2014. január 5., vasárnap

Eric

Hahiii jöttem résszel! Mondtam hogy sietek! Lehet hogy nem a legjobb, de :D Nekem tetszik. Furcsa ember vagyok
Emily

64.rész
Eric

Jenni

Életem legrosszabb hétvégéjén voltam túl. Mégis felálltam, megráztam magam, és hétfő reggel mosolyogva bírtam köszönni Katenek és Zacknek. Persze tudták mi történt, hiszen a barátaim, így elmondtam nekik. Nem várták el tőlem, hogy tartsam magam, így meglepte Őket, mikor mosolyogva öleltem meg őket. Felmentünk a terembe, és kipakoltuk az irodalom cuccunkat. Mint mindig, most is elsőként értünk be, majd szép lassan Dean, Max és Josh is megérkezett. Josh mellett pedig egy váratlan személy állt, a kezét fogva. Hope. Végre! Annyi ideje húzták már ezt a dolgot! Josh nem akarta Hopeot, mert állítása szerint még mindig szeret, amit én megtagadtam, mert sosem szeretett igazán. Most pedig együtt vannak. Legalább egy jó hír. Mindenki különbözően reagálta együttlétüket, de kivétel nélkül örültünk nekik. Mármint én igazán próbáltam örülni, de látni más boldogságát, nagyon nehéz volt. Elnézést kértem, és gyorsan lépkedve bemenekültem a női mosdóba, ahol egy fülkébe zárkóztam be és pityeregtem egy sort. De ez nem tarthatott sokáig, mert becsöngettek. Így megtöröltem a szemem, leszedtem a lefolyó sminkemet, és visszaballagtam a terembe. Mindenki hangoskodott, így a bejövetelem nem tűnt fel senkinek. Hangtalanul leültem a helyemre. Emi megsimogatta a hátam, és megkérdezte, hogy minden rendben van-e. Bólintottam, majd Kate felé fordultam, aki elszörnyedve nézett rám.
-Jenni, nagyon szarul nézel ki – bágyadt mosolyt eresztettem felé.
-Köszönöm-itt lezárult a beszélgetés, mert bejött a tanár. Lényegében az egész napom azzal telt, hogy a lehetetlent csináltam. Túléltem. Mosolyogtam. Nevettem. Talán az is segített, hogy mindenki tudta, korai erről faggatni engem. Meg persze kerültek minden témát, ami érinthetett volna. Szóval nagyrészt sminkekről beszélgettünk, ruhákról, könyvekről, filmekről és ilyesmi semleges témákról. Hát, nem mondom, hogy rossz volt, de kicsit szánalmasnak tűnt a helyzet, hogy senki nem meri felhozni, mert félnek a reakciómtól. Ez pedig gyengévé tett, amit sosem szerettem. Dögölj meg Louis Tomlinson! Dögölj meg, ott ahol vagy! Nem arra lenne szükségem, hogy pátyolgassanak, hanem arra, hogy átölelj és szeress! De te eldobtál magadtól! Baszódj meg! Remélem, találsz magadnak egy lányt, akit megdöngethetsz, amikor akarsz! Gondolom ezért hagytál el. Mert körbe akarod kúrni a világot. Nem érdekel. De nem hagyom, hogy elvedd tőlem a büszkeségemet. Ezt nem!
 A nap végére mindenkiből elegem lett, délben meguntam mindenkit, és egy őrültebb pillanatomban elmenekültem előlük, és megmondtam, hogy nem akarok velük többet beszélgetni. Suli után köszönni se köszöntem, rohantam a kocsihoz. Emi úgyis Zaynnel találkozik, amíg még itt vannak Londonban. Beindítottam a kocsit, és nem haza mentem, hanem a lovardába. Közben dobtam egy SMSt Ericknek, hogy 1 óra és ott vagyok, nyergeljen. Kimegyünk.
Mikor az istállókhoz értem, már ott állt Louis, a lovam, és Eric, egy sárga kancával. Nem kérdezett semmit, csak a kezembe adta a kantárt. Én sem mondtam semmit, csak felpattantam a lóra – farmerben nem valami kényelmes – és elindultam. Eric utánam. Most gyorsaságra volt szükségem, így egy kis bemelegítés után kimentünk terepre, ahol vágtára ösztökéltem a lovam. Fantasztikus volt, ahogy a szél belekap a hajamba, a szembeszél könnyessé teszi a szemeim, és a sebesség magával ragad. Nem is tudom, mikor szerettem meg vágtázni, de nagyon jó érzés volt. A titkos mezőnkre érve kikötöttem kicsit túlhajtott lovamat, és ledobtam magam a fűre. Eric is csatlakozott hozzám, majd várt pár percet, én pedig a mellkasára borultam, és sírni kezdtem. Átölelt, és ölelésében tartva várt. Várt, amíg kiadom magamból. Én pedig kiadtam. Kiríttam a bánatomat. Ez a fél óra pedig többet ért, mint egy egész hétvége. Pár hüppögés és egy-két hajsimítgatás után mesélni kezdtem. Mindent. Az érzelmeimet, mennyire megzavarodtam, és mennyire szeretem, de utálom is most. Mennyire szeretném megtartani, de Ő nem akarja. Elmeséltem mi történt, Ő pedig hallgatott. Hallgatott, mert igazán csak erre volt szükségem. Arra, hogy valaki meghallgasson, aztán felálljon, leporoljon, és megkérdezze, egyébként minden rendben van-e. És Eric pont ezt tette. Ezzel pedig felmentett engem egy időre az önsajnálattól. Mert Ő nem sajnált. Nem mondta, hogy Lou egy borzalmas ember, mert jól tudja, szeretem, annak ellenére, hogy elhagyott. Nem mondja, hogy Louis oktalanul tette, mert biztos volt oka, csak én ezt nem tudom. De a legfontosabb az volt, hogy mielőtt visszaindultunk volna, megfogta a kezem.
-Szereted annyira Őt és Magad, hogy megmutatod neki, mit dobott el magától? Mutasd meg neki, te még mindig az a szédületes csaj vagy akibe beleesett, és akiért gondolom még mindig odavan. Ezen egy csitri sem változtathat. Mutasd meg neki, te vagy a Nő, akire szüksége van, de már nem kaphat meg! Szégyenüljön meg Ő! Ne te! – bíztatott, mire igazat kellett neki adnom. Egyedül Lou az, akinek szenvednie kell. Ha pedig látja, milyen boldog is vagyok nélküle, látni fogja, ugyanaz maradtam nélküle is.
Késő este indultam haza, miután végig beszéltük a délutánt. Az, miről, gondlom egyértelmű. Összegyűjtöttük egy lapra, miket szerettem Louisban ( sok rajongó meglepetésére kell mondjam, a pénze nem szerepelt a lapon ) és utána eltéptem. Ezzel a tépéssel próbáltam megszabadulni az emlékeimtől. Lényegében jó érzéssel tölt el, hogy megtehettem. A sötét ég alatt vezetve elgondolkodtam. Miért siratom egyáltalán? Mert összetört? Nem. Mert szerettem és elhagyott. Talán ez lenne a helyes. Vagy... Nem is tudom. Egyszerűen fogalmam sincs mi van velem, de elég a mosolyára gondolnom, a nevetésére, és máris gombóc lesz a torkomban. Ezt teszi a viszonzatlan szerelem. Ezt teszi a szakítás. Zöldre váltott a lámpa, így elindultam, mikor a baloldalamról fény világította meg az arcomat. Ez csak egyet jelenthet. Oldalra kaptam a fejem, és egy fekete autó száguldott az enyém felé az üres utcán. Gyorsítottam és ki akartam kerülni, de már csak a csattanást hallottam és bevertem a fejem. Ezután minden elsötétült, maradt a fájdalom, amjd annyi se. Pedig inkább éreztem volna a fájdalmat mint az ürességet. A nagy ürességet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése