2012. november 13., kedd

Are you fucking kidding me?

Huhuhuhuhuhu....az előző rész végén még én is meglepődtem pedig....na mindegy nem lényeg de huhh már majdnem 1000 látogató király :DMit is mondjak még?Odairtuk melyik részt melyikünk írtaJa kaptunk valakitől egy névtelen levelet,kérdésekkel.Mi pedig válaszoltunk rá,de még Ariel és én is szenvedünk egy-két kérdéssel szóval később tesszük ki.Na jó remélem ez a rész tetszeni fog. ~Emily

Emily feltörte twitteremet és idegen csávóknak küldött leveleket ugyan azzal a szöveggel.I'm pregnant. xddd kicsit szakadtam amikor megláttam a válaszokat...az egyik csávó vissza kérdezett:te voltál az a lány akivel a hátsó bejáratnál csináltam? én meg:nem csak feltörték twitteremet xdd de nem kicsit lepődtem meg xdd De megmondtam hogy ne lépegess be!!! -.- :DD


 Na pusszancs mindenkinek most már tényleg rész következik.És hogy tisztázzunk valamit.
Hétfő:Jenni és Emi megérkezik,találka a fiúkkal,Josh és Jenni,Liamnek segítés a holtrészeg fiúk kirángatásában
Kedd:Séta a boltba,Lou és Zayn beszélgetése,Josh és Jenni,buli,Emi és Niall,Zayn és Emi,bulika :D
Szerda: Hyde park,Liam Zoé
Csütörtök:az cikkes ügy,szülők hívása,bemutatás,Lou harisnyakötős ügye
Péntek:Josh,Louis és Jenni,randizgatások
Szombat:Louis megkéri Jennit hogy legyen a barátnője,Axi kalandja Harryvel.....
Vasárnap:ez lenni ez a rész
Hétfő:akkor mennek Marcushoz és Olívhoz jeee :DD*Ariel

Ez is mini rész lett bocsánat de mondhatjuk Harry és Alexa különkiadásnak ;)
 19.rész
Mit csináltatok?

Harry(oppa Harry Styles bocsi ezt muszáj volt...xd -szerk.Ariel megj.)(Ariel)

Reggel elég korán keltem,de Axi már nem volt mellettem.Elmosolyodtam amikor a tegnap estére gondoltam.Alexa és Én.Akkor semmi nem számított csak mi ketten.Mindent megakartam neki adni.Nem vagyok teljesen biztos az érzéseimben,de egy nő sem érdemli meg hogy kihasználják.Ő sem és talán ő főleg nem mert köt hozzá valami.Sejtelmem sincs hogy mi de ez a kapocs egyre erősebb.Felültem és Alexával találtam szemben magam.Már mint a szoba padlóján ült és sírt.Térdeibe temette az arcát és kezeit feje köré fonta.Kimásztam az ágyból és leültem mellé.Csak néztem magam elé,mert fogalmam sem volt mit kéne mondanom.Egyáltalán miért sír?
-Axi!Miért sírsz-nyögtem ki a kérdést ami hosszú hallgatásunkat megtörte.
-Mert ezt nem kellett volna!Ez az egész egy nagy tévedés volt Harry.Én elmegyek és neked megint csak egy lány lettem a listádon.Nem akartam az lenni.Harry Styles új szerzeménye.Én...Én...Én...szűz voltam-az utolsó szavakat alig értettem,mivel a könnyeit nyelte és nagyon halkan sutyorgott.De megértettem.Teljesen ledöbbentem.Egy lánynak többet jelent ez a dolog mint egy fiúnak én meg önfejűen rávettem arra amit lehet hogy nem is akart.
-Axi én nagyon sajnálom!De te sose lehetnél csak egy a szerzeményeim közül!Te vagy A szerzeményem,és bár fogalmam sincs mit érzek irántad biztos többet mint sima fizikai vonzalmat.Érzelmileg is vonzódom hozzád.Nagyon röstellem amit tettem tegnap este.Rávettelek valamire,amire nem kellett volna-nehézkesen jöttek a szavak de a végére egész jól belejöttem.Csendben hallgatott én pedig vártam hogy felvegye a szemkontaktust.Elgondolkodott azon amit mondtam neki,majd halkan,de érthetően a szemembe mondta a válaszát.
-Harry!Emiatt ne érezd magad rosszul.Tudtommal ehhez ketten kellenek.Ha én nem akarom akkor nem történt volna semmi.De én is akartam és nem is bántam meg mert fantasztikus volt csak...csak ez nekem olyan furcsa.Sose volt még olyan fiú aki esetleges barátnőként nézett volna rám.Persze jártam néhány fiúval,de azok csak játszottak velem-gyönyörű szemeivel kiégette a sajátjaimat.Megfogtam a kezét,és apró puszikkat nyomtam karjára egészen a nyakáig.Itt elváltam tőle és mélyen a szemébe néztem.
-Zárjuk le ezt a vitát!Meglátjuk mi lesz de erről senkinek egy szót se-egy pillanat telt el szájával finoman kereste enyémet,és rögtön megcsókolt.Ezt beleegyezésnek veszem.Bár előre tudom hogy a fiúknak elkell majd mondanom,de most nem érdekelt.Újra azt éreztem amit este.Hogy többet akarok.Eltoltam magamtól és felálltam.Nem akartam hogy még egyszer miattam sírjon.Leültem az asztalhoz és láthatatlan köröket rajzoltam rá miközben gondolkodtam.Hallottam valami zajt a háttérből,de nem figyeltem.Mit kéne most tennem?Mégse tehetem meg hogy csak elmegyek,és nem tisztázom a dolgokat.Nem hagyhatom kétségek közt,de a kétségeit nem tudom megszüntetni mert nekem is vannak.Mért ilyen bonyolult ez az egész?Persze Zaynnek meg Louisnak könnyű volt mivel Jenni és Emi itt maradnak de Axi nem.Ő elmegy és akkor mi lesz velünk?Tényleg csak egy lenne a többi lány közül?Miért érzem hogy nem akarom hogy elmenjen?Nem akarok anélkül a tudat nélkül élni hogy akármikor találkozhatok vele.Olyan furcsa ez az egész.Sóhajtottam majd rájöttem egy aprócska dologra,ami eddig elkerülte figyelmemet.Anyaszült meztelenül ültem a széken.Felnevettem a saját figyelmetlenségemen.Körbenéztem és sehol senki.Gondolom Axi a fürdőben van.Elmentem az ágyhoz,és keresgélni kezdtem az alsógatyámat.Már kerestem egy ideje mikor hallottam nyitódni egy ajtót.Nem találtam rá a keresett ruhadarabra így inkább beugrottam az ágyba és betakaróztam.Axi libbent ki a fürdőből egy törölközővel körbecsavarva.Rám nézett és felnevetett.
-Visszabújtál?-ült le mellém.Megborzolta a hajamat,ami így se volt valami fényes állapotban.Nem bírtam mosolygás nélkül.
-Hát...Mondhatni.Korán van még-teljesen magamra húztam a takarót.Eljátszadoztam a gondolataimmal.Benyúlt a takaró alá és hozzá ért a hátamhoz.Valami borzasztóan hideg volt a keze így kiugrottam az ágyból.
-AXI!Ezt ne csináld rohadt hideg a kezed-dühöngtem és akkor vettem észre hogy érdekes arckifejezéssel néz rám.Upsz...Vissza az ágyba.
-Szóval ezért feküdtél vissza?Bocsi nem tudtam.De hol van a gatyád-hadarta miközben elkezdett kutatni.Mivel ruha még mindig nem volt rajta amikor elkezdett az ágy alatt kutatni pont mellettem hihetetlen,még számomra is érthetetlen dolgot tettem.Elvesztettem az irányítást.

Alexa(Emily)

Én se vagyok normális.Elkezdek az ágy alatt turkálni törölközőben.A zuhany alatt végig Harry mondata visszhangzott a fülemben. Te vagy A szerzeményem... Hogy érthette ezt?A szerzeménye?Gondolataimba temetkeztem és nem is figyeltem hogy érzek e valamit az ágy alatt.Teljesen megdermedtem amikor Harry végig simított a hátamon végig a fenekemen.Felegyenesedtem a térdemre,és ezzel a mozdulattal leesett rólam az egyetlen dolog ami takart.Teljesen elvesztettem a fonalat.Nem tudtam mit csináljak.Csak Harryt néztem aki szintén csak engem nézett nem meglepő módon.
-Harry!Mi lenne ha elfordulnál-próbáltam visszarángatni magamra a törölközőt és éreztem ahogy elvörösödök.Nem csinált semmit.Miért nem reagál?Végre megmoccant.Azt hittem véget vet bámulásának de ehelyett magához rántott és megcsókolt.Derekamnál húzva felhúzott az ágyra és magára húzott.A takaró viszonylag elválasztott minket de éreztem hogy nem sokáig fog így lenni.Saját magamat sem értem.Sose voltam ilyen de másodszorra is engedtem Harrynek.Miközben "szórakoztunk" teljesen elvesztettem a fejemet.Talán akkor jöttem rá.Szerelmes vagyok Harrybe.Hiszen mi lehetne rá a logikus magyarázat hogy kétszer is beengedtem magam mellé?Vagy a randink vagy bármi amit csináltunk mindig ugyanúgy végződött.De azt nem tudom ő mit érez hisz honnan tudnám?De az én érzéseimben többé kevésbé biztos vagyok.Mondjam el neki?Mégis hogyan?Harry tudom hogy azt mondtam nem biztosak feléd az érzéseim de most már sejtem mi a helyzet.Teljesen beléd estem.De persze neki nem lehettem más egy egyszeri(pardon kétszeri)kalandnál.Én elmegyek és persze senkinek nem mondhatom el mit csináltunk.Senkinek még Zoénak se.Neki főleg nem.Harry persze elfogja mondani a fiúknak ezt mindketten tudjuk nagyon jól.Én senkinek de ő kapásból négynek.Aztán ők vagy elmondják Jenninek és Eminek vagy nem.Liam talán Zoénak is megmondja.És akkor kitudódik a nyári kalandunk.Lihegve elváltunk egymástól.Harry zavartan nézett rám.
-Bocsánat.Megint elszaladt velem a ló.Egyszerűen kikészítesz-hadarta miközben zavartan lesütötte a szemét.Felnevettem milyen aranyosan szabadkozik.Mintha annyira bánná hogy megtette mert azt kétlem.Legalábbis én nem érzékeltem.
-Egyszer legalább megfog történni hogy nem kérsz utána bocsánatot?Már igazán unalmas-nevettem el magamat megint.Megborzongtam így magamra húztam a takarót.Harry befeküdt mellém és magához húzott.Szorosan odabújtam hozzá,és beszívtam mámorító illatát.Nem sokáig érezhetem,szóval ki kell használnom minden alkalmat.
-Akkor mást mondok.Fantasztikus volt és egy cseppet sem bánom hogy nem bírtam uralkodni magamon.Így jobb?-mormolta fülembe amitől kirázott a hideg.
-Igen.Sokkal jobb.Legközelebb talán kezdhetnéd így-válaszoltam mosolyogva.
-Miért?Lesz legközelebb-hangja meglepődést tükrözött.Zöld szemeibe néztem és úgy válaszoltam.
-Hát ha lesz rá alkalmunk.És persze ha kiérdemelted-elmosolyodott és lágyan megcsókolt.Sokáig így maradtunk,majd levegő hiánya miatt elváltunk.
-Kiérdemeltem?-nézett rám kiskutya szemekkel.
- Hát ezen még gondolkodnom kell.De nem kéne megkeresned valamit-mutattam az ágyra.Felsóhajtott és legurult az ágyról.Megforgattam a szemeimet és a plafont bámulva vártam hogy megtalálja.Halk szitkozódást hallottam az ágy alól majd egy örömkiáltást.
-MEGVAN-emelte fel diadalittasan az alsógatyát.
-Szerintem vedd fel,ne a levegőben lóbáld-fordítottam felemelt keze felé a fejemet.Előbukkant az ágy alól a feje is.Grimaszolt egyet.
-Olyan nagy kosz van az ágy alatt hogy koszosabb lettem mintha belefetrengtem volna egy pocsolyába.Van plusz törölközőtök?
-Használd Zoé türcsijét.Neki most úgyse kell-válaszoltam,miközben újra a plafont tanulmányoztam.Nem nagyon figyeltem arra amit mond.Az utóbbi napokon gondolkodtam.Most már nagyon nehéz lesz itt hagynom Londont.Mit áltatom magamat?Nem Londont nem akarom itt hagyni,hanem a fiúkat,Jennit,Emit de főleg Harryt nem akarom itt hagyni.Emi és Jenni alapban nagyon hiányozni fog.Harry vigyorogva felém hajolt,amivel kisebb szívrohamot okozott.
-Na mi van hercegnő?Elgondolkoztál?-villantotta rám 1000 Wattos mosolyát.Annyira szomorú volt a gondolat hogy nem sokára elmegyek és talán már csak képeken és az emlékeimben látom viszont hogy válasz helyett csak megcsókoltam,és magamhoz húztam.Nem sokat tétovázott.Átvetette rajtam egyik lábát és úgy folytattuk a csókot.Mikor elfogyott az oxigén készletünk levegő után kapkodva engedtem el.
-Min gondolkoztál-suttogta bele a fülembe.
-Csak...azon hogy nagyon fogsz hiányozni ha haza megyek.És hogy egyáltalán mi van velünk?Mert ezt én nem nevezném semmiségnek-végig gyönyörű szemeibe néztem,és láttam ahogy gondolkodik.Ő se tudja.
-Mit érzel irántam-mondta némi gondolkodás után-mivel én...én...én...én szeretlek.Azt hiszem-majdnem leesett az állam.Most komolyan szerelmet vallott nekem?Hatalmas vigyor terült el az arcomon,és a fellegekben éreztem magam.A válaszomra várt amit meg is adtam neki.
-Én is szeretlek-ő is mosolygott majd ajkait az enyémekre illesztette.Ekkor nyílt az ajtó.Iszonyatosan megijedtem de nem löktem el magamtól Harryt.Sejtettem ki jött meg.
-Te jó ég!Mégis mi ez...hogy...mit csináltok?Mi a...Harry itt éjszakázott,ruhák a földön...MI A SZART CSINÁLTATOK-hallottam egy fiú hangját az ajtóból.Szóval nem Zoé jött meg.Kicsit megkönnyebbültem.Az ajtó felé néztem ahol Liam ledermedve nézett minket.Gondolom elég gyorsan leesett neki mit csináltunk este.
-Liam...ez...nem...-dadogtunk Harryvel,miközben leugrott rólam,én meg magam köré csavartam a takarót,pedig eddig se volt valami szellős.Felültem és Liam hitetlen tekintetével találkoztam.Vártam "apuci"szidását,amit meg is kaptunk rendesen.
-Komolyan?Én ezt igazán nem gondoltam volna rólad Alexa.Harryről még csak csak de rólad?De egyáltalán hogy gondolhattátok ezt?Mi az hogy nem az aminek látszik?Mert gondolom ez jött volna.Mit gondoltál Axi?Ohh lefekszem Harryvel hisz olyan szépen kéri.Harry te meg mégis mit gondolsz magadról,hogy csak azért mert te vagy Harry Styles lefektethetsz bárkit?Ha ezt a banda megtudja csupán három ember fog lenézni-nem kiabált csak hangosan beszélt,de minden szava szíven ütött.Könnyek gyűltek a szemembe és alsó ajkamat harapdáltam hogy ne sírjam el magamat.Ezt mindketten észre vették.Liam leállt az okítással és Harryre nézett "most legyél ügyes fiú" szemekkel és összefont karokkal várta hogy Harry tegyen valamit.Tett is.Mellettem ült így könnyen megfoghatta a kezemet.Maga felé fordította az arcomat és úgy vigasztalt meg hogy végig a szemembe nézett.Nem sírtam,nem akartam sírni csak néhány könnycsepp csordult le az arcomon.
-Komolyan azért sírsz amit Liam mondott?Neki hiszel vagy nekem?Nem is olyan régen mondtam neked valamit és az nem változott.És nem is fog egy darabig.Legalábbis remélem mert ilyen jól még sose éreztem magamat.Felőlem bárki gondolhat bárkit!Csak az számít amit én tudok és mondok neked,nem az amit más mond rólam.Meg persze amit te mondasz nekem.És attól amit mondtál nagyon felvillanyozódtam.És...-félbeszakítottam.
-És lényegtelen az amit Liam mondott.Mert mondtunk amit mondtunk.De én hiszek neked.Hiszen tudod jól hogy jelen pillanatban még azt is elhinném neked hogy az ég zöld,a fű meg kék.Most tényleg minden mindegy-mosolyogtam és válasznak egy apró puszit kaptam.
-Szóval nem csak szórakoztál Harry-szakította félbe Liam az egymás szemébe bámulást.Ránéztünk és csak mosolyogtunk tovább.Megforgatta a szemeit és rám mutatott.
-Neked fel kéne öltöznöd nem?Zoé mindjárt jön.Csak engem küldött fel hogy várjak rá itt amíg ő reggelit kerít valahonnan nektek-ránéztem az ágy körül eldobált ruhákra.Ezeket majd felveszem a földről de most felkéne öltöznöm.
-Fiúk megtennétek hogy kimentek?
-Persze-Liam már kint is volt,de Harry makacskodott.
-Muszáj?
-Muszáj.Indulj-parancsoltam.Felöltözött és ő is elhagyta a szobát.Mikor egyedül voltam bőröndöm mellé térdeltem és kiválogattam a ruháimat majd magamra vettem őket.Fénysebességgel rámoltam el a földön lévő ruháimat mivel Zoét hallottam beszélgetni a két fiúval.Pont az ágyat tettem rendbe mikor benyitott.
-Szia!Milyen volt az estéd-előztem meg a kérdéssel.
-Jó volt.Sokat nevettünk és beszélgettünk.És a tiéd milyen volt?
-Hm...TV és alvás-hazudtam de nem tudtam mit akar Harry.És Liam mennyi mindent mondott el neki.
-Aha.Liam mást mondott-megálltam az ágyazásban.Olyan fagyosan mondta hogy éreztem hogy ellenzi amit csináltunk.Hogy tudnék a szemébe nézni ezután?
-Mégis mit mondott-utolsó remény hogy nem ugyanarra gondolunk.
-Azt hogy Harry és Axi jól elmúlatták az időt.Tudod hogy gyorsan leesnek ezek az utalások.Nem kell sokat várni a reakciómra.Te komolyan lefeküdtél vele?
-Hát...Igen de kérlek ne mond el senkinek.Senkinek az ég világon!
-És a fiúk?Jenni?Emi?Nekik nem szeretnétek megemlíteni azt az apró részletet hogy mi is van köztetek?
-Hát nincs köztünk semmi mert nem járunk.
-Ohh fantasztikus!Szóval nem jártok?Mióta vagy ilyen hülye?Kihasználnak és még hagyod is-fortyongott magában.
-Szerintem nem a te dolgod hogy mit csinálok és kivel!Ha nem Harryvel fekszem le,még esetleg Niall is szóba jöhetett volna-fogalmam sincs mért mondtam ezeket-Miket beszélek?Nem kellett volna ezt mondanom.Szóval Harryvel lefeküdtem de ehhez semmi közöd.És ez Niall dolog meg csak kicsúszott.Vele nem csináltam volna.Mivel őt nem szeretem-szembe fordultam vele,így láthattam az arcát is.Csalódott bennem.Csalódott bennem mert ezt tettem.
-Szereted.Akkor nincsen semmi.Szia-kisétált az ajtón és nyitva hagyta.Hallottam ahogy elindítja Liamet és elmennek.Harry lépett be a szobába.Két lépéssel átszelte a szobát és megölelt.Viszonoztam a gesztust és még nagyon sokáig álltunk ebben a testhelyzetben.
-Sajnálom hogy miattam vesztetek össze-mondta halkan.
-Nem a te hibád.Csak azt sajnálom hogy Zoénak csalódnia kellett bennem.Eddig valami példakép szerű voltam nála,most meg egy ribanc szintjére süllyedtem.Gratulálok magamnak.
-Nem vagy az!És nem is voltál egész egyszerű magyarázata van annak amit csináltunk.Szeretjük egymást.Ennyi-simogatta meg a hátam.
-Igazad van.De mi lenne ha nem járnánk?Mert talán ha nem mutatkozunk együtt könnyebb lesz elviselni ezt az egészet-vetettem fel az ötletet.
-Rendben.De gondolom a fiúknak elmondhatom-egyezett bele.
-Hát ha nagyon muszály,bár szerintem Liam már háromszor kiírta twitterre mit csináltunk.
-Szerintem képeket is szerzett hozzá-tódította hülyeségemet.
-Igen.Azok elég érdekes képek lehettek-egy ideig folytattuk a mini sztorinkat,de ez idő alatt nem engedtük el egymást.Miután befejezettnek találtuk a történetet Harry felvetette az ötletet hogy menjünk el Jenniékhez a fiúk biztos itt vannak.Így elindultunk,és persze a szálló előtt lesifotósok tömkelege várt minket.Pechünkre erre nem gondoltunk és egyszerre léptünk ki az ajtón.Mindenki ordibálni kezdett hogy én vagyok Harry új barátnője?Majdnem leordítottam az összeset de Harry megfogta a csuklómat és hangosan beszélni kezdett.
-Ő itt Axi.Jenni és Emi barátnője aki a családdal jött nyaralni.Semmi nincsen köztünk.Talán az unokahugával Zoéval is találkoztak aki Liammel ment be.Csak a barátaink.Ennyi.Mini sajtótájékoztató vége.Oszoljanak-minden elismerésem.Pár kép és mindenki elment.
-Nem rossz.Szóval semmi sincs köztünk-nevettem fel,bár magam sem tudom hogy miért.
-Te mondtad hogy így állunk.Ne hogy már te sértődj meg-durcizott.
-Nem csak olyan furcsán jött ki főleg a mai nap után-én a szerelmi vallomásra gondoltam de gondolom ő nem mivel kajánul vigyorral kérdezett vissza.
-Szóval a mai nap?Nekem a tegnapi is tetszett.
-Azt gondoltam.Na de komolyan menjünk.
-Gyere kocsival jöttem-mutatott a parkolóra.Gondolhattam volna.Szép lassan elértük az autót és beszálltunk.Kocsi beindít és indulunk.Harry éppen szólni akart,de megelőztem és megfogtam a sebváltón lévő kezét.
-Látom nem kell kérnem,tudod a dolgodat-kacsintott rám,mire csak megforgattam a szemeimet.Nem sokára Jenniéknél leszünk.Nekik elkell mondanunk mindent ami köztünk van,kiváncsi leszek a reakciókra.Minnél közelebb kerültünk a házhoz Harry annál feszültebb lett.Nem tudtam hogy szimplán attól lett ideges mert félt mit fognak reagálni a többiek,vagy valami más miatt.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése