És utána ő-noszogattam a történet folytatására.
-Hát nem pont időrendben mondtam.Szóval először feljöttem.Megkérdeztem hogy igaz-e amit Zayn mondott.Azt mondta hogy igen és egyre közelebb hajolt és én inkább szájra puszinak nevezném amit utána csináltunk.De nagyon élveztem.És azután ő azt mondta nem hiszi el hogy nem szeretem.Akimondtam hogy szeretem,és megcsókolt.Körülbelül egész nap ezt csináltuk.Zaynnék félbeszakítottak minket egyszer de utána már nem nagyon.Hagytam neki egy kis időt pihenni addig összedobtam egy muffint.Már mint semmi olyat nem csináltunk,de szegény még beteg és hamar elfáradt.
-Akkor erre mondta Harry hogy felelőtlenek vagytok.Elfogod kapni Louistól-fenyegettem meg játékosan.Persze én nem tudhatom milyen szerelmesnek lenni mert szégyen,de én még nem voltam.
-Hát engem nem nagyon érdekel.Viszont az eléggé idegesít hogy Lou minden tizedik percben megállít,hogy ő nem akarja hogy beteg legyek.-megforgatta a szemeit.Én meg valószínűleg hatalmas szemekkel meredhettem rá mert elnevette magát.
-Most mi van?Talán meglepő hogy így reagálok-durciztam egy kicsit majd mosolyogva átöleltem-de nagyon örülök nektek!
-Köszönöm de mesélj valamit te is!Harry?
-Mi lenne vele?
-Hát városnézés.
-Ja az randi lett.Kézen fogva sétáltunk és beszélgettünk.Ennyi.Semmi csók,még csak be se próbálkozott.De szerintem tudta hogy a buli után nem kéne ilyeneket csinálnia.-magyarázkodtam,amikor hirtelen kicsapódott az ajtó és Liam viharzott be rajta.
-Te mit keresel itt-kérdezte Jenni közömbösen.Liam zavartan álldogált a szoba közepén és hol rám hol Jennire nézett.
-Segítséget szeretnék kérni.Mivel fogalmam sincs hova vigyem Zoét.
-Vacsora.
-Séta.
-Mozi.
-Romantikus vacsora nálad-soroltuk Jennivel.
-Uh...HAJÓKÁZÁS-kiáltottam fel.Na ja imádom a hajókat.Ez furcsa tőlem de akkor is oda vagyok a vízért.
-Amúgy Jenni!Harry miről beszél Louissal?Már csak azért,mert sutyorognak és Lou csak mosolyog magában mint egy idióta.Bár ez tőle megszokott,de akkor is-faggatózott Liam.Jenni lefestette neki is mi történt.
-És mi is van Zaynnel?Mitől védett meg?
-Azt inkább nem mondanám el-nézett le a földre Jenni és a boldogság amit sugárzott eltűnt egy időre.
-Hát azt hiszem nekem mennem kéne készülődnöm.Köszönöm a segítséget-hálálkodott Liam és elment.Egyedül maradtam Jennivel körülbelül kemény öt másodpercre.Majd Jenni megunta a velem való beszélgetést és kiment a szobából.Egyedül hagyott és szabadon gondolkodhattam.Louis szereti Jennit.Jenni szereti Louist.Kell ennél jobb?Most két használhatatlan barátnőm van,akik csak a mézes hetükkel lesznek elfoglalva.Ezért érdemes volt kijönnünk Zoéval.Mondjuk nem miattuk jöttünk de akkor is.Jó nekem ott lenne Harry de én nem járok vele.Mivel az ajtó csukva volt,csak halkan hallottam mi történik a másik szobában.Hozzásimultam a falhoz és úgy hallgattam.
-....Szeretlek.De ez nem lesz jó így.Nemrég-ez Jenni volt.
-Én nem akarom ezt a szart!Elegem van!Ha veled akarok lenni veled leszek-Louis kicsit frusztráltnak és idegesnek hallatszott.
-Figyelj már ide!Nem tehetjük meg!
-Miért nem?Zayn és Emi nyilvánosan párosodnak mindenhol,én meg a kezedet se foghatom meg?
-Én is nagyon szeretném de ezért Zaynt okold.Bejelentette hogy csak a barátotok vagyok,így nem akarom hogy ribancnak tituláljanak.
-Miért titulálnának annak.Megvédenélek!A rajongókkal meg nem kell foglalkozni,nem bánthatnak.Ha téged bántanak,engem is.Azt pedig nem akarják hogy Tommo szomorú legyen.
-Nem.Nem lehet.Itthon,nálunk,ha egyedül vagyunk.De kifelé neked nincs barátnőd nekem meg van pasim.
-Nem.Nekem is van barátnőm.Te vagy az és nem foglak rejtegetni senki elől.
-Én meg nem akarom de így lesz a legjobb.Neked meg nekem nem,de rajtunk kívül mindenki boldog lesz hogy Louis Tomlinsonnak nincs barátnője!
-De ha neki nincs is,Louisnak van és beakarja mutatni a világnak,hogy neki van a legszebb barátnője!
-Nem állok le vitázni!Egyszer csinálnád amit akarok!
-Ha én nem erősködöm neked hogy gyere te hozzánk nem lennél a barátnőm!Ja bocs nem is akarsz az lenni!
-Megse kérdezted!Jenni leszel a barátnőm?Ennyit kértem volna!Szóval még nem vagyok a barátnőd!
-Miért?Elég egyértelmű,miután egész délután magadhoz láncoltál.
-Én?Te nem szálltál le rólam!
-Igen de amikor abba akartam hagyni mindig befogtad a számat!
-MERT SZERETLEK!ÉS ÉN CSAK JÓT AKAROK NEKED!DE TE ELLEN ÁLLSZ!
-Nem állok ellen!Kérlek nyugodj meg!Ne...ne sírj-hallottam ahogy Louis hangja ellágyul.Még össze se jöttek,már is veszekednek?Előkaptam a telefonomat.Nem szép de twitterre mentem és rögötn kiírtam valami ehhez hasonlót:Szeretik egymást de már akkor veszekednek amikor össze se jöttek.Nem értem őket.
Pár perc múlva Lou rontott be a szobába.Én még mindig a falnál ültem,de már nem nyomódtam neki.
-Ez mi akar lenni-szinte visított mérgében.
-Te mit keresel itt-kicsit unottan mondtam.
-Twittereztem és megláttam ezt.Komolyan hallgatóztál-teljesen kiakadt.
-Miért twitterezel ha Jennivel kéne lenned?
-Hát bement a fürdőbe.Redbe szedi magát.Alexa...Tudom hogy furcsa de szerinted melyikünknek van igaza-nézett rám Louis miközben leült mellém a földre.
-Hát...Jenninek igaza van mert tényleg nagyon sok őrült rajongó fenyegetné.És nem akarja megnehezíteni egyikőtöknek se ezt a kapcsolatot.Így jobbnak látja ha kifelé barátok vagytok.Neked viszont abban van igazad hogyha szeretitek egymást ez igazán nem állhat közétek.De neki ez nehéz.Főleg most.Próbáld meg megérteni.Titkol valamit előttünk,és valószínűleg csak Zayn tudja és Emi.Kérlek csak szeresd és akkor minden rendbe lesz-én nem vagyok jó a saját lelki ügyeim rendezésében de tanácsokat osztogatni azt nagyon tudok.
-Köszönöm,de nekem nem menne nem szeretni őt!Bocsánatot kérek tőle,és elfogadom azt amit mondott.Igaza van,csak abból az okból hogy férfi vagyok nehéz a logikus gondolkodás mellette-kacsintott egyet.Kicsit felhúztam a szemöldökömet és ránéztem.Ez most komoly?
-Nem vagyok kíváncsi kicsi Louis reakciójára Jenni közelében,és nem kell beszámolnod róla.De én megyek és segítek Zoénak-felálltam,majd segítettem Louisnak felállni.Kicsit megingott amikor felállt így elkaptam.Már ahogy megtudtam tartani.
-Uhh...bocsi!Csak a betegség kifáraszt-szabadkozott miközben újra stabilizálta magát.
-Semmi.Na megyek.Szia-kisétáltam az ajtón és egyenesen Harrybe ütköztem.
-Hát te?Már mész is-kérdezte reménykedve.
-Igen.Nagyon köszönöm a mai napot.Nagyon jól éreztem magamat.
-Én is.Megismételhetjük valamikor?
-Persze.Majd beszélünk de...nekem-Harry kicsit közelebb jött-most..-még egy kicsi-mennem...-már nem választott el minket sok.Ezt a távolságot egy gyors mozdulattal megszüntette.Egy puha csókban forrtunk össze.Megint az a különös érzés lett rajtam urrá (furcsa érzések!sajnálom ezt muszáj volt xd-Emily).Átölelte a derekamat és mit tehettem volna,hozzá simultam.Ha már így álltunk,felcsúsztattam kezeimet a hátán és ujjaimmal beletúrtam göndör fürtjeibe.Fogalmam sincs mióta álltunk így,de halk köhintés jelezte egyedüllétünk végét.Elengedtük egymást,és a hang irányába fordultunk.Louis és Jenni is ott állt.
-Mi van itt kérem szépen?Illik ilyet csinálni-dorgálta meg Jenni Harryt.
-Nem.De nekem illik-válaszolta kaján mosollyal.Zavaromban meg se tudtam szólalni.
-Most...már tényleg mennem kell-nyögtem ki.Már léptem volna el amikor Harry megragadott és újra magához húzott.Ez a csók nem volt olyan hosszú mint a másik.Gyorsan elengedett.
-Elviszlek,oké-ajánlotta Harry.
-Oké.Louis veletek minden rendben van-fordultam a fiú felé.
-Igen.Holnap sétálni megyünk.
-Szóval felvállaljátok?És mit fogsz mondani a sajtónak?
-Hát azt amit mindenki tud.Szeretem és nem félek megmutatni hogy ő az én szemem fénye-Jenni elpirult Lou meg adott neki egy gyors puszit.Mosolyogtam,és azon gondolkodtam milyen aranyosak együtt.Talán már Jenni is szabadjára engedi majd lassan igazi személyiségét.
-Oké csak ne előttünk.Nem akarunk részesülni egy privát 'Hogyan készült'ben-ezt magyarul tettem hozzá.Jenni 'nanefárassz' szemekkel nézett rám.
-Nem fogtok.Egy ideig biztosan-magyarul folytattuk társalgásunkat.
-Nem?Ezt neki is elmondtad?Csak mert eléggé húzod az agyát,és ha egyszer nagyon istenesen leissza magát erősebb lesz nálad-figyelmeztettem.
-Nem fog legyűrni.Annyira talán részegen is figyel rám.
-Én ezt nem kommentálom.Vigyázzatok magatokra!Mi megyünk!Emi és Zayn ma mennek randizni?
-Aha.Mentek végre-kérdezte kicsit frusztráltan.
-Hohoho.Mondom hogy tőlem letámadhatod most is-emeltem fel a kezeimet védekezően.Jenni megvonta a vállát és megtette.Megcsókolta Louist,de ez kicsit rájátszott volt.
-Na jó mi megyünk ti meg csináltok amit...akartok meg ahol akarjátok de lehetőleg Louis szobájában maradjatok-intett Harry és kimenekültünk a szerelmi fészekből.Harry felkísért és már félhomály volt.Találtam két üzenetet is.Az egyik Zoétól, másik anyuéktól.
-Mindenki elment.Egyedül leszek-nyafiztam.Harry átkarolta a vállamat.
-Nem leszel.Maradok veled.Majd tv-t nézünk.Elleszünk-felnéztem és ő is rám nézett.Úgy érzem ebből nem sok tv-zés lesz.

Zoé

Felkaptam a piros ruhát,Alexa fekete magassarkúját és neki kezdtem a hajam begöndörítésének.Szép lassan loknik keletkeztek egyenes fürtjeimből.A hajammal végeztem.Egy kis smink és készen is voltam.Elégedetten mértem végig magamat.Ekkor halk kopogás az ajtón,és egy cetlit csúsztattak be az ajtó alatt.Felvettem és elolvastam.
Menj le az előtérbe,és várj!
Szóval játszani akar?Akkor játszunk.Lementem és vártam.Semmi nem történt,majd egy idő után valahonnan zenét hallottan.A kedvenc romantikus számomat.Sweet rose,Sweet rose,come here and kiss now...csendült fel a dal,amit nem a szokott hang énekelt,hanem Liam.A hangja a hátam mögül jött.Megfordultam és szembe találkoztam vele.Mosolygott és mielőtt bármit mondhattam volna egy ujját a számra helyezte,és elénekelte az egész számot.Kicsit belekönnyeztem mert végig a szemembe nézett.Elengedte a számat és húzni kezdett az étterem részleg felé.Elállt a lélegzetem amikor odaértünk.Niall üldögélt egy széken és gitározott.Az egész teremben csak egy asztal volt,két székkel.Rajta két gyertya,és két-két szendvics.Elmosolyodtam.Emlékszem amikor Liammel beszélgettünk a bulin megkérdezte mi a kedvenc ételem,én meg nem tudtam válaszolni ezért azt mondtam hogy a sonkás-sajtos-uborkás szendvics.
-Tetszik-kérdezte Liam.A szemébe néztem és adtam egy puszit az arcára.
-Nagyon.Meglep hogy emlékszel arra amit mondtam.
-Hát sokáig tartott emlékeznem rá.De sikerült.Na,eszünk-megfogta a kezemet és az asztalhoz léptünk.Niall halkan énekelni kezdett.Fogalmam sincs mit énekelt.Számomra ismeretlen volt.Liam kihúzta nekem a széket,utána ő is leült.Enni kezdtünk,közben beszélgettünk és Niall meg énekelt.Hirtelen eszembe jutott valami.
-Sokáig tartott rávenni hogy itt legyen-mutattam a hátam mögött ülő szöszi felé.
-Nem.Alig hinnéd,de olyan mint egy pletykás vénasszony.Mindig mindenhol ott akar lenni.Amúgy Zaynt is hívni akartam de neki most randija van Emivel-Niall abbahagyta a zenélést és elvitte a tányérokat.Amint becsukta maga mögött az ajtót,tudtam hogy most tényleg kettesben vagyunk.Nagyon kellemesen beszélgettünk.Liammel már másodszorra éreztem magamat egy hullámhosszon.Először a bulin éreztem ezt.Felhőtlenül beszélgettünk amikor újra megszólalt a zene.Liam meglepődött és mormogott valamit.Én örültem neki,mert imádtam ezt a zenét.
-Ha már elromlott valami,akkor kihasználom a helyzetet-felállt és letérdelt mellém-lenne szíves megtisztelni egy tánccal-nyújtotta oda nekem a kezét,
-Természetesen,Lord Liam-fektettem bele kezemet az övébe.Felhúzott és kicsit arrébb mentünk.Kezeit derekam köré fogta,én pedig vállára fektettem a karomat.Lassúzás közben végig a szemembe nézett.Elmerültem gyönyörű szemeiben,de ahogy észleltem ő se tett mást az enyéimmel.A szám lement vagy háromszor mire végleg befejeződött a baki.Csak álltunk és egymás szemébe bámultunk.Ha nem csukja be a szemét talán észre se veszem milyen közel van a szánk.Én is becsuktam a szememet és vártam hogy Liam elérje amit szeretne.Nem sokára éreztem ahogy remegő ajkait bizonytalanul az enyéimre illeszti,én pedig kicsit szétnyitottam ajkaimat hogy észleltessem vele tetszésemet.Lágyan csókolóztunk egy darabig,majd elhúzódtam.
-Köszönöm a fantasztikus estét Liam!Nagyon jól éreztem magamat-mosolyogtam rá.Viszonozta mosolyomat.
-Szívesen és örülök hogy tetszett.Én is nagyon jól éreztem magamat-
-Felkísérsz?Mert ha nem jössz velem lehet hogy összeesem valahol,ha útközben jövök rá hogy nemrég veled csókolóztam-nevettem el magamat.Nyújtotta a karját,hogy belekaroljak.Készséggel belekapaszkodtam és úgy mentünk a szobáig.Kinyitottam és majdnem leesett az állam.Harry és Alexa a szobánkban csókolózott az ágyon,enyhén hiányos öltözetben.Nagyokat pislogtam.Tényleg csak enyhén volt hiányos mert csak fölső nem volt rajtuk,de ha jól láttam Harry keze éppen Alexa hátán kúszott felfelé.
-Öhm.Zavarunk?-Liam robbantotta szét őket.Alexa lelökte magáról Harryt és magára rángatta az egyik takarót.
-Te jó ég!Mit kerestek itt-nézett ránk ijedten Axi miközben Harry felkapta a pólóját.
-Hát én itt alszom.Liam meg felkísért,de remélem nem pont ilyen szándékból-mutattam kettőjükre.
-Nem!De ti mit csináltok-tiltakozott Liam.
-Hát...Ismerkedünk-hebegte Axi.Elpirult és zavarában alig tudott beszélni.Harry meg csak ült és vigyorgott.
-Ismerkedtek?Szerintem elég jól megismertétek egymást-kommentáltam cinikusan-Jövedelmező a városnézés?
-Aha.Az volt-szólalt meg Harry-de szerintem pont nem rátok tartozik mit csináltunk.
-Jó,de én aludni szeretnék-nyüszögtem miközben bementem a szobába és ledobtam a cipőmet.Felkaptam a pizsamámat még elköszöntem Liamtől.
-Köszönök mindent.Az utolsó tíz percet imádtam.Nagyon jól esett hogy ilyen sok dologra emlékszel rólam-öleltem meg.Viszonozta,majd felemelte a fejemet.Egy puha csókot lehelt ajkaimra,majd elengedett.
-Semmiség volt.Nekem az egész este nagyon kellemes volt.Az emlékezés pedig erősségem,ha van miért vagy kiért emlékeznem-ezzel kisétált az ajtón és becsukta maga után.Még egy kicsit néztem a zárt ajtóra,majd elindultam átöltözni és lemosni a sminkemet.Amint megfordultam a két jómadár ugyanúgy helyezkedtek el,mint amikor bejöttünk.Persze most ruhában.
-Én még itt vagyok-jelentettem ki és beviharzottam a fürdőbe.Fénysebességgel rábgattam le a ruhámat.Pizsama fel,smink le.Miután már késznek éreztem magamat,kiballagtam.Ax és Harry egy gyors búcsú csókkal köszönt és Harry elhagyta a színhelyet.
-Na ez mégis mi akart lenni-kérdeztem Alexát,aki pizsamában állt.Ez pedig azt jelentette hogy Harry előtt öltözött át,mivel amikor én mentem be a fürdőbe utcai ruhában volt..
-Hát...Harry elhozott ide,én meg marasztaltam.Leültünk tvzni de nem sokáig tartott az önkontroll amit a randink során alakítottunk,így kerültünk a kanapéról a földre,majd az ágyra-magyarázta Alexa miközben elhelyezkedett az ágyban.
-Kitudja miket műveltetek volna itt,ha nem jövünk be-gondolkodtam el a nyilvánvaló tényen.
-Nem történt volna semmi.De veletek mi volt?Ez a csók az ajtóban?
-Beszélgettünk,táncoltunk,és a végén megcsókolt.Ennyi.Niall is ott volt amíg ettünk,de akkor csak beszélgettünk,és hallgattuk ahogy Niall gitározik és énekel.De ha jól láttam nektek is volt búcsúcsók-fészkeltem be magamat az ágyba,majd lekapcsoltam az éjjeli lámpát,agy a szoba sötétbe burkolózott.
-Volt.De ennyi.Jó éjt-zárta le a beszélgetést.
-Jó éjt-pár perc múlva elaludtam.


Emi

Zayn kitett magáért.Nem hogy elhívott randizni,még egy ruhát is küldött.Felkaptam a mélykék rohát,ami az én ízlésemnek tökéletesen megfelelt.Félvállas,combközépig érő selyemruha.Inkább tudni se akarom mennyibe kerülhetett.Sminkemet is megcsináltam,majd vártam Zaynt.Amikor pontban hatkor megszólalt a csengő felugrottam és kinyitottam az ajtót.Zayn egy csokor virágot nyomott a kezembe.Beleraktam egy vázába.Zayn megfogta a kezemet és úgy sétáltunk a kocsiig.
-Remélem elnyeri tetszésedet a hely ahova viszlek.mosolygott és eltakarta a szememet.
-Héé ez nem ér-nyavajogtam,de Zayn betuszkolt a hátsó ülésre,és bele ültetett az ölébe.
-De ha te itt vagy akkor ki vezet-kérdeztem amikor elindult az autó. 
-Louis Tomlinson énekes,másodállásban sofőr-hallottam Lou hangját a vezetőülés felől.
-Na mivan?Zayn elrángatott Jenni mellől?
-Aha.Niall meg Liamnek segít.Jenni meg kitudja mit csinál otthon.
-De betegen miért ültél volán mögé-aggodalmaskodtam.
-Nem vagyok beteg!Már nem-büszkélkedett.
-Reggel még ramatyul voltál-replikáztam tovább.
-De Jenni meggyógyított!Oké?Nem lehetek beteg ha lépést akarok tartani vele-kuncogott magában.Én inkább Zayn mellkasába fúrtam a fejemet és mélyen beszívtam illatát.Elengedte a szememet hiszen nem láttam semmit.Rövid kocsikázás után megérkeztünk.Kiszálltunk a kocsiból de nekem csukva kellett tartanom a szememet.Rövidke séta a kavicsos úton,és megálltunk.
-Nyisd ki-suttogta fülembe.Engedelmeskedtem és csodás látvány tárult elém.A híd,amin első nyílvános megjelenésünkkor csókolóztunk.Most a két korláton végig gyertyák,a híd közebén egy pokróc,rajta egy kosár.Louis is jött velünk,felpattant egy oszlopra minek a közelében nem volt olyan sok gyertya és énekelni kezdett.
-Ez nagyon szép Zayn!Köszönöm-bújtam hozzá.Odahúzott a pokróchoz és leültetett rá.
-Neked bármit-nézett mélyen szemeimbe és megcsókolt-de szerintem előbb együnk valamit-neki álltunk falatozni.Először normálisan ettünk,majd egymást kezdtük etetni amin sokat nevettünk és néha Louisnak is megremegett a hangja éneklés közben,hiszen elég nevetségesen festhettünk ki.Mikor mindent elpusztítottunk Louis eltűnt valahova.Kettesben maradtunk és a csillagokat bámultuk.Néha suttogtunk néhány kedves dolgot egymásnak,de ennyi.Szimplán élveztük egymás társaságát.Egy hullócsillag suhant át az égen.Gyorsan kívántam valamit.Zayn is elgondolkodott majd felém fordult.
-Kívántál?
-Igen.
-És mit?
-Nem mondhatom el,mert akkor nem teljesül.
-De légyszi-nézett rám boci szemekkel.
-Tudod régen egy One Direction jegyet kívántam volna.De most teljesen mást kívántam.Azt kívántam hogy az enyém legyél-néztem gyönyörű szemeibe.Megvillantotta félmosolyát és közel húzott magához.
-Erre felesleges volt pazarolnod egy kívánságot!Már a tiéd vagyok!A tiéd vagyok,te pedig ez enyém!És én tudod mit kivántam-ecsetelte mondandóját miközben a hátamra döntött a pokrócon és felémhajolt-Azt hogy biztosan tudjam mit érzel irántam.
-Kicsit rosszul esik hogy nem hiszed el hogy szeretlek.De azt elmondom neked hogy nálad jobban senkit nem szerettem!Nem tudok nélküled élni!Szeretlek Zayn-alig tudtam befejezni,mert egy csókkal befogta a számat.Sokáig voltunk a parkban,és minden egyes csók után elhangzott egy szeretlek.Romantikázásunkat Louis türelmetlenkedése zavarta meg.Teljesen kábán tértünk vissza a kocsihoz.Észre se vettem milyen fáradt vagyok.Amint hazaértünk ruhástul feküdtem be az ágyba,mellém Zayn és úgy aludtunk el.

Louis

Feleslegesen tápláltam a reményt abba hogy Zayn és Emi gyorsan végeznek a randival.Vissza akartam menni Jennihez.Végül  mikor haza értem reménykedtem benne hogy még ébren van de csak Harryel találkoztam aki éppen a muffinokat dézsmálta.
-Na jól ment-kérdezte teli szájjal.
-Aha.Sokat énekeltem,aztán elhúztam a csíkot és a kocsiban twittereztem,meg játszottam.Alexától mikor jöttél vissza-érdeklődtem miközben én is neki kezdtem egy sütinek.
-Nemrég.Liam és Zoé randija elég jól sikerült csak éppen egy kényes művelet közben szakítottak félbe minket-fuldokolni kezdtem.Axi ilyen könnyen ráállt a dologra?
-Nem!Nem csináltuk,csak már fökső nem volt rajtunk.Akkor nyitottak be.Egy gyors csók és eljöttem.Liam hozzám hasonlóan búcsúzott csak lassabban.De én elmegyek aludni,fáradt vagyok-fejezte be az evést,és indult meg a lépcsőhöz.Még gyorsan megettem a sütit és felrohantam a szobámba.Jenni nem volt ott.Benyitottam a vendégszobába és ott találtam rá.A kis butus azt hiszi hogy megússza hogy ne velem kelljen aludnia?Becsuktam az ajtót és levettem a pólómat.Óvatosan bemásztam mellé az ágyba ás megöleltem.Nagyon boldog voltam.Mélyen magamba szívtam mámorító illatát.Szívem repesett az örömtől amit közelsége okozott.Nem akartam elengedni.Jenni az a lány,aki tényleg azért szeret aki vagyok,és nem azért amit csináltak belőlem.Viszont egy valami aggasztott.Mit titkolhat előlem ő és Zayn?                     













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése