2012. november 10., szombat

Are you gonna be my girl?

Ez a rész ramaty lett nem vagyok megelégedve a teljesítménnyel.Sajnéljuk de ennyi telt tőlünk,de a továbbiakban próbáljuk tartani a színvonalat.Előre is bocsánatot kérek Alexától.Rövid is lett,szar is lett de hétvégén remélem jobb részt tudunk írni.*Ariel

Én is elnézést kérek de szerintem se ez életem legjobb része de nagyon nem jött az ihlet.Na de felraktuk,olvassátok el azért.Ennél csak jobb lehet~Emily







18.rész
Are you gonna be my girl?


 Jenni

-Jenni!Kérlek nyugodj meg!Nincs semmi baj-nyugtatott Louis.Zihálást hallottam.A saját zihálásom töltötte be a szobát.
-Jenni mi történt tegnap?Mert nem vagy jól!És ennek egyedül Josh lehet az oka. 
-Honnan veszed?
-Onnan hogy azt sikítoztad nagyjából két óránként.Még Harry is átjött megnézni mi van veled-simogatta hajamat Louis.Háttal feküdtem neki.Elkell mennem valahova ahol egyedül lehetek a gondolataimmal.Egy helyen amit szeretek.De itt nincs olyan hely amit szeretnék.
-Mégis mit sikítoztam-kérdeztem miközben átfordultam a másik oldalamra hogy szemben legyünk.
-Zayn!Ne!Josh!Louis!Istenem!Marcus!Oliv!Valahogy így-kiadott egy éles sikítást imitáló hangot.Az egész az álmom miatt volt.Elmondtam Louisnak mit akart Josh csinálni és elment hogy megverje vagy nem tudom mit csináljon vele.Zayn dobta Emit és neki ordibáltam hogy ne végezzen magával.Aztán oda kerültem Josh és Lou párharcának a közepére.Aztán felébredtem.
-Semmi bajom!Csak megvisel a szakítás,bár te könnyíthetnél rajta-húzódtam közelebb hozzá.Gyorsan levágta mit szeretnék,és megcsókolt.Ezzel tényleg megkönnyít mindent,hiszen nincs időm keseregni ha sokkal boldogabb dolgokkal vagyok körülvéve.
-Most már jobb-húzódott hátrébb tőlem.
-Hát még kicsit lehetne jobb-nem kellett sokat noszogatni újra megcsókolt.
-Remélem most már tényleg jól vagy,mert baromi éhes vagyok-elnevettem magamat.Tegnap ő erősködött nekem most meg nyafog hogy éhes?
-Akkor gyere!Csinálok valami kaját-kiakartam mászni az ágyból de eszembe jutott hogyan aludtam el éjjel.Egy póló amit nem sorolnék a hosszabbak közé és egy bugyi.Ez Louis előtt is zavarna de Harry előtt főleg.
-Elmegyek átöltözni-ugrott ki az ágyból és kiment a szobából.Kaptam az alkalmon,és gyorsan odarohantam a szekrényhez amibe a ruháimat dobáltam.Kivettem egy denevérszárnyú,fekete,neon sárga 'love' felirattal díszített fölsőt.Lehúztam az alvós pólómat,mikor kinyitódott az ajtó,és Harry lépett be rajta.
-Basszus Harry!Nálatok nem szokás kopogni-próbáltam nyugodtan beszélni,és közben takartam magamat a fölsőmmel.Harry gyorsan elfordult és felemelte az egyik kezét.
-Bocsi!Nem akartam,azt hittem még az ágyban vagytok Louissal!Csak az akartam mondani hogy csinálhatnál valamit enni,mert Emi és Zayn a nappalinkban lebzselnek,és éhesek.
-Oké mindjárt megyek csak felöltözök-válaszoltam és vártam hogy kimenjen végre,de nem mozdult.
-Harry!Egyedül szeretnék öltözni-mutattam rá a problémára.
-Jajj bocsi elkalandoztam-kiment és becsukta az ajtót.Magamra kaptam a fölsőt és egy fehér nadrágot,majd egy zoknit és irány a konyha.Pont akkor jöttem ki a szobából mint Louis.Mindketten megálltunk.Végig mértem.Egy farmer és egy csíkos póló.Gyorsan végeztem ruházatának vizslatásával.Az arcára néztem.Szemeivel lassan haladta lefelé öltözékemen.Sejtettem miért.
-Hmm...Louis!Egyszer majd sikerülhet igazából is-kacsintottam,majd nevettem egy kicsit amíg bementem a fürdőbe.Louis elpirult és most a folyosón beszélt valamit magában.Nem foglalkoztam vele.Gyorsan megfésültem a hajamat,és megmostam az arcomat.Elégedett voltam magammal.Ilyen gyorsan még sosem készültem el,pedig egy gyors alapozó+tus+szempillaspirál is beletartozott a készülődésbe.Alapba nem szoktam sokat sminkelni,de most jól akartam kinézni,hiszen Louissal sétálni megyünk.Leugrándoztam a lépcsőn és bementem a konyhába.Mindenki ott ült és beszélgetett.Pontosabban Emi,Zayn,Harry és Louis.
-Na itt senki nem tud főzni-baktattam oda a hűtőhöz és kivettem belőle egy tojástartót.
-Rántotta?Az legutóbb nem jött össze-vonta össze szemöldökét Louis.
-És persze nem a te hibád volt-tettem hozzá nyugodtan.
-Nem is!A tiéd volt mivel tudtad hogy béna vagyok-jelentette ki fölényesen.
-Nem,nem tudtam hogy nem tudsz főzni,de most már igen-kavargattam a tojást a serpenyőben.
-De ha figyeltél volna én megmondtam hogy nem tudom megcsinálni.
-Hisztiztél mint egy gyerek!Földhöz csaptad a kanalat-levettem a tojást és tányérokba tettem,majd letettem őket az asztalra.
-Mert azt mondtad Zayn ügyesebb-durcizott Louis.
-Én nem mondtam hogy ügyesebb,csak azt hogy ő megtudta volna csinálni.
-Szóval azt mondtad-jelentette ki,és enni kezdett.Zayn nevetett de senkinek nem volt világos miért.
-Zayn minden rendben-kérdeztem aggódva nehogy félrenyeljen és itt fulladjon meg a konyhában.Végre letudta nyelni a falatot,és megszólalt.
-Csak azon nevettem hogy Jenni és Louis ugyanúgy vitatkoznak egymással mint amikor barátok voltak.És ez annyira nevetségesen aranyos!Mindketten gyerekesek vagytok.Mármint hogy olyan mintha csak barátok lennétek,de mégse vagytok azok.Barátság Extrákkal.
-Tudod Zayn nekem rémlik valami Arról az estéről.Hogy Liam is valami hasonlót mondott rólunk.És milyen igaza lett.Azt a fogadást ki nyerte-érdeklődtem,és cseppet sem zavart hogy mindenkiben megáll egy pillanatra az ütő.
-Ömm nem.Liam +18-as barátságot mondott.És azt én nyertem-egyedül mi maradtunk Zaynnel halál nyugottak.
-Ja igen.Liam megint megszívta-kárörvendő mosollyal az arcomon adtam egy pacsit Zaynnek.
-Miről beszéltek?Fogadtatok ránk-mutatott magára és rám Louis.
-Aha.Zayn és Liam.De Zayn győzött.
-Bizony-jelentette be büszkén a nyertes.
-Ránk is fogadtatok,igaz-fordult felém Emi.
-Hát szerinted Liam miért csinálta azt amit csinált?
-Hát fogalmam sincs,mivel Liam nekem a bulin azt mondta elakarja vinni Zoét randizni,mivel olyan aranyos,barátságos lány és hogy ő megérti satöbbi nyálas duma.
-Ohh-összeszedtem az üres tányérokat és bedobtam a mosogatóba.
-Harry te mosogatsz-kimasíroztam a nappaliba és ledobtam magamat a tv elé.Nem sokára Emi is csatlakozott.Elmeséltem neki mi volt tegnap,és mivel Zayn elmondta neki a Josh ügyet,azt is elmondtam részletesebben.
-Indulhatunk-lépett be Louis az ajtón.Pont annál a résznél tartottam amikor Ők nyitottak be.
-Egy kicsit várhatnál!Még mesélnem kell-nyilatkoztam,majd Louis morogva lehuppant mellém a kanapéra.
-Na igen.Azt hiszem nekem is magyaráznom kell.Szóval amikor beléptünk és megláttunk titeket furcsa módon röhögőgörcsöt kaptam,és ezért rohantam el.Semmi bántó szándékom nem volt csak egyszerűen olyan furcsa helyzet volt..Ráeszmélni hogy ti most jártok.Az ilyen helyzeteket nem tudom megfelelően kezelni,így nevetek-nevetett zavarában Emi.
-Ez igazán semmiség!De mi nem járunk-teljesen nyugodtan mondtam,de olyan reakciót váltottam ki,mintha egy halál esetet jelentenék be.Emi és Louis hatalmas szemekkel néztek rám,és egyikük se tudott megszólalni.
-Mi az hogy nem jártok-dugta be a fejét Zayn.
-Az hogy nem járunk.Elmondom-álltam fel,és sétáltam a ledöbbent fiúhoz.Elhúzódott az ajtótól hogy kijussak.
-Na mi is van most ezzel?És miért akarod szegényt még jobban kínozni-vádolt meg Zayn miközben kiültünk a teraszra.Elővett egy cigit és rágyújtott.
-Az hogy nem kért meg hogy legyek a barátnője.Ennyi.És amíg nem kérdezi meg,addig én nem vagyok a barátnője.Nem akarom kínozni,mert ha szomorkodni látnám én is szomorkodnék.De vele is közöltem a tényállást tegnap.Talán nem esett le neki mit akarok mondani-megcsörrent a telefonom és elmosolyodtam amikor megláttam a rajta szereplő nevet.

Zayn

Jenni telefonja megszólalt miközben elmagyarázta nekem miért nem jár Louissal.Kicsit furcsa,de végülis megértem.Ha Louis nem kérte meg hogy legyen a barátnője,akkor nem az.Elmosolyodott amikor a telefonra nézett.Egy másodperc múlva felvette.
/ezt Zayn nem értheti mert franciául történik/
 -Marcus!Örülök hogy hívsz!Jól vagy-hangjából öröm sugárzott,de fogalmam sincs mit beszélt.Egy kis idő után elhangzott még néhány mondat majd Jenni visítva felugrott.Megremegtem a hirtelen érzelem nyílvánításra.
-Oh Zayn gyere és köszönj Marcusnak!Tud angolul csak éppen francia az anyanyelve,és így beszélgetünk legtöbbször-kihangosította a telefonját és egy mély férfi hangot hallottam a másik oldalról.
-Szerbusz Zayn.
-Jó napot Marcus.
-Elnézést de udvariatlan vagyok!Marcus de Lamange(Lamanzs,egy kis kisegítő a kiejtéshez-szerk.Emily megj.),lemezkiadó tulajdonos.Jenni a sógornőm,innen ismerem.
-Zayn Malik,énekes.Jenni a barátom.
-Most hogy megismerkedtetek bejelenteném hogy Marcus meghívott minket Lyonba-kicsit ledöbbentem.Vadidegeneket hív a házába?Bár ha Jenni mesélt rólunk...
-Nagyon köszönjük de minek köszönhetjük a megtiszteltetést-hebegtem a telefonba.
-Jenni barátai az én barátaim is.Szívesen látlak mindőtöket ha időtök engedi.
-Mennyi időről lenne szó?
-Egy hétről.Hétfőn indulnátok és Szombaton jönnétek haza.Persze csak ha szeretnétek!
-Hát...Én ráérek.És szívesen elmegyek.Megkérdezem a többieket-Jenni beszélgetett tovább Marcussal franciául én meg bementem.Mindenki a nappaliban beszélgetett,Lou még kicsit le volt sokkolódva.Ledobtam magamat Emi mellé.
-Marcus meghívott minket Lyonba-jelentettem be nemes egyszerűséggel.Harry csak nézett rám "te kiről beszélsz" tekintettel.Emi bólintott,Louis pedig nem hinném hogy hallotta volna mert nagyon gondolkodott valamin.
-Komolyan?És ki az a Marcus-kérdezte Harry.
-Olívia férje.Lyonban van a nyaralójuk.Jenni minden évben elmegy hozzájuk látogatóban.Már tavasszal be van zsongva tőle-vizsgálta körmeit Emi.Mintha kicsit meglenne sértődve.Jól titkolja de előlem nem tudja rejtegetni az érzéseit.
-Én szívesen megyek.Főleg ha akkor Jennivel lehetek-jelentette ki Louis.
-Én is megyek-mondta Harry.
-Felhívom a többieket-elővettem a telefonomat és kikerestem Liam számát.Pár csörgés után felvette.
-Szia Liam!
-Szia Zayn!Minek köszönhetem korai hívásodat-köszönt álmosan.
-Nem kellett volna olyan sokáig fenn lenni Zoénál-kacarásztam a telefonba.
-Nem voltam fent nála,csak felkísértem.De mond már miért hívtál-sürgetett.
-Csak annyi hogy Jenni sógora meghívott minket a Lyoni birtokukra,és te is szeretnél-e jönni.Vagy egyáltalán mehetünk-e-na igen nem mindig vagyunk tisztában a koncert és egyéb időpontjainkkal,és legtöbbször Liam szed minket össze.
-Hát mehetünk de akkor csütörtökön vissza kell jönnünk mert koncertünk lesz.
-Nekem jó.Legalább a csajok kibeszélhetnek minket!            
-Én is megyek.Kérdezzétek meg Niallt-letette köszönés nélkül.Kíváncsi lennék mit csináltak tegnap hogy ilyen fáradt.
-Most már igazán mehetnénk-kiabált Louis.Jenni nem sokra rá bejött és lenyugtatta.
-Mehetünk,csak örültem hogy végre beszélhettem Marcussal.Na de akkor cipő fel és indulás-adta ki a parancsot Jenni.
-Én elmegyek valahova-mondta tömören Harry és felhúzta cipőjét majd elhagyta a házat.Hallottam ahogy elindítja kocsiját és elhajt.
-Maradtok vagy elmentek-kérdezte Jenni.
-Nem.Elmegyünk hozzám-mondtam és megfogtam Emi kezét.
-Hozzád-kérdezte meglepődve.
-Hozzám.Na de gyere!Mi is készülődjünk-nem sokáig tartott a készülődés,mivel a cipőnket nem vettük le.Annyi dolgunk volt hogy kisétálunk az ajtón.
 
   Louis

Miután megtaláltam a cipőmet,mi is elhagytuk a házat.Gondosan bezártam az ajtót.Tudtam jól hova kell mennünk.Mikor megakartam fogni Jenni kezét,ő csak zsebre dugta és úgy mentünk tovább.Néhány rajongóval találkoztunk útközben.Az egyikük megkérdezte járok-e Jennivel,de ezt egy gyors nemmel lezárta ő maga.Elég idegesítő hogy nem válallja.Nem tudtam mi a baja.Talán nem gondolta meg amit tegnap mondott.Hogy nem kéne felvállalnunk a kapcsolatunkat.Egy parkhoz értünk,ami pont megfelelt a terveimnek.Egy kisebb csoport ember mellett haladtunk el.Néhányan felismertek,sőt szerintem mindenki.Nagy levegőt vettem és megállítottam Jennit.Felém fordult és kérdőn nézett rám.Most vagy soha.Félrdre ereszkedtem és végig Jenni szemébe néztem.Nem értette mit csinálok.Kinyujtottam felé a kezemet és olyan hangosan beszéltem hogy biztosan hallja mindenki aki a közelünkben van.
-Te vagy a legcsodálatosabb lány akit valaha is ismertem,és igazán boldog lennék ha a barátnőmnek nevezhetnélek.Szóval megkérdezem.Jenni,leszel a barátnőm-teljesen leblokkolt.Egy kis tétovázás után rávágta a választ.
-Leszek-fektette bele kezét az enyémbe.Hallottam ahogy a körülöttünk lévő emberek tapsolnak.Felálltam és megcsókoltam a barátnőmet.Most már le se tagadhatnánk,hiszen szemtanúk előtt megkértem.Jenni se sokat tiltakozott a csók ellen,nyakam köré fonta karjait.Elváltak ajkaink,de homlokom még mindig az övének döntöttem.
-Látom ma már nem aggódsz a kapcsolatunk kihirdetése miatt-suttogtam.
-Nem.Hogyan is aggódhatnék ezek után?De nem sétálunk még egy kicsit-fogta meg a kezem és tovább sétáltunk.Feloldódott a kezdeti feszültségünk.Felszabadultan beszélgettünk,válaszolgattunk a rajongóknak.Jenni nagyon természetesen beszélt mindenkivel,és tudta mit kell nekik mondani.Zaynékről is kérdeztek néha-néha.Kaptunk pár kérdést affelől is hogy a többieknek van-e barátnőjük.Az egyik ilyen kérdésnél teljesen elvesztettem a fonalat és Jenni segített ki.
-Liam és Niall szabad,Harry pedig szokásához híven rejtély.
-Köszi.Nagyon aranyosak vagytok,remélem sokáig lesztek még együtt-mosolygott a 17 év körüli lány majd elment.
-Köszönöm.Hirtelen azt se tudtam mi van.Majdnem elmondtam a randizgatásokat-fújtam ki a levegőt.Csak nevetett rajtam.
-Semmiség.Igazán nem számít.Furcsa nekem ez a kérdés áradat.Rég kaptam ennyi kérdést idegenektől-mondta mosolyogva.Igazán sajnáltam ugyanis tudtam mire számíthat a féltékeny rajongóktól,a sajtótól és mindenki mástól.
-Nagyon sajnálom,de ha az én barátnőm vagy ezzel megkell kűzdened.Az elején kicsit fura lesz ez az új helyzet de majd belejössz-karoltam át a derekát.Erre megint nevetett.
-Szerinted nekem ez új lesz?Tudod amikor Olív férjhez ment Marcushoz akkor minket,mint családot értek támadások hogy Olív csak a hírnévért megy hozzá Marcushoz,meg a mi családunk nem méltó a Lamange család nevéhez.Így újságokban szerepeltünk,tv-ben és egyéb helyeken majd ez is elült.Megtanultam a sajtó nyelvén beszélni.Marcus gyors talpalókat tartott nekünk.Nekem meg Biankának.Mivel a Lamange család a régi nemesség tagja volt,hatalmas birtokaik és további luxus veszi körül őket.A sajtó rájuk kattant amikor megtudták hogy lemezkiadót indítanak,majd nem sokra rá már milliárdokat keresett.Marcus nagyon ért a marketinghez és a többi dolgához-eléggé meglepődtem,nem tudtam hogy Jenninek ilyen rokonai vannak.
-Olív hol ismerkedett meg Marcussal?
-Amikor kint volt Franciaországban valamilyen oknál fogva összetalálkoztak.Olív akkor volt 17 éves.Most már 24.Öt éve házasok Marcussal,de 6 éve kint élnek.
-Nem semmi családod van!A nővéred egy ősi francia dinasztiába házasodik,te meg egy világsztárral jársz.És Nora-elég érdekes családja van.Tele csavarokkal és érdekességekkel.
-Ő 25 volt amikor kiköltözött Japánba.Összeismerkedett egy fiúval amikor ösztöndíjjal volt kint.Kint maradt vele és nem sokra rá összeházasodtak.A férjének a neve Yuma talán.Ha jól emlékszem.Az ő története egyszerű.Elment egyetemre Japán szakra,ösztöndíjjal kiment és mint oly sokan,ő is visszament-kicsit mintha szomorkásan mondta volna.
-Hiányzik?
-Persze hogy hiányzik!Nagyon szeretem a nővéreimet!De Japánba drága a jegy.Ez a kisebb probléma mert nem szűkölködünk.Viszont az út hosszú és anyuék nem vállalják.Én pedig bele törődtem.Majd ha megkeresem magamnak rá a pénzt kimegyek.De az nem most lesz-a továbbiakban vidámabb témákról beszélgettünk.Beszéltem neki a húgaimról,majd egyszer bemutatom nekik őt. A családomról,a munkámról,meg minden másról.Három felé járt az idő,amikor egy történetet mondtam életem első lovaglásáról.
-Louis!Fantasztikus vagy-csattant fel Jenni.Furcsállva néztem rá.
-Köszönöm de miért?
-Lovagolni fogok-jelentette ki büszkén.Elnevettem magam.Jenni lovagolni?Na ne röhögtess.
-Nem viccelek.Sokáig jártam lovagolni és az mindig megnyugtatott.Felülmúlhatatlan élmény mikor együtt mozogsz a lóval.Amikor elengeded magad a nyeregben és automatikusan átveszed a ló ritmusát,érzed ahogy izmai mozognak alattad.Egyre gyorsabb sebességre sarkallod a lovat,akiben feltétel nélkül megbízol.Mikor vágtába csapsz át,az adrenalin felpezsdíti a véred és egy időre függetlennek,szabadnak érzed magad-olyan szenvedéllyel beszélt a lovaglásról,hogy szinte kedvem lett volna most azonnal ló hátra ülni.
-Ohh.Szóval tudsz lovagolni.Ezt nem is mondtad még.De talán itt az ideje hogy haza menjünk-Jenniék felé vettük az irányt.

Alexa        

 Hulla fáradt voltam.10 körül valaki dörömbölt az ajtón.Elvánszorogtam odáig.Azt hittem anyu akar szólni valamiért,de amikor kinyitottam az ajtót meglepődésemet nem tudtam tükrözni.Harry állt az ajtóban,tarkóját vakargatta.Testbeszédéből ítélve ideges volt.
-Szia Harry.Miben segíthetek-mosolyogtam kedvesen.Már amennyire kedves hangulatomban voltam.
-Szia.Hát csak arra gondoltam mindenki a barátnőjével van,Niall nem veszi föl,Liam meg kitudja mit tervezett mára,így én eljövök hozzád.Ha nem zavarok.
-Nem!Dehogy zavarsz,csak nem vártam senkit de gyere be-tártam ki előtte az ajtót.Besétált és türelmesen megvárta amíg elkészülök.Felkaptam valami ruhát és megfésülködtem.A fürdőben egy kicsit helyre hoztam magamat.Zoé Harryvel beszélgetett teljesen felöltözve mikor kijöttem a fürdőből.Zoé rögtön letámadta a helységet.Leakartam ülni Harryvel szemben az asztalhoz,de amikor elmentem mellette megragadott és az ölébe húzott.Szóval a tegnapi nap nem egyedülálló volt.Csókolóztunk és észre se vettük ahogy Zoé elmegy.Pedig elment anyuékkal várost nézni,mivel neki nem volt akkora szerencséje hogy körbevezessék.Egyedül maradtunk.Harry kapva kapott az alkalmon.Térdhajlatomba helyezte egyik karját,másikkal a hátamat fogta és őgy emelt fel.Elsétált velem az ágyig.miközben én nevettem.Ledobott és vadul nyakamnak támadott.
-Harry!Ez megfog lászani-szóltam rá,és felhagyott tevékenységével.Minden érintése feltüzelt,de ezt nem mutathatom ki.Nagyon értette a dolgát,percek múlva eszméltem rá hogy már nincs rajtam fölső.Na ezt azért mégsem hagyhatom annyiban.Eltoltam magamtól,és lehúztam a pólóját.Egy elégedett mosollyal jutalmazta megmozdulásomat.Én is mosolyogtam.Boldog voltam mellette,megmagyarázhatatlanul éreztem iránta.Fogalmam sem volt róla de abban biztos voltam hogy szeretem.Ha nem is szerelmes vagyok bele,de szeretem valamilyen módon.Gondolataimmal voltam elfoglalva,mikor megéreztem hogy a nadrágomat akarja lehúzni.Játékosan rácsaptam a kezére.Rögtön elvette kezeit,értve a célzást.Tovább folytattuk tevékenységünket még nagyon sokáig.Nagyon nagyon sokáig.Zoé küldött egy sms-t hogy fél óra és itt vannak.
-Fél óra és itt vannak-sóhajtottam.Az ágyat teljesen szétbarmoltuk.Felvettem a pólómat,majd ő is vissza vette sajátját.Miután rendbe szedtem az ágyat,rossz érzés kerített hatalmába.Szívszorító érzés volt,mintha cserben hagynának.A kihasználás érzése erősödött fel bennem,amikor Harry indulni készült.
- Várj-állítottam meg az ajtóban-most mégis mi van velünk?Átjössz szórakozni aztán itt hagysz?
-Nem tudom én nem vagyok biztos az érzéseimben.Csolatos lány vagy,és tényleg nagyon kedvellek.Nem szeretnék csalódást okozni,de nem tudom hogy szeretlek-e,és azt se hogy te szeretsz-e engem-vallotta nehézkesen.
-Nem tudom.Fogalmam sincs mit érzek,de nem akarom hogy kihasználjanak-válaszoltam némi gondolkodási idő után.Hirtelen kivágódott az ajtó és Zoé ugrott be rajta Liammel a nyomában.
-Hello!Elég sokat voltatok egyedül.Mit csináltatok-érdeklődött Zoé.
-Semmit-vágtuk rá szinte egyszerre.Liam nevetett rajtunk.
-Aha.Milyen agy az egyetértés.Na Harry drága mesélj nekem mit csináltatok?
-Mondom hogy semmit.Csókolóztunk,ezen ne akadjatok már fel.És ti miért is vagytok együtt-mutattam rájuk.Zoé hirtelen felettébb érdekesnek találta a szőnyeg mintáit,mert elmerült azok tanulmányozásában.Hossa
zas hallgatás után Liam törte meg a csendet.
-Csak találkoztunk.Összefutottunk-magyarázott.
-Hazudsz!Az lehetetlen!Szóval mi is volt-faggatóztam tovább.
-Hát az úgy volt hogy Liam felhívott hogy nincs-e kedvem találkozni.én meg igent mondtam.Szóval sétáltunk utána meg feljöttünk.
-De akkor hol vannak anyuék-tudakoltam.
-Városnézésen.De nem jönnek vissza este hanem valahol máshol alszanak,mivel apu meglepi anyut valami romantikus meglepivel az évfordulójuk alkalmából.Mi meg elmegyünk Jenniékhez este.Ti akartok jönni?Niall,Bianka,Zayn,Emi,Jenni és mi leszünk.
 -Hát én inkább nem mennék-mondta Harry majd csatlakoztam hozzá.Nem volt kedvem non-stop szivatást hallgatni.
-Oké.De mi maradunk egy kicsit ha nem baj-ült le Liam.Bekapcsolta a tv-t.Mind leültünk.Liam és Zoé hat felé eltűntek és újra egyedül maradtunk.Hátra hajtottam fejemet és egy nyögést bocsátottam ki a számból.Becsuktam a szememet és mire kinyitottam Harry állt előttem egy szál alsógatyában.
-Te mit csinálsz-kérdeztem hüledezve.
-Álmos vagyok!Lefekszem-ez a mondat fél hétkor elég érdekesnek hatott.Harry befeküdt az ágyba de nem aludt hanem engem nézett.Sóhajtottam majd én is befeküdtem mellé.Közel bújtam hozzá,és csak ruhám anyaga választott el minket egymástól.
-Tudod szerintem igazszágtalan hogy rajtad még ruha van-morogta.Felém fordult és lehúzta pólómat mai napon másodszor.
-Azt hittem fáradt vagy-kuncogtam miközben kis csókokkal árasztotta el nyakamat.
-Nem akarlak kihasználni-tolt el magától minden előzmény nélkól.Iszonyatos fájdalom hasított a szívembe.Mintha kést döftek volna belé.Harry még mindig engem nézett,de már nem ért hozzám.Nem értettem mit akar ezzel.Kénytelen voltam én cselekedni,így megcsókoltam.Erre várt.Valami jelnek vette,mert rögtön lekúszott nadrágomhoz a keze és most segítettem neki lehúzni,mondván úgy is aludni fogunk.Hozzám simult és éreztem bőrének melegét.Ahogy csókunk közben végig simít a karomon,az oldalamon majd a hátamon áll meg.Hirtelen ötlettől vezérelve a hátára fordítottam.Félmosollyal díjazta,mikor mellkasára nyomtam néhány puszit.Felhúzott magához és szokásosnál is mélyebben és lassabban kérdezte.
-Szeretnéd-morgása valami eszméletlenül csábító volt.Válaszként csak egy csókot adtam.Elmosolyodott és folytatódott életem egyik legjobb éjszakája.(amit nem fogok részletezni,így is elég érdekes lett)                    

 
      







    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése