2013. szeptember 17., kedd

2. díj

 Köszönjük a blog második díját Destiny Hope-nak! Imádunk csajszi, millió puszi: Emily&Ariel Co. 


Szabályok:  
11 dolog rólam
11 válasz
 11 kérdés
 11 blog
11 dolog rólam:



  • Most mentem 9-be.
  • Előkészítős osztályba járok, francia a második nyelvem, és imádom. :D
  • Van egy pár furcsa szokásom, amiket senki nem érthet meg, ezért ezeket inkább titkolom.
  • Ha van valahol Bayern München meccs, megnézem, mert... Helyesek a játékosok. Legalábbis van pár, akiért szívesen végig nézek 90 perc rugdosódást.
  • Perverz vagyok. Szavak nincsenek rá mennyire.
  • Egyszerűen nem bírnék ki egy napot se, ha ne kommunikálnék valamelyik retardált barátnőmmel.
  • Általában ezerrel pörgök, mi legyen a következő részekben. Bármelyik blogomban.
  • Azt hiszem szereztem pár cyber-havert a Louthanos blogommal. :D
  • Most olvastam ki az éhezők viadalát. Fantasztikus.
  • Nem tudok betelni EGYES emberek hülyeségeivel. :D
  • Furcsa, de az első szerelmemet, mindig úgy képzeltem el, hogy valami emos, vad csávó, aki csak a kedvemért kis cuki szelíd gyerekké változik. Nem tudom miért vannak ilyen kényszer képzeteim.
  • Ariel

  • Van egy pasim, amit már említettem. 
  • Ő az, aki egyedül az én társaságomban tök romantikus, de magától nem lenne hajlandó megnézni, még a szuzi és tekergőt sem....
  •  Van egy haverom. Ádámnak hívják, és erős sejtéseim vannak arról, hogy a fiúkat szereti :x
  • Utálom Emilyt, mert jobban r nálam. Dögölj meg!
  • Oké, amúgy szeretem.
  • Nem tudok mit írni magamról.
  • Szarvason élek.
  • Emily megszerettette velem a Hollywood Undeadet. 
  • Szeretek enni.
  • A mostoha bátyámat Márknak hívják, és imádom.
  • Nem tudom kinek a vezetéknevét használom. Anyuét vagy apuét. Mert elváltak és minden iratomon más van xD



11 kérdés:

- Melyik a kedvenc számod?
Emily:17. Azt kaptam a tesipólómra a sulimban, szóval mostantól az :$
Ariel: Nekem a 10-es. Kerek szám szeretem.
Emily: Ha dalra gondoltál, nekem most jelenleg Lady Gaga: Applause
Ariel: Nekem Hollywood Undead: Dove&Grenade

- Mi a hobbid az írás mellett?
Emily: Öööö.... Tv-zés ? xD
Ariel: Dáviddal lógok.. Unalmasak vagyunk.

- Mi a célod az életben?
Emily: Egyelőre örülök ha nem halok bele a középsuliba 
Ariel:Nem tudom

- Kedvenc idézeted?
Emily: Nekem van!
„I love you, not only for what you are, But for what I am when I am with you.”    
Roy Croft
Ariel:Nekem nincs

- Mit gondolsz azokról az emberekről, akik leszólják a másikat, de nem tudnak felmutatni semmit, hogy ők jobbak?
Emily: Szerintem ők emberek. Emberek, mert ezt teszik. Mert az emberek gonoszak. Mert az embereknek van lelkük. És ez azt jelenti, rossz oldaluk is van. Aki nem ítélkezik, vagy nagyon jó, vagy hazudik arról, hogy nem ítélkezik. Az emberek ilyenek. Sajnos köszönhetjük Hitlernek, és minden más NAGYON gonosz embernek.
Ariel: Osztom. 

- Miért/mi miatt kezdtél el írni?
Ariel: Csak úgy. Hogy legyen valami hobbim.
Emily: Ariel.

- Mit szeretnél/Szeretnél valamit elérni az írással?
Emily: Nem egészen tudom. Nincsenek világ megváltó terveim. 
Ariel: Nekem se.

- Ha ennek a blogodnak vége lesz, belevágsz egy új írásába?
A&E: Van két blog amit írunk. Külön külön. És ennek a blognak lesz egy folytatása, amiben a szereplőink további élete kicsit kijjebb szorul, de még mindig szorosan benne lesznek a sztoriban, de ezt majd mindenki meglátja.

- Ha külföldön élhetnél, hol szeretnél?
E:  Párizs :D
A: Öööö passz. Ahol Dávid

- Szoktál blogokról kritikát írni?
E: Énnn segítek/segítettem kritikákat írni. Nagyon jól ment. Akit lehúztam meggyűlölt. Mindig is kritikus voltam- xd
Ki a példaképed?
E: Anyukáám és még pár ember.
A: Nem tudom. Bárki, aki volt elég erős hogy ha történt vele valami, újra talpra álljon,  és túl éljen.
Nem küldjük tovább senkinek, ugyanis nem rég osztottunk egy díjat és igazából ugyanazoknak nem akarunk adni többször egymás után, meg nincs kedvünk se. Szóval még egyszer köszönjük :)) 
 Imádom Harry értelmes fejét a háttérben xd - Ariel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése