2013. június 27., csütörtök

1. díj

Award 1. 
*-*

Sok sok puszi és köszönet Flórának! Imádunk csajszi :D





Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot.
2. A jelölő kérdésére őszintén válaszolni kell!
3. Tegyél fel te is 11 kérdést jelöltjeidnek.
4. Küld tovább 4 embernek!

1/Emily/

1.Van 3 nővérem. Bianka, Nóra, Mariann. Ismerős? :D

2.Szeretem  teniszt. Nézni. És Novak Djokovic, Federer, Nadal. Hát, imádom őket <3

3. A blogban egy csomó minden van, ami megtörtént velem. Vagyis a közvetlen környezetemben. Nem minden, pl. Olív sztorija megtörtént.

4. Néha arra gondolok, lehetne kicsit reálisabb életem, de aztán rájövök, hogy így a jó. Így is van elég bajom, nem kell több. :D

5. Voltam már vagy 10-11 országban, ha csak átutazóban is. Van ahol többször is. 

6.Idén Anglia és Párizs a cél, szombaton indulok, a barátnőmmel :D

7.Ki nem állhatom az embereket, akik mást betegségekkel vagy olyan dolgokkal sértegetnek, ami egyszerűen NEM ILLIK. Az az emberi taplóság Legalja. Pl: Úgy nézel ki mint valami rákos. Kösz de nem...

8. Utálom a magyar "rap" zenét.

9. Szeretek veszekedni. Addig nem nyugszom, amíg nekem nem lesz igazam- De ha idiótákkal vitatkozom, akkor rájövök, milyen okos is vagyok :D

10.Vannak olyan dolgok, amiket senkivel nem beszéltem meg komolyan. Azokat elnyomtam, és néha úgy érzem megszakadok a súlyuktól, de nem akarom elmondani senkinek.

11. Minden karakterünk létezik valahol, valamilyen formában. És mindet nagyon szeretjük. Oké, nem mind, de a főbb karakterek igen.


1/Ariel/

1. Van egy mostohabátyám.

2. A legjobb barátnőim Tara és Fizz, akik a történetben Alane és Sophie.

3. Van egy pasim, akit Dávidnak hívnak és szép karácsonyunk volt  <3

4.Imádom a japán kajákat, kultúrát.

5. A szekrényemben The Wanted-os plakátok vannak, a szobám egyik falán 1D-s, a íróasztalom felett Eric Saade, a másik falamon pedig Little Mix-es plakát van.

6. Emily nekem köszönheti a szabadidő töltését.

7.Van egy barna kutyám és Dávidnak pedig fekete van. Egyszer elvittük sétálni az enyémet, és azt mondta, az ő kutyája menőbb, mert fekete és az egy menő szín. #nemmondoksemmit

8.Utálom az 1D-TW vitákat, mert én mindkettő bandát imádom. És egy csomószor a TW-nek van igaza, és  directioner-TWFanmily egymásnak ugrasztást feleslegesnek válem. Pedig régen barátok voltak.

9. Én akkor is akarok egy TW-1D közös számot, ha megölik egymást a végére :D

10.Szeretem felvenni/elcsórni Dávid pólóit. Most is az van rajtam. Fekete és piros csíkok vannak rajta :3

11.Az ágyam melletti éjjeliszekrényen van egy kép az igai apukámról, aki nagyon hiányzik, mert ritkán látom.


2/Emily/

1. Honnan jött az ötlet, hogy blogot írjál?
Oké, tisztázzuk. Én SOSEM írtam volna. Nem is gondoltam rá. De Ariel felvette velem a kapcsolatot, megmutatta amit írt, én meg trollkodásból feltörtem a jelszavát-bár tudtam, de mindegy- és beleirkáltam pár nevet. Erre felajánlotta hogy írjak neki. Így én lettem az író, ő meg az értelmi szerző. Az elején így volt, aztán megváltozott.
2. Hány blogot olvasol rendszeresen?
Hehh... Oké, van amit elolvastam ihlet szerzésből, de azokat nem olvastam tovább, de ha úgy vesszük, kb.12-13 lehet. Ja, és ebből kb. 5 rendes 1Dfanfiction, 2 Larry és egy Louthan Syklinson, a többi meg TW.
3. Mész nyaralni? ha igen hova?
Anglia-Franciaország, családdal Balaton, aztán meg egy tábor a Balatonon.
4. Milyen zenéket szoktál hallgatni?
Mindig mást.Pop, rock, kicsit alteresebb zenék. Mostanában ezek a Hollywood Undead, Killers, Kings Of Leon, Muse dolgok jönnek be.
5. Édes szájú vagy?
Nagyon. Örökség apucitól :3 xd
6. Kedvenc szín?
lila, narancs
7. Mi ösztönöz hogy mindig újabb és újabb részt írj?
Leginkább? A barátnőim akik baszogatnak hogy írjak :3 Örök hála érte <3 Meg persze az, hogy teljesítsek.
8. Van házi állatod?
Kutya, macska
9. Mit szeretnél elérni a jövőbe?
Nyelvviszga, cserediák külföldön, egyetem vagy főiskola, férj, 2-3 gyerek, ház kerttel, szép esküvő, boldog halál, egyszerű temetés. Nagyjából ennyi 
10. Szeretsz sportolni? ha igen mit?
nem 
11. Kedvenc filmed?
Nincs ilyen. Szeretem megkönnyezni a filmeket. De ha választani kell a lényeg Johnny Depp, Leonardo Di Caprio, Brad Pitt legyen benne. Vagy Oroszlánkirály. Vagy Szilaj. Vagy mackótestvér. Kicsit gyermeklelkű vagyok.

2/Ariel/

1. Honnan jött az ötlet, hogy blogot írjál?
Csak úgy jött. Nem tudom. Sokat olvastam és gondoltam kipróbálom magam benne, az első rész után pedig rájöttem, hogy másnak elmondani mit akarsz, és Ő helyetted megírja mennyivel jobb, időtakarékosabb.
2. Hány blogot olvasol rendszeresen?
Vagy 20-at. Mindenfélét.
3. Mész nyaralni? ha igen hova?
Ahamm. Anyuval és a mostohaapukámmal Horvátba, Apával Spanyolba, Dávid meg elvisz valahova, de még nem mondta hova <3
4. Milyen zenéket szoktál hallgatni?
Pop. Rock. Amikor Emily-vel Skype-olok rendszeresen One Direction-t nyomatok, de direkt azokat a számokat amiket Ő nem szeret xddd.
5. Édes szájú vagy?
Nagyon. 
6. Kedvenc szín?
Jelenleg a citromsárga, de mindig változik :D
7. Mi ösztönöz hogy mindig újabb és újabb részt írj?
Nem tudom. Emily.
8. Van házi állatod?
Ahamm. Kutya 
9. Mit szeretnél elérni a jövőbe?
Nem tudom.
10. Szeretsz sportolni? ha igen mit?
nem
11. Kedvenc filmed?
Gyűrűk Ura
 
3.
 
 1.Mit szeretnél kezdeni magaddal?
2. Melyik országba akarsz eljutni?
3.Szoktál könyveket olvasni?Ha igen, milyeneket?
4.Milyen zenét szoktál hallgatni?
5.Van testvéred?
6.Voltál már olyan szomorú, hogy ha elütött volna egy busz, az se érdekelt volna?
7. Mi a szerencseszámod?
8. Hány éves vagy?
9.Játszol valamilyen hangszeren?
10.Kedvenc énekes?
11. Kedvenc sportoló, ha van.

4.

Mivel ketten írjuk, két embert Emily, két embert Ariel választott

és adnám annak az írónőnek aki írt egy fantasztikus Louthan-os blogot, de mivel az wattpados, és angol, nem tudom elküldeni, de ez így jelképes :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése